Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Устаткування для операційних блоків – за кодом СPV ДК 021:2015 – 33160000-9 (41643 – Хірургічний зрошувальний / аспіраційний насос; 36998 – Інсуффлятор-аспіратор)
Operating techniques СPV DK 021:2015 - 33160000-9 (41643 - Surgical irrigation/aspiration system Pump, 36998 - In-exsufflator)
Очікувана вартість
327 238,00 UAH
UA-2020-07-13-001683-a 608c83bfc5144dcdaa9a957b35be3a46
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сігідова Тетяна

+380612362293 sigidova.tn@zsmu.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Вебсайт: http://www.zsmu.edu.ua
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Контактна особа: Сігідова Тетяна
+380612362293
sigidova.tn@zsmu.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Zaporozhye State Medical University
National ID: 02010741
Contact point: Sihidova Tetyana
+380612362293
sigidova.tn@zsmu.zp.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 09:00
Початок аукціону: 02 вересня 2020 13:19
Очікувана вартість: 327 238,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 636,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 13 липня 2020 15:17
Enquiries until: 03 серпня 2020 09:00
Complaints submission until: до 09 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 серпня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 327 238 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 636 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків


Scope of the procurement
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет.
2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741.
4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі: Устаткування для операційних блоків – за кодом СPV ДК 021:2015 – 33160000-9 (41643 – Хірургічний зрошувальний / аспіраційний насос; 36998 – Інсуффлятор-аспіратор)
Operating techniques СPV DK 021:2015 - 33160000-9 (41643 - Surgical irrigation/aspiration system Pump, 36998 - In-exsufflator)
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Устаткування для операційних блоків – за кодом СPV ДК 021:2015 – 33160000-9 (41643 – Хірургічний зрошувальний / аспіраційний насос; 36998 – Інсуффлятор-аспіратор) (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 комплекти
8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр. Маяковського, буд.26, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, 69035.
9. Очікувана вартість предмета закупівлі: 327 238,00 грн. з ПДВ.
10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 18.12.2020 року.
11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13.08.2020 р. 09-00
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні мати автентичний переклад на українську мову (крім документів, які необхідно надати згідно Додатку 4 та документів, що були складені на російській мові за допомогою інших осіб (договора, інше).
14. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
15. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
17. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
18. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
19. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
20. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
21. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету.
22. Вид закупівлі – Відкриті торги з публікацією англійською мовою.
23. Застосовані критерії оцінки – ціна 100%
22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути Згорнути
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет.
2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741.
4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі: Устаткування для операційних блоків – за кодом СPV ДК 021:2015 – 33160000-9 (41643 – Хірургічний зрошувальний / аспіраційний насос; 36998 – Інсуффлятор-аспіратор)
Operating techniques СPV DK 021:2015 - 33160000-9 (41643 - Surgical irrigation/aspiration system Pump, 36998 - In-exsufflator)
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Устаткування для операційних блоків – за кодом СPV ДК 021:2015 – 33160000-9 (41643 – Хірургічний зрошувальний / аспіраційний насос; 36998 – Інсуффлятор-аспіратор) (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 комплекти
8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр. Маяковського, буд.26, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, 69035.
9. Очікувана вартість предмета закупівлі: 327 238,00 грн. з ПДВ.
10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 18.12.2020 року.
11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13.08.2020 р. 09-00
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні мати автентичний переклад на українську мову (крім документів, які необхідно надати згідно Додатку 4 та документів, що були складені на російській мові за допомогою інших осіб (договора, інше).
14. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
15. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
17. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
18. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
19. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
20. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
21. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету.
22. Вид закупівлі – Відкриті торги з публікацією англійською мовою.
23. Застосовані критерії оцінки – ціна 100%
22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комп.
41643 – Хірургічний зрошувальний / аспіраційний насос
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд.26, Вознесенівський р-н
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
НК 024:2019: 41643 — Хірургічний зрошувальний / аспіраційний насос

41643 - Surgical irrigation/aspiration system Pump
CPV: 33160000-9
Період постачання: по 18 грудня 2020
1 комп.
36998 – Інсуффлятор-аспіратор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд.26, Вознесенівський р-н
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
НК 024:2019: 36998 — Інсуффлятор-аспіратор

36998 - In-exsufflator
CPV: 33160000-9
Період постачання: по 18 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2020 15:14
Електронний підпис
13 липня 2020 15:14
ТД.doc
13 липня 2020 15:14
Додаток 5.doc
13 липня 2020 15:14
Додаток 6.docx
13 липня 2020 15:14
Додаток 4.docx
13 липня 2020 15:14
Додаток 3.docx
13 липня 2020 15:14
Додаток 2.docx
13 липня 2020 15:14
Додаток 1.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 серпня 2020
UA-2020-07-13-001683-a608c83bfc5144dcdaa9a957b35be3a46
Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Місцезнаходження: 69035, Україна, Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "МЕДІВЕЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

07 вересня 2020 15:11
Електронний підпис
07 вересня 2020 15:11
Електронний підпис
12 серпня 2020 11:06
Електронний підпис
12 серпня 2020 11:06
Електронний підпис
12 серпня 2020 11:02
1. Реєстр.pdf
07 серпня 2020 11:11
Електронний підпис
07 серпня 2020 11:11
Електронний підпис
07 серпня 2020 11:04
1. Реєстр.pdf

Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 09:58
Електронний підпис
11 серпня 2020 09:58
Електронний підпис
11 серпня 2020 09:57
6 Інші документи.pdf
11 серпня 2020 09:57
5 Проект договору.pdf
11 серпня 2020 09:57
3 Технічна частина.pdf
11 серпня 2020 09:57
1 Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН"

ТОВ "МЕДІВЕЙ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2020 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН" 326 000,00
UAH з ПДВ
326 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕДІВЕЙ" 327 125,75
UAH з ПДВ
327 125,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2020 15:11
Електронний підпис
07 вересня 2020 15:11
Електронний підпис
12 серпня 2020 11:06
Електронний підпис
12 серпня 2020 11:06
Електронний підпис
12 серпня 2020 11:02
1. Реєстр.pdf
07 серпня 2020 11:11
Електронний підпис
07 серпня 2020 11:11
Електронний підпис
07 серпня 2020 11:04
1. Реєстр.pdf

Публічні документи

11 серпня 2020 09:58
Електронний підпис
11 серпня 2020 09:58
Електронний підпис
11 серпня 2020 09:57
6 Інші документи.pdf
11 серпня 2020 09:57
5 Проект договору.pdf
11 серпня 2020 09:57
3 Технічна частина.pdf
11 серпня 2020 09:57
1 Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН"

ТОВ "МЕДІВЕЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН"
#38717123
Переможець 326 000,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 10:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 10:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН"
#38717123
326 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 15:19
договор.pdf укладений
23 вересня 2020 15:17
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 10:19
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2020 15:28
доп. угода (1).pdf зміни до договору
23 вересня 2020 15:28

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
09 жовтня 2020 10:07
326 000,00 UAH UA858201720343171002200003552
ЗДМУ
UA643808380000026004700436615
ТОВ "ЛIВIН"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): абз. 3 п.1.1. та Додаток 1 в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 374Т-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 326 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 21 327,10 UAH)