Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі (Комплекти одномісних шкільних парт з стільцями для навчальних кабінетів початкової школи («Нова українська школа»)
Очікувана вартість
539 596,00 UAH
UA-2020-07-13-001809-c 79ea5de23365413cb6ca25542c866636
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Купцова

+380954362884 marinkaosvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ МАР'ЇНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02142690
Місцезнаходження: 85600, Україна , Донецька обл., місто Мар'їнка, ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 20
Контактна особа: Катерина Купцова
+380954362884
marinkaosvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 11:12
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2020 15:00
Початок аукціону: 30 липня 2020 11:24
Очікувана вартість: 539 596,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 комплект
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі (Комплекти одномісних шкільних парт з стільцями для навчальних кабінетів початкової школи («Нова українська школа»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85600, Україна, Донецька область, г.Мар'їнка, вул.Заводська,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2020 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 11:12
ТД Шкільні меблі.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні характеристики
Дата подання: 14 липня 2020 09:12
Дата відповіді: 17 липня 2020 13:15
Згідно Наказу Міністерства економіки розвитку і торгівлі №93 від 26.01.2018 року скасовується дія Наказу державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №28 від 01.02.2005 року " Про затвердження переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні". Таким чином, з 01.01.2018/ року законодавством України скасовується вимога до обов'язкової сертифікації даного переліку продукції. Цей факт підтвеорджує те, що на даний момент жодним нормативно- правовим актом України не визначена обов'язковість сертифікації меблевої продукції та матеріалів для її виготовлення. Більше того, згідно вимог НУШ пункту 5.2.13 Вимагається оформлення висновків СЕЕ. Вимог до оформлення сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008, IDT), або ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю та інших сертифікатів немає. Згідно наказу Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи пункту 4 Засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в початковій школі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для різних видів робіт відповідно до навчальних програм початкової школи. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації що до наявності сертифікатів. ISO
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Замовник здійснює закупівлю даних товарів через відкриту процедуру закупівлі, де єдиним критерієм визначення переможця є ціна. Однак, враховуючи, що товари мають використовуватись в учбових приміщеннях, де одночасно перебуває велика кількість дітей, Замовник зацікавлений в придбанні безпечного та якісного товару. В зв’язку з тим, що Замовник у своєму штаті не має працівників, які мають глибокі знання в технологій виготовлення сучасних меблів та безпечності матеріалів, а також з метою отримання якісного та безпечного товару висунута вимога щодо надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015. Відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Одним із доказів необхідного рівня якості товару є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, котрий підтверджує відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується п. 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги чи поставляти товари у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів.
Саме у зв’язку з цим Замовник, з метою вжиття додаткових заходів для забезпечення максимально безпечних та якісних товарів, в складі тендерної документації вимагає від учасників (потенційних постачальників) надання Сертифікату на систему якості ISO 9001:2015, виданого на виробника товару. На підставі вище викладеного, Ваша вимога не підлягає задоволенню.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2020 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД" 539 028,00
UAH з ПДВ
539 028,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДНІПРОСПЕЦТОРГ 2019" 539 596,00
UAH з ПДВ
539 596,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 09:59
Електронний підпис
10 серпня 2020 09:59
Dovidka_20213327830200280358.pdf.p7s
10 серпня 2020 09:59
Dovidka_20213327830200280358.pdf
05 серпня 2020 14:13
Електронний підпис
05 серпня 2020 14:13
Довідки ст.17.pdf
05 серпня 2020 14:12
Довідка ДФС.pdf
05 серпня 2020 14:12
Dovidka_20158436200850797143.pdf.p7s
05 серпня 2020 14:12
Dovidka_20158436200850797143.pdf
04 серпня 2020 09:27
Електронний підпис
04 серпня 2020 09:26
Відгук ЯРДА 144.pdf
29 липня 2020 14:58
Електронний підпис
29 липня 2020 14:56
Тех. характеристики.pdf
29 липня 2020 14:56
Тендерна пропозиція.pdf
29 липня 2020 14:56
Субпідрядники.pdf
29 липня 2020 14:56
Статут 2019.pdf
29 липня 2020 14:56
Статут 2019 завірений.pdf
29 липня 2020 14:56
Довідка ст. 17.pdf
29 липня 2020 14:56
Довідка працівники.pdf
29 липня 2020 14:56
Довідка МТБ.pdf
29 липня 2020 14:56
Гарантія санкції.pdf
29 липня 2020 14:56
Гарантія поставки.pdf
29 липня 2020 14:56
Гарантія на товар.pdf
29 липня 2020 14:56
Гарантія виробника.pdf
29 липня 2020 14:56
Витяг ПДВ.pdf
29 липня 2020 14:56
Витяг ПДВ завірений.pdf
29 липня 2020 14:56
Витяг Меблібуд 09.06.20.pdf

Публічні документи

29 липня 2020 14:59
опис док-тів.pdf
29 липня 2020 14:59
Наказ.pdf
29 липня 2020 14:59
довідка статистика.pdf
29 липня 2020 14:59
Выписка.pdf
29 липня 2020 14:59
Витяг ПДВ.pdf
29 липня 2020 14:59
Untitled.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД"

ТОВ "ДНІПРОСПЕЦТОРГ 2019"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД"
#41172560
Переможець 539 028,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 10:29
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2020 08:51

Вимога про усунення невідповідностей

В ході розгляду тендерної пропозиції меблевої фабрики «МЕБЛІБУД» Замовником виявлено невідповідність, яка суперечить умовам тендерної документації, а саме: до аналогічного договору, який вказано в довідці про виконання аналогічних договорів з постачання товару, що є предметом закупівлі (договір №144 від 13.08.2019р, сума договору 79 338,00 грн.) наданий лист-відгук, що не відповідає вищевказаному договору. Згідно з п.5 Розділа 3 та Додатком №3 тендерної документації, для підтвердження кваліфікаційного критерію згідно ст.16 - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії договорів (із усіма додатками), про наявність досвіду виконання аналогічних договорів разом з копіями таких договорів (не менше двох), які укладено протягом 2018-2020 рр документальним підтвердженням їх виконання (копії актів, видаткових накладних) та листи (відгуки, довідки) від замовників таких договорів щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цим договором. У відгуку повинно бути вказано номер договору, товар, який закуповувався, сума договору, термін поставки, зауваження щодо якості товару та виконання зобов’язань зі сторони постачальника. Таким чином, вимагаємо виправити невідповідність та надати лист (відгук) від замовника щодо договору з постачання товару (договір №144 від 13.08.2019р)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 10:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД"
#41172560
539 028,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 13:55
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 09:12
ду 3 від 29.09.pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 09:11
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2020 09:33
Дод.угода №2.PDF зміни до договору
02 вересня 2020 09:32
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2020 10:55
дод.угода №1.PDF зміни до договору
21 серпня 2020 10:51
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 13:13
договір.PDF укладений
20 серпня 2020 13:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл комплектів без зміни вартості за одиницю та суми договору
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): термін поставки товару - до 30.09.2020
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну поставки товару
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 539 028,00
UAH (в тому числі ПДВ 89 838,00 UAH)