Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Консультативні послуги з питань інформатизації та супроводження програмного забезпечення з фінансово-господарського обліку у відповідності до діючого законодавства.
Очікувана вартість
6 400,00 UAH
UA-2020-07-13-002413-a 1ca182c4e1a549a78fb7d8734419f029
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ярослав Валерійович Швалюк

0958795222
0981757068
pharm_zt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський базовий фармацевтичний фаховий коледж Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02011261
Місцезнаходження: 10005, Україна , Житомирська обл., Житомир, вулиця Чуднівська, будинок 99
Контактна особа: Ярослав Валерійович Швалюк
0958795222, 0981757068
pharm_zt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


консультативні послуги з питань інформатизації та супроводження програмного забезпечення з фінансово-господарського обліку у відповідності до діючого законодавства - 10 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 послуга
консультативні послуги з питань інформатизації та супроводження програмного забезпечення з фінансово-господарського обліку у відповідності до діючого законодавства - 10 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Чуднівська, буд. 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

13 липня 2020 19:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець ДОБРОВОЛЬСЬКИЙ МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3300015511
Переможець 6 400,00
UAH
13 липня 2020 19:57

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 липня 2020 19:57
Договір № 28.pdf укладений
13 липня 2020 19:57