Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво каналізації по пров. Будівельний, Виноградний, Аграрний та вул. Молодіжна, Зіркова, Набережна (пров. Дачний підключення) в смт. Таїрове Овідіопольського району Одеської області». 1-а черга
Очікувана вартість
3 273 402,22 UAH
UA-2020-07-13-001944-b 3060e237068d4a8ab40dc2c22fd6c805
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гальчук Лідія Кирилівна

+380487669079 direkcia-ukc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство «Одеська об’єднана дирекція будівництва водогосподарських об’єктів»
Код ЄДРПОУ: 36849291
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, Вул. Гайдара, 13
Контактна особа: Гальчук Лідія Кирилівна
+380487669079
direkcia-ukc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 13:32
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 30 липня 2020 11:21
Очікувана вартість: 3 273 402,22 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 734,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що надаються учасником у тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, складаються українською мовою. В разі надання розрахунків, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, допускається наявність даних документів на українській мові або частково на російській мові. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в тендерній пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво каналізації по пров. Будівельний, Виноградний, Аграрний та вул. Молодіжна, Зіркова, Набережна (пров. Дачний підключення) в смт. Таїрове Овідіопольського району Одеської області». 1-а черга
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Одеська область, смт. Таїрове Овідіопольський район, пров. Будівельний, Виноградний, Аграрний та вул. Молодіжна, Зіркова, Набережна (пров. Дачний підключення)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2020 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 13:32
Оголошення про проведення вiдкритих торгiв.pdf
13 липня 2020 13:32
Тендерна документація.pdf
13 липня 2020 13:32
Додаток 1.pdf
13 липня 2020 13:32
Додаток 2.pdf
13 липня 2020 13:32
Додаток 3.pdf
13 липня 2020 13:32
Додаток 4.pdf
13 липня 2020 13:32
Додаток 5.pdf
13 липня 2020 13:32
Додаток 6.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Ознайомлення з проектною документацією
Дата подання: 14 липня 2020 14:35
Дата відповіді: 16 липня 2020 15:18
Добрий день, для більш детального розрахунку цінової пропозиції необхідно ознайомитися з Робочим проектом згідно даного предмета. Підкажіть будь ласка, чи є даний Робочий проект в електронному вигляді?
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Робочого проекту по об’єкту ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво каналізації по пров. Будівельний, Виноградний, Аграрний та вул. Молодіжна, Зіркова, Набережна (пров. Дачний підключення) в смт. Таїрове Овідіопольського району Одеської області». 1-а черга в електронному вигляді у Замовника відсутній.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2020 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Укргазифікація Південь 2 600 076,00
UAH з ПДВ
2 600 076,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІ ЛАЙН ГРУП" 2 945 851,81
UAH з ПДВ
2 913 117,79
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2020 15:36
Електронний підпис
29 липня 2020 15:33
Про санкції.pdf
29 липня 2020 15:33
Довідка про помилки.pdf
29 липня 2020 15:33
Довідка про довкілля.pdf
29 липня 2020 15:33
все по ст.17_compressed.pdf

Публічні документи

26 серпня 2020 14:53
Електронний підпис
26 серпня 2020 14:52
r_39_ДЦ_ОПРЛС_6-1-4.rtf
26 серпня 2020 14:52
r_39_ДЦ_ОПРЛС_6-1-5.rtf
26 серпня 2020 14:52
r_39_ДЦ_ОПРЛС_7-1-1.rtf
26 серпня 2020 14:52
r_39_ДЦ_ОПРЛС_7-2-1.rtf
26 серпня 2020 14:52
r_39_ДЦ_ОПРЛС_6-1-6.rtf
26 серпня 2020 14:52
r_39_ДЦ_ОПРЛС_6-1-7.rtf
26 серпня 2020 14:52
r_39_ДЦ_ОПРЛС_6-1-3.rtf
26 серпня 2020 14:52
r_39_ДЦ_ОПРЛС_6-2-1.rtf
26 серпня 2020 14:52
r_39_ДЦ_ОПРЛС_6-1-8.rtf
26 серпня 2020 14:52
r_39_ДЦ_ОПРЛС_6-1-2.rtf
26 серпня 2020 14:52
r_39_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
26 серпня 2020 14:52
r_39_ДЦ_ОПРЛС_6-1-1.rtf
26 серпня 2020 11:53
Електронний підпис
26 серпня 2020 11:52
r_39_ДЦ_ЛС1_6-2-1.rtf
26 серпня 2020 11:52
r_39_ДЦ_ЛС1_6-1-4.rtf
26 серпня 2020 11:52
r_39_ДЦ_ДЦразрах.rtf
26 серпня 2020 11:52
r_39_ДЦ_ЛС1_6-1-6.rtf
26 серпня 2020 11:52
r_39_ДЦ_ЛС1_6-1-1.rtf
26 серпня 2020 11:52
r_39_ДЦ_ЛС1_6-1-5.rtf
26 серпня 2020 11:51
r_39_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
26 серпня 2020 11:51
r_39_ДЦ_ЛС1_6-1-3.rtf
26 серпня 2020 11:51
r_39_ДЦ_ЛС1_6-1-2.rtf
26 серпня 2020 11:51
