Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт кухня-лабораторія професій громадського харчування ДПТНЗ ПГЛ
Очікувана вартість
258 000,00 UAH
UA-2020-07-13-003179-c 421402b539c84416b9f1ceefaefa3b04
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слоньова Лариса Вікторівна

0666349102 dptnz-pgl@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний професійно-технічний навчальний заклад "Першотравенський гірничий ліцей"
Код ЄДРПОУ: 02541740
Місцезнаходження: 52800, Україна , Дніпропетровська обл., ПЕРШОТРАВЕНСЬК, вул. Шахтарської Слави, буд.16
Контактна особа: Слоньова Лариса Вікторівна
0666349102
dptnz-pgl@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 12:55
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2020 12:07
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2020 12:07
Початок аукціону: 30 липня 2020 12:11
Початок аукціону: 30 липня 2020 12:11
Очікувана вартість: 258 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 290,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт кухня-лабораторія професій громадського харчування ДПТНЗ ПГЛ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52800, Україна, Дніпропетровська область, м.Першотравенськ, вул. Шахтарської Слави 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2020 12:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 12:55
ОГОЛОШЕННЯ поточний ремонт кухня-лабораторія 2020.doc

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2020-10-27-000011 • ac1112e9169d4c16b29d8adcaa82ff1d
Автор звернення: ГО "Платформа Громадський Контроль"
Дата створення звернення: 2020-10-27 15:18
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Державний професійно-технічний навчальний заклад "Першотравенський гірничий ліцей" (Код ЄДРПОУ:02541740) провів закупівлю - UA-2020-07-13-003179-c (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи), очікуваною вартістю - 258 000,00 грн. Замовником внесені зміни до договору 30.09.2020, а опубліковано в системі - 08.10.2020 року Згідно до статті 10 ЗУ “Про публічні закупівлі” - “Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін;” Замовником опубліковано повідомлення про внесення змін до договору, порушивши терміни, чим порушено статтю 10 ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-16-000015 ● adb72f52173f48eeb6e7091ddcafc102
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 грудня 2020 17:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

16.12.2020 № 246

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.12.2020 № 246

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4
UA-2020-07-13-003179-c
13.07.2020 ДПТНЗ "Першотравенський гірничий ліцей" (код за ЄДРПОУ 02541740) Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-22 16:43:27

Про надання пояснення

Про надання пояснення

Питання для пояснення у файлі

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушення

2021-01-14 09:14:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 26 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону (Замовник в оголошення про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції))

