Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 15810000-6 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби хліб (хліб пшеничний)
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2020-07-13-002921-b 762e0f825c1145d88a2d9e49f6589187
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пущинський Володимир

380972482001 vpushchynskyi72@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Жовківської районної ради « Жовківська центральна районна лікарня»
Код ЄДРПОУ: 01996409
Місцезнаходження: 80300, Україна , Львівська обл., Жовква, Львівська, 78
Контактна особа: Пущинський Володимир
380972482001
vpushchynskyi72@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 15:18
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 23 липня 2020 15:23
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1680 кілограми
Хліб (хліб пшеничний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80300, Україна, Львівська область, Жовква, Воїнів УПА, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 липня 2020 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 16:22
ОГОЛОШЕННЯ уточнене.doc
13 липня 2020 15:20
Проект договору.doc
14 липня 2020 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 16:22
ОГОЛОШЕННЯ уточнене.doc
13 липня 2020 15:20
ОГОЛОШЕННЯ.doc
13 липня 2020 15:20
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення по закупівлі
Дата подання: 13 липня 2020 16:37
Дата відповіді: 14 липня 2020 16:13
Доброго дня! Замовлення хліба має бути в кг чи шт.бо в оголошенні заявлено в 1680шт , а в технічних умовах 1680 кг.
Відповідь: Доброго дня! Замовлення хліба є в кг. Змінах до оголошення це буде відображено.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2020 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Спільне підприємство "Київ-Захід" у формі Товариства з обмеженою відповідальністю 28 224,00
UAH з ПДВ
23 284,80
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІЛЯВЕЦЬ ВІКТОР ПЕТРОВИЧ 29 719,20
UAH з ПДВ
23 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2020 15:02
Електронний підпис
22 липня 2020 15:02
8.Копія Свідоцтво ПДВ.pdf
22 липня 2020 15:02
5.виписка.pdf
22 липня 2020 15:02
38.Цінова пропозиція.pdf
22 липня 2020 15:02
37.Проект договору .pdf
22 липня 2020 15:02
36.Технічні вимоги .pdf
22 липня 2020 15:01
3.статут.pdf
22 липня 2020 15:01
12.Паспорт .pdf

Публічні документи

22 липня 2020 11:28
Електронний підпис
22 липня 2020 11:28
Електронний підпис
22 липня 2020 11:02
7. довідка підпис.pdf
22 липня 2020 11:02
5.4 Техпаспорт FORD Transit.PDF
22 липня 2020 11:02
5.3 Техпаспорт Fiat Ducato.PDF
22 липня 2020 11:02
5.2 дезинфекція авто-2.jpg
22 липня 2020 11:02
5.1 дезинфекція авто-1.jpg
22 липня 2020 11:02
4. якісне посвідчення.pdf
22 липня 2020 11:02
3. технічні вимоги.pdf
22 липня 2020 11:02
2. проект договору.pdf
22 липня 2020 11:02
1. цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Спільне підприємство "Київ-Захід" у формі Товариства з обмеженою відповідальністю

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІЛЯВЕЦЬ ВІКТОР ПЕТРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Спільне підприємство "Київ-Захід" у формі Товариства з обмеженою відповідальністю
#20780000
Переможець 23 284,80
UAH з ПДВ
24 липня 2020 15:23

Документи

24 липня 2020 15:22
Протокол №36.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Спільне підприємство "Київ-Захід" у формі Товариства з обмеженою відповідальністю
#20780000
23 284,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 липня 2020 15:22
Протокол №36.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 квітня 2021 11:34
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:34
Договір №274 - 20%.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 12:33
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:24
Дод угода №274 продовження.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 12:23
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2020 16:14
Дод угода №1.PDF зміни до договору
18 листопада 2020 16:14
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 12:59
Договір.PDF укладений
31 липня 2020 12:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст.41 ч.5 пункт 2 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме "Зміни ціни за одиницю товару не більше ніж 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі" сторони узгодили викласти Специфікацію -Додаток №1 до Договору про закупівлю №274 від 30.07.2020 в оновленій редакції.
Номер договору про закупівлю: 274
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору №274 від 30.07.2020 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на 2021 рік, а саме - до 31 березня 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми визначеної в договорі. Інші умови Договору, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе.
Номер договору про закупівлю: 274
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору №274 від 30.07.2020 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на 2021 рік, а саме - до 31 березня 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Вартість цієї Додаткової угоди складає 4651,25 грн. (чотири тисячі шістсот п’ятдесят одна гривня 25 копійок) з ПДВ. Викласти Специфікацію до Додаткової угоди на суму, що визначена на 2021 рік.
Номер договору про закупівлю: 274
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 27 936,05
UAH (в тому числі ПДВ 4 656,00 UAH)