Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 45310000-3- Електромонтажні роботи – ДК 021:2015 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації (система пожежної сигналізації, система оповіщення людей про пожежу, система передавання тривожних сповіщень в навчальному корпусі ПТУ №16 м. Мала Виска по вул. Шевченка 56/1 в м. Мала Виска Маловисківського району Кіровоградської області)
Очікувана вартість
388 890,00 UAH
UA-2020-07-13-002704-c 0fbdcebae869417192e546bcdb5421e3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Вікторівна Ценцура

+30525852966 ptu16_viska@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Професійно-технічне училище №16
Код ЄДРПОУ: 03070722
Вебсайт: http://ptu16.inf.ua
Місцезнаходження: 26200, Україна , Кіровоградська обл., м. Мала Виска, вул. Шевченко 56, корпус 1
Контактна особа: Світлана Вікторівна Ценцура
+30525852966
ptu16_viska@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 12:11
Звернення за роз’ясненнями: до 29 серпня 2020 11:02
Оскарження умов закупівлі: до 04 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2020 11:02
Початок аукціону: 09 вересня 2020 15:16
Очікувана вартість: 388 890,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,64%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 45310000-3- Електромонтажні роботи – ДК 021:2015 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації (система пожежної сигналізації, система оповіщення людей про пожежу, система передавання тривожних сповіщень в навчальному корпусі ПТУ №16 м. Мала Виска по вул. Шевченка 56/1 в м. Мала Виска Маловисківського району Кіровоградської області)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26200, Україна, Кіровоградська область, Мала Виска, Шевченко 56/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється за рахунок бюджетних коштів шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, згідно акту виконаних робіт протягом 20 календарних днів з дня підписання вищезазначеного акту. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на відповідні цілі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 серпня 2020 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2020 12:01
ТД пожежна сигналізація зі змінами 2.docx
27 серпня 2020 12:01
Розяснення 2.PDF
20 липня 2020 14:42
Розяснення до ТД.docx
20 липня 2020 14:42
ТД пожежна сигналізація зі змінами.docx
13 липня 2020 12:11
ТД пожежна сигналізація.docx
13 липня 2020 12:11
Додаток 6 до ТД. Специфікація.pdf
27 серпня 2020 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2020 12:01
ТД пожежна сигналізація зі змінами 2.docx
27 серпня 2020 12:01
Розяснення 2.PDF
20 липня 2020 14:42
Розяснення до ТД.docx
20 липня 2020 14:42
ТД пожежна сигналізація зі змінами.docx
13 липня 2020 12:11
ТД пожежна сигналізація.docx
13 липня 2020 12:11
Додаток 6 до ТД. Специфікація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Представництво в м. Кропивницькому (дискримінація учасників)
Дата подання: 15 липня 2020 11:03
Дата відповіді: 16 липня 2020 10:39
Тендерною документацією, Таблиця 2. Інші документи, що вимагаються замовником встановлена вимога - "Для підтвердження можливості виконання гарантійних зобов’язань – наявність постійно діючого представництва/філії/офісу в м. Кропивницькому (Довідка в довільній формі з адресою, контактними номерами телефонів, а також підтвердити договором оренди, документами на право власності, тощо…)". Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до суб’єктів господарювання, що зареєстровані в інших містах України та мають усю відповідну матеріально технічну базу для виконання умов договору. Згідно з Цивільним кодексом України створення філій або відокремлених підрозділів у регіоні надання послуг та наявність чи відсутність в цих регіонах матеріальної бази є правом суб’єкта господарювання, а не його обов’язком. Ведення господарської діяльності у суб’єктів господарювання не обмежується якимось певним містом, районом чи областю. Згідно роз’яснень ДФС України, будь який суб’єкт господарювання провадить свою господарську діяльність по всій території України без обмежень, будь то поставка товарів, проведення робіт чи надання послуг. Єдиним документом, який підтверджує здатність учасника надавати відповідні послуги є ні що інше як ЛІЦЕНЗІЯ !!!!!! Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника (в частині встановлення зазначених вище умов Документації) порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону та основні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників. Отже, Документація у вказаній частині потребує внесення змін.» Таким чином посилаючись на вимоги Закону України та Ліцензійні умови - Вимагаємо прибрати обов’язкову наявність офісу саме у м. Кропивницькому. І ще раз наголошуємо що Єдиним документом, який підтверджує здатність учасника надавати відповідні послуги є ні що інше як ЛІЦЕНЗІЯ!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за запитання. Дійсно, тендерною документацією, Додатком 2 встановлена вимога - "Для підтвердження можливості виконання гарантійних зобов’язань – наявність постійно діючого представництва/філії/офісу в м. Кропивницькому (Довідка в довільній формі з адресою, контактними номерами телефонів, а також підтвердити договором оренди, документами на право власності, тощо…). Дана вимога не є дискримінаційною, а є підтвердженням можливості виконання гарантійних зобов'язань за будь яких обставин, наприклад обслуговування об'єктів в найкоротший термін, введенні надзвичайного стану тощо.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 17 липня 2020 12:54
Дата відповіді: 20 липня 2020 13:27
