Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір білий А4, папір кольоровий А4
Очікувана вартість
1 480 000,00 UAH
UA-2020-07-13-002009-b ● 7917edc407de44b8902833a394f6ca65
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37397216 |
Вебсайт: | http://www.uosvitydnr.gov.ua |
Місцезнаходження: | 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А |
Контактна особа: |
Дроздова Ольга Юріївна 080443324228 dnepr-osvitakkt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2020 13:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 липня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 липня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 29 липня 2020 12:51 |
Очікувана вартість: | 1 480 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16400 пачка
Папір білий А4, папір кольоровий А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02105, Україна, м. Київ, м. Київ, пр-т Миру, 6-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 серпня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 липня 2020 08:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 липня 2020 13:52 |
ТД папір білий А4, папір кольоровий А4.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-13-002009-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 07 серпня 2020 14:58
Вимога
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2020-07-13-002009-b (Папір білий А4, папір кольоровий А4), який проходив 29.07.2020р.
Згідно вимог додатку 2 до тендерної документації, Учасник заповнює таблицю відповідності технічним (якісним) вимогам товару з додаванням зразків (фотоматеріалів) запропонованої продукції.
На виконання даної вимоги, учасник ТОВ "Аверс Канцелярія" надає Технічні вимоги №14 від 27.07.2020р., без зазначення відповідності технічним (якісним) вимогам Замовника, а також в документації учасника відсутні зразки (фотоматеріали) запропонованого товару, а саме паперу ТМ «idea!». Таким чином, пропозиція ТОВ "Аверс Канцелярія" не відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у тендерній документації.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Аверс Канцелярія" відповідно до п.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» як таку, що не відповідає умовам та вимогам п.1. Розділу 3 Тендерної документації Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Згідно вимог додатку 2 до тендерної документації, Учасник заповнює таблицю відповідності технічним (якісним) вимогам товару з додаванням зразків (фотоматеріалів) запропонованої продукції.
На виконання даної вимоги, учасник ТОВ "Аверс Канцелярія" надає Технічні вимоги №14 від 27.07.2020р., без зазначення відповідності технічним (якісним) вимогам Замовника, а також в документації учасника відсутні зразки (фотоматеріали) запропонованого товару, а саме паперу ТМ «idea!». Таким чином, пропозиція ТОВ "Аверс Канцелярія" не відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у тендерній документації.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Аверс Канцелярія" відповідно до п.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» як таку, що не відповідає умовам та вимогам п.1. Розділу 3 Тендерної документації Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 серпня 2020 17:12
Замовникові системою PROZORRO доведено ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ", як переможець закупівлі з найбільш економічною ціною. Технічні характеристики, які вимагалися від Учасника повністю відповідають всім наданим документам ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-07-13-002009-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 17 серпня 2020 12:56
Дата подання: 17 серпня 2020 12:56
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 серпня 2020 22:36
рішення від 19.08.2020№15776+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 19 серпня 2020 22:36
Інформація про перенесення розгляду скарги від 31.08.2020№13574.pdf
Дата публікації: 01 вересня 2020 15:32
Інформація про резолютивну чатсину рішення від 11.09.2020№17107.pdf
Дата публікації: 14 вересня 2020 18:23
рішення від 11.09.2020№17107.pdf
Дата публікації: 16 вересня 2020 20:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №17107 -
р/пк-пз від 11.09.2020 на підставі ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції
Закону України від 19.09.2019 № 114-ІХ, скасувати рішення Тендерного комітету від 07.08.2020
№ 20/616 про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
переможцем процедури закупівлі за кодом СРУ за ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне
устаткування та приладдя різне". Враховуючи підстави, зазначені в Рішенні Постійно діючої
адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення
законодавства у сфері публічних закупівель №17107 -р/пк-пз від 11.09.2020, визнати, що
пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо
предмета закупівлі тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 23 вересня 2020 13:11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 липня 2020 13:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" |
1 196 988,00
UAH з ПДВ
|
1 098 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ХАМЕЛЕОН ТРЕЙД" |
1 430 722,00
UAH з ПДВ
|
1 098 150,54
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
1 449 192,00
UAH з ПДВ
|
1 449 192,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Рішення скасоване |
1 098 000,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2020 13:04
|
|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Відхилено |
1 098 000,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2020 13:10
|
|
ТОВ "ХАМЕЛЕОН ТРЕЙД" #38612830 |
Відхилено |
1 098 150,54
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2020 11:45
|
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
1 449 192,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2020 16:13
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 14:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2020 14:08
|
Додаткова угода № 1 до Договору № 195 (Український папір).pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2020 14:07
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2020 16:56
|
Договір № 195 (папір білий А4, папір кольоровий А4).pdf | укладений |
19 жовтня 2020 16:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна строку поставки товару |
Номер договору про закупівлю: | 195 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |