Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "ЕКО-САН" |
Код ЄДРПОУ: | 38429746 |
Місцезнаходження: | 64603, Україна , Харківська обл., м. Лозова, вул. Правди, буд. 4 |
Контактна особа: |
Інна Книш +380957324047 nataeko-san@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2020 11:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 липня 2020 04:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 липня 2020 04:00 |
Очікувана вартість: | 1 380 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
13 липня 2020 11:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 липня 2020 11:32 |
ТД - КП Еко Сан бен.диз.паливо.2020.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-27-000036 ● 26daf6e5eb23443f94ef68c181034d44
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 жовтня 2020 18:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.10.2020 № 220
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 27.10.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 27.10.2020 № 220
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 UA-2020-07-13-002131-c 13.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальне підприємство «Еко-Сан» Лозівської міської ради Харківської області, ознайомившись зі змістом Висновку про результати монiторингу процедури закупiвлi UA-2020-07-1 3-002 1 3 1-с (далі – Висновок) повідомляє наступне. У Висновку зазначено, що за результатами моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якими повинні готуватися тендерні пропозиції, що є порушенням Замовником пункту 8 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до пункту 8 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Пунктом 21 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 24.02.2016р №166 оператор авторизованого електронного майданчика зокрема повинен забезпечувати замовникам на безоплатній основі можливість вчинення усіх необхідних дій для проведення закупівлі та виконання інших вимог, встановлених Законом. Слід зазначити, що під час формування оголошення про проведення відкритих торгів Замовник позбавлений можливості зазначити вказану інформацію, так як причиною зазначеного є те, що на теперішній час функціонал електронного майданчика ZAKUPKI.PROM.UA не дозволяє в повному обсязі оприлюднити всю необхідну інформацію, що вимагається Законом України «Про публічні закупівлі». Також зі змісту Висновку вбачається, що за наслідками моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в тендерній документації відсутні відомості щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що є порушенням Замовником пункту 14 частини 2 статті 22 Закону. Слід звернути увагу, що відповідно до пункту 1 розділу 4 Тендерної документації по предмету закупівлі: Бензин А-92 та дизельне паливо (код за ДК 021:2015 - 09130000-9 "Нафта і дистиляти") 2 лоти, затвердженої рішенням тендерного комітету протокол № 146 від 13 липня 2020 року кінцевий строк подання тендерних пропозицій вказано в оголошенні про процедуру закупівлі. В оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2020-07-13-002131-c чітко зазначено, що кінцевим строком подання тендерних пропозицій є 29 липня 2020 року 04:00. Таким чином чинним законодавством чітко не визначено та не заборонено при зазначені у тендерній документації відомостей про кінцевий строк подання тендерних пропозицій посилатися на оголошення про процедуру закупівлі з яким завчасно ознайомився кожен Учасник. У Висновку зазначено, що моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що підпункт Додатку 2 до тендерної документації містить вимогу щодо застосування заходів із захисту довкілля, при цьому не зазначено які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам, що є порушенням Замовником частини 5 статті 23 Закону. Відповідно до частини 5 статті 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Слід зазначити, що у Додатку 2 до тендерної документації вказано про технічні, якісні характеристики Товару за предметом закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля, а не вимоги щодо застосування заходів із захисту довкілля. Чинним законодавством Замовника не зобов’язано, а лише надано йому можливість вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Так у Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що товар повинен відповідати діючим державним стандартам (ДСТУ, ГОСТ), що має бути підтверджено в тендерній пропозиції завіреними Учасником копіями діючих або сертифікату відповідності, або сертифікату якості, або паспортом на товар тощо. Вважаємо за необхідне зазначити, що Замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі відповідним характеристикам лише у разі у разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги. Також у Висновку зазначено, що повідомлення до Учасника ТОВ «Татнєфть –АЗС – Україна» по лоту №1 та лоту №2 містить вимогу довантаження до тендерної пропозиції документів, які були відсутні, що є порушенням частини 16 статті 29 Закону. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Слід зазначити, що в даному випадку Замовником після розгляду тендерної пропозиції учасника та виявлення невідповідності в інформації та поданих документах було направлено повідомлення з вимогою надати відповідні документи, що повністю узгоджується зі змістом частини 16 статті 29 Закону. Також вважаємо за необхідне зазначити, що відсутність у самому повідомленні слова «Повідомлення» не є порушенням вимог чинного законодавства. У Висновку зазначається, що у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Татнєфть –АЗС – Україна» надано сертифікат відповідності № UA.056.П.00065-19 та паспорт якості від 28.04.2020 року № 135 на дизельне паливо Energy –ДП – Л Євро 5 – ВО, яке є літнє. На дизельне паливо, яке є зимове, не надано завірену копію сертифікату відповідності, що не відповідає вимогам пункту 1 Додатку № 3 до тендерної документації. Отже, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Татнєфть –АЗС – Україна» по лоту № 2 не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно тендерної документації по предмету закупівлі: Бензин А-92 та дизельне паливо (код за ДК 021:2015 - 09130000-9 "Нафта і дистиляти") 2 лоти, затвердженої рішенням тендерного комітету протокол № 146 від 13 липня 2020 року предметом закупівлі є бензин А-92 та дизельне паливо. Слід зазначити, що так як оголошення про проведення закупівлі було здійснено влітку, метою було придбання саме дизельного палива літнього. Про даний факт свідчить і сам договір, який чинний до 31.12.2020 року. Оскільки на час подання тендерної пропозиції (липень 2020р) виробництво/реалізація ДП в Україні та країнах ближнього зарубіжжя проводилося лише літнього палива Учасник ТОВ «Татнефть-АЗС-Україна» згідно вимог ТД, а саме додатку 2 у складі своєї тендерної пропозиції надав діючий сертифікат відповідності №UA.056.П.00065-19 та паспорт якості від 28.04.2020 №135 на дизельне паливо Energy-ДП-Л-Євро5-В0. Так як технічне завдання, що міститься у Додатку №2 до тендерної документації вказує виключно на дизельне паливо без конкретизації марки літнє, зимове чи арктичне, то подана учасником ТОВ «Татнєфть –АЗС – Україна» тендерна пропозиція повністю відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, що у свою чергу виключає можливість застосування пункту 2 частини 1 статті 31 Закону. Також не зрозумілим у Висновку є твердження з приводу того, що на дизельне паливо, яке є зимове не надано завірену копію сертифікату відповідності , що не відповідає вимогам пункту 1 Додатку №3 до тендерної документації. Адже Додаток №3 не місить пункту 1. Слід зазначити, що Додаток №3 до тендерної документації містить проект договору про закупівлю товару, предметом якого є бензин А-92 та дизельне паливо (без конкретизації відповідної марки). Вважаємо за необхідне зазначити, що у Висновку вказано про те, що за результатами аналізу питання наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій – порушень не встановлено. Зазначене вкотре свідчить про неможливість застосування положень пункту 2 частини 1 статті 31 Закону. Враховуючи вищевикладене зазначаємо, що вказана вище процедура закупівлі проведена з дотриманням норм законодавства у сфері закупівель та не створює наслідків для припинення зобов’язання за укладеним договором про закупівлю товару. Довідково повідомляємо, що припинення зобов’язань за даним договором створить негативні наслідки, а саме: - зупинення робочого процесу підприємства, простої та звільнення більшості працівників, що потягне за собою зменшення доходів надходження до місцевого бюджету, - неможливості перевезення дітей до навчальних закладів, що призведе до зупинення навчального процесу та порушення умов договору на перевезення дітей, -інші незручності в робочому процесі , враховуючи складну ситуацію з СОVID-19 у Державі ,підприємства знаходяться в скрутній ситуації.
2020-11-04 15:50:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 520 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 600,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 липня 2020 11:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
462 500,00
UAH з ПДВ
|
462 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Татнєфть - АЗС - Україна" |
450 000,00
UAH з ПДВ
|
450 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Татнєфть - АЗС - Україна" #38194448 |
Переможець |
450 000,00
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2020 10:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 серпня 2020 09:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2020 11:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2020 15:47
|
ду2 бензин.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2020 15:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 листопада 2020 10:29
|
доп.уг 1.pdf | зміни до договору |
11 листопада 2020 10:27
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2020 09:59
|
дог 22 бензин.pdf | укладений |
17 серпня 2020 09:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |