Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі (допоміжне навчальне приладдя та пристрої (робототехніка)), ДК 021:2015 -39160000-1
Очікувана вартість
505 171,00 UAH
UA-2020-07-13-002400-c 8179f9aed20d4c89b88b05293c6cbcee
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 11:48
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 30 липня 2020 15:24
Очікувана вартість: 505 171,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 525,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А;
Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону;
Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
допоміжне навчальне приладдя та пристрої (робототехніка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, КЗО «СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМР, вул. Велика Діївська, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
52 набір
допоміжне навчальне приладдя та пристрої (робототехніка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, КЗО «СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМР, вул. Велика Діївська, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
57 штуки
допоміжне навчальне приладдя та пристрої (робототехніка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, КЗО «СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМР, вул. Велика Діївська, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 липня 2020 17:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 17:53
перелік змін 14.07.20.docx
14 липня 2020 17:53
Тендерна документація нова редакція.doc
13 липня 2020 11:48
Додаток 4 - Технічна специфікація.docx
13 липня 2020 11:48
Додаток 6 - Проєкт договору.docx
14 липня 2020 17:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 17:53
перелік змін 14.07.20.docx
14 липня 2020 17:53
Тендерна документація нова редакція.doc
13 липня 2020 11:48
Тендерна документація.doc
13 липня 2020 11:48
Додаток 4 - Технічна специфікація.docx
13 липня 2020 11:48
Додаток 6 - Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

посилання на конкретну ТМ
Дата подання: 13 липня 2020 16:17
Дата відповіді: 14 липня 2020 10:21
Доброго дня, Шановний Організатор торгів! Детально проаналізувавши тендерну документацію, ми визначили, що технічні вимоги до предмету закупівлі мають дещо дискримінаційний характер, адже жоден еквівалент не підходить по заявлених технічних параметрах, складається враження що закупівля прописувалась під конкретну ТМ LEGO®. Вбачаємо в цьому порушення статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників), та, відповідно обмежує коло потенційних учасників. Промонуємо Вам дати рівні можливості для участі усім бажаючим учасникам, прибрати з документації посилання на конкретну ТМ LEGO® ,що в свою чергу посилить конкуренцію і таким чином Ви насправді отримаєте найбільш економічно вигідну ціну..
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник. Необхідність визначення конкретної торгової марки товару зазначеного в Додатку 4 до тендерної документації обумовлена тим, що данна закупівля реалізується Замовником відповідно до рішення Дніпровської міської ради № 21/13 від 07.09.2016 року "Про затвердження Міської цільової програми "Партиципаторне бюджетування (бюджет участі) у м. Дніпрі на 2016-2020 роки" (зі змінами), а саме назва даного проекту (бюджет участі (проект № 31)) «Оснащення STEM-кабінету наборами LEGO Education у школі № 97» де робототехніка даної марки є високоякісною, довговічною і забезпечує навчальний заклад сучасними засобами і технологіями для навчання дітей.
Замовником в п. 6 розділу ІІІ тендерної документації зазначено - "Якщо наявне посилання в Додатку 4 до тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, замовником буде прийнято до розгляду маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Усі посилання у Додатку 4 до тендерної документації в технічній специфікації, які містять посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент"."










Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2020 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Інноваційні освітні рішення" 505 064,00
UAH з ПДВ
505 064,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВІТАС" 505 170,00
UAH з ПДВ
505 170,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 09:59
Довідка п.12 ст.17.pdf
05 серпня 2020 09:59
Довідка МВС.pdf
31 липня 2020 16:42
Трудова переклад.pdf
28 липня 2020 12:11
Електронний підпис
28 липня 2020 11:45
Довідка Приват Банк.pdf
28 липня 2020 11:45
33 Трудова Слєпак Ж..pdf
28 липня 2020 11:45
32 Трудова Абрамюк А..pdf
28 липня 2020 11:45
13 Довідка ст.17.pdf

Публічні документи

29 липня 2020 23:12
Електронний підпис
29 липня 2020 22:52
Додаток № 1.pdf
29 липня 2020 22:52
Додаток 2.1.pdf
29 липня 2020 22:52
Zgoda z proekt dogovoru.pdf
29 липня 2020 22:52
Zgoda na obrobku info.pdf
29 липня 2020 22:52
Vytiag z reestru PDV.pdf
29 липня 2020 22:52
Upovnovaj osoba.pdf
29 липня 2020 22:52
Statut.pdf
29 липня 2020 22:52
Protokol pryznach dyr.pdf
29 липня 2020 22:52
Nakaz pryzn dyrekt.pdf
29 липня 2020 22:52
Garantue vidsutn finans.pdf
29 липня 2020 22:52
Dovidka stat obmejen ta zaborg.pdf
29 липня 2020 22:52
Dovidka obmejen.pdf
29 липня 2020 22:52
Dovidka naiavnist ofisu.pdf
29 липня 2020 22:52
Dovidka Dovidka platnyk podatku.pdf
29 липня 2020 22:52
Dovidka bank.pdf
29 липня 2020 22:52
Dotrym zakonod.pdf
29 липня 2020 22:52
Dogovir.pdf
29 липня 2020 22:52
D1 vytiag z reestru.pdf
29 липня 2020 22:52
Додаток 5.pdf
29 липня 2020 22:52
Додаток 3.pdf
29 липня 2020 22:52
Додаток 3-3.pdf
29 липня 2020 22:52
Додаток 3-2.pdf
29 липня 2020 22:52
Ne zaluch subpidr.pdf
29 липня 2020 22:52
Info dostovirna.pdf
29 липня 2020 22:52
Garant nadaty dok.pdf
29 липня 2020 22:52
Tehn harakter.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Інноваційні освітні рішення"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВІТАС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Інноваційні освітні рішення"
#41290199
Переможець 505 064,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 10:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 серпня 2020 10:27

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 31.07.2020р. 1. Замовник 1.1. Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради 1.2. ЄДРПОУ: 40506248 1.3. 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А. 1.4. Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмету закупівлі: «Шкільні меблі (допоміжне навчальне приладдя та пристрої (робототехніка)), ДК 021:2015 -39160000-1. 2.2. Кількість: 52 набори, 2 комплекти, 57 штук. 2.3. Місце поставки: м. Дніпро, КЗО «СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМР, вул. Велика Діївська, 42. 2.4. Строк поставки: до 15.09.2020 року. 3. Дата оприлюднення та унікальний номер оголошення про проведення закупівлі: UA-2020-07-13-002400-c. 4. Дата та час початку Аукціону: 30.07.2020 15:24 5. Дата та час закінчення Аукціону: 30.07.2020 15:45 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей. 6.1 Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ТОВ "Інноваційні освітні рішення" 6.2. Код ЄДРПОУ/ ІПН: 41290199 6.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: 01015, м.Київ, ВУЛИЦЯ СТАРОНАВОДНИЦЬКА, будинок 4В, тел.: +380505958740. 7. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 7.1 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації надано підтвердження наявності співробітника Паращенко О. В. у виді витягу з трудової книги, але не виконана вимога п. 7 розділу І тендерної документації де зазначено. Що документи, які передбачені вимогами тендерної документації , які надаются Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватись разом із перекладом їх на українську мову. 8. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 8.1. Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації має надати оновлений витяг з трудової книги на працівника Паращенко О. В. з перекладом на українську мову у відповідності до п. 7 розділу І тендерної документації. Уповноважена особа Замовника Н. О. Гомзякова

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2020 10:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Інноваційні освітні рішення"
#41290199
505 064,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 11:24
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2020 11:22
Дод угода №1 від 01.09.2020 до Договору №ПБ20_20.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 11:22
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 13:05
договір №ПБ20_20 від 17.08.2020.pdf укладений
17 серпня 2020 13:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: ПБ20/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 505 064,00
UAH (в тому числі ПДВ 84 177,33 UAH)