Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні меблі (допоміжне навчальне приладдя та пристрої (робототехніка)), ДК 021:2015 -39160000-1
Очікувана вартість
505 171,00 UAH
UA-2020-07-13-002400-c ● 8179f9aed20d4c89b88b05293c6cbcee
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Вебсайт: | https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А |
Контактна особа: |
Наталія Олексіївна Гомзякова +380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2020 11:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 30 липня 2020 15:24 |
Очікувана вартість: | 505 171,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 525,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А;
Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону;
Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону;
Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
допоміжне навчальне приладдя та пристрої (робототехніка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, КЗО «СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМР, вул. Велика Діївська, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
52 набір
допоміжне навчальне приладдя та пристрої (робототехніка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, КЗО «СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМР, вул. Велика Діївська, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
57 штуки
допоміжне навчальне приладдя та пристрої (робототехніка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, КЗО «СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМР, вул. Велика Діївська, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 липня 2020 17:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 липня 2020 17:53 |
перелік змін 14.07.20.docx | |
14 липня 2020 17:53 |
Тендерна документація нова редакція.doc | |
13 липня 2020 11:48 |
Додаток 4 - Технічна специфікація.docx | |
13 липня 2020 11:48 |
Додаток 6 - Проєкт договору.docx |
14 липня 2020 17:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 липня 2020 17:53 |
перелік змін 14.07.20.docx
|
|||
14 липня 2020 17:53 |
Тендерна документація нова редакція.doc
|
|||
13 липня 2020 11:48 |
Додаток 4 - Технічна специфікація.docx
|
|||
13 липня 2020 11:48 |
Додаток 6 - Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
посилання на конкретну ТМ
Дата подання: 13 липня 2020 16:17
Дата відповіді: 14 липня 2020 10:21
Доброго дня, Шановний Організатор торгів!
Детально проаналізувавши тендерну документацію, ми визначили, що технічні вимоги до предмету закупівлі мають дещо дискримінаційний характер, адже жоден еквівалент не підходить по заявлених технічних параметрах, складається враження що закупівля прописувалась під конкретну ТМ LEGO®. Вбачаємо в цьому порушення статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників), та, відповідно обмежує коло потенційних учасників.
Промонуємо Вам дати рівні можливості для участі усім бажаючим учасникам, прибрати з документації посилання на конкретну ТМ LEGO® ,що в свою чергу посилить конкуренцію і таким чином Ви насправді отримаєте найбільш економічно вигідну ціну..
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник. Необхідність визначення конкретної торгової марки товару зазначеного в Додатку 4 до тендерної документації обумовлена тим, що данна закупівля реалізується Замовником відповідно до рішення Дніпровської міської ради № 21/13 від 07.09.2016 року "Про затвердження Міської цільової програми "Партиципаторне бюджетування (бюджет участі) у м. Дніпрі на 2016-2020 роки" (зі змінами), а саме назва даного проекту (бюджет участі (проект № 31)) «Оснащення STEM-кабінету наборами LEGO Education у школі № 97» де робототехніка даної марки є високоякісною, довговічною і забезпечує навчальний заклад сучасними засобами і технологіями для навчання дітей.
Замовником в п. 6 розділу ІІІ тендерної документації зазначено - "Якщо наявне посилання в Додатку 4 до тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, замовником буде прийнято до розгляду маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Усі посилання у Додатку 4 до тендерної документації в технічній специфікації, які містять посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент"."
Замовником в п. 6 розділу ІІІ тендерної документації зазначено - "Якщо наявне посилання в Додатку 4 до тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, замовником буде прийнято до розгляду маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Усі посилання у Додатку 4 до тендерної документації в технічній специфікації, які містять посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент"."
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 липня 2020 15:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Інноваційні освітні рішення" |
505 064,00
UAH з ПДВ
|
505 064,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВІТАС" |
505 170,00
UAH з ПДВ
|
505 170,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Інноваційні освітні рішення" #41290199 |
Переможець |
505 064,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2020 10:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 серпня 2020 10:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2020 11:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2020 11:22
|
Дод угода №1 від 01.09.2020 до Договору №ПБ20_20.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2020 11:22
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2020 13:05
|
договір №ПБ20_20 від 17.08.2020.pdf | укладений |
17 серпня 2020 13:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | ПБ20/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |