Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системний блок тип 1; Системний блок тип 2; Моноблок; Ноутбук
Очікувана вартість
1 486 442,00 UAH
UA-2020-07-13-003086-c 88f4e9a9150c49eab940c4e478d5ebdf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Раиса Усатюк

+380971527480 usatjuk@onmu.odessa.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ МОРСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Код ЄДРПОУ: 01127777
Місцезнаходження: 65029, Україна , Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ МЕЧНИКОВА, будинок 34
Контактна особа: Раиса Усатюк
+380971527480
usatjuk@onmu.odessa.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 12:48
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 12:43
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 12:43
Початок аукціону: 31 липня 2020 15:28
Очікувана вартість: 1 486 442,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 штуки
Системний блок тип 1; Системний блок тип 2; Моноблок; Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65029, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Мечникова, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2020 12:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 12:48
ТД - ОНМУ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Програмне забезпечення
Дата подання: 13 липня 2020 14:46
Дата відповіді: 15 липня 2020 14:56
Шановний Замовник, Прохання уточнити вимоги до програмного забезпечення, зокрема ви вказуєте "набір драйверів (для всіх компонентів, що їх потребують), програмного забезпечення системного моніторингу під операційні системи Microsoft Windows 10, Microsoft Windows 7/8 та Microsoft Windows XP". Які функціональні вимоги до ПЗ Вам необхідні, які саме драйвери?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: потрібно надати стандартний набір драйверів для систем вводу-виводу комп’ютера (клавіатури, маніпулятора, жорсткого диска, USB, монітору, принтеру).
Тендер
Дата подання: 13 липня 2020 16:10
Дата відповіді: 15 липня 2020 14:57
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всі пропозиції повинні подаватися згідно технічних вимог до товару додаток 2 тендерної документації. Ці умови чітко вказують на процесор intel не менше ніж 9 покоління який являється найбільш сумісним з програмним забезпеченням, яке використовується в навчальному процесі.
Тендер
Дата подання: 13 липня 2020 16:10
Дата відповіді: 15 липня 2020 14:58
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: відповідно до умов тендерної документації проводиться закупівля товару: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання не передбачено.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-13-003086-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 14 липня 2020 12:38
Умови
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які значно обмежують коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів,та свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Тендерна документація містить наступну дискримінаційну вимогу: «3.4. Термін усунення недоліків, заміна товару, або доукомплектування в період гарантійного терміну проводиться Постачальником на протязі 2 робочих днів з моменту подання заявки Замовником.», «• гарантійним листом-підтвердженням про усунення виявлених недоліків Товару протягом двох робочих днів з моменту отримання заявки від Замовника у період гарантійного терміну Товару;», «Швидкість усунення виявлених недоліків Товару - протягом двох робочих днів з моменту отримання заявки від Замовника у період гарантійного терміну експлуатації Товару.»

Звертаємо увагу, що не всі гарантійні випадки, які можуть виникнути з товаром, підлягають усуненню/ремонту протягом 2 робочих днів, тож ця вимога не є правомірною. Крім того, для учасників, що знаходяться у віддалених від Замовника містах/областях неможливо так швидко провести підбір та заміну товару, що вийшов в ладу і або не підлягає ремонту, або потребує тривалого ремонту. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк та при пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк. Законом передбачено строк усунення недоліків, який не призводить до дискримінації учасників зі всієї території України. Встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника переглянути строки ремонту обладнання у разі виходу його з ладу у сторону збільшення. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2020 15:06
Недолік - будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред'являються до неї, а також інформації про продукцію, наданій виробником (виконавцем, продавцем). Відповідно ч. 1 статті 6 Закону України "Про захист прав споживачів" - «Продавець (виробник, виконавець) зобов'язаний передати споживачеві продукцію належної якості, а також надати інформацію про цю продукцію». Закупівля товару проводиться для забезпечення постійного процесу навчання студентів. У відповідності ч. 1 статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів" :
1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
9. При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.
На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані створювати (мати) обмінний фонд товарів. Перелік таких товарів визначається Кабінетом Міністрів України. У відповідності з Постановою КМУ від 19.03.1994року № 172 персональні комп’ютери та комплектуючі частини до них входить до даного Переліку.
Тому на період усунення недоліків Учасник може у термін 2 робочих днів надати на заміну товар замовнику для забезпечення навчального процесу у відповідності з затвердженими навчальними програмами у разі якщо раптом буде необхідний тривалий ремонт обладнання.
Тому ми не вважаємо це дискримінаційною вимогою, що значно обмежить коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, та може свідчити про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників і запрошуємо Вас прийняти участь у закупівлі.

