Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дидактичні матеріали та приладдя для навчальних закладів
Очікувана вартість
580 250,00 UAH
UA-2020-07-13-003676-b ac20f87d10ef490299096c684f4dae89
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Галина Михайлівна

380326430079
380326421130
osvita-busk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЕКТОР ОСВІТИ БУСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02144559
Вебсайт: http://busk.lvivedu.com/uk
Місцезнаходження: 80500, Україна , Львівська обл., Буськ, Є. Петрушевича, 27
Контактна особа: Олійник Галина Михайлівна
380326430079,380326421130
osvita-busk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2020 23:00
Початок аукціону: 04 серпня 2020 13:18
Очікувана вартість: 580 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 901,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Кількість (згідно Додатку №2): 26найменувань. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. У разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 Одиниця
Дидактичні матеріали та приладдя для навчальних закладів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 липня 2020 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2020 14:21
Перелік змін.docx
27 липня 2020 14:21
Тендерна_документацiя_правка дидактика.doc
27 липня 2020 14:21
Технiчна_специфiкацiя_правка.doc
21 липня 2020 14:54
Перелік змін.docx
13 липня 2020 17:05
Проект договору.doc
27 липня 2020 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 19:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2020 14:21
Перелік змін.docx
27 липня 2020 14:21
Тендерна_документацiя_правка дидактика.doc
21 липня 2020 14:54
Тендерна_документацiя_правка дидактика.doc
13 липня 2020 17:05
Тендерна_документацiя_правка дидактика.doc
27 липня 2020 14:21
Технiчна_специфiкацiя_правка.doc
21 липня 2020 14:54
Технiчна_специфiкацiя_правка.doc
13 липня 2020 17:05
Технiчна_специфiкацiя_правка.doc
21 липня 2020 14:54
Перелік змін.docx
13 липня 2020 17:05
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Який розмір та матреіал виготовлення моделі механічного годинника?
Дата подання: 17 липня 2020 18:53
Дата відповіді: 21 липня 2020 13:37
Шановний замовнику, якого розміру повинна бути модель механічного годиннику (Додаток 2 , позиція 7) та з якого матеріалу вона повинна бути виготовлена: пластик чи дерево?
Відповідь: Годинниковий циферблат виготовлений
з пластмаси, має дві рухомі стрілки (годинна та хвилинна). Ціна поділки шкали циферблата - 1хв. Час позначено арабськими цифрами, при цьому зовнішнє коло демонструє позначення часу щохвилинно (позначки з інтервалом в 5 хвилин від 1 до 60), внутрішнє коло демонструє почасові інтервали (числа від 1 до 12).
Виготовлено у вигляді моделі на підставці. Замовником встановлено необхідні Технічні характеристики у Додатку 2 до Тендерної документації. Решту технічних характеристик визначає Учасник на власний розсуд, у відповідності до параметрів, заданих Тендерною документацією.
Де саме у Додатку 2 містяться Кваліфікаційні критерії?
Дата подання: 17 липня 2020 19:31
Дата відповіді: 21 липня 2020 13:32
У тендерній документаціїї, розділ 3, п. 3.7. "Кваліфікаційні критерії та вимоги, встановлені ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» міститься наступна інформація: "Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, які містяться у Додатку №2:...". Питання - де саме у Додатку 2 містяться Кваліфікаційні критерії?
Відповідь: Відповідно до ч. 2 ст 16 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:

1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;

2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;

3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);

4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Дані критерії відповідно названі та розміщені під відповідними пунктами ч. 1 Додатку№1 до Тендерної документації. Відповідно до ч. 3.2 Розділу 3 Тендерної документації "інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Документи подаються, відповідно до розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації".
Які підстави укладення договору повинні бути вказані у листі-відгуку?
Дата подання: 17 липня 2020 19:59
Дата відповіді: 21 липня 2020 12:58
Шановний Замовник, в пункті 3, додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога :" Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу, а також підстави укладання відповідного договору.".Які підстави укладення договору, на Вашу думку, повинні бути вказані у листі-відгуку?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовником не обмежено підстави укладання таких договорів. Це може бути домовленість сторін, проведення публічної заупівлі, тощо.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-13-003676-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КУЧЕРЕНКО ЮЛІЯ ІГОРІВНА", Код ЄДРПОУ:3233704025
Дата подання: 17 липня 2020 17:53
Прибрати незаконну вимогу з ТД про підтвердження якості товару сертифікатами відповідності ДСТУ EN71-1:2006, що є недіючим з 01.01 2018 року.
Шановний Замовнику!
Просимо прибрати незаконну вимогу з Додатку 2 ТД, пункту 10, а саме:"Якість товару повинна відповідати діючим нормативним актам законодавства та підтверджуватися сертифікатами відповідності ДСТУ EN71-1:2006, що підтверджуться документально." оскільки зазначений ДСТУ EN71-1:2006, - недіючий з 01.01 2018 року. та викласти вимогу в новій редакції, згідно чинного законодавства України, а саме: "Якість товару повинна відповідати діючим нормативним актам законодавства та підтверджуватися сертифікатами відповідності ДСТУ EN 71-1:2016, що підтверджуться документально."
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 липня 2020 14:11
Доброго дня. Замовником прийнято до уваги ваше зауваження і буде внесено відповідні зміни до Тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 серпня 2020 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАБІНЕТУС ПЛЮС" 545 975,00
UAH з ПДВ
545 975,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Цап Василь Осипович 580 250,00
UAH з ПДВ
580 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 14:56
Електронний підпис
05 серпня 2020 14:55
file (1) (1).pdf
05 серпня 2020 14:55
Dovidka_20182732900970289294 (1)(1)(1).pdf
03 серпня 2020 17:38
Електронний підпис
03 серпня 2020 17:37
Цінова пропозиція.pdf
03 серпня 2020 17:37
довiдка_про_вiдкр.рах.pdf
03 серпня 2020 17:37
Пiдписаний_G0720-0604-GL_tender.pdf
03 серпня 2020 17:37
баланс_2019.pdf
03 серпня 2020 17:37
Технічна частина.pdf
03 серпня 2020 17:37
Довідки.pdf
03 серпня 2020 17:37
Пiдписаний_РЕЙТИНГ.pdf
03 серпня 2020 17:37
Порівняльна таблиця.pdf
03 серпня 2020 17:37
Довідка технічна.pdf
03 серпня 2020 17:37
Проект договору.pdf
03 серпня 2020 17:37
Реєстр.pdf
03 серпня 2020 17:37
Паспорти.pdf
03 серпня 2020 17:37
Установчі документи(1).pdf
03 серпня 2020 17:37
Аналогічні.pdf
03 серпня 2020 17:37
c3145fde-654c-44f0-acdd-a5a1f85082e5.pdf
03 серпня 2020 17:37
Авторизацiйний.pdf
03 серпня 2020 17:37
довiдка_Укргазбанк.pdf
03 серпня 2020 17:37
62874070813333.pdf

Публічні документи

03 серпня 2020 18:06
Паспорт_код Цап В.О..pdf
03 серпня 2020 18:06
Витяг з ЄДР Цап В.О..pdf
03 серпня 2020 18:06
Цінова пропозиція.pdf
03 серпня 2020 18:06
Проєкт договору.pdf
03 серпня 2020 18:06
Довідка про мову.pdf
03 серпня 2020 18:06
Довідка про витрати.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАБІНЕТУС ПЛЮС"

ФОП Цап Василь Осипович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАБІНЕТУС ПЛЮС"
#42269220
Переможець 545 975,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 10:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 10:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАБІНЕТУС ПЛЮС"
#42269220
545 975,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 14:47
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 14:29
Договір дидактика.pdf укладений
20 серпня 2020 14:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 545 975,00
UAH