У тендерній документації встановлені наступні ДИСКРИМІНАЦІЙНІ вимоги: 1. переможець надає документи протягом 5 днів у паперовому вигляді 2. Для підтвердження можливості виконання гарантійних зобов’язань – наявність постійно діючого представництва/філії/офісу в м. Кропивницькому (підтвердити договором оренди, документами на право власності, тощо…) 3. Підтвердження проходження медичного огляду – копія договору з закладами охорони здоров`я (пункт 2.4 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затв. Наказом № 246 від 21.07.2007) 4. Наявність дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки. 5. Досвід роботи на ринку послуг протипожежного захисту повинен бути не менше трьох років, що підтвердити сканкопією договорів про надання відповідних послуг ( не менше двох за кожен рік). Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. 1. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Вимога щодо надання даних документів протягом 5 ДНІВ та ще й в паперовому вигляді повністю не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі". Вимагаємо внести зміни до тендерної документації. 2. Щодо представництва/філії/офісу у м. Кропивницький, то звертаємо вашу увагу, що Ліцензія на провадження господарської діяльності з ппожежної безпеки поширює свою дію на всю територію України. Учасник, розраховуючи свою тендерну пропозицію враховує, що може надати відповідні послуги за договірними зобов'язаннями. Наявність офісу у певному місті суттєво звужує коло потенційних учасників закупівлі. Згідно з Цивільним кодексом України створення філій або відокремлених підрозділів у регіоні надання послуг та наявність чи відсутність в цих регіонах матеріальної бази є правом суб’єкта господарювання, а не його обов’язком. Ведення господарської діяльності у суб’єктів господарювання не обмежується якимось певним містом, районом чи областю.Вимагаємо виключити дану вимогу з документації. 3. Щодо копії договору, з мед закладами, то наказом Міністерства охорони здоров’я України №280 від 23.07.2002 року «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (у редакції Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150 «Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров'я України від 23 липня 2002 року N 280») затверджено форму первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка» та Інструкцію щодо її заповнення. Для надання послуг за предметом закупівлі достатньо наявності медичних книжок у відповідних працівників, які пройшли медичний огляд відповідно до правил проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб. На підставі цього вимагаємо виключити дану вимогу та внести зміни до документації 4. Щодо дозволу, то відповідно до Додатку №2 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. №1107 (далі – Порядок), встановлено наступний перелік робіт підвищеної небезпеки: 1. Виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357). 2. Вибухові роботи та роботи, пов’язані з використанням енергії вибуху. 3. Утилізація зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки. 4. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах. 5. Спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природного та зрідженого газу. 6. Підземні та відкриті гірничі роботи. Тобто, при наданні послуг по встановленню системи пожежної сигналізації не будуть виконуватися роботи підвищеної небезпеки, визначені у Додатку №2 Порядку, а саме: виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357; вибухові роботи та роботи, пов’язані з використанням енергії вибуху; утилізація зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки; газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах; спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природного та зрідженого газу; підземні та відкриті гірничі роботи. Відповідно до Додатку №6 Порядку для надання послуг по встановленню системи пожежної сигналізації достатньо наявності декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Додатково зазначаємо, що надання послуг по встановленню системи пожежної сигналізації здійснюється на висоті понад 1,3 метра і підтверджується відповідно до Додатку №6 Порядку декларацією відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Вимагаємо видалити дану вимогу або відгоригувати відповідно до чинного законодавства. 5. Щодо досвіду праці на ринку, а також надання анологічних договорів, то відповідно до ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Так Закон не передбчає підстави встановлення обмеження щодо досвіду праці на відповідному ринку. Більш того, надання послуг з встановлення систем пожежної сигналізації здійснюєтсья на підставі Ліцензії. А якщо учасник отримав ліцензію у 2020 році і вже має позитивний досвід виконання договорів, то що, він не зможе взяти участь у даній закупівлі? Не звужуйте коло потенційних учасників закупівлі та не порушуйте законодавства у сфері здійснення публічних закупівель! Шановний Замовник, щоб не дискримінувати учасників і не порушувати основні принципи здійснення публічних закупівель вимагаємо внести зміни щодо вищещзазначених вимог, в іншому випадку для захисту своїх законних прав та інтересів, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, тендерний комітет уважно розглянув Ваш запит і віповідно розгляду прийняв рішення про наступне:
1. Дійсно, при публікації тендерної документації сталася технічна помилка при визначенні терміну надання документів у паперовому форматі (5 днів), а тому для запобігання порушень законодавства у сфері закупівель Ваше прохання буде задоволено і встановлено термін 10 днів.
