Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні меблі (Комплекти одномісних шкільних парт з стільцями для навчальних кабінетів початкової школи («Нова українська школа»)
Очікувана вартість
539 596,00 UAH
UA-2020-07-13-001809-c ● 79ea5de23365413cb6ca25542c866636
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ МАР'ЇНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 02142690 |
Місцезнаходження: | 85600, Україна , Донецька обл., місто Мар'їнка, ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 20 |
Контактна особа: |
Катерина Купцова +380954362884 marinkaosvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2020 11:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 липня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 липня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 30 липня 2020 11:24 |
Очікувана вартість: | 539 596,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 комплект
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі (Комплекти одномісних шкільних парт з стільцями для навчальних кабінетів початкової школи («Нова українська школа»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85600, Україна, Донецька область, г.Мар'їнка, вул.Заводська,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 липня 2020 11:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 липня 2020 11:12 |
ТД Шкільні меблі.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
технічні характеристики
Дата подання: 14 липня 2020 09:12
Дата відповіді: 17 липня 2020 13:15
Згідно Наказу Міністерства економіки розвитку і торгівлі №93 від 26.01.2018 року скасовується дія Наказу державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №28 від 01.02.2005 року " Про затвердження переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні". Таким чином, з 01.01.2018/ року законодавством України скасовується вимога до обов'язкової сертифікації даного переліку продукції. Цей факт підтвеорджує те, що на даний момент жодним нормативно- правовим актом України не визначена обов'язковість сертифікації меблевої продукції та матеріалів для її виготовлення. Більше того, згідно вимог НУШ пункту 5.2.13 Вимагається оформлення висновків СЕЕ. Вимог до оформлення сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008, IDT), або ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю та інших сертифікатів немає.
Згідно наказу Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи пункту 4 Засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в початковій школі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для різних видів робіт відповідно до навчальних програм початкової школи.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації що до наявності сертифікатів. ISO
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Замовник здійснює закупівлю даних товарів через відкриту процедуру закупівлі, де єдиним критерієм визначення переможця є ціна. Однак, враховуючи, що товари мають використовуватись в учбових приміщеннях, де одночасно перебуває велика кількість дітей, Замовник зацікавлений в придбанні безпечного та якісного товару. В зв’язку з тим, що Замовник у своєму штаті не має працівників, які мають глибокі знання в технологій виготовлення сучасних меблів та безпечності матеріалів, а також з метою отримання якісного та безпечного товару висунута вимога щодо надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015. Відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Одним із доказів необхідного рівня якості товару є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, котрий підтверджує відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується п. 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги чи поставляти товари у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів.
Саме у зв’язку з цим Замовник, з метою вжиття додаткових заходів для забезпечення максимально безпечних та якісних товарів, в складі тендерної документації вимагає від учасників (потенційних постачальників) надання Сертифікату на систему якості ISO 9001:2015, виданого на виробника товару. На підставі вище викладеного, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Саме у зв’язку з цим Замовник, з метою вжиття додаткових заходів для забезпечення максимально безпечних та якісних товарів, в складі тендерної документації вимагає від учасників (потенційних постачальників) надання Сертифікату на систему якості ISO 9001:2015, виданого на виробника товару. На підставі вище викладеного, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД" #41172560 |
Переможець |
539 028,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2020 10:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2020 08:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 13:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2020 09:12
|
ду 3 від 29.09.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2020 09:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2020 09:33
|
Дод.угода №2.PDF | зміни до договору |
02 вересня 2020 09:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 серпня 2020 10:55
|
дод.угода №1.PDF | зміни до договору |
21 серпня 2020 10:51
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2020 13:13
|
договір.PDF | укладений |
20 серпня 2020 13:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | перерозподіл комплектів без зміни вартості за одиницю та суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | термін поставки товару - до 30.09.2020 |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження терміну поставки товару |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |