Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Летичівська центральна районна лікарня" Летичівської районної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02004367 |
Місцезнаходження: | 31500, Україна , Хмельницька обл., селище міського типу Летичів, ВУЛИЦЯ ІМ. САВІЦЬКОГО ЮРІЯ, будинок 36 |
Контактна особа: |
Скіданова Оксана Степанівна +380385791531 letichevcrl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2020 11:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 липня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 липня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 30 липня 2020 11:45 |
Очікувана вартість: | 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться після отримання товару шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника коштів протягом 30 календарних днів з моменту отримання рахунку від Постачальника | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 липня 2020 11:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 липня 2020 11:18 |
1.1 Додаток 1.docx | |
13 липня 2020 11:18 |
1.2 Додаток 2.docx | |
13 липня 2020 11:18 |
1.3 Додаток 3.docx | |
13 липня 2020 11:18 |
1.4 Додаток 4.docx | |
13 липня 2020 11:18 |
1.5 Додаток 5.docx | |
13 липня 2020 11:18 |
1.6 Додаток 6.docx | |
13 липня 2020 11:18 |
1.7 Додаток 7.docx | |
13 липня 2020 11:18 |
1.8 Додаток 8.docx | |
13 липня 2020 11:18 |
1.9 Тендерна документація - деревина.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Я, фізична особа-підприємець Лаушкін Сергій Вікторович (надалі – ФОП Лаушкін С.В., або Скаржник), виявив бажання взяти участь у відповідних торгах та згідно вимог Тендерної документації надав відповідну Тендерну пропозицію.
За результатами торгів 30 липня 2020 року, Замовником 05 серпня 2020 року згідно протоколу №3/2/Д від 05.08.2020 року засідання тендерного комітету комунального некомерційного підприємства «Летичівська центральна районна лікарня» Летичівської районної ради про розгляд тендерної пропозиції на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 – 03410000-7 – «Деревина» (Дрова паливні) та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю було прийняте рішення про визнання Комунального підприємства Летичівської районної ради «Летичівський спецлісгосп» (надалі – КП Летичівської районної ради «Летичівський спецлісгосп», або Учасник) переможцем цієї закупівлі. Проаналізувавши відповідність документів тендерної пропозиції КП Летичівської районної ради «Летичівський спецлісгосп» вимогам тендерної документації ми переконані, що тендерна пропозиція переможця не відповідає вимогам тендерної документації, що були встановлені Замовником на наступних підставах:
1. Розділом ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п. 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» зазначено, що «Замовником вимагається надання учасником забезпечення цінової пропозиції у формі електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 2 пункту 4 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЛЕТИЧІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ» ЛЕТИЧІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 2.3 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA 588201720344330001000049298 в Держказначейська служба України у м. Київ, МФО 820172 ЄДРПОУ 02004367.
Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. Перевірка електронно-цифрового підпису (ЕЦП), накладеного на банківську гарантію здійснюється онлайн на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify.
Разом із банківською гарантією надається:
- копія ліцензії, виданої банку. Зазначена копія повинна бути завірена банком;
- копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком.
- документ, виданий банком, який підтверджує грошове покриття банківської гарантії, як наприклад довідка, видана банком про залишок коштів на розрахунковому рахунку, або копія депозитного договору, або копія кредитного договору або інший документ на розсуд учасника».
Учасником у складі тендерної пропозиції не надано наступних документів:
- копія ліцензії, виданої банку. Зазначена копія повинна бути завірена банком;
- копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком
- файл – електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника КП Летичівської районної ради «Летичівський спецлісгосп» не відповідає вимогам Тендерної документації в цій частині.
Враховуючи все вище зазначене, вважаємо, що тендерна пропозиція Учасника КП Летичівської районної ради «Летичівський спецлісгосп» повинна бути відхилена відповідно ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Виходячи з вище вказаного, прошу скасувати протокол №3/2/Д засідання Тендерного комітету комунального некомерційного підприємства «Летичівська центральна районна лікарня» Летичівської районної ради Хмельницької області від 05.08.2020 року про визнання пропозиції КП Летичівської районної ради «Летичівський спецлісгосп» переможцем цієї закупівлі та перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції.
У разі не задоволення моєї вимоги, залишаю за собою право звернутися до АМКУ для подальшого вирішення цього питання.
Оскільки пропозиція учасника КП "ЛЕТИЧІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ЛЕТИЧІВСЬКИЙ СПЕЦЛІСГОСП" на 48 500,00 грн. дешевше Вашої, дотримуючись принципів публічних закупівель, Ми змушені відмовити Вашій вимозі, оскільки на даний час пропозиція учасника КП "ЛЕТИЧІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ЛЕТИЧІВСЬКИЙ СПЕЦЛІСГОСП" є найбільш економічно вигідною, а подані в складі пропозиції учасника документи, повністю відповідають технічному завданню та вимогам документації (крім формальних помилок, що не впливають на суть поданої пропозиції). З повагою, тендерний комітет КНП "Летичівська центральна районна лікарня" Летичівської районної ради.
Скарги до процедури
Дата подання: 15 серпня 2020 14:14
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-10-000003 ● 4281d01b2b774f9f9376415c00366f11
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 серпня 2020 08:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.08.2020 48
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 10.08.2020 № 48
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-07-13-001907-c
13.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г. В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-17 13:49:51
про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.08.2020 № 50
Хмельницький
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2020-07-13-001907-c.a2 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-07-13-001907-c (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 11 серпня
2020 року), прийняте наказом Управління Західного офісу Держаудитслужби у Хмельницькій області від 10 серпня 2020 року №48 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби А.МАРЦЕНЮК
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-17 23:27:09
відповідь Замовника на початок моніторингу
Оскільки учасником процедури закупівлі, "Деревина - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 03410000-7 (Дрова паливні)" ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЦЕМ ЛАУШКІНИМ СЕРГІЄМ ВІКТОРОВИЧЕМ подано скаргу до органу оскарження, Нашою установою будуть надані усі необхідні документи, що підтверджуватимуть вірність прийнятого Нами рішення, адже жодного порушення чинного законодавства на даний час не встановлено. Приймаючи рішення тендерний комітет обов'язково керується основними принципами закону України "Про публічні закупівлі", а також іншими чинними нормативно - правовими актами України, що регулюють діяльність у сферу публічних закупівель України.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами поведеного моніторингу тендерний комітет вирішив усунути виявлені порушення, а саме: - щодо порядку надання роз'яснень до тендерної документації, зазначений у пункті 1 розділу ІІ «Порядок унесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації» тендерної документації, не відповідає вимогам абзаців третього та четвертого частини другої статті 24 Закону – порушення усунуто шляхом відміни процедури; - щодо порядку внесення змін до тендерної документації, зазначений у пункті 2 розділу ІІ «Порядок унесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації» тендерної документації не відповідає вимогам абзацу другого частини другої статті 24 Закону порушення усунуто шляхом відміни процедури; - щодо строку дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, зазначений Замовником у пункті 4 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункті 2 Додатку 3 тендерної документації не відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону - порушення усунуто шляхом відміни процедури; - щодо порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону у пункті 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено наступну вимогу для учасників: «Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається Замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі», що не відповідає вимогам частини третьої статті 17 Закону. Згідно із частиною третьої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель - порушення усунуто шляхом відміни процедури; - щодо порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону вимоги для переможця, встановлені у пунктах 1 і 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не відповідають вимогам частини шостої статті 17 Закону. Відповідно до частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті - порушення усунуто шляхом відміни процедури; - щодо розгляд та методика оцінки тендерних пропозицій, зазначений Замовником у пункті 1 розділу V тендерної документації не відповідає статті 29 Закону, зокрема частині 16 статті 29 Закону - порушення усунуто шляхом відміни процедури; - щодо переліку підстав для відхилення тендерних пропозицій, зазначений Замовником у пункті 3 розділу V тендерної документації не відповідає частині першій статті 31 Закону - порушення усунуто шляхом відміни процедури; -щодо підстави для відміни тендеру чи визнання тендеру таким, що не відбувся, зазначені у пункті 1 розділу VI тендерної документації не відповідають статті 32 Закону. Крім того, у пункті 3.2 розділу III проєкту договору про закупівлю товарів «Ціна договору» (Додаток 5) тендерної документації зазначено, що ціна цього договору може бути змінена за взаємною згодою Сторін на підставі ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІIІ (із внесеними змінами). В даному випадку здійснено посилання на невідповідні статті чинної редакції Закону (статті 36 замість статті 41 Закону). У редакції Закону, яка є чинною на момент оголошення процедури закупівлі, основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього визначено у статті 41 Закону порушення усунуто шляхом відміни процедури. (додаток - протокол відміни процедури).
2020-11-13 23:26:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 липня 2020 12:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
КП "ЛЕТИЧІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ЛЕТИЧІВСЬКИЙ СПЕЦЛІСГОСП" |
399 000,00
UAH з ПДВ
|
370 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа підприємець Герасимчук Петро Володимирович |
378 000,00
UAH з ПДВ
|
378 000,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛАУШКІН СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ |
418 500,00
UAH з ПДВ
|
418 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП "ЛЕТИЧІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ЛЕТИЧІВСЬКИЙ СПЕЦЛІСГОСП" #30801060 |
Очікує рішення |
370 000,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 15:49
|
КП "ЛЕТИЧІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ЛЕТИЧІВСЬКИЙ СПЕЦЛІСГОСП" #30801060 |
Рішення скасоване |
370 000,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 15:49
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2020 23:33 |
Кінець періоду оскарження: | 24 листопада 2020 00:00 |
Дата відміни: | 24 листопада 2020 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відмінити процедуру відкритих торгів згідно предмету закупівлі Деревина - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 03410000-7 (Дрова паливні), з підстави, що передбачена згідно ч. 1 ст. 32 Закону, а саме: (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути). |
13 листопада 2020 23:33
|
Електронний підпис |
13 листопада 2020 23:31
|
12. Протокол ТК про відміну торгів.PDF |