2 .Щодо наявності постійного представництва в місті Кропивницький чи області то завданням тендерного комітету є забезпечення гарантій виконання швидких і якісних гарантійних зобов’язань Переможцем, терміновості їх виконання, прийнято рішення не змінювати дану вимогу. Враховуючи даний аспект закупівлі ця вимога не є дискримінаційною.
3 .Щодо вимоги надання копії договору з закладами охорони здоровя, то відповідно ст. 17 Закону України про охорону праці роботодавець зобов'язаний за свої кошти забезпечити фінансування та організувати проведення попереднього (під час прийняття на роботу) і періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, щорічного обов'язкового медичного огляду осіб віком до 21 року ,і далі по тексту.
Згідно Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій затвердженим Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.05.2007 N 246 п. 1.2., призначений для : працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, та осіб віком до 21 року підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, виду економічної діяльності та їх філій, інших відокремлених підрозділів; фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності, які відповідно до законодавства використовують найману працю (далі роботодавці); і далі по тексту.
Відповідно п. 2.4. даного Положення для проведення попереднього (періодичних) медичного огляду працівників роботодавець повинен укласти або вчасно поновити договір з закладом охорони здоров'я та надати йому список працівників, які підлягають попередньому (періодичним) медичному огляду.
Зважаючи на те,що роботи по монтажу системи сигналізації будуть проводитись також і на висоті більш як 1,3 метра, то ці роботи зідно Переліку робіт зпідвищеної небезпеки Постанова КМУ №1107 в редакції від 3 березня 2020 р. № 207, Додаток 6 «Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра» є роботами з підвищеною небезпекою, Ви повинні мати укладений договір з закладом охорони здоровя, а Замовник має повне право вимагати від Учасника документи, що підтверджують фізичну здатність Ваших працівників проведення безпечного виконання робіт та запобіганню виконання даного виду робіт особами, без відповідної перевірки здатності до їх виконання ,а також враховуючи той факт, що при виникненні нещасного випадку відповідальність буде нести в першу чергу адміністрація закладу. Таким чином дана вимога не є дискримінаційною і Ви повинні надати копію відповідного договору.
4.Стосовно вимог надання документів про досвід роботи на ринку праці, то мусимо Вам повідомити ,що досвід роботи менше одного року і наявність ліцензії не гарантує якісного виконання робіт а завданням тендерного комітету якраз і є забезпечення якісного їх виконання крім того ст. 16 п.2. Закону України про публічні закупівлі не обмежує Замовника у кількості надання виконаних договорів та темінах їх виконання, тому дана вимога не є дискримінаційною.
4. Наявність дозволу на проведення робіт з підвищеною небезпекою гарантує Замовнику організацію та проведення робіт без випадків травмувань учасників їх виконання і крім того вимагається змінами до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки затвердженими постановою КМУ №207 від 03.03.2020року п.3.
Таким чином дана вимога направлена на дотримання законодавства та підтвердження можливості забезпечення безпечного виконання робіт Учасником і ні в якій мірі не є дискримінаційною.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-13-002704-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 23 липня 2020 14:35
Cкарга на умови тендерної документації
Cкарга на умови тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 липня 2020 14:53
рішення від 27.07.2020 № 14434 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 липня 2020 14:52
Рішення від 19.08.2020 №15781.pdf
Дата публікації: 25 серпня 2020 19:06
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерний комітет ПТУ №16 м. Мала Виска повідомляє , що, вимога постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №15781-р/пк-пз від 19.08.2020 стосовно внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі – "ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажн іроботи", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-13-002704-c задоволена в повній мірі. Зміни до тендерної документації внесені відповідно вимоги (протокол засідання тендерного комітету №57 від 27,08.2020р.), розяснення до змін надані (протокол засідання тендерного комітету №58 від 27,08.2020р.) документи опубліковані на веб порталі уповноваженого органу.
Дата виконання рішення замовником: 27 серпня 2020 12:44
Номер скарги: UA-2020-07-13-002704-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 24 вересня 2020 12:50
Скарга на Переможця закупівлі
Невідповідність пропозиції ТОВ "ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА" вимогам тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 вересня 2020 20:43
рішення від 28.09.2020 № 18144.pdf
Дата публікації: 28 вересня 2020 20:42
інформація про перенесення від 07.10.2020 № 15755.pdf
Дата публікації: 08 жовтня 2020 11:42
інформація про перенесення від 20.10.2020 №16565.pdf
Дата публікації: 21 жовтня 2020 00:37
рішення від 23.10.2020 № 19824.pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2020 23:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерний комітет ПТУ №16 м. Мала Виска повідомляє, що відповідно рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та прийнятого нею рішення №19824р/пк-пз від 24.10.2020 року скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА" переможцем процедури закупівлі – "ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи", оголошенняпро проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-07-13-002704-c. Копія протоколу додається.
Дата виконання рішення замовником: 29 жовтня 2020 14:11

Документи подані скаржником

23 липня 2020 12:23
Скарга.pdf

Документи подані замовником

31 липня 2020 09:27
Розяснення до ТД.docx
31 липня 2020 09:27
розяснення.PDF
31 липня 2020 09:27
Грунтовне пояснення.PDF
31 липня 2020 09:27
Грунтовне пояснення.docx
27 серпня 2020 10:35
Розяснення до ТД 2.docx
27 серпня 2020 12:44
Розяснення 2.PDF

Документи подані скаржником

23 вересня 2020 15:50
Скарга на Переможця.pdf

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-07-000017 ● 614d686030b94513a2f2e5524426c43d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 грудня 2020 15:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

07.12.2020 № 78
Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 07.12.2020 № 78

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-07-13-002704-с 13.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-15 11:13:48

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-13-002704-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Чому в електронній системі публічних закупівель Prozorro Вами оприлюднений договір, укладений з Товариством з обмеженою відповідальністю «Пожежно-техногенна безпека» від 30.11.2020 № 1244 без додатків 1,2 які зазначені у пункті 2.1 розділу 2 «Порядок виконання робіт, гарантійний термін та якість виконання робіт» даного договору при тому, що відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, в тому числі договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-17 15:32:20

Пояснення.

Тедерний комітет ПТУ №16 м. Мала Виска повідомляє, що дійсно, при завантаженні договору про закупівлю ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи ненавмисне було недозавантажено додатки 1- 2 до договору, що зазначені в пункті 2.1 розділу 2 договору.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2020 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА" 280 000,00
UAH
197 999,00
UAH
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 350 000,00
UAH
198 000,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Пожежно-техногенна безпека" 310 506,61
UAH
249 999,00
UAH
Документи

Публічні документи

17 вересня 2020 17:08
Електронний підпис
17 вересня 2020 17:07
Довідка МВС 12.09.2020.pdf
16 вересня 2020 16:44
Електронний підпис
16 вересня 2020 16:25
Електронний підпис
16 вересня 2020 16:14
Довідка ДПІ від 15.09.pdf
16 вересня 2020 16:14
Dovidka_20246602880230832969 (1).pdf
14 вересня 2020 18:08
Електронний підпис
10 вересня 2020 15:48
Електронний підпис
07 вересня 2020 17:05
Електронний підпис
07 вересня 2020 17:00
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
07 вересня 2020 16:59
Реєстр документів..pdf
28 липня 2020 17:58
Електронний підпис
28 липня 2020 17:58
Фінзвіт.pdf
28 липня 2020 17:58
Трудові договори.pdf
28 липня 2020 17:58
Технічні вимоги.pdf
28 липня 2020 17:58
Тендерна пропозиція.pdf
28 липня 2020 17:58
Статут ТБ т.-3.pdf
28 липня 2020 17:58
Статут ТБ т.-2.pdf
28 липня 2020 17:58
Статут ТБ т.-1.pdf
28 липня 2020 17:58
Сертифікат ISO.pdf
28 липня 2020 17:58
Свідоцтво ПДВ.pdf
28 липня 2020 17:58
Реєстр документів.pdf
28 липня 2020 17:58
Проект договору.pdf
28 липня 2020 17:58
Мед довідка Фісенко.pdf
28 липня 2020 17:58
Мед довідка Гоман pdf.pdf
28 липня 2020 17:58
Мед довідка Бандура.pdf
28 липня 2020 17:58
Ліцензія ТБ от 04.06.14.pdf
28 липня 2020 17:58
Лист гарантія.pdf
28 липня 2020 17:58
Кошторис.pdf
28 липня 2020 17:58
Документи Гоман Є.М..pdf
28 липня 2020 17:58
Договір оренди майна.pdf
28 липня 2020 17:58
Довідка НАЗК Біла І.М.zip
28 липня 2020 17:58
Витяг з ЄДРЮОФОПГФ.pdf

Публічні документи

16 листопада 2020 12:46
Відмова.pdf
16 листопада 2020 12:36
Відмова.pdf
05 листопада 2020 12:01
Електронний підпис
05 листопада 2020 12:00
Цінова.pdf
05 листопада 2020 12:00
Кошторис_скан.pdf
08 вересня 2020 09:34
Електронний підпис
08 вересня 2020 09:31
Технічна частина.pdf
08 вересня 2020 09:31
Ст.17.pdf
08 вересня 2020 09:31
Сертифікат ІСО 9001.pdf
08 вересня 2020 09:31
Реєстр документів.pdf
08 вересня 2020 09:31
Проект договору.pdf
08 вересня 2020 09:31
Працівники.pdf
08 вересня 2020 09:31
Оригінал-на висоті всі.pdf
08 вересня 2020 09:31
накладна ПЦС.pdf
08 вересня 2020 09:31
Листи-пояснення.pdf
08 вересня 2020 09:31
Листи-згоди.pdf
08 вересня 2020 09:31
Лаборатория.pdf
08 вересня 2020 09:30
Копія-Статут.pdf
08 вересня 2020 09:30
Копія-на висоті всі.pdf
08 вересня 2020 09:30
Копія-Ліцензії ПС.pdf
08 вересня 2020 09:30
Копія-Витяг ЄДР.pdf
08 вересня 2020 09:30
копія договору школа 292.pdf
08 вересня 2020 09:30
Копія- Виписки з ЄДР.pdf
08 вересня 2020 09:30
ІРЦ+АКТИ, копія.pdf
08 вересня 2020 09:30
Інформація про учасника.pdf
08 вересня 2020 09:30
договір Центр.pdf
08 вересня 2020 09:30
договір технологій.pdf
08 вересня 2020 09:30
договір 18 школа.pdf
08 вересня 2020 09:30
Довідки про матбазу.pdf
08 вересня 2020 09:29
Аналогічний досвід.pdf
08 вересня 2020 09:29
Orlan.pdf
28 липня 2020 17:22
Електронний підпис
28 липня 2020 17:21
Сертифікат_Охорона004.pdf
28 липня 2020 17:21
Сертифікат ІСО 28000.pdf
28 липня 2020 17:21
Сертифікат ІСО 9001.pdf
28 липня 2020 17:21
Сертифікат 45001 2018.pdf
28 липня 2020 17:21
Копія-Ліцензії ПС.pdf
28 липня 2020 17:21
Копія- Виписки з ЄДР.pdf

