Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

розробка проектної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ — Одеса, на ділянці км 447+000 – км 448+000. Влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху
Очікувана вартість
489 000,00 UAH
UA-2020-07-13-003712-b 56bb7b88c6024b7d899fe2079eaa5e73
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Анна Сергіївна

+380487932826 asnn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
+380487932826
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 16:56
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2020 10:00
Очікувана вартість: 489 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,02%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
розробка проектної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ — Одеса, на ділянці км 447+000 – км 448+000. Влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху (джерело фінансування - державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 1.1 Замовник здійснює оплату послуг на підставі підписаних актів здачі-приймання наданих послуг протягом 5 робочих днів з дати їх підписання. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 липня 2020 13:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 13:26
Перелік змін ПКД 447-448.docx
28 липня 2020 13:26
ТД НР ПКД 447-448 ПСР 28 07 20.docx
13 липня 2020 16:53
проект договору (1).doc
13 липня 2020 16:53
ТД ПКД 447-448 ПСР 13 07 20.docx
28 липня 2020 13:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 16:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 13:26
Перелік змін ПКД 447-448.docx
28 липня 2020 13:26
ТД НР ПКД 447-448 ПСР 28 07 20.docx
13 липня 2020 16:53
проект договору (1).doc
13 липня 2020 16:53
ТД ПКД 447-448 ПСР 13 07 20.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-24-000036 ● a1c53c16a8a446e0971e80193e17aa1a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 липня 2020 14:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.07.2020 Одеса № 228

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедури закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 24.07.2020



Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 24.07.2020 № 228
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
2. UA-2020-07-13-003712-b 13.07.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації в частині зменшення розміру забезпечення тендерної пропозиції. Тендерну документацію в новій редакції та перелік змін до неї оприлюднено в системі Прозорро 28.07.2020р. Додатково додається протокол засідання тендерного комітету щодо внесення змін від 28.07.2020р. №3.

2020-07-31 14:30:10


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог абзацу 3 частини 1 статті 25 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог абзацу 3 частини 1 статті 25 Закону.) • усунуто

-

2020-08-03 08:24:00

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ООО "Современные инженерные сети" 470 000,00
UAH з ПДВ
470 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 17:53
Електронний підпис
04 серпня 2020 17:34
Статут_2019.pdf
04 серпня 2020 17:34
Опис - СІМ.pdf
04 серпня 2020 17:34
Лист авторизації.pdf
04 серпня 2020 17:33
Довідка про згоду ГІП.pdf
04 серпня 2020 17:33
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ООО "Современные инженерные сети"

Інформація про відміну

Дата відміни
05 серпня 2020 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій