Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивна дошка Newline R5-800L )
Очікувана вартість
42 250,00 UAH
UA-2020-07-13-002607-c d1ffc32588a54c38910949d85ef2fa0c
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пантелеєва Галина Геннадіївна

+380484935714 galina1642@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, сім"ї, молоді та спорту Білгород-Дністровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20989154
Місцезнаходження: 67700, Україна , Одеська обл., місто Білгород-Дністровський, вулиця Михайлівська, буд. 29
Контактна особа: Пантелеєва Галина Геннадіївна
+380484935714
galina1642@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2020 12:08
Початок аукціону: 22 липня 2020 12:51
Очікувана вартість: 42 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 212,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплекти
Інтерактивна дошка Newline R5-800L
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67772, Україна, Одеська область, м.Білгород-Дністровський, смт.Затока, вул.Зарипова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 серпня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений товар здійснюється, за наявності бюджетного фінансування, протягом 10 робочих днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2020 12:30
Електронний підпис
13 липня 2020 12:05
Договор.docx
13 липня 2020 12:05
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналог
Дата подання: 14 липня 2020 10:11
Дата відповіді: 14 липня 2020 10:54
Доброго дня,шановний Замовнику! скажіть будь-ласка чи розглядаєте ви аналоги щодо предмету закупівлі?
Відповідь: В оголошенні не вказано, що можливо пропонувати аналог. Просимо дотримуватися вимог, які вказані в оголошені.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-13-002607-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Воєділов Ігор Анатолійович, Код ЄДРПОУ:3045018815
Дата подання: 23 липня 2020 14:24
Не відповідність технічним характеристикам
Просимо звернути увагу, що запропонований товар учасником ТОВ "Інтер Системс" не відповідає вимогам зазначеним в тендерній документації Замовника. В тендерній документації замовника чітко прописано предмет закупівлі, а саме: Інтерактивна дошка NewLine Truboard R5-800L з програмним забезпеченням Teach Infinity Pro.Також в період уточнення Замовник повідомляв, що не буде розглядати аналоги Інтерактивної дошки NewLine Truboard R5-800L. У дошці, яку запропонував учасник ТОВ "Інтер Системс" відсутнє сучасне програмне забезпечення Teach Infinity Pro, що значно обмежує дії користувача під час користування інтерактивною дошкою.Особливо якщо персонал замовника уже працює якийсь термін з програмним забезпеченням Teach Infinity Pro, що дуже важливо для обміну досвідом між персоналом та учнями, яким зручно працювати з одним програмним забезпеченням, а не «перезавантажуватись» в кожній навчальній аудиторії під нове програмне забезпечення, такий підхід може негативно відобразитись на швидкості сприйняття навчального процесу.

Таким чином вважаємо, що товар запропонований учасником, який запропонував найнижчу ціну не відповідає вимогам, заявленим в Технічних вимогах до предмету закупівлі . Наразі вимагаємо поставити питання про дискваліфікацію вказаного вище учасника данного аукціону.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 24 липня 2020 11:55
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 липня 2020 08:51
Пропозиція учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
"ІНТЕР СИСТЕМС", який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам технічної, якісної характеристики предмета закупівлі. В оголошенні про спрощену закупівлю товару було зазначено назву товару, який Замовник має намір придбати. Однак, не було вказано, що можливо запропонувати аналог товару.
ТОВ "ІНТЕР СИСТЕМС" запропонував інший товар, який не зазначений в оголошенні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2020 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 30 137,62
UAH з ПДВ
30 137,62
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Воєділов Ігор Анатолійович 37 938,00
UAH з ПДВ
37 938,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУРАНГУЛОВ ВЛАДИСЛАВ РАФІСОВИЧ 41 990,00
UAH з ПДВ
41 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 22:02
Електронний підпис
17 липня 2020 22:02
Цінова пропозиція.pdf
17 липня 2020 22:02
Установчі документи.pdf
17 липня 2020 22:02
Уповноважена особа.pdf
17 липня 2020 22:02
Проект договору.pdf
17 липня 2020 22:02
Документи якості.pdf
17 липня 2020 22:02
Довідка довкілля.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 11:54
Електронний підпис
21 липня 2020 11:53
Висновок СЕС Newline.pdf
21 липня 2020 11:53
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
21 липня 2020 11:53
Проект договору.pdf
21 липня 2020 11:53
Паспорт.pdf
21 липня 2020 11:53
Лист гарантія.pdf
21 липня 2020 11:53
ІПН.pdf
21 липня 2020 11:53
Єдиний податок.pdf
21 липня 2020 11:53
Витяг.pdf
21 липня 2020 11:53
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ФОП Воєділов Ігор Анатолійович

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУРАНГУЛОВ ВЛАДИСЛАВ РАФІСОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Рішення скасоване 30 137,62
UAH з ПДВ
24 липня 2020 11:55
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Відхилено 30 137,62
UAH з ПДВ
24 липня 2020 11:58
ФОП Воєділов Ігор Анатолійович
#3045018815
Переможець 37 938,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 12:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2020 12:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Воєділов Ігор Анатолійович
#3045018815
37 938,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 09:12
Договір укладений
10 серпня 2020 09:08
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 13:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 37 938,00
UAH