Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конструкційні матеріали 44110000-4 за ДК 021:2015 (фурнітура садова)
Очікувана вартість
111 450,00 UAH
UA-2020-07-13-003167-b ae4a8c7d12d448528ee9db7038f95ffd
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайка Михайло Вікторович

+380445948200 dniprouzn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 03359813
Вебсайт: http://www.kpuzn-dnipro.com/
Місцезнаходження: 02125, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, проспект Визволителів, 6
Контактна особа: Чайка Михайло Вікторович
+380445948200
dniprouzn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників: 1)відміна тендеру за номером в ЦБД UA-2020-05-15-000346-c, 2)відміна тендеру за номером в ЦБД UA-2020-06-02-001808-c

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 15:56
Оскарження наміру укласти договір: 24 липня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
210 шт.
Фурнітура садова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, Київська область, Київ, проспект Визволителів, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з дати отримання Товару.У разі оплати Товару за бюджетні кошти, при затримці бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

13 липня 2020 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 15:45
Протокол_намір укл дог 64.doc
13 липня 2020 15:45
протокол переговорів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Декорбетон"
#35662412
Переможець 111 450,00
UAH з ПДВ
13 липня 2020 15:56

Документи

13 липня 2020 15:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2020 15:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Декорбетон"
#35662412
111 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 липня 2020 15:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 16:33
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2021 10:24
дод угода 3 Декорбетон (1).pdf зміни до договору
13 січня 2021 10:24
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 11:56
Декорбетон продовж. (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 11:56
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 14:35
Декорбетон договір.pdf укладений
04 серпня 2020 14:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.6 ст.41 ЗУ Про публічні закупівлі
Номер договору про закупівлю: 04/08/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1. Додатової угоди №2 до Договору про продовження дії Договору, Сторони встановлюють обсяг, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 04/08/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 29 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 900,00 UAH)