Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Термоетикетки для нанесення штрих-коду самоклеючі (код ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
6 000,00 UAH
UA-2020-07-13-003794-b 2f6690e64c044c21af3d79811d67f284
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лук'яненко Валентина Василівна

+380472710533 valya-777@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа “Черкаський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України”
Код ЄДРПОУ: 38469768
Місцезнаходження: 18005, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вулиця Волкова, 3
Контактна особа: Лук'яненко Валентина Василівна
+380472710533
valya-777@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 17:14
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 17:19
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2020 17:19
Початок аукціону: 22 липня 2020 11:14
Очікувана вартість: 6 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
240 рулон
Термоетикетки для нанесення штрих-коду самоклеючі.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18005, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул.Волкова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки з Постачальником здійснюються шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника після поставки товарів з відстрочкою платежу до 7 (семи) банківських днів. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2020 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 17:14
2020 3019 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
13 липня 2020 17:14
Оголошення_термоетикетки.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2020 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 6 000,00
UAH з ПДВ
4 290,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Імпортерра" 5 040,00
UAH з ПДВ
4 460,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РИФ" 5 100,00
UAH з ПДВ
4 860,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 липня 2020 16:42
Пропозиція.pdf
21 липня 2020 16:42
Модельний статут.pdf
21 липня 2020 16:42
Єдрпоу.rar
21 липня 2020 16:42
Витяг.rar
21 липня 2020 16:42
Видаткова.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 16:51
Рекоменд. ФМ Лодж.pdf
21 липня 2020 16:51
ФМ Лоджистик договор.pdf
21 липня 2020 16:51
Статут.pdf
21 липня 2020 16:51
Свідотство ПДВ.pdf
21 липня 2020 16:51
КП.pdf
21 липня 2020 16:51
договор.pdf
21 липня 2020 16:51
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "Імпортерра"

ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РИФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 4 290,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 10:57
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

23 липня 2020 10:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2020 10:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
4 290,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 липня 2020 10:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 16:43
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 10:39
Додаткова угода 1 від 03.08.2020 р._3019.pdf зміни до договору
03 серпня 2020 10:38
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 10:06
Договір №18 від 03.08.2020 р. укладений
03 серпня 2020 10:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №1 від 03.08.2020 р. Сума договору після внесення змін - 4276.80 грн. з ПДВ. Кількість товарів після внесення змін: без змін.
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 276,80
UAH (в тому числі ПДВ 712,80 UAH)