Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт асфальтового покриття вул. Дзвінка від будинку № 2 до будинку № 4
Очікувана вартість
129 412,13 UAH
UA-2020-07-13-003203-b 90350900ef5b420b82a1743b421fa299
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дудєнкова Юлія Вікторівна

+380967911497 yuliya.dudenkova@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04052784
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр. Миру, 70
Контактна особа: Дудєнкова Юлія Вікторівна
+380967911497
yuliya.dudenkova@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 15:50
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2020 15:54
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2020 15:54
Очікувана вартість: 129 412,13 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 648,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт асфальтового покриття вул. Дзвінка від будинку № 2 до будинку № 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Центральний район, вул.Дзвінка від будинку №2 до будинку №4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ВЕСНА 107 029,44
UAH з ПДВ
107 029,44
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ВЕСНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ВЕСНА
#23173140
Переможець 107 029,44
UAH з ПДВ
24 липня 2020 10:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 10:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ВЕСНА
#23173140
107 029,44
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 15:32
Звіт укладений
21 січня 2021 15:31
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 17:24
91.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 17:19
ДУ 2 до 478.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 17:19
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 15:01
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
05 жовтня 2020 14:57
ДУ 1 до 478.pdf зміни до договору
05 жовтня 2020 14:57
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 16:18
478.pdf укладений
12 серпня 2020 16:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти пункт 1.2. в наступній редакції: "1.2. Строк надання послуг: до 15.10.2020 р."
Номер договору про закупівлю: 478
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору на 349,40 грн. з ПДВ, викласти договірну ціну та дефектний акт у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 478
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору №478 від 12.08.2020 р. на 349,40 грн з ПДВ. Пункт 2.1 розділу 2 "Ціна договору та умови оплати" договору №478 від 12.08.2020 р. викласти у наступній редакції: "2.1. Ціна договору становить: 106 680,04 (сто шість тисяч шістсот вісімдесят грн. 04 коп.) грн., в тому числі ПДВ 17780,01 грн. Внести зміни в договірну ціну і дефектний акт та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 478
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 106 680,04
UAH (в тому числі ПДВ 17 780,01 UAH)