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2020 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГІЯ" 205 000,00
UAH з ПДВ
205 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Савін Віталій Вікторович 258 000,00
UAH з ПДВ
258 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2020 10:39
Електронний підпис
29 липня 2020 10:38
Електронний підпис
29 липня 2020 10:37
протокол.pdf
29 липня 2020 10:37
Пропозиція 1.pdf
29 липня 2020 10:37
Пропозиція.pdf
29 липня 2020 10:37
1. Локальний Кошторис.pdf
29 липня 2020 10:37
Мед огляд Букаранов.pdf
29 липня 2020 10:37
гарантийний лист.pdf
29 липня 2020 10:37
довидки банка _1_.pdf
29 липня 2020 10:37
фін. звит.pdf
29 липня 2020 10:37
2.3.паспорт.pdf
29 липня 2020 10:37
Довідка обстеженя.pdf
29 липня 2020 10:37
Тех. завдання.pdf
29 липня 2020 10:37
Довідка обстеженя.pdf
29 липня 2020 10:37
1. ДоговірнаЦіна.pdf
29 липня 2020 10:37
7.2. .pdf
29 липня 2020 10:37
санкціі.pdf
29 липня 2020 10:37
графік.pdf
29 липня 2020 10:37
Мед огляд Яковіщенко.pdf
29 липня 2020 10:37
2.1.статут.pdf
29 липня 2020 10:37
протокол.pdf
29 липня 2020 10:37
2.6. ліцензія.pdf
29 липня 2020 10:37
договір.pdf
29 липня 2020 10:37
2.7. Довідка МТБ.pdf
29 липня 2020 10:37
Мед огляд Букаранов.pdf
29 липня 2020 10:37
договір.pdf
29 липня 2020 10:37
Мед огляд Епішин.pdf
29 липня 2020 10:37
1. Локальний Кошторис.pdf
29 липня 2020 10:37
МВС.pdf
29 липня 2020 10:37
7.2. .pdf
29 липня 2020 10:37
Мед огляд Горбунов .pdf
29 липня 2020 10:37
1. ДоговірнаЦіна.pdf
29 липня 2020 10:37
МВС.pdf
29 липня 2020 10:37
Мед. огляд Панурін.pdf
29 липня 2020 10:37
довидки банка _1_.pdf
29 липня 2020 10:37
Мед огляд Горбунов .pdf
29 липня 2020 10:37
фін. звит.pdf
29 липня 2020 10:37
1. Дуфектний Акт..pdf
29 липня 2020 10:37
Мед. огляд Панурін.pdf
29 липня 2020 10:37
графік.pdf
29 липня 2020 10:37
гарантийний лист.pdf
29 липня 2020 10:37
2.6. ліцензія.pdf
29 липня 2020 10:37
Пропозиція.pdf
29 липня 2020 10:37
Мед огляд Епішин.pdf
29 липня 2020 10:37
1. Дуфектний Акт..pdf
29 липня 2020 10:37
2.7. Довідка МТБ.pdf
29 липня 2020 10:37
Мед огляд Яковіщенко.pdf
29 липня 2020 10:37
Пропозиція 1.pdf
29 липня 2020 10:37
Тех. завдання.pdf
29 липня 2020 10:37
2.3.паспорт.pdf
29 липня 2020 10:37
2.1.статут.pdf
29 липня 2020 10:37
санкціі.pdf

Публічні документи

29 липня 2020 11:06
Додаток 3.pdf
29 липня 2020 11:06
Ціна ТП.pdf
29 липня 2020 11:06
Копія договору.pdf
29 липня 2020 11:06
Паспорт, код.pdf
29 липня 2020 11:06
Додаток 3.1.pdf
29 липня 2020 11:06
Витяг 2020.pdf
29 липня 2020 11:05
Додаток 8.pdf
29 липня 2020 11:05
Локальний кошторис.pdf
29 липня 2020 11:05
Витяг ЄП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГІЯ"

ФОП Савін Віталій Вікторович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГІЯ"
#31688222
Переможець 205 000,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 12:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 12:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГІЯ"
#31688222
205 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 09:19
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 16:55
протокол 99а.pdf зміни до договору
08 жовтня 2020 16:54
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2020 16:30
дод уг 1 від 30_09_2020.pdf зміни до договору
07 жовтня 2020 16:28
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 15:49
договір 88від13.08.20.pdf укладений
13 серпня 2020 15:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторона 1 і Сторона 2 у зв’язку з частиною 4 п.5 статті 41ЗУ «Про Публічні закупівлі» погодилися змінити і доповнити договір № 88 від «13 » серпня 2020 року (далі - Договір). Змінити СТРОКИ ВИКОНАННЯ РОБІТ п 4.1 виклавши його наступній пункт в такій редакції «Tepмін виконання робіт до 30.11.2020 р.»
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторона 1 і Сторона 2 у зв’язку з частиною 4 п.5 статті 41ЗУ «Про Публічні закупівлі» погодилися змінити і доповнити договір № 88 від « 13 » серпня 2020 року (далі - Договір). Змінити СТРОКИ ВИКОНАННЯ РОБІТ п 4.1 виклавши його наступній пункт в такій редакції «Tepмін виконання робіт до 30.11.2020 р.»
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 205 000,00
UAH