Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
273 000,00 UAH
UA-2020-07-13-002502-b a87b28d9a63742d98fd22069520545ea
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Адаменко Любов Володимирівна

+380668304055 osvita_svt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Сватівської РДА
Код ЄДРПОУ: 02142106
Вебсайт: http://svatovo.ws/
Місцезнаходження: 92603, Україна , Луганська обл., Сватове, Майдан Злагоди, будинок 25
Контактна особа: Адаменко Любов Володимирівна
+380668304055
osvita_svt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 14:36
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 30 липня 2020 11:46
Очікувана вартість: 273 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 730,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника: Відділ освіти Сватівської районної державної адміністрації. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02142106. 4. Місцезнаходження замовника: 92603, Луганська обл., Сватівський район, місто Сватове, майдан Злагоди, будинок 25. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Ільків Тетяна Миколаївна, секретар тендерного комітету відділу освіти Сватівської районної державної адміністрації, e-mail: osvita_svt@ukr.net, тел. +3806471(3-20-17). 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Ноутбуки. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 21 (двадцять одна) штука. 10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92603, Луганська обл., Сватівський район, місто Сватове, майдан Злагоди, будинок 25. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 30.09.2020 року. 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 273 000,00 грн. (двісті сімдесят три тисячі гривень 00 копійок) з ПДВ. 14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Не передбачено. 15. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету: 245 700,00 грн. (двісті сорок п’ять тисяч сімсот гривень 00 копійок); Кошти місцевого бюджету: 27 300,00 грн. (двадцять сім тисяч триста гривень 00 копійок). 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 730 грн. (дві тисячі сімсот тридцять гривень 00 копійок) – 1% від очікуваної вартості. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): Відсутні. 19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «29» липня 2020 року час 0000 год. 20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки надання забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 шт
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92603, Україна, Луганська область, місто Сватове, майдан Злагоди, будинок 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2020 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 14:36
Тендерна документація.doc
13 липня 2020 14:36
ТД_ДОДАТОК_5 (3).doc
13 липня 2020 14:36
ТД_ДОДАТОК_4 (2).doc
13 липня 2020 14:36
ТД_ДОДАТОК_3 (2) .docx
13 липня 2020 14:36
ТД_ДОДАТОК_2 (1) (1).doc
13 липня 2020 14:36
ТД_ДОДАТОК_1 (1) (1).doc
13 липня 2020 14:36
ОГОЛОШЕННЯ (5) (1).pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-13-002502-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ", Код ЄДРПОУ:43103326
Дата подання: 06 серпня 2020 10:12
Невідповідність тендерної документації переможця.
Тендерна документація компанії ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" є помилковою та не може бути визнана переможцем. А саме: технічна документація є такою , що не відповідає дійсності та вводить замовника в оману.
Згідно ДОДАТКУ № 3 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:
ДК 021:2015: код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)»
(Ноутбуки) учасник ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" надав інформацію та порівняльну таблицю , що модель запропонованого ними ноутбука на 100 відсотків відповідає заявленим характеристикам. Повідомляємо, що це не вірна інформація, яка була надана навмисно. В офіційному листі від Acer до цього тендера ми можемо побачити справжні характеристики ноутбука, запропонованого в цьому тендері.
Запропонована модель ноутбука ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" не відповідає по двом критеріям, а саме:
1. Кількість портів USB 3.1 Type C повинна бути не менше 2шт. В цій моделі ноутбука - 1шт. Це є невідповідністю тендерної документації.
2. Частота оперативної пам’яті повинна бути не менше 3200 Mhz . В Пропозиції "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" навмисно не вказана ця характеристика, адже у цій моделі вона становить 2333 Mhz, що також э невідповідністю тендерній документації.
Вимагаємо відхилення тендерної документації ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ", як такої, що не відповідає вимогам даного тендеру.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 серпня 2020 10:52
Відповідно до частини третьої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник може подати вимогу щодо надання роз’яснень стосовно прийнятих Замовником рішень.
Даною вимогою ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ" не потребує роз’яснень стосовно відхилення його пропозиції, так як його пропозиція не розглядалася тендерним комітетом.
Розміщену вимогу необхідно класифікувати, як скаргу. Згідно із статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Одночасно повідомляємо, що зміст зазначеної вимоги прямо суперечить основним принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дана вимога може бути розцінена тендерним комітетом як втручання у процедуру закупівлі та впливу на прийняття рішення.
Враховуючи викладене, дану вимогу тендерним комітетом відхилено.
Та додатково зазначаємо, що тендерний комітет звернувся до ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" та отримав лист від «06» серпня 2020 року № 2502-b/01, яким ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" підтверджує відповідність наданої ними пропозиції на закупівлю UA-2020-07-13-002502-b всім вимогам Замовника, у тому числі технічній специфікації та повідомив, що виробник завжди може вносити зміни до технічних характеристик комплектуючих. Тому пропозиція ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" повністю відповідає вимогам Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2020 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 258 599,88
UAH з ПДВ
258 599,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ" 261 954,00
UAH з ПДВ
261 954,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НОДХАУЗ" 266 700,00
UAH з ПДВ
266 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 10:09
Електронний підпис
13 серпня 2020 10:08
Лист-відмова.pdf.p7s
13 серпня 2020 10:07
Лист-відмова.pdf.p7s
13 серпня 2020 10:07
Лист-відмова.pdf
10 серпня 2020 11:22
Електронний підпис
10 серпня 2020 09:22
public_doc.p7s
10 серпня 2020 09:22
public_doc.pdf
10 серпня 2020 09:18
Dovidka_20210360360120977492.pdf
10 серпня 2020 09:18
Dovidka_20210360360120977492.pdf.p7s
28 липня 2020 15:49
Електронний підпис
28 липня 2020 15:46
05_Проект договору_.pdf
28 липня 2020 15:46
09_Копія Статуту_.pdf
28 липня 2020 15:46
10_Інші документи_.pdf
28 липня 2020 15:46
06_Згода з договором_.pdf

Публічні документи

22 серпня 2020 12:54
Електронний підпис
21 серпня 2020 05:51
Електронний підпис
21 серпня 2020 05:46
довидка.pdf
18 серпня 2020 16:08
Електронний підпис
28 липня 2020 23:40
Електронний підпис
28 липня 2020 23:39
Тендерна пропозиція.pdf
28 липня 2020 23:39
Статут.pdf
28 липня 2020 23:39
Копія Витяг з ЄДР.pdf
28 липня 2020 23:39
Довідки _ Листи.pdf
28 липня 2020 23:39
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ"

ТОВ "НОДХАУЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
Рішення скасоване 258 599,88
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 11:34
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
Відхилено 258 599,88
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 11:41
ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ"
#43103326
Переможець 261 954,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 13:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 13:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ"
#43103326
261 954,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 15:20
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 17:03
Договір.pdf укладений
25 серпня 2020 16:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 261 954,00
UAH (в тому числі ПДВ 43 659,00 UAH)