r_39_ДЦ_ЛС1_6-1-7.rtf
26 серпня 2020 11:51
r_39_ДЦ_Т2.rtf
26 серпня 2020 11:51
r_39_ДЦ_ЛС1_7-2-1.rtf
26 серпня 2020 11:51
r_39_ДЦ_ЛС1_7-1-1.rtf
26 серпня 2020 11:51
r_39_ДЦ_ЛС2_6-1-8.rtf
26 серпня 2020 11:51
r_39_ДЦ_ОПР.rtf
26 серпня 2020 11:51
r_39_ДЦ_Т3-10.rtf
26 серпня 2020 11:51
r_39_ДЦ_ДЦ (1).rtf
26 серпня 2020 11:51
r_39_ДЦ_РТСП.rtf
26 серпня 2020 11:51
r_39_ДЦ_ДЦпс.rtf
26 серпня 2020 11:51
r_39_ДЦ_ЕНРСМЗ.rtf
26 серпня 2020 11:51
r_39_ДЦ_ИВР.rtf
18 серпня 2020 12:26
Електронний підпис
18 серпня 2020 12:25
довідка.pdf
18 серпня 2020 12:25
Довідка ст.17.pdf
14 серпня 2020 15:31
Електронний підпис
14 серпня 2020 15:30
довідка МВС.pdf
13 серпня 2020 11:24
Електронний підпис
13 серпня 2020 11:23
усунення недоліків.pdf
29 липня 2020 19:12
Електронний підпис
29 липня 2020 19:11
Статут.pdf
29 липня 2020 19:11
технічні паспорти.pdf
29 липня 2020 19:11
технічне завдання.pdf
29 липня 2020 19:11
Розрахунок.pdf
29 липня 2020 19:11
розрахунко доставки.pdf
29 липня 2020 19:11
проток учасників.pdf
29 липня 2020 19:11
тенд. пропозиція.pdf
29 липня 2020 19:11
проект договору.pdf
29 липня 2020 19:11
про субпідрядника.pdf
29 липня 2020 19:11
паспорт та код.pdf
29 липня 2020 19:11
п.3 друков.pdf
29 липня 2020 19:11
п.5 все по ст.17.pdf
29 липня 2020 19:11
письмова гарантія.pdf
29 липня 2020 19:11
п.3 солонарь.pdf
29 липня 2020 19:11
п.12 заходи довкілля.pdf
29 липня 2020 19:11
п.3 уманська.pdf
29 липня 2020 19:11
п.3 Штатний розклад.pdf
29 липня 2020 19:11
п.3 соловйов.pdf
29 липня 2020 19:11
п.3 петрушенко в..pdf
29 липня 2020 19:11
п.4 лист-відгук.pdf
29 липня 2020 19:11
Договір аналогічний.pdf
29 липня 2020 19:11
п.3 1ДФ 4 квартал 2019 р..pdf
29 липня 2020 19:11
п.3 1ДФ 3 квартал 2019 р..pdf
29 липня 2020 19:11
п.3 герасименко.pdf
29 липня 2020 19:11
Наказ та протокол.pdf
29 липня 2020 19:11
п.3 Трембовецький.pdf
29 липня 2020 19:11
п.3 петрушенко є..pdf
29 липня 2020 19:11
п.3 1ДФ 2 квартал 2019 р..pdf
29 липня 2020 19:11
Договірна ціна.pdf
29 липня 2020 19:11
Довідка покриття.pdf
29 липня 2020 19:11
п.3 1ДФ 1 квартал 2019 р..pdf
29 липня 2020 19:11
атестат лаб..pdf
29 липня 2020 19:11
Довідка мтб.pdf
29 липня 2020 19:11
графік фінансування.pdf
29 липня 2020 19:11
Виписка покриття.pdf
29 липня 2020 19:11
Баланс на 2020 р..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Укргазифікація Південь

ТОВ "БІ ЛАЙН ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Укргазифікація Південь
#20972455
Відхилено 2 600 076,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 14:31
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІ ЛАЙН ГРУП"
#30704033
Переможець 2 913 117,79
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 15:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 серпня 2020 14:50

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "БІ ЛАЙН ГРУП", код ЄДРПОУ 30704033 в процедурі відкритих торгів UA-2020-07-13-001944-b виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерний комітет державного підприємства «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських об’єктів» повідомляє про встановлені невідповідності в інформації та документах, що подані Товариством з обмеженою відповідальністю "БІ ЛАЙН ГРУП" (код ЄДРПОУ 30704033) (далі – Учасник) у тендерній пропозиції та які вимагалися тендерною документацією на закупівлю робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво каналізації по пров. Будівельний, Виноградний, Аграрний та вул. Молодіжна, Зіркова, Набережна (пров. Дачний підключення) в смт. Таїрове Овідіопольського району Одеської області». 1-а черга (ДК 021-2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) у відповідності до оголошення UA-2020-07-13-001944-b, а саме: Відповідно до пункту 1 розділу 3 затвердженої тендерної документації визначено, що документи, що вимагаються цією тендерною документацією, учасник повинен надати (завантажити в електронну систему закупівель) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Кваліфікаційна частина складається зокрема з: копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за останній звітній період з квитанціями (або відміткою) про їх прийняття державним уповноваженим на те органом (для юридичних осіб), податкову декларацію (для фізичних осіб - підприємців) за останній звітній період з квитанціями (або відміткою) про їх прийняття державним уповноваженим на те органом. Якщо учасник є новоствореною особою, і ще не складав та не подавав до органів державної фіскальної служби (державної податкової інспекції) звітність відповідно до положень Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, яка вимагається Замовником для підтвердження наявності фінансової спроможності, то він у складі пропозиції надає лист-пояснення (в довільній формі), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів та надає копії витребуваних документів бухгалтерського обліку та фінансової звітності за наявні в такого учасника останні звітні періоди, які передують розкриттю тендерних пропозицій. Обсяг річного доходу (виручки) учасника за останній звітній період, повинен бути не менше, ніж дев’яноста відсотків від очікуваної вартості предмета закупівлі. Отже, Учасник не відповідає встановленим у тендерній документації Замовника відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», в частині копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів саме за останній звітній період. Згідно частини другої статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», якщо сума угоди 50% і більше чистих активів ТОВ, така угода повинна обов’язково бути узгоджена загальними зборами учасників. Вартість чистих активів визначається станом на кінець попереднього кварталу. Згідно ПСБО (Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку) 19, чисті активи – активи підприємства за вирахуванням його зобов’язань. У разі, якщо учасник торгів є товариство з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документ з посиланням на номер оголошення, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника та/або протокол загальних зборів учасників з посиланням на номер оголошення, згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної (цієї) закупівлі та суми пропозиції. Учасником в складі його тендерної пропозиції надано протокол загальних зборів учасників з посиланням на номер оголошення, згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної (цієї) закупівлі проте не зазначено інформації щодо суми пропозиції. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах тендерної пропозиції учасника на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Вимогами пункту 1.1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» додатку №1 до тендерної документації передбачено, що учасник в складі пропозиції повинен надати довідку згідно форми наведеної Таблиці 1 щодо наявності машин, механізмів, транспортних засобів, які будуть використанні при виконанні робіт, що є предметом закупівлі, та які не мають обмеження прав користування майном. Учасник зазначає інформацію в даній довідці відповідно до розділу ІІ підсумкової відомості ресурсів. Під час вивчення тендерної пропозиції учасника встановлено, що довідка про наявність машин, механізмів, транспортних засобів, які будуть використанні при виконанні робіт не містить інформації стосовно реєстраційного номеру машини, механізму, транспортного засобу та інформація стосовно пересувної компресорної станції ПКС 2004 р.в. має неточності з наданим свідоцтвом про реєстрації машини. Крім того, у випадку, якщо Учасник користуватиметься орендованими будівельними машинами (спецтехнікою) та/або механізмами, Учасник додатково надає до даної довідки чинну копію (-ії) договору (-ів) оренди на кожну одиницю вказану учасником у вищенаведені таблиці з актом приймання-передачі на залучені будівельні машини (спецтехніки) і механізми. Договори (договір) мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг). В складі тендерної пропозиції Учасником надано Договір №08/10/19 від 08.10.2019р щодо оренди машин і механізмів разом з актом приймання – передачі майна в оренду проте в акті не конкретизовано щодо оренди пересувної компресорної станції. Вимогами пункту 1.1.2 додатку №1 до тендерної документації передбачено, що учасник в складі пропозиції повинен надати довідку згідно форми наведеної Таблиці 2 про наявність матеріально - технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо), які будуть використанні при виконанні робіт, що є предметом закупівлі. Якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається "право користування" (власне або орендоване або власне субпідрядника) та зазначається найменування, номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 4 Таблиці В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає: документи, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці 2. Дійсні та чинні договори оренди, що посвідчують право користування: оренди надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт. Учасником не надано вищенаведеної довідки з підтверджуючими документами. Умовами пункту 1.1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» додатку №1 до тендерної документації передбачено, що учасник в складі пропозиції повинен надати інформаційну довідку у довільній формі про асфальтобетонний(ні) завод(и), з якого(их) на об’єкт згідно предмету закупівлі будуть поставлятися асфальтобетонні суміші із зазначенням: - підстав користування (власний(ні), орендований(ні), у лізингу, тощо); - типу (стаціонарний або мобільний); - найменування (марка і модель); - продуктивність; - місцезнаходження. Асфальтобетонний завод (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015. В підтвердження наявності в учасника власного(них) асфальтобетонного(них) заводу(ів), що буде(уть) залучений(ні) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, в складі тендерної пропозиції учасник надає документ(и), який(і) засвідчує право власності та копію атестату виробництва, виданого компетентним органом, дійсних на дату їх подання. В підтвердження наявності в учасника орендованого(них)(лізинг) або залученого(них) асфальтобетонного(них) заводу(ів), що буде(уть) залучений(ні) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції надає копію діючого на момент розкриття тендерної пропозиції договору оренди/надання послуг тощо, а також копію атестата виробництва, виданого компетентним органом та дійсний на дату його подання. У разі якщо в учасника немає у наявності власного(их)/орендованого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), учасник в складі тендерної пропозиції надає скан-копію(ї) договору(ів) з виробником(ами) чи постачальником(ами) асфальтобетону, лист(и) - підтвердження від виробника(ів) чи постачальника(ів) асфальтобетону адресовані Замовнику про можливість безперебійного постачання учаснику асфальтобетону необхідного типу в потрібній кількості, для виконання робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі протягом усього періоду виконання робіт, а також копію атестата виробництва, виданого компетентним органом та дійсний на дату його подання. Асфальтобетонна суміш повинна відповідати вимогам пп. 5.4.4 п 5.4 ДСТУ Б В.2.7-119:2011 (час зберігання і транспортування асфальтобетонної суміші до місця укладання не повинен перевищувати 3-х годин після її приготування). Учасник в довільній формі надає розрахунок часу доставки асфальтобетонних сумішей до місця їх укладання, обравши при цьому найбільш оптимальний маршрут слідування, врахувавши в обов’язковому порядку нормативи швидкості транспортування згідно таблиці 1 ДСТУ – НБД.1.1 – 9:2013. Учасником в складі тендерної пропозиції всі вищезазначені вимоги виконані проте наданий лист - підтвердження від виробника чи постачальника асфальтобетону не містить посилання, що адресований Замовнику. На виконання вимог встановлених пунктом 1.1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» додатку №1 до тендерної документації передбачено, що учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник надає: гарантійний лист у довільній формі про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде(уть) виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі з обов’язковим наданням копії чинного на момент подання свідоцтва про технічну компетентність лабораторії. Учасником надано гарантійний лист у довільній формі про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде(уть) виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі разом з атестатом акредитації випробувальної лабораторії. Отже, учасник повинен врахувати наведені вище вимоги в частині надання копії чинного на момент подання свідоцтва про технічну компетентність лабораторії або у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/ переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання)*, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Отже, Учасник не відповідає встановленим у тендерній документації Замовника відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Вимогами пункту 1.2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку №1 до тендерної документації обумовлено, що в складі тендерної пропозиції учасник надає довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт згідно форми наведеної Таблиці 3, які будуть залучені при виконанні робіт, що є предметом закупівлі в кількості не менше, визначеною Замовником в тендерній документації, а саме: виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (1 особа); майстер або інша особа, яка виконує його функції (2 особи); оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/,водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази ), механізмів, обладнання та устаткування тощо. В складі пропозиції Учасником надано довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (вих. №38 від 27.07.2020) із зазначенням інформації про працівників проте наведено одного машиніста екскаватора, машиніста дорожньо – транспортних машин та механізмів – Трембовецького Григорія Петровича. Отже, Учаснику необхідно врахувати вищенаведені вимоги та підтвердити наявність працівників, а саме: виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (1 особа); майстер або інша особа, яка виконує його функції (2 особи); оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/,водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази ), механізмів, обладнання та устаткування тощо. Отже, Учасник не відповідає встановленим у тендерній документації Замовника відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Вимогами пункту 1.2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку №1 до тендерної документації зазначено, що в підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає на кожну особу зазначену в таблиці 3: копії витягів з трудових книжок, а саме копії усіх заповнених сторінок та/або накази про призначення на посаду або накази про сумісництво, або цивільно-правові угоди з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інші документи, які підтверджують наявність працевлаштування Учасника з відповідними працівниками. Учасником в складі пропозиції надано договори виконання робіт. Отже, Учаснику необхідно підтвердити факт працевлаштування працівників в Учасника шляхом надання або копії витягів з трудових книжок, а саме копії усіх заповнених сторінок та/або накази про призначення на посаду або накази про сумісництво, або цивільно-правові угоди з особами наведеними в довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт з урахуванням того, що для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо. В підтвердження інформації щодо освіти інженерно-технічних працівників Учасник надає на кожну особу зазначену в таблиці 3: дипломи (без додатків) про закінчення учбових закладів. Отже, Учасник не відповідає встановленим у тендерній документації Замовника відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». На виконання вимог встановлених пунктом 1.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» додатку №1 до тендерної документації учасник повинен надати довідку про виконання аналогічного договору в повному обсязі. Учасником в складі пропозиції надано довідку про наявність позитивного досвіду у виконанні аналогічного договору яка не містить номерів актів приймання виконаних будівельних робіт. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає позитивний(і) відгук(и) замовника(ів) про наявність чи відсутність зауважень від замовника зазначеного в довідці відповідно до таблиці 4 цього додатку (оформлений на фірмовому бланку підприємства, організації за підписом керівника або уповноваженої особи, з обов’язковим зазначенням назви, адреси, контактного телефону, П.І.Б. та посади особи, яка може підтвердити вказані дані) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, в тому числі місце розташування, дата початку та дата закінчення виконання робіт; у разі введення в експлуатацію зазначається дата введення. Наданий відгук не містить інформацію саме про ціну аналогічного договору хоча зазначає суму виконання договору. Таким чином Учасник не відповідає встановленим у тендерній документації Замовника відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Згідно з частиною 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Враховуючи викладене тендерний комітет державного підприємства «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських об’єктів» на підставі статті 16 Закону, вимагає надати інформацію та/або документи, що підтверджують усунення виявлених невідповідностей, а саме: 1. Інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності» копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за останній звітній період з квитанціями (або відміткою) про їх прийняття державним уповноваженим на те органом (для юридичних осіб), податкову декларацію (для фізичних осіб - підприємців) за останній звітній період з квитанціями (або відміткою) про їх прийняття державним уповноваженим на те органом. Якщо учасник є новоствореною особою, і ще не складав та не подавав до органів державної фіскальної служби (державної податкової інспекції) звітність відповідно до положень Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, яка вимагається Замовником для підтвердження наявності фінансової спроможності, то він у складі пропозиції надає лист-пояснення (в довільній формі), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів та надає копії витребуваних документів бухгалтерського обліку та фінансової звітності за наявні в такого учасника останні звітні періоди, які передують розкриттю тендерних пропозицій. Обсяг річного доходу (виручки) учасника за останній звітній період, повинен бути не менше, ніж дев’яноста відсотків від очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. Документ з посиланням на номер оголошення, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника та/або протокол загальних зборів учасників з посиланням на номер оголошення, згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної (цієї) закупівлі та суми пропозиції з метою підтвердження права підписання тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. 3. Інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» з урахуванням вимог додатку №1 та наведених вище неточностей. 4. Інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» з урахуванням всіх вимог додатку №1 до тендерної документації, як в частині наявності: виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (1 особа); майстер або інша особа, яка виконує його функції (2 особи); оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/,водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази ), механізмів, обладнання та устаткування тощо так і документів, які підтверджують працевлаштування працівників. 5. Інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», а саме довідку складену у відповідності до вимог додатку №1 до тендерної документації та листа відгуку.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІ ЛАЙН ГРУП"
#30704033
2 913 117,79
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 серпня 2021 12:34
Звіт про виконання договору укладений
04 серпня 2021 12:29
Електронний підпис укладений
08 червня 2021 11:19
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
08 червня 2021 11:16
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 4.pdf зміни до договору
08 червня 2021 11:16
Електронний підпис укладений
27 травня 2021 11:33
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
27 травня 2021 11:31
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 3.pdf зміни до договору
27 травня 2021 11:31
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 10:04
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 2.pdf зміни до договору
03 вересня 2020 10:01
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
03 вересня 2020 10:01
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 16:13
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.pdf зміни до договору
27 серпня 2020 16:09
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
27 серпня 2020 16:09
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 15:22
Договір укладений
27 серпня 2020 15:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 21.2. Додаток 2 - Календарний графік виконання робіт та у пункті 21.3. Додаток 3 - План фінансування робіт, яка уточнюється по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни в Договорі № 7 від 27 серпня 2020 року у Розділі 18. Строк дії Договору в пункті 18.2. та викласти його в наступній редакції: 18.2. Договір набуває чинності з моменту його укладання, підписання Сторонами і скріплення печатками та діє до 31.12.2021 року, а в частині взаєморозрахунків та гарантійних зобов’язань – до їх повного виконання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до реквізитів Замовника в частині банківських рахунків та викласти їх в новій редакції. Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 21.2 Додаток 2 - Графік фінансування робіт та у пункті 21.3. Додаток 3 - Графік виконання робіт, який уточняються по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміну у Розділі 3. Договірна ціна п.3.1. та викласти його в наступній редакції: 3.1. Договірна ціна робіт визначається на основі динамічного кошторису що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), і складає 2913,11779 тис. грн. (два мільйона дев’ятсот тринадцять тисяч сто сімнадцять грн. 79 коп.), у тому числі ПДВ 485,51963 тис. грн. (чотириста вісімдесят п’ять тисяч п’ятсот дев’ятнадцять грн 63 коп.). Фінансування на 2020 рік складає - 1924,14191 тис. грн., на 2021 рік складає - 988,97588 тис. грн. Замовник зобов’язаний забезпечити безперервне і своєчасне фінансування робіт з капітального ремонту, доручених на виконання Генпідряднику, на підставі договірної ціни, згідно з п. 3.1 цього Договору, яка уточняється по фактичних витратах, та Календарного графіка виконання робіт (помісячного) (додаток 2), плану фінансування робіт (помісячного) (додаток 3) та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня. Бюджетні зобов’язання та інші зобов’язання замовника по даному договору виникають у разі наявності бюджетних призначень на відповідний рік, а бюджетні фінансові зобов’язання – в межах фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 913 117,79
UAH (в тому числі ПДВ 485 519,63 UAH)