Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля АКО 25-100 мм
Очікувана вартість
434 964,00 UAH
UA-2020-07-13-003307-c c607f5aff221443fb4779767b2a1b6bc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чехлата Валентина Анатоліївна

+380646692697 super819@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БІЛОВОДСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БІЛОВОДСЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41845351
Місцезнаходження: 92800, Україна , Луганська обл., Біловодськ, вул.Центральна,буд.103
Контактна особа: Чехлата Валентина Анатоліївна
+380646692697
super819@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 13:07
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2020 13:12
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2020 13:12
Початок аукціону: 04 серпня 2020 14:38
Очікувана вартість: 434 964,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 175,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 т
Вугілля АКО 25-100 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92800, Україна, Луганська область, с.Плугатар,с.Семикозівка, вул.Маяковського, вул.Широка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 09111000-0 — Вугілля та паливо на вугільній основі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Вугілля АКО 25-100 мм Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 липня 2020 10:15
Зміни 3.docx
27 липня 2020 10:15
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Зміни.docx
23 липня 2020 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 14:05
Додаток перенесення строку.docx
20 липня 2020 10:13
Зміни до ТД Повідомлення.docx
27 липня 2020 10:15
Зміни 3.docx
27 липня 2020 10:15
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Зміни.docx
23 липня 2020 14:05
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ОНОВЛЕНА.docx
20 липня 2020 18:22
Тен док оновлена (1).docx
20 липня 2020 10:13
Тендерна документація оновлена.docx
13 липня 2020 13:07
Тендерна документація.docx
23 липня 2020 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 18:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 13:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 14:05
Додаток перенесення строку.docx
20 липня 2020 10:13
Зміни до ТД Повідомлення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-13-003307-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІНТЕРБУДСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:22004151
Дата подання: 17 липня 2020 18:14
Усунення неправомірних кваліфікаційних вимог тендерної документації
Згідно ч.2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Всупереч ч.2 ст. 19 Конституції України Тендерна документація містить деякі вимоги, які не відповідають діючому законодавству і порушують права потенційних учасників процедури закупівлі.
Згідно з ч.2 ст.16 Цивільного кодексу України до способів захисту цивільних прав та інтересів відноситься, зокрема, - припинення дії, яка порушує право. Тому, керуючись п.1 ст. 24 Закону України «Про публічні Закупівлі», звертаємося до Замовника з проханням усунути наявні порушення процедури закупівлі, а саме порушення норм діючого законодавства, які містяться в тендерній документації Замовника.

Згідно п.1. Розділу ІІІ Тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен в тому числі надати «копії основних ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів (якщо передбачене виконання видів робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію) та/або дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні …». Дана вимога суперечить п. 2) ч.2 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно з якою вищевказані документи Замовник повинен вимагати лише від переможця тендеру перед підписанням договору. До того ж вимога надання вищевказаних документів є повністю безглуздою, оскільки Замовник закуповує товар, а не роботи.
На підставі вищевикладеного з метою приведення Тендерної документації у відповідність з діючим законодавством просимо видалити вищевказану вимогу щодо надання копій основних ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів і т.д. з Тендерної документації.

Згідно пп.1) п. 5.1. Розділу ІІІ Тендерної документації Замовником встановлений наступний кваліфікаційний критерій: «1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; ( Додаток 1) Довідка за формою Додатку 1 цієї документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі.»
Просимо надати обґрунтоване пояснення, з якою метою Замовник, проводячи тендер на закупівлю товару, вимагає від учасників надання підтвердження наявності будівельних машин і механізмів, або ж просимо видалити з кваліфікаційних критеріїв наявність будівельних машин і механізмів.

Згідно пп.3) п. 5.1. Розділу ІІІ Тендерної документації Замовник вимагає надання «…Завірені копії підтверджуючих документів (актів виконаних робіт, видаткових накладних тощо). Оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічного договору, з зазначенням інформації про належне виконання договору, введення в експлуатацію об’єкту/завершення робіт». Просимо привести вищевказану частину Тендерної документації у відповідність з предметом закупівлі, оскільки Замовником закуповується товар, а не роботи.

Згідно пп.3) п. 5.1. Розділу ІІІ Тендерної документації Замовником встановлено, що «Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 2 років». Але ЗУ «Про публічні закупівлі» не містить можливості встановлення Замовником вимоги стосовно термінів досвіду роботи учасника. Натомість, ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлює вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв до учасників, серед яких не має такого критерію, як досвід роботи.
Згідно п.п 4) п.5.1 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовником встановлено «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю за останні 2 роки ". Чому саме за два роки? В п.4 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено: наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. На наш погляд цілком достатньо надання фінансової звітності за останній звітний період (тоб-то за 1 рік). Навіщо вимагати від Учасника торгів надання купи не потрібної інформації. Просимо внести зміни до п.п 4 п.5.1 Розділу ІІІ Тендерної документації, та залишити фінансову звітність за останній звітній період (1 рік).
На підставі вищевикладеного вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною (оскільки позбавляє від участі в тендері учасників з досвідом роботи менше двох років) і порушує норми ч.2 ст. 19 Конституції України і норми ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Тому просимо привести Тендерну документацію у відповідність з діючим законодавством, а саме: видалити вимогу щодо терміну загального досвіду роботи учасника.

Просимо внести зміни у Додаток 1 «Довідка про наявність у Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі» і Додатку 4 «Тендерна (цінова) пропозиція» до Тендерної документації, привівши його у відповідність з предметом закупівлі, оскільки закуповується товар, а не роботи.
Також просимо з причин, вказаних у попередньому абзаці, видалити з Тендерної документації Додаток 6 «Довідка, яка містить інформацію про залучення субпідрядних організацій до виконання робіт».
Дякую за розуміння.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 липня 2020 10:11
Зміни до тендерної документації закупівлі UA-2020-07-13-003307-c

Внесено зміни до Розділу ІІІ Тендерної документації; видалено :
Інші документи:
- копії основних ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів (якщо передбачене виконання видів робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію) та/або дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством. Дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними. (надається у випадку, якщо вказані роботи виконуються учасником).


5.1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; ( Додаток 1) Довідка за формою Додатку 1 цієї документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі

3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);( Додаток 3)

Завірені копії підтверджуючих документів (актів виконаних робіт, видаткових накладних тощо).
Оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічного договору, з зазначенням інформації про належне виконання договору, введення в експлуатацію об’єкту/завершення робіт.


Ст.16 ЗУ « Про публічні закупівлі» встановлює :
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Досвід виконання аналогічного договору Замовник має на увазі досвід роботи учасника
Витяг з ТД « Відповідний досвід роботи: не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 2 років.

Хоча Закон України « Про публічні закупівлі» не містить можливості встановлення вимоги стосовно термінів досвіду роботи учасника , але відповідно до
Ст.22 п.3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.

4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю за останні 2 роки ;
Фінансова спроможність учасника закупівлі: середньорічний оборот коштів за останні 2 ( два ) роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути 100% від суми пропозиції .
Замовник має негативний досвід стосовно закупівель , коли учасник надає фіктивні документи, які підтверджують його професійну діяльність, тому замовник й вимагає такі критерії оцінювання.

Додаток 1
до тендерної документації
Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю)
Учасник не повинен відступати від даної форми

Довідка
про наявність у Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі.


п/п Найменування механізму, обладнання та транспортного засобу Марка механізму, обладнання та транспортного засобу Кількість
(шт.)
1. Власна техніка


2. Орендована техніка



До довідки додаються:
- завірені копії відповідних офіційних документів (технічних паспортів тощо) - на власні машини/механізми;
- завірені копії відповідних договорів на залучені (орендовані) машини і механізми.,

- орендовану техніку: договором (договорами) оренди, якщо залучається іншим чином – відповідним договором, який (які) повинен бути чинним на весь строк надання послуг., актами прийому-передачі
В договорах повинно бути зазначено умови їх використання, в тому числі наявність послуг працівників-операторів, у разі їх залучення.
Наявність в Учасника приміщень (складських та офісних), транспортних засобів, машин, механізмів, обладнання та інструментів, що зазначені у довідці, має бути документально підтверджена шляхом надання відповідних первинних документів (свідоцтва про право власності, договори або видаткові накладні, акти приймання-передачі тощо).
У разі, якщо чинним законодавством не передбачена обов’язкова наявність технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, то учасник у складі пропозиції на дане обладнання, машини та/або механізми надає копію балансової або інвентаризаційної відомості (або копію витягу з оборотно-сальдової відомості за підписом особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції та бухгалтера підприємства-Учасника).


_________________________________________________ _______________
посада, прізвище, ініціали уповноваженої особи учасника (підпис)

М.П.

Додаток 2
до тендерної документації
Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю)
Учасник не повинен відступати від даної форми
Довідка
про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації,
які мають необхідні знання та досвід


з/п Прізвище, ім’я, по батькові працівника. Посада/спеціальність, розряд Серія, номер кваліфікаційного сертифіката* Стаж роботи за спеціальністю
Штатні працівники та за сумісництвом


Планується залучити


* Зазначається для працівників, щодо яких законодавством передбачено проведення професійної атестації з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката
_________________________________________________ _______________
посада, прізвище, ініціали уповноваженої особи учасника (підпис)



В Додатку 6 до Тендерної документації наявно :

Примітка: якщо Учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядні організації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист у довільній формі в якому потрібно зазначити, що субпідрядні організації залучатися не будуть.

Документи

20 липня 2020 10:11
повідомлення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 серпня 2020 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД" 370 288,80
UAH з ПДВ
370 288,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" 399 660,00
UAH з ПДВ
399 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 10:19
Електронний підпис
12 серпня 2020 21:05
Довідка МВС-11.08.2020.pdf
10 серпня 2020 16:41
Довідка ДФС.pdf
06 серпня 2020 17:49
Документи переможця.pdf
02 серпня 2020 16:47
Електронний підпис
02 серпня 2020 15:13
7. Інші документи.pdf
02 серпня 2020 15:13
5. Проект договору.pdf
02 серпня 2020 15:13
4. Технічна частина.pdf
02 серпня 2020 15:13
3. Відповідність ст.17.pdf
02 серпня 2020 15:13
2. Кваліфікація ст.16.pdf
02 серпня 2020 15:13
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

31 липня 2020 15:20
Електронний підпис
31 липня 2020 15:19
Тендерна пропозиція.pdf
30 липня 2020 18:31
Технічне завдання.pdf
30 липня 2020 18:31
ст 17_повна.pdf
30 липня 2020 18:31
Проект договору.pdf
30 липня 2020 18:31
Копія договір оренди.pdf
30 липня 2020 18:31
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД"
#42768142
Переможець 370 288,80
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 11:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 11:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД"
#42768142
370 288,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 10:49
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 08:42
Договор.pdf укладений
18 серпня 2020 08:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 370 288,80
UAH (в тому числі ПДВ 61 714,80 UAH)