Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання с.Козіївка Краснокутського району Харківської області ( дах, система опалення, заміна вікон).
Очікувана вартість
3 198 993,20 UAH
UA-2020-07-13-002244-c 2e6c49bbbbe84110be780cd0d55dbcb6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Котко Ярослав Миколайович

+380968759808 krterc@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ) КРАСНОКУТСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 25190823
Місцезнаходження: 62002, Україна , Харківська обл., Краснокутськ, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 138
Контактна особа: Котко Ярослав Миколайович
+380968759808
krterc@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 11:42
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 29 липня 2020 11:44
Очікувана вартість: 3 198 993,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 994,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15994.97 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання с.Козіївка Краснокутського району Харківської області ( дах, система опалення, заміна вікон).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62011, Україна, Харківська область, с. Козіївка, СПОРТИВНА, 5А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт джерело фынансування - мысцевий бюджет Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2020 12:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 12:16
Габарити віконних блоків.bmp
13 липня 2020 11:39
сканкопія протоколу про повторне проведення тендеру.pdf
13 липня 2020 11:39
Додатки_5-9.doc
13 липня 2020 11:39
Додатки_1-4.doc
13 липня 2020 11:39
ТД.doc
15 липня 2020 12:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 12:16
Габарити віконних блоків.bmp
13 липня 2020 11:39
сканкопія протоколу про повторне проведення тендеру.pdf
13 липня 2020 11:39
Додатки_5-9.doc
13 липня 2020 11:39
Додатки_1-4.doc
13 липня 2020 11:39
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 14 липня 2020 12:55
Дата відповіді: 15 липня 2020 12:30
Добрий день! Прошу надати розміри вікон (висота, ширина тощо) для здійснення розрахунків.
Відповідь: Шановний учасник!
Інформація про розміри віконних блоків, які підлягають заміні ( 40 шт) додана до тендерної документації ( назва "Габарити віконних блоків").
З повагою!
Тендерна документація
Дата подання: 14 липня 2020 12:56
Дата відповіді: 15 липня 2020 12:30
А також кількість вікон
Відповідь: Шановий учасник! Питання що до кількості віконних блоків, які підлягають заміні висвітлені в Додатку №9 "Технічне завдання" п.18 ( кількість віконних блоків - 40шт.)!
З повагою!

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-18-000018 ● e7e82fa18bb5457eb208e13d342ec592
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 серпня 2020 16:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

