Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги капітального ремонту автобусів марки Богдан А092 (ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)
Очікувана вартість
530 000,00 UAH
UA-2020-07-13-002406-a fd972708d7644fd2bf92da7b21fc276d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Садовий Сергій Миколайович

+380532561151 poltavaelektrotrans@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Полтаваелектроавтотранс"
Код ЄДРПОУ: 03328511
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., Полтава, С.Халтуріна 10
Контактна особа: Садовий Сергій Миколайович
+380532561151
poltavaelektrotrans@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 19:34
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 11:07
Очікувана вартість: 530 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 13 липня 2020 19:34
Enquiries until: 28 липня 2020 10:00
Complaints submission until: до 03 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 серпня 2020 10:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Закупівля здійснюється у відповідності плану закупівель Замовника за посиланням https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-07-13-004119-a, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі. Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) . Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Послуги капітального ремонту автобусів марки Богдан А092
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації, Інформацію щодо місця поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг зазначено в Додатку 6 Проекту договору про закупівлю (Місце виконання послуг за адресою Виконавця);
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник має право здійснити попередню оплату у розмірі 30% від загальної суми договору протягом 10 - ти банківських днів з дня виставлення відповідного рахунку на умовах передбачених проектом Договору. Аванс 10 Банківські 30
Надання послуг Розрахунки по даному договору здійснюються Замовником, шляхом перерахунку грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця з моменту підписання Сторонами актів здачі-приймання робіт (надання послуг) на підставі виставленого Виконавцем рахунку–фактури, протягом 120 - ти банківських днів з дня виставлення відповідного рахунку на умовах передбачених проектом Договору Пiсляоплата 120 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 19:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 14:47
Тендерна документація(нова редакція 30.07.2020).docx
30 липня 2020 14:47
Перелік змін до тендерної документації від 30.07.2020.doc
30 липня 2020 14:47
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 30 07 2020 .docx
23 липня 2020 14:49
Перелік змін до тендерної документації від 23.07.2020.doc
23 липня 2020 14:49
Тендерна документація(нова редакція 23.07.2020) .docx
23 липня 2020 14:49
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій .docx
23 липня 2020 14:49
Додаток 6 дододаток 7 (нова редакція 23.07.2020).doc
13 липня 2020 19:35
Тендерна документація .docx
13 липня 2020 19:35
Оголошення .docx
13 липня 2020 19:35
Додаток 6 дододаток 7.doc
13 липня 2020 19:35
Додаток 5.1 лист гарантія.docx
13 липня 2020 19:35
Додаток 5 Технічні вимоги.docx
13 липня 2020 19:35
Додаток 4.docx
13 липня 2020 19:35
Додаток 3.docx
13 липня 2020 19:35
Додаток 2.docx
13 липня 2020 19:35
Додаток 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Полтавський ремонтно-механічний завод" 520 000,01
UAH з ПДВ
397 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Висоцький Володимир Іванович 528 000,00
UAH з ПДВ
400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НОВА БУС 519 999,98
UAH з ПДВ
519 999,98
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2020 16:19
Електронний підпис
03 вересня 2020 16:15
довідка про банкрутство
03 вересня 2020 16:15
Довідка з ЄДР
03 вересня 2020 13:13
Електронний підпис
01 вересня 2020 09:38
Електронний підпис
01 вересня 2020 09:26
довідка про товариство
01 вересня 2020 09:26
довідка про несудимість
01 вересня 2020 09:26
довідка про директора
01 вересня 2020 09:26
довідка про банкрутство
01 вересня 2020 09:26
довідка МВС
01 вересня 2020 09:26
Довідка ЄДР
20 серпня 2020 13:28
Електронний підпис
30 липня 2020 16:01
Електронний підпис
27 липня 2020 10:51
Електронний підпис
27 липня 2020 10:48
Електронний підпис
27 липня 2020 10:42
догов ноий.zip
23 липня 2020 09:00
Електронний підпис
22 липня 2020 09:37
штатний розклад.PDF
22 липня 2020 09:37
ухвала суду ст1.zip
22 липня 2020 09:37
труд дог З ст2.zip
22 липня 2020 09:37
техн характеристики.zip
22 липня 2020 09:37
тендерна пропозиц.zip
22 липня 2020 09:37
статут.pdf
22 липня 2020 09:37
про захист довкілля.PDF
22 липня 2020 09:37
наказ протокол.pdf
22 липня 2020 09:37
лист розяснення.zip
22 липня 2020 09:37
лист згода.PDF
22 липня 2020 09:37
договір нтерфнрум.zip
22 липня 2020 09:37
догов.zip
22 липня 2020 09:37
довідка про досвід.PDF

