Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин А-92 /пластикові картки, скретч-картки, талони або аналог на бензин/
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-07-13-002868-c ● e0916b15de2e42edb655dbe8217100a3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 25927519 |
Місцезнаходження: | 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, буд. 70 |
Контактна особа: |
Марина Ігорівна Гришко +380562338928 torgiosv@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2020 12:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 липня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 липня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 30 липня 2020 14:33 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,67% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути викладені українською мовою. Більш детально у тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12000 літр
Бензин А-92 /пластикові картки, скретч-картки, талони або аналог на бензин/
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, буд. 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату Товару, видаткової накладної на Товар, але не пізніше ніж через 30 днів з дня отримання Товару Замовником. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 липня 2020 12:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 липня 2020 12:26 |
Проект договора.doc | |
13 липня 2020 12:26 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-13-002868-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 16 липня 2020 20:33
ВИМОГА (ТД)
Вилучити дискримінаційні умови тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 липня 2020 12:06
Відповідно до пункту 6 Додатку 3 «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції» у складі тендерної пропозиції необхідно надати ліцензію на роздрібну торгівлю пальним та зберігання пального або довідку, складену в довільній формі, про наявність такої ліцензії. В разі, якщо ліцензія не передбачена - лист-пояснення з посиланням на конкретні пункти нормативно-правового акту, які підтверджують, що отримання ліцензії на провадження такого виду діяльності НЕ передбачене законодавством.
При цьому відсутня вимога, що вищезазначена ліцензія повинна бути видана саме на учасника процедури закупівлі. Не обмежується участь у процедурі закупівлі учасників, які працюють на умовах партнерських договорів із власниками АЗС.
Умови тендерної документації розроблені відповідно до Закону та жодним чином не дискримінують потенційних учасників тендеру
При цьому відсутня вимога, що вищезазначена ліцензія повинна бути видана саме на учасника процедури закупівлі. Не обмежується участь у процедурі закупівлі учасників, які працюють на умовах партнерських договорів із власниками АЗС.
Умови тендерної документації розроблені відповідно до Закону та жодним чином не дискримінують потенційних учасників тендеру
Номер вимоги: UA-2020-07-13-002868-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 07 серпня 2020 11:00
ВИМОГА
На підставі ч.4 ст.33 Закону України "Про публічні закупівлі" звертаємось до Вас з інформацією про невідповідність пропозиції учасника ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС" з огляду на наступне:
________1. Всупереч абзацу 2 Розділу ІІІ тендерної документації, учасник не включив до ціни витрати, що будуть понесені ним під час укладання договору та проведення закупівлі (Довідка Вих. № 735/13 від 20.07.2020 року).
________2. Всупереч п.6 Додатку 3 до тендерної документації учасник не надав ліцензію на роздрібну торгівлю пальним. Також у складі пропозиції відсутній лист пояснення про ненадання такого документа з посиланням на відповідні норми законодавства.
________3. Всупереч п.2 Додатку 4 до тендерної документації, учасник запропонував Замовнику здійснювати заправку за талонами на АЗС ТОВ "УКРПАЛЕТСИСТЕМ", термін дії яких складає 6 місяців, а не 12, як того вимагав Замовник (п.1.4 Договору № Т-Ю-0420-1048 від 17.04.2020 р.)
________4. Всупереч п. 1 Додатку 4 до тендерної документації, учасник не надав скановані зразки всіх пропонуємих талонів. Пропонував: БРСМ, Укрпалетсистем, Інтер Кард. Надав тільки зразки Інтеркард.
_________Зважаючи на вищезазначене - наявні підстави, зазначені в ч.1 ст. 31 Закону, для відхилення пропозиції учасника ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС".
Якщо Замовником не буде усунено порушення - будемо вимушені звернутися за оскарженням до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
________1. Всупереч абзацу 2 Розділу ІІІ тендерної документації, учасник не включив до ціни витрати, що будуть понесені ним під час укладання договору та проведення закупівлі (Довідка Вих. № 735/13 від 20.07.2020 року).
________2. Всупереч п.6 Додатку 3 до тендерної документації учасник не надав ліцензію на роздрібну торгівлю пальним. Також у складі пропозиції відсутній лист пояснення про ненадання такого документа з посиланням на відповідні норми законодавства.
________3. Всупереч п.2 Додатку 4 до тендерної документації, учасник запропонував Замовнику здійснювати заправку за талонами на АЗС ТОВ "УКРПАЛЕТСИСТЕМ", термін дії яких складає 6 місяців, а не 12, як того вимагав Замовник (п.1.4 Договору № Т-Ю-0420-1048 від 17.04.2020 р.)
________4. Всупереч п. 1 Додатку 4 до тендерної документації, учасник не надав скановані зразки всіх пропонуємих талонів. Пропонував: БРСМ, Укрпалетсистем, Інтер Кард. Надав тільки зразки Інтеркард.
_________Зважаючи на вищезазначене - наявні підстави, зазначені в ч.1 ст. 31 Закону, для відхилення пропозиції учасника ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС".
Якщо Замовником не буде усунено порушення - будемо вимушені звернутися за оскарженням до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 серпня 2020 14:40
Щодо пункту 1 вимоги.
Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації до вартості тендерної пропозиції учасник включає всі витрати, в тому числі транспортні витрати до місця призначення, прямі витрати, накладні витрати, прибуток, який учасник планує одержати при виконанні договору та усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені учасником стосовно постачання запропонованого товару.
Тендерна документація не містить вимоги щодо надання документу на підтвердження включення/не включення до ціни витрат, що будуть понесені учасником під час укладання договору та проведення закупівлі.
Підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» в цій частині відсутні.
Щодо пункту 2 вимоги.
Відповідно до пункту 6 Додатку 3 «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції» тендерної документації учасники надають ліцензію на роздрібну торгівлю пальним та зберігання пального або довідку, складену в довільній формі, про наявність такої ліцензії. В разі, якщо ліцензія не передбачена - лист-пояснення з посиланням на конкретні пункти нормативно-правового акту, які підтверджують, що отримання ліцензії на провадження такого виду діяльності не передбачене законодавством.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» надана довідка про наявність чинної ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності на право оптової/роздрібної торгівлі пальним від 17.07.2020 № 729/13 (далі – довідка).
Також у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» наданий оригінал ліцензії на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі.
В довідці зазначено, що ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» пропонує мережу партнерських АЗС: АЗС мережі ТОВ «ІНТЕР КАРД», обслуговування на якій здійснюється за талонами, емітованими ТОВ «ІНТЕР КАРД».
Відповідно до частини п’ятої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Крім того абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону передбачено, що замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Згідно із постановою Кабінету Міністрів України від 19.06.2019 № 545 «Про затвердження Порядку ведення Єдиного державного реєстру суб’єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним і внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» Державною податковою службою України ведеться Єдиний державний реєстр суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним (далі – реєстр) (https://tax.gov.ua).
Відповідно до інформації, розміщеної в реєстрі, всі партнерські АЗС ТОВ «ІНТЕР КАРД» по Дніпропетровській області отримали ліцензії на роздрібну торгівлю пальним.
Підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» в цій частині відсутні.
Щодо пункту 3 вимоги.
Відповідно до пункту 2 Додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації учасники надають гарантійний лист про дійсність пластикових карток, скретч-карток, талонів або аналогу на бензин, які пропонуються учасником, строком не менше 12 місяців з дати підписання договору.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» міститься гарантійний лист щодо дійсності талонів на бензин, які пропонуються учасником, від 17.07.2020 № 729/10, в якому зазначено, що термін дії талонів на пальне становить не менше 12 місяців з дати підписання договору.
Підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» в цій частині відсутні.
Щодо пункту 4 вимоги.
Відповідно до пункту 1 Додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації учасники надають cканований примірник пластикової картки, скретч-картки, талону або аналогу на бензин, які пропонуються учасником до закупівлі.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» міститься довідка щодо мережі АЗС, розташованих на території Дніпропетровської області від 17.07.2020 № 729/09, в якій зазначено, що учасник пропонує АЗС партнера ТОВ «ІНТЕР КАРД». Обслуговування на АЗС мережі ТОВ «ІНТЕР КАРД» здійснюється за талонами, емітованими ТОВ «ІНТЕР КАРД».
На підтвердження вищезазначеного у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» наданий зразок талонів, емітованих ТОВ «ІНТЕР КАРД» від 17.07.2020 № 729/11.
Підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» в цій частині відсутні.
Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації до вартості тендерної пропозиції учасник включає всі витрати, в тому числі транспортні витрати до місця призначення, прямі витрати, накладні витрати, прибуток, який учасник планує одержати при виконанні договору та усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені учасником стосовно постачання запропонованого товару.
Тендерна документація не містить вимоги щодо надання документу на підтвердження включення/не включення до ціни витрат, що будуть понесені учасником під час укладання договору та проведення закупівлі.
Підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» в цій частині відсутні.
Щодо пункту 2 вимоги.
Відповідно до пункту 6 Додатку 3 «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції» тендерної документації учасники надають ліцензію на роздрібну торгівлю пальним та зберігання пального або довідку, складену в довільній формі, про наявність такої ліцензії. В разі, якщо ліцензія не передбачена - лист-пояснення з посиланням на конкретні пункти нормативно-правового акту, які підтверджують, що отримання ліцензії на провадження такого виду діяльності не передбачене законодавством.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» надана довідка про наявність чинної ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності на право оптової/роздрібної торгівлі пальним від 17.07.2020 № 729/13 (далі – довідка).
Також у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» наданий оригінал ліцензії на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі.
В довідці зазначено, що ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» пропонує мережу партнерських АЗС: АЗС мережі ТОВ «ІНТЕР КАРД», обслуговування на якій здійснюється за талонами, емітованими ТОВ «ІНТЕР КАРД».
Відповідно до частини п’ятої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Крім того абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону передбачено, що замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Згідно із постановою Кабінету Міністрів України від 19.06.2019 № 545 «Про затвердження Порядку ведення Єдиного державного реєстру суб’єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним і внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» Державною податковою службою України ведеться Єдиний державний реєстр суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним (далі – реєстр) (https://tax.gov.ua).
Відповідно до інформації, розміщеної в реєстрі, всі партнерські АЗС ТОВ «ІНТЕР КАРД» по Дніпропетровській області отримали ліцензії на роздрібну торгівлю пальним.
Підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» в цій частині відсутні.
Щодо пункту 3 вимоги.
Відповідно до пункту 2 Додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації учасники надають гарантійний лист про дійсність пластикових карток, скретч-карток, талонів або аналогу на бензин, які пропонуються учасником, строком не менше 12 місяців з дати підписання договору.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» міститься гарантійний лист щодо дійсності талонів на бензин, які пропонуються учасником, від 17.07.2020 № 729/10, в якому зазначено, що термін дії талонів на пальне становить не менше 12 місяців з дати підписання договору.
Підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» в цій частині відсутні.
Щодо пункту 4 вимоги.
Відповідно до пункту 1 Додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації учасники надають cканований примірник пластикової картки, скретч-картки, талону або аналогу на бензин, які пропонуються учасником до закупівлі.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» міститься довідка щодо мережі АЗС, розташованих на території Дніпропетровської області від 17.07.2020 № 729/09, в якій зазначено, що учасник пропонує АЗС партнера ТОВ «ІНТЕР КАРД». Обслуговування на АЗС мережі ТОВ «ІНТЕР КАРД» здійснюється за талонами, емітованими ТОВ «ІНТЕР КАРД».
На підтвердження вищезазначеного у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» наданий зразок талонів, емітованих ТОВ «ІНТЕР КАРД» від 17.07.2020 № 729/11.
Підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» в цій частині відсутні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 липня 2020 15:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС" |
224 640,00
UAH з ПДВ
|
220 320,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НЄФТЕК СІТІ ОІЛ" |
237 600,00
UAH з ПДВ
|
220 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
240 000,00
UAH з ПДВ
|
222 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" |
239 760,00
UAH з ПДВ
|
236 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" |
239 760,00
UAH з ПДВ
|
237 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
244 800,00
UAH з ПДВ
|
244 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАФТОГАЗ ЗАПОРІЖЖЯ" |
277 920,00
UAH з ПДВ
|
277 920,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС" #42647162 |
Рішення скасоване |
220 320,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2020 15:00
|
ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС" #42647162 |
Відхилено |
220 320,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2020 15:19
|
ТОВ "НЄФТЕК СІТІ ОІЛ" #43127829 |
Відхилено |
220 400,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2020 10:10
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" #41449359 |
Відхилено |
222 000,00
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2020 10:00
|
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" #32489155 |
Відхилено |
236 880,00
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2020 12:11
|
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" #42524688 |
Переможець |
237 600,00
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2020 16:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 09:40
|
Розірвання договору.pdf | укладений |
29 грудня 2020 09:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2020 12:32
|
Дод.угода 2.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2020 12:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 вересня 2020 12:07
|
Дод.угода 1.pdf | зміни до договору |
08 вересня 2020 12:06
|
Електронний підпис | укладений |
08 вересня 2020 10:57
|
Договір.pdf | укладений |
08 вересня 2020 10:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник та Постачальник дійшли згоди внести зміни до пункту 5.1. Договору та викласти його в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | ДГ-0000125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник та Постачальник дійшли згоди внести зміни до пункту 5.1. Договору та викласти його в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | ДГ-0000125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 08 вересня 2020 — 28 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
59 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 900,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Невиконанням умов пункту 5.1. договору в частині неотримання товару в установлений термін. Постачальник не підписав додаткову угоду про розірвання договору, тому замовник відповідно до п.6.2.2. договору достроково розірвав договір в односторонньому порядку. |