Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дидактичні матеріали та приладдя для навчальних закладів
Очікувана вартість
580 250,00 UAH
UA-2020-07-13-003676-b ● ac20f87d10ef490299096c684f4dae89
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЕКТОР ОСВІТИ БУСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 02144559 |
Вебсайт: | http://busk.lvivedu.com/uk |
Місцезнаходження: | 80500, Україна , Львівська обл., Буськ, Є. Петрушевича, 27 |
Контактна особа: |
Олійник Галина Михайлівна 380326430079,380326421130 osvita-busk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2020 16:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2020 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 серпня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 04 серпня 2020 13:18 |
Очікувана вартість: | 580 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 901,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 17000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Кількість (згідно Додатку №2): 26найменувань. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. У разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 Одиниця
Дидактичні матеріали та приладдя для навчальних закладів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 липня 2020 15:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 липня 2020 14:21 |
Перелік змін.docx | |
27 липня 2020 14:21 |
Тендерна_документацiя_правка дидактика.doc | |
27 липня 2020 14:21 |
Технiчна_специфiкацiя_правка.doc | |
21 липня 2020 14:54 |
Перелік змін.docx | |
13 липня 2020 17:05 |
Проект договору.doc |
27 липня 2020 15:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 липня 2020 14:21 |
Перелік змін.docx
|
||||||
27 липня 2020 14:21 |
Тендерна_документацiя_правка дидактика.doc
|
||||||
27 липня 2020 14:21 |
Технiчна_специфiкацiя_правка.doc
|
||||||
21 липня 2020 14:54 |
Перелік змін.docx
|
||||||
13 липня 2020 17:05 |
Проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Який розмір та матреіал виготовлення моделі механічного годинника?
Дата подання: 17 липня 2020 18:53
Дата відповіді: 21 липня 2020 13:37
Шановний замовнику, якого розміру повинна бути модель механічного годиннику (Додаток 2 , позиція 7) та з якого матеріалу вона повинна бути виготовлена: пластик чи дерево?
Відповідь: Годинниковий циферблат виготовлений
з пластмаси, має дві рухомі стрілки (годинна та хвилинна). Ціна поділки шкали циферблата - 1хв. Час позначено арабськими цифрами, при цьому зовнішнє коло демонструє позначення часу щохвилинно (позначки з інтервалом в 5 хвилин від 1 до 60), внутрішнє коло демонструє почасові інтервали (числа від 1 до 12).
Виготовлено у вигляді моделі на підставці. Замовником встановлено необхідні Технічні характеристики у Додатку 2 до Тендерної документації. Решту технічних характеристик визначає Учасник на власний розсуд, у відповідності до параметрів, заданих Тендерною документацією.
з пластмаси, має дві рухомі стрілки (годинна та хвилинна). Ціна поділки шкали циферблата - 1хв. Час позначено арабськими цифрами, при цьому зовнішнє коло демонструє позначення часу щохвилинно (позначки з інтервалом в 5 хвилин від 1 до 60), внутрішнє коло демонструє почасові інтервали (числа від 1 до 12).
Виготовлено у вигляді моделі на підставці. Замовником встановлено необхідні Технічні характеристики у Додатку 2 до Тендерної документації. Решту технічних характеристик визначає Учасник на власний розсуд, у відповідності до параметрів, заданих Тендерною документацією.
Де саме у Додатку 2 містяться Кваліфікаційні критерії?
Дата подання: 17 липня 2020 19:31
Дата відповіді: 21 липня 2020 13:32
У тендерній документаціїї, розділ 3, п. 3.7. "Кваліфікаційні критерії та вимоги, встановлені ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» міститься наступна інформація: "Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, які містяться у Додатку №2:...". Питання - де саме у Додатку 2 містяться Кваліфікаційні критерії?
Відповідь: Відповідно до ч. 2 ст 16 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Дані критерії відповідно названі та розміщені під відповідними пунктами ч. 1 Додатку№1 до Тендерної документації. Відповідно до ч. 3.2 Розділу 3 Тендерної документації "інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Документи подаються, відповідно до розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації".
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Дані критерії відповідно названі та розміщені під відповідними пунктами ч. 1 Додатку№1 до Тендерної документації. Відповідно до ч. 3.2 Розділу 3 Тендерної документації "інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Документи подаються, відповідно до розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації".
Які підстави укладення договору повинні бути вказані у листі-відгуку?
Дата подання: 17 липня 2020 19:59
Дата відповіді: 21 липня 2020 12:58
Шановний Замовник, в пункті 3, додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога :" Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу, а також підстави укладання відповідного договору.".Які підстави укладення договору, на Вашу думку, повинні бути вказані у листі-відгуку?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовником не обмежено підстави укладання таких договорів. Це може бути домовленість сторін, проведення публічної заупівлі, тощо.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-13-003676-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КУЧЕРЕНКО ЮЛІЯ ІГОРІВНА", Код ЄДРПОУ:3233704025
Дата подання: 17 липня 2020 17:53
Прибрати незаконну вимогу з ТД про підтвердження якості товару сертифікатами відповідності ДСТУ EN71-1:2006, що є недіючим з 01.01 2018 року.
Шановний Замовнику!
Просимо прибрати незаконну вимогу з Додатку 2 ТД, пункту 10, а саме:"Якість товару повинна відповідати діючим нормативним актам законодавства та підтверджуватися сертифікатами відповідності ДСТУ EN71-1:2006, що підтверджуться документально." оскільки зазначений ДСТУ EN71-1:2006, - недіючий з 01.01 2018 року. та викласти вимогу в новій редакції, згідно чинного законодавства України, а саме: "Якість товару повинна відповідати діючим нормативним актам законодавства та підтверджуватися сертифікатами відповідності ДСТУ EN 71-1:2016, що підтверджуться документально."
Розгорнути
Згорнути
Просимо прибрати незаконну вимогу з Додатку 2 ТД, пункту 10, а саме:"Якість товару повинна відповідати діючим нормативним актам законодавства та підтверджуватися сертифікатами відповідності ДСТУ EN71-1:2006, що підтверджуться документально." оскільки зазначений ДСТУ EN71-1:2006, - недіючий з 01.01 2018 року. та викласти вимогу в новій редакції, згідно чинного законодавства України, а саме: "Якість товару повинна відповідати діючим нормативним актам законодавства та підтверджуватися сертифікатами відповідності ДСТУ EN 71-1:2016, що підтверджуться документально."
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 липня 2020 14:11
Доброго дня. Замовником прийнято до уваги ваше зауваження і буде внесено відповідні зміни до Тендерної документації.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАБІНЕТУС ПЛЮС" #42269220 |
Переможець |
545 975,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2020 10:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 14:47
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2020 14:29
|
Договір дидактика.pdf | укладений |
20 серпня 2020 14:27
|