Документи

15 липня 2020 15:06
протокол № 12.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК" 957 306,00
UAH з ПДВ
949 806,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН" 1 240 800,00
UAH з ПДВ
957 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 1 236 607,62
UAH з ПДВ
1 125 797,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торгова фірма ТіД" 1 377 376,32
UAH з ПДВ
1 377 376,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Неолоджик" 1 436 985,00
UAH з ПДВ
1 436 985,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 10:10
Електронний підпис
13 серпня 2020 10:09
Підписаний договір.pdf
13 серпня 2020 10:09
Видаткові СБУ.pdf
13 серпня 2020 10:09
баланс.pdf
13 серпня 2020 10:08
Довідка.pdf
30 липня 2020 12:36
Електронний підпис
30 липня 2020 12:35
Копія Статуту.pdf
30 липня 2020 12:35
Довідка стаття 50.pdf
30 липня 2020 12:35
Довідка.pdf
30 липня 2020 12:35
Відомості з ЄДР.pdf
30 липня 2020 12:35
Сертифікати.rar
30 липня 2020 12:35
Порівняльна таблиця.pdf
30 липня 2020 12:35
Проект договору.pdf
30 липня 2020 12:35
Витяг з ЄДР.pdf
30 липня 2020 12:35
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
30 липня 2020 12:35
Авторизаційний лист.pdf
30 липня 2020 12:35
15. Паспорт.pdf
30 липня 2020 12:35
Опис.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 12:49
Електронний підпис
29 липня 2020 12:32
Електронний підпис
29 липня 2020 12:31
Тендерна пропозиція.pdf
29 липня 2020 12:31
Порівняльна таблиця.pdf
29 липня 2020 12:31
Проект договору.pdf
29 липня 2020 12:31
Витяг ЄДР.pdf

Публічні документи

04 вересня 2020 12:03
Електронний підпис
04 вересня 2020 12:02
Ст.17 ч.2.pdf
04 вересня 2020 12:02
Ст.17 ч.1.pdf
04 вересня 2020 12:02
Ліцензія.pdf
04 вересня 2020 12:02
Довідка Ст.17 ч.1.pdf
04 вересня 2020 12:02
МВС.pdf
04 вересня 2020 12:01
public_doc(27).pdf
04 вересня 2020 12:01
public_doc(27).p7s
30 липня 2020 12:18
Електронний підпис
30 липня 2020 12:13
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
30 липня 2020 12:13
Статут завірений.pdf
30 липня 2020 12:13
Сертифікати ТиД.pdf
30 липня 2020 12:13
сертифікати Acer.pdf
30 липня 2020 12:13
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
30 липня 2020 12:13
ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ.pdf
30 липня 2020 12:13
ПАСПОРТ АНІКІНА К.В..pdf
30 липня 2020 12:13
ЛИСТ ПОВІДОМЛЕННЯ.pdf
30 липня 2020 12:13
ІНСТРУКЦІЯ ПК.pdf
30 липня 2020 12:13
ИСО Apple.pdf
30 липня 2020 12:13
ДОВІДКА СТРОК ДІЇ ТП.pdf
30 липня 2020 12:13
ДОВІДКА СТ.17.pdf
30 липня 2020 12:13
ДОВІДКА ПРАЦІВНИКИ.pdf
30 липня 2020 12:13
ДОВІДКА ПОСТАВКА.pdf
30 липня 2020 12:13
ДОВІДКА ПО.pdf
30 липня 2020 12:13
ДОВІДКА НЕ САНКЦІЇ 2.pdf
30 липня 2020 12:13
ДОВІДКА НЕ САНКЦІЇ.pdf
30 липня 2020 12:13
ДОВІДКА МТБ.pdf
30 липня 2020 12:13
ДОВІДКА код доступу.pdf
30 липня 2020 12:13
ДОВІДКА БАНКУ.pdf
30 липня 2020 12:13
Витяг ПДВ.pdf
30 липня 2020 12:13
ВИСНОВОК СЕС Acer.pdf
30 липня 2020 12:13
ВИРОБНИК ТіД.pdf
30 липня 2020 12:13
авториз лист Apple.pdf
30 липня 2020 12:13
ФІН,ЗВІТНІСТЬ.pdf

Публічні документи

29 липня 2020 17:45
Електронний підпис
29 липня 2020 17:44
Тендерна пропозиція.pdf
29 липня 2020 17:44
Проект договору.pdf
29 липня 2020 17:44
Презентація-Neologic.pdf
29 липня 2020 17:44
Довідка працівників.pdf
29 липня 2020 17:44
Довідка мат-тех база.pdf
29 липня 2020 17:44
Витяг 13.03.20.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "Торгова фірма ТіД"