18.08.2020 № 167
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 18.08.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 18.08.2020 № 167
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2020-07-13-002244-c 13.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Краснокутським територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) був розглянутий висновок Державної аудиторської служби України Північно – східного офісу Держаудитслужби від 21.08.2020 року стосовно оголошення UA-2020-07-13-002244-с «Капітальний ремонт відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання с.Козіївка Краснокутського району Харківської області ( дах, система опалення, заміна вікон)». Відповідно до виявлених зауважень надається роз’яснення, а саме: ЗАУВАЖЕННЯ: - на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. ВІДПОВІДЬ: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020 року ( далі Закон) оголошення про проведення відкритих торгів тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація згідно вимог статті 21. На даний час в системі Прозорро ( Prozorro), а саме на майданчику Смарттендер ( SmartTender.biz) на якому проводить закупівлі Замовник, відсутня функція, за допомогою якої при заповненні електронної форми з окремим полем можливо вказати інформацію на вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону (мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції), так як не передбачена на даний час розробниками майданчика. В зв’язку з цим інформація про мову(мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції на вимогу пункту 8 частини другої статті 21 та пункту 13 розділу 2 статті 22 Закону вказана в пункті 7 розділу 1 тендерної документації. ЗАУВАЖЕННЯ: - В ході аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що пунктом 6 розділу 3 до тендерної документації вимагалось надання учасником Інформацію про підтвердження застосування Учасником заходів із захисту довкілля за нормами передбаченими пунктом 3 частини другої статті 22 Закону в редакції до 19.04.2020, що є порушенням частини п’ятої статті 23 Закону в редакції після 19.04.2020 року. ВІДПОВІДЬ: Відповідно до пункту 6 розділу 3 до тендерної документації від учасника вимагається надати роботи, якість яких відповідає умовам чинного законодавства, нормативно – технічним актам з дотриманням вимог санітарних норм та охорони навколишнього середовища. Заходи щодо захисту довкілля: - не допускати розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на грунт, асфальтове покриття; - під час експлуатації автотранспорту викид відпрацьованих газів не повинен перевищувати допустимі норми; - не допускати складування сміття у несанкціанованих місцях; - компенсувати шкоду, заподіяну в разі забруднення або іншого негативного впливу на природне середовище. Для виконання робіт повинні використовуватися якісні матеріали, машини і механізми які відповідають вимогам діючого законодавства, а також застосовуватися заходи із захисту довкілля. В свою чергу Замовник відповідно до пункту 6 розділу 3 до тендерної документації не вимагає від учасника надання інформації про підтвердження застосування Учасником заходів із захисту довкілля, а лише зазначає про дотримання учасником при виконанні робіт вимог санітарних норм та охорони навколишнього середовища, що не являється порушенням частини п’ятої статті 23 Закону в редакції після 19.04.2020 року. ЗАУВАЖЕННЯ: - Крім того, під час аналізу встановлено, що визначені Замовником кваліфікаційний критерій в пункті 1 та 3 розділу II додатку 2 тендерної документації не відповідають вимогам пунктів 1 та 3 частини другої статті 16 Закону, а саме: Замовник вимагає від учасників наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт та Довідка про досвід виконання аналогічного договору, в той час як згідно з Законом в редакції 19.04.2020 зазначені критерії повинні мати назву: «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору». Зазначене є порушенням Замовником пункту 2 частини другої статті 22 Закону. ВІДПОВІДЬ: Відповідно до пунктів 1 та 3 частини другої статті 16 Закону Замовником в пункті 5 розділі 3 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17» Тендерної документації установлені такі кваліфікаційні критерії, що в свою чергу повністю відповідають вимогам статті 16, а саме: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. В пункті 1 та 3 розділу 2 додатку 2 до тендерної документації були допущені несуттєві описки, які не змінюють сприйняття статті 16 Закону учасниками при поданні тендерної пропозиції. Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації, Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, призначених статтею 5 Закону. ЗАУВАЖЕННЯ: - В ході аналізу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця Товариства з обмеженою відповідальністю «Спецкомплект» (далі – учасник-переможець або ТОВ «Спецкомплект») не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до вимог пункту 7 розділу 3 тендерної документації у разі залучення субпідрядної організації, учасник повинен надати лист-згоду субпідрядної організації на здійснення робіт, зазначених у довідці учасника згідно додатку 6 тендерної документації, підписаний уповноваженою особою та завірений печаткою субпідрядної організації (у разі наявності). Так, учасником ТОВ «Спецкомплект» в складі своєї тендерної пропозиції надано «інформація про залучення субпідрядників» від 17.07.2020 №19/07, в котрій зазначено про залучення субпідрядної організації ПП «ХАРКІВ-ЮНІКОМТЕСТ». Однак, учасником-переможцем у складі тендерної пропозиції не надано лист-згоду, чим порушено вимогу пункту 7 розділу 3 тендерної документації. Крім того, Замовник по вищезазначеному питанню висунуто вимогу про усунення невідповідностей, щодо надання учасником-переможцем листа- згоди від субпідрядної організації на здійснення робіт, зазначених у довідці учасника згідно додатку №6 тендерної документації, підписаний уповноваженою особою та завірений печаткою субпідрядної організації (у разі наявності). Зазначене не відповідає вимогам частини 16 статті 29 Закону. ВІДПОВІДЬ: Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ « СПЕЦКОМПЛЕКТ» була виявлена невідповідність в поданій учасником тендерної пропозиції, що вимагалася тендерною документацією, а саме – учасником не був наданий лист – згода від субпідрядної організації на здійснення робіт, зазначених у довідці учасника згідно додатку №6 тендерної документації, підписаний уповноваженою особою та завірений печаткою субпідрядної організації (у разі наявності). Відповідно вимогам частини 16 статті 29 Закону Замовник висунув учаснику ТОВ « СПЕЦКОМПЛЕКТ» 03.08.2020 року вимогу про усунення невідповідності, на що учасником ТОВ «СПЕЦКОМПЛЕКТ» 03.08.2020 року був доданий до тендерної пропозиції лист – згода від субпідрядної організації на здійснення робіт, зазначених у довідці учасника згідно додатку №6 тендерної документації. Після перевірки Замовником доданих додатків до тендерної пропозиції 04.08.2020 року було прийнято рішення про намір укладення договору з учасником ТОВ « СПЕЦКОМПЛЕКТ», що не порушує 16 частину статті 29 Закону та не може бути підставою відхилення тендерної пропозиції відповідно до абзацу 5 пункту 1 частини 1 статті 31. ЗАУВАЖЕННЯ: - Відповідно до абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Однак, на порушення абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «Спецкомплект» та визначив його переможцем процедури закупівлі та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір від 04 серпня 2020 року. Згідно з пунктом 2 частини першої статті 32 Закону, Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. ВІДПОВІДЬ: Відповідно до вище вказаних пояснень Замовника, щодо зауважень зазначених в висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби, Замовник вважає, що укладення договору між Замовником та учасником (переможцем відповідно до електронного аукціонну) ТОВ «СПЕЦКОМПЛЕКТ» являє собою завершальною стадією процедури закупівлі відповідно до чинного законодавства та не порушує абзац 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону. Згідно пункту 2 частини 1 статті 32 Закону у Замовника не має підстав відмінити процедуру закупівлі, так як учасником ТОВ «СПЕЦКОМПЛЕКТ» було виконано всі вимоги тендерної документації замовника відповідно до 16 частини статті 29 Закону.

2020-08-26 14:59:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2020 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦКОМПЛЕКТ" 3 174 251,00
UAH з ПДВ
3 158 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МОНОЛІТ-ЕТАЛОН" 3 190 000,00
UAH з ПДВ
3 174 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 14:11
Електронний підпис
05 серпня 2020 14:09
кален. після тендера.pdf
05 серпня 2020 12:45
Електронний підпис
05 серпня 2020 12:43
довідк. після тендеру.pdf
05 серпня 2020 12:43
ДЦ к договору.pdf
03 серпня 2020 10:57
Електронний підпис
03 серпня 2020 10:56
лист підряд.pdf
27 липня 2020 09:09
Електронний підпис
27 липня 2020 09:09
Електронний підпис
24 липня 2020 15:01
Довідки банк.rar
24 липня 2020 15:00
Дц тендер 22.07.2020.pdf
24 липня 2020 15:00
Довідки тендер 22.07.2020.pdf
24 липня 2020 15:00
КБ3,КБ2В - Дог.184.PDF
24 липня 2020 15:00
Договір 184.pdf
24 липня 2020 15:00
Договір 154.pdf
24 липня 2020 15:00
відгук Мурафа.pdf

Публічні документи

28 липня 2020 11:43
Електронний підпис
28 липня 2020 11:31
Аналогічні договори.pdf
28 липня 2020 11:31
Додаток 1.pdf
28 липня 2020 11:31
Довідка.pdf
28 липня 2020 11:31
уповноважен особа.pdf
28 липня 2020 11:31
Лист зголда.pdf
28 липня 2020 11:31
гарантія обслуго.docx
28 липня 2020 11:31
гарантія лист.pdf
28 липня 2020 11:31
протокол зборів.PDF
28 липня 2020 11:31
опис.PDF
28 липня 2020 11:31
довідка з банку.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПЕЦКОМПЛЕКТ"

ТОВ "МОНОЛІТ-ЕТАЛОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СПЕЦКОМПЛЕКТ"
#32760021
Переможець 3 158 250,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 10:55
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 серпня 2020 09:52

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до розділу №3 "Інструкція з підготовки тендерної документації" пункту №7 "Інформація про субпідрядника ( у випадку закупівлі робіт або послуг) тендерної документації просимо Вас надати лист- згоду субпідрядної організації на здійснення робіт, зазначених у довідці учасника згідно додатку №6 тендерної документації, підписаний уповноваженою особою та завірений печаткою субпідрядної організації (у разі наявності).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2020 10:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦКОМПЛЕКТ"
#32760021
3 158 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2020 11:20
Додаткова №1 (1).jpg зміни до договору
31 серпня 2020 11:19
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 11:49
Договір СПЕЦКОМПЛЕКТ.pdf укладений
26 серпня 2020 11:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до пункту 2.1. договору
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML