Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з встановлення автоматичної пожежної сигналізації, системи передання тривожних сповіщень та оповіщення людей про пожежу
Очікувана вартість
342 987,88 UAH
UA-2020-07-13-002045-b 4bb56d8ba32345dfa3db45eb1df16beb
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Драндалуш Віктор Васильович

+380525097180 vilshanka-osvita@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сектор освіти Вільшанської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38337650
Місцезнаходження: 26600, Україна , Кіровоградська обл., Вільшанка, смт. Вільшанка, вул. Центральна, 15
Контактна особа: Драндалуш Віктор Васильович
+380525097180
vilshanka-osvita@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 13:47
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2020 13:52
Оскарження умов закупівлі: до 24 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 липня 2020 13:52
Початок аукціону: 29 липня 2020 13:42
Очікувана вартість: 342 987,88 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 714,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з встановлення автоматичної пожежної сигналізації, системи передання тривожних сповіщень та оповіщення людей про пожежу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26600, Україна, Кіровоградська область, Вільшанка, Центральна 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2020 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 15:38
зміна додкаток.pdf
16 липня 2020 15:38
Додаток 3.docx
13 липня 2020 13:47
робочий проект.pdf
13 липня 2020 13:47
додаток 6.docx
13 липня 2020 13:47
Додаток 5.docx
13 липня 2020 13:47
Додаток 4.docx
13 липня 2020 13:47
Додаток 2.docx
13 липня 2020 13:47
Додаток 1.docx
13 липня 2020 13:47
ТД.doc
16 липня 2020 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 15:38
зміна додкаток.pdf
16 липня 2020 15:38
Додаток 3.docx
13 липня 2020 13:47
робочий проект.pdf
13 липня 2020 13:47
додаток 6.docx
13 липня 2020 13:47
Додаток 5.docx
13 липня 2020 13:47
Додаток 4.docx
13 липня 2020 13:47
Додаток 2.docx
13 липня 2020 13:47
Додаток 1.docx
13 липня 2020 13:47
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення ТД та внесення до нього змін і доповнень
Дата подання: 15 липня 2020 14:50
Дата відповіді: 16 липня 2020 15:43
Доброго дня. ТД передбачено, що невід'ємною частиною цієї тендерної документації є додатки № 1-6. При цьому в переліку прикріплених Вами документів відсутній додаток 3. Одночасно з цим прохання зазначити внесені відмінності у ТД, в порівнянні із подібною закупівлею, яка Вами скасовується?
Відповідь: Доброго дня! Замовнеком було долучено документ "Додаток №3". Щодо відмінності у ТД, в порівнянні із подібною закупівлею, яка була скасована, замовник не вносить змін.
Уточнення щодо вимог ТД
Дата подання: 16 липня 2020 16:38
Дата відповіді: 17 липня 2020 13:21
Доброго дня. Прохання зазначити чи будуть правочинні документи подані на поточну закупівлю з той, що Ви зараз відміняєте? Не буде це підставою для дискваліфікації такого учасника?
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за запитання . ТД вимагає подання документів по термінах їх створення. Якщо не порушуються терміни у новій закупівлі.Ви можете використовувати документи з попередньої (відміненої) закупівлі.
Уточнення щодо вимог ТД
Дата подання: 17 липня 2020 15:46
Дата відповіді: 20 липня 2020 08:46
Доброго дня. Дякуємо за відповідь, але просимо відповісти більш конкретніше. Документи подані і завірені датами на тендер, що Ви зараз скасовуєте, дійсні у новій закупівлі? З метою не втрачання часу на подальші оскарження щодо можливих неправомірних дискваліфікацій учасників аукціону, прохання надати відповідь чіткого трактування (можливе або не можливе подання документів датованих до оголошення цієї закупівлі?). У випадку, якщо подача якихось документів з минулого тендеру не можлива, то вкажіть їх перелік, та посилання на норму чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до Розділу 3."Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), дату підпису (дата підпису повинна бути не раніше виходу оголошення про початок цієї процедури закупівлі), а також відбитки печатки учасника (тут і далі ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами) та нотаріально завірених статутних/установчих документів учасника. Відповідно до вищевказаного не можливе подання документів з минулого тендеру.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-07-000043 ● 675e5373b2834726987e591474599cdb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 серпня 2020 13:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

07.08.2020 № 48
Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 07.08.2020 № 48

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

UA-2020-07-13-002045-b 13.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-14 15:41:01

про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з встановлення автоматичної пожежної сигналізації, системи передання тривожних сповіщень та оповіщення людей про пожежу» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-13-002045-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Чому під час оприлюднення в електронній системі публічних закупівель Prozorro оголошення про закупівлю Вами було оприлюднено тендерну документацію 13.07.2020 при відсутності ДОДАТКУ 3 «Інші документи, які мають бути подані Учасником», який є її невід’ємною частиною, чим недотримано частину 1 статті 22 та частини 1 статті 10 Закону ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-18 16:20:47

відповіль на запитання

Сектор освіти надає відповідь на запитання,щодо оприлюднення в електронній системі публічних закупівель Prozorro оголошення про закупівлю "послуги з встановлення автоматичної пожежної сигналізації, системи передання тривожних сповіщень та оповіщення людей про пожежу"

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-17 16:01:14

про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з встановлення автоматичної пожежної сигналізації, системи передання тривожних сповіщень та оповіщення людей про пожежу» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-13-002045-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію приватного підприємства «Охорона-004», якого визначено переможцем торгів, як це передбачено вимогами пункту 3 частини 1 статті 31 Закону, яким завантажено в електронну систему закупівель 04.08.2020 файл з документом про відмову від укладання договору (вих. № 10 від 04.08.2020), не взято до розгляду наступну тендерну пропозицію із списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені частиною 10 статті 29 Закону та не визначено переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, як це передбачено вимогами частини 7 статті 33 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-20 16:27:19

Відповіль на запитання

Відповідно до вашого запитання сектор освіти повідомляє наступне. 03.08.2020 року в електронній системі закупівель розміщено повідомлення про намір укласти договір з учасником ПП"ОХОРОНА-004" (протокол розгляду пропозиції №86 від 03.08.2020 року). 04.08.2020 року учасник долучив до своєї пропозиції лист про відмову підписання договору. На електрону почту замовника повідомлення не надходило, учасник не повідомим особисто про своє рішення. Тому даний лист ми побачили в електронній системі 10.08.2020. Оскільки станом на цей час вже було розпочато моніторинг та виявлені ознаки порушень, замовник не приймав ніяких рішень по даній закупівлі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами проведеного моніторингу ІD моніторингу UA-M-2020-08-07-000043, Змовником було усунено виявлені порушення, шляхом відміни закупівлі , складено та оприлюднено відповідний протокол.

2020-08-27 13:25:17


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

-

2020-10-20 13:30:22

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2020 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 324 798,74
UAH з ПДВ
210 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА" 256 998,00
UAH з ПДВ
231 989,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Пожежно-техногенна безпека" 299 543,50
UAH з ПДВ
240 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 16:11
Електронний підпис
28 липня 2020 13:08
Електронний підпис
28 липня 2020 13:07
Реєстр документів.pdf
28 липня 2020 13:07
34. Паспорт оригінал.pdf
28 липня 2020 13:07
33. Накладні.pdf
28 липня 2020 13:07
32. Накладна пульт.pdf
28 липня 2020 13:07
29. Ліцензія ПС.pdf
28 липня 2020 13:07
19 .Сертифікат ІСО 9001.pdf
28 липня 2020 13:07
18. Проект договору.pdf
28 липня 2020 13:07
16. Лабораторія.pdf
28 липня 2020 13:07
7. Копія-Статут.pdf
28 липня 2020 13:07
6. Копія-Ліцензії ПС.pdf
28 липня 2020 13:07
4. Стаття 17.pdf
28 липня 2020 13:07
3. Стаття 16.pdf
28 липня 2020 13:07
2. Цінова пропозиція.pdf
28 липня 2020 13:07
1. Кошторис.pdf

Публічні документи

27 липня 2020 20:37
Електронний підпис
27 липня 2020 20:36
Фісенко В.А..pdf
27 липня 2020 20:36
Фінзвіт.pdf
27 липня 2020 20:36
Трудові договори.pdf
27 липня 2020 20:36
Тендерна пропозиція.pdf
27 липня 2020 20:36
Статут ТБ т.-3.pdf
27 липня 2020 20:36
Статут ТБ т.-2.pdf
27 липня 2020 20:36
Статут ТБ т.-1.pdf
27 липня 2020 20:36
Сертифікат ISO.pdf
27 липня 2020 20:36
Свідоцтво ПДВ.pdf
27 липня 2020 20:36
Реєстр документів.pdf
27 липня 2020 20:36
Протокол 18.pdf
27 липня 2020 20:36
Ліцензія ТБ от 04.06.14.pdf
27 липня 2020 20:36
Лист-згода.pdf
27 липня 2020 20:36
Документи Гоман Є.М..pdf
27 липня 2020 20:36
Договір оренди офісу.pdf
27 липня 2020 20:36
Договір оренди майна.pdf
27 липня 2020 20:36
Довідки ст. 17.pdf
27 липня 2020 20:36
Довідка санкції.pdf
27 липня 2020 20:36
Довідка персонал.pdf
27 липня 2020 20:36
Довідка НАЗК Біла І.М.zip
27 липня 2020 20:36
Довідка МТБ.pdf
27 липня 2020 20:36
Довідка ДПІ.pdf

Публічні документи

28 липня 2020 12:17
Електронний підпис
28 липня 2020 12:16
сертифікати.PDF
27 липня 2020 15:26
Електронний підпис
27 липня 2020 15:19
тех. паспорт.PDF
27 липня 2020 15:19
статут.PDF
27 липня 2020 15:18
сертифікат ISO.PDF
27 липня 2020 15:18
рішення засновника.PDF
27 липня 2020 15:18
пульт 2 сертифікат.PDF
27 липня 2020 15:17
пульт 1.PDF
27 липня 2020 15:17
проект договору.PDF
27 липня 2020 15:16
паспорт.PDF
27 липня 2020 15:16
накладні.PDF
27 липня 2020 15:15
Наказ ДСНС.PDF
27 липня 2020 15:15
наказ №1.PDF
27 липня 2020 15:15
Ліцензія.pdf
27 липня 2020 15:14
Код.pdf
27 липня 2020 15:13
дозвіл.PDF
27 липня 2020 15:13
договір оренди.PDF
27 липня 2020 15:13
довіреність.PDF
27 липня 2020 15:08
Філюк документи.PDF
27 липня 2020 15:08
Федоров документи.PDF
27 липня 2020 15:08
Трудові пульт.PDF
27 липня 2020 15:07
Пивовар документи.PDF
27 липня 2020 15:06
Іщенко документи.PDF
27 липня 2020 15:06
Виписки з протоколів.PDF
27 липня 2020 15:06
кошторис.PDF
27 липня 2020 15:05
тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОХОРОНА-004"

ТОВ "ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА"

Пожежно - техногенна безпека ТОВ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Переможець 210 000,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 16:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2020 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
210 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 21 серпня 2020 13:49
Кінець періоду оскарження: 01 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 01 вересня 2020 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Закупівлю відмінено на підставі ч.2 ст32 Закону України Про публічні закупівлі
Документи:
21 серпня 2020 13:48
Електронний підпис
21 серпня 2020 13:45
рішення