Публічні документи

06 серпня 2020 15:59
Електронний підпис
06 серпня 2020 15:57
пакет документів.pdf
06 серпня 2020 15:57
Виписка з ЄДРПОУ2.pdf
06 серпня 2020 15:57
Виписка з ЄДРПОУ1.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 17:19
Електронний підпис
06 серпня 2020 17:11
проект договору.pdf
06 серпня 2020 17:11
Паспорт.rar
06 серпня 2020 17:11
опис.pdf
06 серпня 2020 17:11
накази на прийняття.pdf
06 серпня 2020 17:11
Юнігран акт.pdf
06 серпня 2020 17:11
штатний розпис.pdf
06 серпня 2020 17:11
Цінова пропозиція.pdf
06 серпня 2020 17:11
Лист ліцензування.pdf
06 серпня 2020 17:11
лист згода з умовами.pdf
06 серпня 2020 17:11
Лист Укргазбуд.pdf
06 серпня 2020 17:11
уповноважена особа.pdf
06 серпня 2020 17:11
Укргазбанк акт.pdf
06 серпня 2020 17:11
ЗУ Про санкції.pdf
06 серпня 2020 17:10
зведена по додатку 3.pdf
06 серпня 2020 17:10
статут.pdf
06 серпня 2020 17:10
екологія.pdf
06 серпня 2020 17:10
Договір юнігран.pdf
06 серпня 2020 17:10
Договір Укргазбуд.pdf
06 серпня 2020 17:10
довідка досвід.pdf
06 серпня 2020 17:10
Відгук Юнігран.pdf
06 серпня 2020 17:10
витяг пдв.pdf
06 серпня 2020 17:10
виписка ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Полтавський ремонтно-механічний завод"

ФОП Висоцький Володимир Іванович

ТОВ НОВА БУС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Полтавський ремонтно-механічний завод"
#31966932
Переможець 397 000,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 12:04
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 серпня 2020 13:06

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Закупівля: Послуги капітального ремонту автобусів марки Богдан А092 (ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання) закупівля UA-2020-07-13-002406-a Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Полтавський ремонтно-механічний завод" ЄДРПОУ: 31966932 (далі - Учасник). Перелік невідповідностей: 1. Пунктом 1 додатку 2 до тендерної документації вимагається Довідка , що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій – складається згідно форми 1 та завіряється підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (в разі її наявності). До довідки надати документ (-ти), який підтверджує наявність власного та/або орендованого та або залученого (наприклад: свідоцтво (-а) на право власності, та/або акт (-и), що посвідчують право власності, та/або документ (-и) бухгалтерського обліку основних засобів та/або інформація (ї) з державного реєстру речових прав на нерухоме майно та/або інший документ, що підтверджує право власності тощо) та/або орендовані, та/або суборендовані та/або залучені на інших не заборонених чинним законодавством України умовах. У разі залучення субпідрядника/співвиконавця такі документи надаються від субпідрядника (-ів)/співвиконавця (ів). Учасник в складі тендерної документації надав Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №57 від 21.07.2020 року, згідно змісту якої зазначив перелік обладнання, яке перебуває у власності, при цьому у складі документів тендерної документації учасника відсутнє підтвердження права власності, щодо переліку по пунктах 2-12 зазначеної довідки. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Невідповідність № 1 учасник може виправити наступним чином: Надати скановані документ (-ти), який підтверджує наявність власного та/або орендованого та або залученого (наприклад: свідоцтво (-а) на право власності, та/або акт (-и), що посвідчують право власності, та/або документ (-и) бухгалтерського обліку основних засобів або інший документ, що підтверджує право власності тощо. Для виконання предмету закупівлі, складену відповідно до вимог Додатку № 2 по пунктах 2-12 довідки учасника №57 від 21.07.2020 року, а у разі необхідності учасник може надати оновлену Довідку згідно п.1 Додатку № 2 тендерної документації. 2. Пунктом 2 додатку 2 до тендерної документації вимагається довідка, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - складається згідно форми 2 та завіряється підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (в разі її наявності). Учасник в складі тендерної документації надав Довідку, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №55 від 21.07.2020 року, згідно змісту якої видозмінив форму та зазначив в останній колонці «Кваліфікаційний розряд», що не відповідає формі таблиці встановленої пунктом 2 додатку 2 до тендерної документації Замовника. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Невідповідність № 2 учасник може виправити наступним чином: надати оновлену Довідку згідно п.2 Додатку № 2 тендерної документації. 3.Пунктом 3 додатку 2 до тендерної документації вимагається Довідка, що підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного договору – складається згідно форми 3 та завіряється підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (в разі її наявності). До довідки додаються: - копії не менше одного договору із зазначених в довідці; - копії актів здачі-приймання виконаних робіт (наданих послуг), що підтверджують факт надання відповідних послуг по договору, що надається; **Під аналогічним договором вважається договір на виконання капітального ремонту автобусів (з метою підтвердження досвіду укладання аналогічних договорів учасник має подати не лише договір, але й документи, які підтверджують факт його виконання належним чином), такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки) При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. У разі зазначення у довідці більш ніж одного договору належним виконанням є надання скан-копії хоча б одного з договорів, що зазначений у цій довідці. У разі зазначення у довідці більш ніж одного підприємства (замовника), належним виконанням є надання відгука хоча б одного підприємства (замовника), до скан-копії договору наданого на виконання вимог п.3 даного додатку. Учасник в складі тендерної документації не надав, відгук від підприємства (замовника), до скан-копії договору наданого на виконання вимог п.3 Додатку2 . Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Невідповідність № 3 учасник може виправити наступним чином: надати відгук від підприємства, до скан-копії договору наданого на виконання вимог п.3 Додатку2. 4.Пунктом 1 додатку 2 до тендерної документації вимагається Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції: Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія інформації у вигляді документа/-в, що підтверджує/-ють повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: Керівника учасника-юридичної особи. Представника цього учасника (у разі підписання хоча б одного із документів в складі тендерної пропозиції таким представником). Представника учасника- фізичної особи (у разі підписання хоча б одного із документів в складі тендерної пропозиції таким представником). При цьому: a) повноваження керівника учасника-юридичної особи підтверджуються сканкопіями з оригіналу/-ів та/або копії/-ій таких документів: - рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення); - установчий/-і документ/-и (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення (сканкопія з оригіналу або копії)) або довідка (в довільній формі; сканкопія з оригіналу або копії) учасника процедури закупівлі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на веб-порталі Міністерства юстиції України (за електронною адресою https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). б) повноваження представника/-ів (уповноваженої/-их особи/-іб) підтверджуються сканкопіями з оригіналу/-ів та/або копії/-ій довіреніості/-ей, виданої/-их на і’мя представника/-ів учасника, підписаної/-их уповноваженою/-ими особою/-ами учасника. Учасник в складі тендерної документації не надав документи, що підтверджують повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Невідповідність №4 учасник може виправити наступним чином: надати рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення) щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 12:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Полтавський ремонтно-механічний завод"
#31966932
397 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 червня 2021 16:36
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 14:21
ДУ 2 до договору _84 16 09 2020.pdf зміни до договору
02 квітня 2021 14:20
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 14:17
ДУ 2 до договору _84 16 09 2020.pdf зміни до договору
02 квітня 2021 14:15
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 08:59
Додаткова угода 1 до Договору 84 від 16.09.2020.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 08:55
Електронний підпис укладений
17 вересня 2020 11:19
Підписаний контракт укладений
17 вересня 2020 11:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору №84 від 16.09.2020року до 31.03.2021
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору №84 від 16.09.2020року до 15.05.2021
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору №84 від 16.09.2020року до 15.05.2021
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2020 — 15 травня 2021
Сума оплати за договором: 397 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 66 166,67 UAH)