ТОВ "Неолоджик"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК"
#20009888
Відхилено 949 806,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 12:01
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 серпня 2020 11:58
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН"
#39566885
Відхилено 957 000,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 12:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 серпня 2020 10:27
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 1 125 797,40
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 14:12
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 серпня 2020 10:47
ТОВ "Торгова фірма ТіД"
#32150929
Переможець 1 377 376,32
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 10:25

Вимога про усунення невідповідностей

згідно з ч.1 ст. 29 Закону: оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки зазначених у тендерній документації. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» були завантажені документи відповідно до ТД розділ ІІІ пункт 6 Кваліфікаційні критерії згідно статті 16 Закону саме: 3. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріального-технічної бази та технологій Документальне підтвердження: - довідка в довільній формі, що підтверджує наявність власного сервісного центру (представництва) в м. Одеса, що забезпечить вчасну гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну, із зазначенням назви, адреси і контактних номерів телефонів такого центру (представництва). - Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічну базу, складських приміщень, автотранспорту, які будуть залучені до виконання договору. Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують право власності(або користування) відповідним обладнанням ,складськими приміщеннями, автотранспортом (копію бухгалтерського документа що підтверджує наявність на балансі відповідного обладнання, складських приміщень, автотранспорту, технічний паспорт на транспортний засіб, або чинні договори оренди, або договори про надання послуг. Учасник ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» не оприлюднив копію бухгалтерського документа що підтверджує наявність на балансі відповідного обладнання , а саме Інвентарну картку обліку основних засобів № 145 та Акт приймання-передачі основних засобів від 05.01.2016 року; Інвентарну картку обліку основних засобів № 7 та Акт приймання-передачі основних засобів від 15.03.2011 року; Інвентарну картку обліку основних засобів № 126 та Акт приймання-передачі основних засобів від 29.04.2013 року; Інвентарну картку обліку основних засобів № 139 та Акт приймання-передачі основних засобів від 20.02.2014 року. Також в копії Договору про гарантійне обслуговування відсутній додаток № 3, що не дає змоги замовнику бачити чи обслуговуються протягом гарантійного терміну ноутбуки та інше обладнання закупівлі. ВИСТУПИЛИ: Шахов А.В. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей. ВИРІШИЛИ: 1. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідності Учасником ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» в інформації та/або документах: що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону по предмету закупівлі Системний блок тип 1; Системний блок тип 2; Моноблок; Ноутбук: ДК 021:2015 – машини для обробки даних (апаратна частина) –30210000-4 оприлюднити Інвентарна картка обліку основних засобів № 145 та Акт приймання-передачі основних засобів від 05.01.2016 року; Інвентарна картка обліку основних засобів № 7 та Акт приймання-передачі основних засобів від 15.03.2011 року; Інвентарна картка обліку основних засобів № 126 та Акт приймання-передачі основних засобів від 29.04.2013 року; Інвентарна картка обліку основних засобів № 139 та Акт приймання-передачі основних засобів від 20.02.2014 року, а також додаток № 3 до Договору про гарантійне обслуговування.

Документи

07 серпня 2020 12:01
Електронний підпис
07 серпня 2020 11:59
Протокол № 17.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

згідно з ч.1 ст. 29 Закону: оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки зазначених у тендерній документації. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «МІНТЕРН» були завантажені документи відповідно до ТД розділ ІІІ пункт 6 Кваліфікаційні критерії згідно статті 16 Закону саме: 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Документальне підтвердження: - аналогічний договір (копія) за період 2019 - 2020 роки (за предметом закупівлі), виконаний у будь-якому з цих років та лист позитивного відгуку контрагента за даним договором із зазначенням дати і номеру договору, на який надано відгук та інформацією про належне виконання договору, про якість поставленого товару, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень. ТОВ «МІНТЕРН» оприлюднив договір № 14/2018 від 09.07.2018 року та відгук та відгук на вказаний договір. 3. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріального-технічної бази та технологій Документальне підтвердження: - довідка в довільній формі, що підтверджує наявність власного сервісного центру (представництва) в м. Одеса, що забезпечить вчасну гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну, із зазначенням назви, адреси і контактних номерів телефонів такого центру (представництва). - Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічну базу, складських приміщень, автотранспорту, які будуть залучені до виконання договору. Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують право власності(або користування) відповідним обладнанням ,складськими приміщеннями, автотранспортом (копію бухгалтерського документа що підтверджує наявність на балансі відповідного обладнання, складських приміщень, автотранспорту, технічний паспорт на транспортний засіб, або чинні договори оренди, або договори про надання послуг. Учасник ТОВ «МІНТЕРН» не оприлюднив копію бухгалтерського документа що підтверджує наявність на балансі власного обладнання. 4. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю Документальне підтвердження: Копія фінансової звітності за останній звітний період, а саме: ф. № 1 «Баланс», ф. № 2 «Звіт про фінансові результати», ф. № 3 «Звіт про рух грошових коштів» (суб’єкти малого підприємництва, для яких національними положеннями (стандартами) встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати повинні надати письмове підтвердження про те, що їх фінансова звітність не містить звіту про рух грошових коштів). Надаються завірені належним чином копії з відміткою про прийняття управлінням державної статистики за місцем знаходження Учасника Учасник ТОВ «МІНТЕРН» оприлюднив фінансову звітність за 2019 рік. ВИСТУПИЛИ: Шахов А.В. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей. ВИРІШИЛИ: 1. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідності Учасником ТОВ «МІНТЕРН» в інформації та/або документах: що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону по предмету закупівлі Системний блок тип 1; Системний блок тип 2; Моноблок; Ноутбук: ДК 021:2015 – машини для обробки даних (апаратна частина) –30210000-4 оприлюднити аналогічний договір (копія) за період 2019 - 2020 роки; копію бухгалтерського документа що підтверджує наявність на балансі власного обладнання; Копія фінансової звітності за останній звітний період.

Документи

14 серпня 2020 12:05
Електронний підпис
14 серпня 2020 12:04
Протокол № 20.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

згідно з ч.1 ст. 29 Закону: оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки зазначених у тендерній документації. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» були завантажені документи відповідно до ТД розділ ІІІ пункт 6 Кваліфікаційні критерії згідно статті 16 Закону саме: 3. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріального-технічної бази та технологій Документальне підтвердження: - довідка в довільній формі, що підтверджує наявність власного сервісного центру (представництва) в м. Одеса, що забезпечить вчасну гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну, із зазначенням назви, адреси і контактних номерів телефонів такого центру (представництва). - Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічну базу, складських приміщень, автотранспорту, які будуть залучені до виконання договору. Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують право власності(або користування) відповідним обладнанням ,складськими приміщеннями, автотранспортом (копію бухгалтерського документа що підтверджує наявність на балансі відповідного обладнання, складських приміщень, автотранспорту, технічний паспорт на транспортний засіб, або чинні договори оренді, або договори про надання послуг. В оприлюдненому учасником ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» договорі № 12 на ремонтні роботи комп’ютерної та оргтехніки в предметі договору не вказано що виконавець зобов’язується надати послуги з ремонту моноблоків. 4. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю Документальне підтвердження: Копія фінансової звітності за останній звітний період, а саме: ф. № 1 «Баланс», ф. № 2 «Звіт про фінансові результати», ф. № 3 «Звіт про рух грошових коштів» (суб’єкти малого підприємництва, для яких національними положеннями (стандартами) встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати повинні надати письмове підтвердження про те, що їх фінансова звітність не містить звіту про рух грошових коштів). Надаються завірені належним чином копії з відміткою про прийняття управлінням державної статистики за місцем знаходження Учасника. Учасник ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» не оприлюднив ф. № 1 «Баланс», ф. № 2 «Звіт про фінансові результати» за останній звітний період - на 30.06.2020 року. ВИСТУПИЛИ: Шахов А.В. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей. ВИРІШИЛИ: 1. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідності Учасником ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» в інформації та/або документах: що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону по предмету закупівлі Системний блок тип 1; Системний блок тип 2; Моноблок; Ноутбук: ДК 021:2015 – машини для обробки даних (апаратна частина) –30210000-4 оприлюднити копію фінансової звітності за останній звітний період та надати документальне підтвердження гарантійного обслуговування та ремонту моноблоків.

Документи

21 серпня 2020 14:12
Електронний підпис
21 серпня 2020 14:11
Протокол № 22.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 10:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Торгова фірма ТіД"
#32150929
1 377 376,32
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:46
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 11:29
Додугода № 1 дог № 97.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 11:29
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 10:43
Договір № 97.pdf укладений
29 вересня 2020 10:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): заміна моделі корпусу системних блоків, ноутбука
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 1 до договору № 97
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 377 376,32
UAH (в тому числі ПДВ 229 562,72 UAH)