Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

канюля назальна (для дорослих), катетер аспіраційний одноразового використання, маска киснева, фільтр з тепло та вологообмінником вірусо-бактеріальний одноразового використання стерильний, сечоприймач, трубка ендотрахеальна з манжетою, рукавички хірургічні латексні
Очікувана вартість
573 930,00 UAH
UA-2020-07-13-003086-b 2ed773df1688401fbb66edf1f3154f4f
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козел Володимир

+380992580598 Bal.CKRL49@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БАЛАКЛІЙСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БАЛАКЛІЙСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА КЛІНІЧНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 02003793
Місцезнаходження: 64200, Україна , Харківська обл., Балаклія, Балаклійський район, ВУЛИЦЯ ПАРТИЗАНСЬКА, будинок 25
Контактна особа: Козел Володимир
+380992580598
Bal.CKRL49@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


канюля назальна (для дорослих), катетер аспіраційний одноразового використання, маска киснева, фільтр з тепло та вологообмінником вірусо-бактеріальний одноразового використання стерильний, сечоприймач, трубка ендотрахеальна з манжетою, рукавички хірургічні латексні; джерело фінансування-кошти НСЗУ. Закупівля згідно постанови КМУ № 225 від 20.03.2020 р.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18600 шт.
канюля назальна (для дорослих), катетер аспіраційний одноразового використання, маска киснева, фільтр з тепло та вологообмінником вірусо-бактеріальний одноразового використання стерильний, сечоприймач, трубка ендотрахеальна з манжетою, рукавички хірургічні латексні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64200, Україна, Харківська область, Балаклія, Партизанська, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару передача товару у власність Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

13 липня 2020 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 15:36
дог. № 249 1 (5).jpg
13 липня 2020 15:36
дог. № 249 1 (3).jpg
13 липня 2020 15:36
дог. № 249 1 (4).jpg
13 липня 2020 15:36
дог. № 249 1 (2).jpg
13 липня 2020 15:36
дог. № 249 1 (1).jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою ваідповідальністью "СОФІ-МЕД"
#42717957
Переможець 573 930,00
UAH
13 липня 2020 15:40

Документи

13 липня 2020 15:40
Електронний підпис
13 липня 2020 15:40
дог. № 249 1 (3).jpg
13 липня 2020 15:40
дог. № 249 1 (2).jpg
13 липня 2020 15:40
дог. № 249 1 (1).jpg
13 липня 2020 15:40
дог. № 249 1 (4).jpg
13 липня 2020 15:40
дог. № 249 1 (5).jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 10:10
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2021 10:09
додаткова угода № 3 (дог. № 249 1) 001 (1).jpg зміни до договору
08 квітня 2021 10:09
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 09:50
додаткова угода № 2 (дог. № 249 1) 001 (1).jpg зміни до договору
28 січня 2021 09:49
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:37
додаткова угода № 1 (дог. № 249 1) 001 (1).jpg зміни до договору
29 грудня 2020 15:37
Електронний підпис укладений
13 липня 2020 15:42
дог. № 249 1 (3).jpg укладений
13 липня 2020 15:41
дог. № 249 1 (5).jpg укладений
13 липня 2020 15:41
дог. № 249 1 (2).jpg укладений
13 липня 2020 15:41
дог. № 249 1 (4).jpg укладений
13 липня 2020 15:41
дог. № 249 1 (1).jpg укладений
13 липня 2020 15:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 249/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви Покупця
Номер договору про закупівлю: 249/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 249/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 552 350,00
UAH