Публічні документи

24 листопада 2020 10:12
Електронний підпис
24 листопада 2020 10:08
відкорегований кошторис.PDF
24 листопада 2020 10:08
Dovidka_20307372700650840034.pdf.p7s
24 листопада 2020 10:08
Dovidka_20307372700650840034.pdf
08 вересня 2020 10:38
Електронний підпис
08 вересня 2020 10:33
Сертифікат ISO.PDF
08 вересня 2020 10:33
лист-згода.PDF
08 вересня 2020 10:32
тех. паспорт.PDF
08 вересня 2020 10:30
пояснення щодо ліцензії.PDF
08 вересня 2020 10:28
лист-згода.PDF
08 вересня 2020 10:26
інформація про учасника.PDF
08 вересня 2020 10:19
виписки з протоколів.PDF
08 вересня 2020 10:19
посвідчення 2.pdf
08 вересня 2020 10:19
посвідчення 1.PDF
08 вересня 2020 10:18
трудові.pdf
08 вересня 2020 10:18
акт огляду об'єкта.PDF
08 вересня 2020 10:17
трудові.pdf
08 вересня 2020 10:16
посвідчення 2.pdf
08 вересня 2020 10:16
посвідчення 1.PDF
08 вересня 2020 10:15
кошторис.PDF
08 вересня 2020 10:15
тендерна пропозиція.PDF
29 липня 2020 11:27
Електронний підпис
29 липня 2020 11:26
Електронний підпис
29 липня 2020 11:06
тех. паспорт.PDF
29 липня 2020 11:06
статут.PDF
29 липня 2020 11:05
сертифікати.PDF
29 липня 2020 11:05
сертифікат ISO.PDF
29 липня 2020 11:05
рішення засновника.PDF
29 липня 2020 11:04
пульт 2 сертифікат.PDF
29 липня 2020 11:02
пульт 1.PDF
29 липня 2020 11:01
паспорт.PDF
29 липня 2020 11:01
накладні.PDF
29 липня 2020 11:01
Наказ ДСНС.PDF
29 липня 2020 11:01
наказ №1.PDF
29 липня 2020 11:00
Ліцензія.pdf
29 липня 2020 11:00
листи-згоди.PDF
29 липня 2020 11:00
листи-відгуки.PDF
29 липня 2020 10:59
Код.pdf
29 липня 2020 10:58
дозвіл.PDF
29 липня 2020 10:58
договір оренди.PDF
29 липня 2020 10:55
аналогічні договіри.PDF
29 липня 2020 10:54
акт огляду об'єкта.PDF
29 липня 2020 10:54
Філюк документи.PDF
29 липня 2020 10:54
Федоров документи.PDF
29 липня 2020 10:54
Трудові пульт.PDF
29 липня 2020 10:53
Пивовар документи.PDF
29 липня 2020 10:53
Іщенко документи.PDF
29 липня 2020 10:52
Виписки з протоколів.PDF
29 липня 2020 10:52
кошторис.PDF
29 липня 2020 10:52
тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА"

ПП "ОХОРОНА-004"

Пожежно - техногенна безпека ТОВ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА"
#36790128
Рішення скасоване
197 999,00
UAH
29 жовтня 2020 09:48
Обґрунтування аномально низької ціни
до 11 вересня 2020 00:00
ТОВ "ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА"
#36790128
Відхилено
197 999,00
UAH
02 листопада 2020 14:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 жовтня 2020 14:16
Обґрунтування аномально низької ціни
до 31 жовтня 2020 00:00
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Рішення скасоване 198 000,00
UAH
17 листопада 2020 13:31
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Відхилено 198 000,00
UAH
17 листопада 2020 15:20
Товариство з обмеженою відповідальністю "Пожежно-техногенна безпека"
#41078204
Переможець 249 999,00
UAH
19 листопада 2020 11:46

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та прийнятого рішення №19824 -р/пк-пз від 23. 10. 2020 року, згідно результатату розгляду скарги приватного підприємства "ОХОРОНА-004" від 24 вересня 2020 UA-2020-07-13-002704- c.b2

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

02 листопада 2020 14:02
Електронний підпис

Документи

17 листопада 2020 15:19
Електронний підпис
17 листопада 2020 15:18
відхилення пожежна 2.PDF
17 листопада 2020 13:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2020 11:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Пожежно-техногенна безпека"
#41078204
249 999,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:47
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 13:31
Пожежка мала виска .PDF укладений
30 листопада 2020 13:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 249 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 41 666,50 UAH)