Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі, фрукти та горіхи (помідори, огірки, кабачки, перець болгарський, баклажани, зелень кропу, зелень петрушки).
Очікувана вартість
152 450,00 UAH
UA-2020-07-13-003085-b a0a4434f23bc4f338480da0d0c862637
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коврах Аліна Михайлівна

380472311022 econom_hosp2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Черкаської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 02005645
Місцезнаходження: 18035, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Дахнівська Січ,1
Контактна особа: Коврах Аліна Михайлівна
380472311022
econom_hosp2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 29 липня 2020 11:45
Очікувана вартість: 152 450,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 762,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1800 кілограми
помідори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18035, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Дахнівська Січ, 1, вул. Надпільна, 242
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1500 кілограми
огірки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18035, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Дахнівська Січ, 1, вул. Надпільна, 242
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
600 кілограми
кабачки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18035, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Дахнівська Січ, 1, вул. Надпільна, 242
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
550 кілограми
перець болгарський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18035, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Дахнівська Січ, 1, вул. Надпільна, 242
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1600 кілограми
баклажани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18035, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Дахнівська Січ, 1, вул. Надпільна, 242
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
200 кілограми
зелень кропу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18035, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Дахнівська Січ, 1, вул. Надпільна, 242
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
50 кілограми
зелень петрушки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18035, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Дахнівська Січ, 1, вул. Надпільна, 242
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар Замовник здійснює протягом 10-ти банківських днів з моменту його отримання на підставі видаткової накладної виставленої постачальником. У разі затримки фінансування Замовник зобов’язується оплатити за поставлений товар протягом 10-ти банківських днів з дати отримання фінансування на свій реєстраційний рахунок. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені в п.3 ч.1 ст.2. Закону. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів, складених мовою іншою, ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2020 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 16:38
ТД овочі 2020 липень.docx
13 липня 2020 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 16:38
ТД овочі 2020 липень.docx
13 липня 2020 15:43
ТД овочі 2020 липень.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2020 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП АНДРІЯШ ЛЕОНІД ОЛЕКСАНДРОВИЧ 151 900,00
UAH з ПДВ
151 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СОЛДАТЕНКО ІННА МИКОЛАЇВНА" 152 450,00
UAH з ПДВ
152 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2020 09:12
Електронний підпис
31 липня 2020 09:09
СТ.17. п.12.pdf.p7s
31 липня 2020 09:08
ст.17 п.5.pdf
31 липня 2020 09:08
СТ.17. ч.2.pdf.p7s
31 липня 2020 09:08
СТ.17. ч.2.pdf
31 липня 2020 09:08
ст.17 п.5.pdf.p7s
31 липня 2020 09:08
СТ.17. п.12.pdf
31 липня 2020 09:08
СТ.17 п.6.pdf
31 липня 2020 09:08
СТ.17. п.13.pdf
31 липня 2020 09:08
СТ.17 п.6.pdf.p7s
31 липня 2020 09:08
СТ.17. п.13.pdf.p7s
28 липня 2020 18:30
Електронний підпис
27 липня 2020 20:02
Електронний підпис
27 липня 2020 20:02
Електронний підпис
27 липня 2020 20:02
Електронний підпис
27 липня 2020 20:00
КК. ПОТУЖНОСТІ.pdf
27 липня 2020 20:00
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
27 липня 2020 20:00
СТ.17.pdf
27 липня 2020 20:00
КК. ТЗ 21-51.pdf
27 липня 2020 20:00
кк. ТЗ 72-79.pdf
27 липня 2020 20:00
Ін.Тех.спец..pdf.p7s
27 липня 2020 20:00
СТ.17. п.12.pdf
27 липня 2020 20:00
ін .НАССР.pdf
27 липня 2020 20:00
ІН..копія витягу єд.п..pdf
27 липня 2020 20:00
ст.17 п.5.pdf.p7s
27 липня 2020 20:00
ІН. ВИТЯГ З ЄДР 13.06.20.pdf
27 липня 2020 20:00
кк.7278.Сертифікат 9001.pdf
27 липня 2020 20:00
КК. ТЗ 54-11.pdf
27 липня 2020 20:00
Ін.Тех.спец..pdf
27 липня 2020 20:00
КК. ТЗ 54-11.pdf.p7s
27 липня 2020 20:00
СТ.17. п.12.pdf.p7s
27 липня 2020 20:00
СТ.17.pdf.p7s
27 липня 2020 20:00
Документ_ЄДР_1006952609.zip
27 липня 2020 20:00
ІН.Паспорт + код.pdf
27 липня 2020 20:00
КК. ПОТУЖНОСТІ.pdf.p7s
27 липня 2020 20:00
СТ.17 п.6.pdf
27 липня 2020 20:00
КК. ТЗ 21-51.pdf.p7s
27 липня 2020 20:00
ІН.Паспорт + код.pdf.p7s
27 липня 2020 20:00
Витяг з ЄДР.pdf
27 липня 2020 20:00
СТ.17. ч.2.pdf.p7s
27 липня 2020 20:00
от_якісні показники.pdf
27 липня 2020 20:00
СТ.17. ч.2.pdf
27 липня 2020 20:00
СТ.17 п.6.pdf.p7s
27 липня 2020 20:00
кк. ТЗ 72-79.pdf.p7s
27 липня 2020 20:00
ІН. ПОСВІДЧЕННЯ ГУК.pdf
27 липня 2020 20:00
КК. ДОВІДКА МТЗ.pdf.p7s
27 липня 2020 20:00
СТ.17. п.13.pdf.p7s
27 липня 2020 20:00
СТ.17. п.13.pdf
27 липня 2020 20:00
кк.7278.Сертифікат 22000.pdf
27 липня 2020 20:00
ст.17 п.5.pdf
27 липня 2020 20:00
КК. ДОВІДКА МТЗ.pdf
27 липня 2020 20:00
ін .НАССР.pdf.p7s

Публічні документи

27 липня 2020 16:13
Електронний підпис
27 липня 2020 16:12
ЦП госп.овочі.pdf
27 липня 2020 15:46
Потужність Інна.pdf
27 липня 2020 15:46
Догов.і дод.угоди.pdf
27 липня 2020 15:46
Солдатенко НАССР.pdf
27 липня 2020 15:46
Сканпаспорт Інна.pdf
27 липня 2020 15:46
Сканінд.код Інна.pdf
27 липня 2020 15:46
Скан виписка Інна.pdf
27 липня 2020 15:46
Санкнижка Б.О.С..pdf
27 липня 2020 15:46
Якісні овочі Солд..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП АНДРІЯШ ЛЕОНІД ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ФОП "СОЛДАТЕНКО ІННА МИКОЛАЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП АНДРІЯШ ЛЕОНІД ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3023816875
Переможець 151 900,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 14:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 14:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП АНДРІЯШ ЛЕОНІД ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3023816875
151 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:45
ДУ 2 дог 268 овочі.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 16:44
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2020 12:56
ду 1 дог 268.PDF зміни до договору
20 серпня 2020 12:55
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 12:38
дог 268.PDF укладений
13 серпня 2020 12:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Сторони дійшли згоди внести зміни, виклавши банківські реквізити у наступній редакції: - реквізити Постачальника: «IBAN: UA783052990000026007001602845 в АТ КБ «Приватбанк», МФО 305299»; - реквізити Замовника: «IBAN: UA243052990000026001031608837 в АТ КБ «Приватбанк».
Номер договору про закупівлю: 268
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі та суми договору
Номер договору про закупівлю: 268
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 14 932,95
UAH