Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автоматизоване робоче місце у складі системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша», лазерний принтер + 2 картриджа
Очікувана вартість
666 552,00 UAH
UA-2020-07-13-001748-c bfe732e5a0b0455eb848180b75cf73c8
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Володимирович Волошин

+380664514201 voloshin-v@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Херсонській області"
Код ЄДРПОУ: 08734569
Місцезнаходження: 73013, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. Кременчуцька, 86
Контактна особа: Володимир Володимирович Волошин
+380664514201
voloshin-v@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 11:08
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2020 10:26
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2020 10:26
Початок аукціону: 30 липня 2020 15:12
Очікувана вартість: 666 552,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 332,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 комплект
Код ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Автоматизоване робоче місце на базі персональної електронної обчислювальної машини разом з лазерним принтером та програмним забезпеченням у складі: системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша», лазерний принтер + 2 картриджа)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73013, Україна, Херсонська область, м.Херсон, вул Кременчуцька,86
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2020 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 14:25
Зміни 13.07.pdf
13 липня 2020 14:25
ХерсонТендерна документація.docx
13 липня 2020 11:08
Тендерна документація.docx
13 липня 2020 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 11:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 14:25
Зміни 13.07.pdf
13 липня 2020 14:25
ХерсонТендерна документація.docx
13 липня 2020 11:08
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 13 липня 2020 16:59
Дата відповіді: 14 липня 2020 09:46
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за інтерес до закупівлі! Системні блоки на базі процесора AMD нажаль не розглядаємо.
Тендер
Дата подання: 13 липня 2020 16:59
Дата відповіді: 14 липня 2020 09:49
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Дякуємо за інтерес до нашої закупівлі! Монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання необхідні та повинні проводитися за рахунок постачальника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-13-001748-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 14 липня 2020 13:37
Умови
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. 1) Проте відповідно до вимог Замовника гарантія на обладнання повинна бути не менше ніж 60 місяців.. Звертаємо увагу Замовника на той факт, що навіть виробники цілісної продукції та її комплектуючих не дають на свою продукцію гарантію більше 2-3-х років (24-36 міс). Подальшу відповідальність за продукцію несе вже сам покупець (користувач). Замовник же вимагає, щоб Постачальник надавав гарантію вдвічі більшу, ніж сам виробник продукції. Цю вимогу виконати впродовж 5 років буде технічно неможливо.. 5 років - це термін, за який значно змінюються технології, тож знайти аналогічну заміну дефектної деталі/компоненту в 2025 році не виявиться можливим. Вимога гарантії 5 років наштовхує на думку про створення штучного обмеження для учасників, можливу наявність обраного постачальника, на виконання гарантійних зобов'язань яким будуть "закриватися очі".. Оскільки Законом передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо Замовника переглянути вимоги щодо гарантійного строку на товар, що є предметом цієї закупівлі, скоротити термін гарантії на товар до 36 місяців, дозволивши більш широкому колу учасників взяти участь в закупівлі та отримати Вам, як Замовнику, нижчу ціну за товар, зекономивши кошти платників податків.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2020 12:09
Дякуємо, що звернули увагу до вимог закупівлі. Гарантійний термін (строк) експлуатації товару повинен становити не менше 60 місяців (буде уточнюватися під час укладання, згідно умов тендерної пропозиції переможця) з дати підписання акту введення в експлуатацію - повинен відповідати умовам тендерної документації та пропозиції Постачальника, це обов'язкова вимога при купівлі комп'ютерної техніки і зміни в цей пункт вноситися не будуть.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-13-001748-c.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЄЛОКОНЬ ЮЛІЯ МИКОЛАЇВНА, Код ЄДРПОУ:2864305622
Прошу надати роз’яснення щодо позиції "картридж"
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено на наш погляд дискримінаційну вимогу, яка не дає можливості точно підготувати цінову пропозицію у зазначеній процедурі закупівлі, а саме немає чіткого розуміння якими саме картриджами має укомплектовуватися автоматизоване робоче місце згідно тендерній документації. Оскільки Законом передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо Замовника надати роз’яснення щодо позиції "картридж" - які потрібні оригінальні/не оригінальні, стандартної або збільшеною ємності та внести необхідні зміни в технічні умови тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2020 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 451 520,96
UAH
451 520,96
UAH
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЄЛОКОНЬ ЮЛІЯ МИКОЛАЇВНА 666 016,00
UAH
641 000,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 651 775,08
UAH
648 442,08
UAH
Документи
КАЙДА СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ 666 490,00
UAH
666 490,00
UAH
Документи

Публічні документи

28 липня 2020 22:45
Електронний підпис
28 липня 2020 22:33
16. Цінова пропозиція.pdf
28 липня 2020 22:33
26. Гарантійні листи.pdf
28 липня 2020 22:32
2. Проект договору.pdf
28 липня 2020 22:32
5. Копія Витягу з ЄДР.pdf

Публічні документи

29 липня 2020 09:07
Електронний підпис
29 липня 2020 09:06
Проект договору.7z
29 липня 2020 09:06
ISO-9001-2015-certificate philips.png
29 липня 2020 09:06
ISO-14001-2015-certficate philips.png
29 липня 2020 09:06
iso 14001 Canon.pdf
29 липня 2020 09:06
Сертифікат ISO 9001Vinga.pdf

Конфіденційні документи

29 липня 2020 09:06
Паспорт Бєлоконь Ю.М. 3 стр..jpg

Обґрунтування конфіденційності

Щоб не використали шахраї в онлайн сервісах

29 липня 2020 09:06
Паспорт Бєлоконь Ю.М. 2 стр..jpg

Обґрунтування конфіденційності

Щоб не використали шахраї в онлайн сервісах

29 липня 2020 09:06
Паспорт Бєлоконь Ю.М. 1 стр..jpg

Обґрунтування конфіденційності

Щоб не використали шахраї в онлайн сервісах

29 липня 2020 09:06
ІПН Бєлоконь Ю.М.jpg

Обґрунтування конфіденційності

Щоб не використали шахраї в онлайн сервісах

Публічні документи

28 липня 2020 19:43
Електронний підпис
28 липня 2020 19:43
14. Проект договору.pdf
28 липня 2020 19:42
8. Витяг ЄДР копія.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЄЛОКОНЬ ЮЛІЯ МИКОЛАЇВНА

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

КАЙДА СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
Відхилено 451 520,96
UAH
04 серпня 2020 15:26
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЄЛОКОНЬ ЮЛІЯ МИКОЛАЇВНА
#2864305622
Відхилено 641 000,00
UAH
05 серпня 2020 14:02
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 648 442,08
UAH
06 серпня 2020 15:34
КАЙДА СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ
#2717509477
Відхилено 666 490,00
UAH
06 серпня 2020 15:35

Документи

04 серпня 2020 15:26
Електронний підпис
04 серпня 2020 15:26
tmpC354.pdf

Документи

05 серпня 2020 14:02
Електронний підпис
05 серпня 2020 14:01
tmpA624.pdf

Документи

06 серпня 2020 15:34
Електронний підпис
06 серпня 2020 15:33
tmpF002.pdf

Документи

06 серпня 2020 15:35
Електронний підпис
06 серпня 2020 15:35
tmpF002.pdf
06 серпня 2020 15:35
Звіт з ЄДР (припинено)

Інформація про відміну

Дата відміни
06 серпня 2020 15:35
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі