Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютери
Очікувана вартість
382 060,00 UAH
UA-2020-07-13-001571-a ● 3f5a9c3a59214798839cbd76c91241c2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Кремінської районної державної адміністрації Луганської області |
Код ЄДРПОУ: | 02142023 |
Місцезнаходження: | 92900, Україна , Луганська обл., місто Кремінна, вулиця Банкова, будинок 2 |
Контактна особа: |
Шевченко Ірина Олександрівна +380645432472 osvita.krem@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2020 14:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 липня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 липня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 30 липня 2020 11:32 |
Очікувана вартість: | 382 060,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 820,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 шт
Персональний комп’ютер (згідно додатку №1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
92905, Україна, Луганська область, м.Кремінная, вул.Банкова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару Замовником здійснюється шляхом безготівкових розрахунків у національній валюті України за реквізитами Учасника визначеними у цьому договорі, протягом 20 банківських днів з дати прийняття товару Замовником згідно накладної. У разі затримки бюджетного фінансування Замовника як бюджетної державної установи Замовник має право оплатити товар Учасника протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати надходження коштів на поточний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 липня 2020 12:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 липня 2020 12:12 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 17.07.2020 -копія.pdf | |
17 липня 2020 12:12 |
Додаток 1 (Технічна специфікація) нова.docx | |
17 липня 2020 12:12 |
ТД _коректированная.pdf | |
13 липня 2020 14:48 |
Додаток 5.docx | |
13 липня 2020 14:48 |
Додаток 4 (проект договору).docx | |
13 липня 2020 14:48 |
Додаток 3 (форма пропозиції0.docx | |
13 липня 2020 14:48 |
Додаток 2 (кваліфікаційні критерії.docx |
17 липня 2020 12:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 липня 2020 12:12 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 17.07.2020 -копія.pdf
|
|||
17 липня 2020 12:12 |
Додаток 1 (Технічна специфікація) нова.docx
|
|||
17 липня 2020 12:12 |
ТД _коректированная.pdf
|
|||
13 липня 2020 14:48 |
Додаток 5.docx
|
|||
13 липня 2020 14:48 |
Додаток 4 (проект договору).docx
|
|||
13 липня 2020 14:48 |
Додаток 3 (форма пропозиції0.docx
|
|||
13 липня 2020 14:48 |
Додаток 2 (кваліфікаційні критерії.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 14 липня 2020 20:46
Дата відповіді: 16 липня 2020 14:42
Шановний Замовник!
1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі.
2)Чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація повинна містити вираз «або еквівалент» у разі необхідності посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Враховуючи наведене та те, що єдиним 100% критерієм вибору переможця є ціна, до участі на торгах допускаються будь-яке комп’ютерне обладнання, що відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмету закупівлі (та його частин), визначеним Додатком 2 до Тендерної документації. Еквівалент буде визначатися за характеристиками, які визначені у Додатку №2 до тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу, що Тендерній документації зазначено: «В разі наявності в даному документі посилань на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент» (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту.»
Еквівалент - товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату.
Дякуємо Вам за запитання, проте повідомляємо , що системні блоки на базі процесора AMD не розглядаються.
Звертаємо Вашу увагу, що Тендерній документації зазначено: «В разі наявності в даному документі посилань на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент» (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту.»
Еквівалент - товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату.
Дякуємо Вам за запитання, проте повідомляємо , що системні блоки на базі процесора AMD не розглядаються.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-13-001571-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ", Код ЄДРПОУ:41554748
Дата подання: 10 серпня 2020 17:01
Безпідставне відхілення найменьшої цінової пропозиції
ТОВ «ТКК «ФРАЙ» категорично не погоджується з рішенням замовника про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції (протокол 06.08.2020), та вважає його не обґрунтованим виходячи з наступного.
Як підставу для відхилення Замовником зазначено: 1) вказівка іншого програмного забезпечення, ніж пропонується, в листі про надання грифу МОН України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ) на спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»), це не відповідає дійсності. Оскільки в листі про надання грифу МОН України зазначено, що розглянуто та схвалено програмне забезпечення ТМ INTBOARD. Не зазначено перелік програмного забезпечення, а зазначено конкретну торгову марку програмного забезпечення (ТМ – торгова марка), таким чином, схвалено все програмне забезпечення яке йде під торговою маркою INTBOARD. Авторизаційний лист ТОВ «КРЕО СІНЕРДЖИ» містить інформацію про те, що ТОВ «КРЕО СІНЕРДЖИ» є виробником Intboard Prostir та офіційним дистриб’ютором Corinth 3D, таким чином Corinth 3D продається під торговою маркою INTBOARD.
2) З приводу мови програмного забезпечення, тендерна документація не містить окремих вимог щодо необхідності підтвердження технічних характеристик запропонованого товару з мережі Інтернет, сайтів виробника тощо. В технічних характеристиках програмного забезпечення, наданих ТОВ "ТКК «Фрай» в тендерній пропозиції, зазначено, що буде українська мова. Відповідно ТОВ «ТКК «ФРАЙ» бере на себе зобов’язання надати запропоноване програмне забезпечення українською мовою. У випадку наявності будь яких сумнівів гарантуємо надання зразків програмного забезпечення для перевірки відповідності всім вимогам.
3) В протоколі про відхилення нашої пропозиції, як підставу для відхилення зазначено: п. 1 та п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», однак стаття 30 Закону не містить жодних підстав для відхилення. Окрім того, в протоколі йде мова про статтю 17 Закону, зміст протоколу не дає можливості визначити в чому саме не відповідність чи навпаки відповідність пропозиції вимогам по ст. 17 Закону. Просимо детально роз’яснити, що не так, чи так по статті 17 Закону, чи це просто згадка в тексті ст. 17.
Вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції в іншому випадку змушені будемо звертатися до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Як підставу для відхилення Замовником зазначено: 1) вказівка іншого програмного забезпечення, ніж пропонується, в листі про надання грифу МОН України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ) на спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»), це не відповідає дійсності. Оскільки в листі про надання грифу МОН України зазначено, що розглянуто та схвалено програмне забезпечення ТМ INTBOARD. Не зазначено перелік програмного забезпечення, а зазначено конкретну торгову марку програмного забезпечення (ТМ – торгова марка), таким чином, схвалено все програмне забезпечення яке йде під торговою маркою INTBOARD. Авторизаційний лист ТОВ «КРЕО СІНЕРДЖИ» містить інформацію про те, що ТОВ «КРЕО СІНЕРДЖИ» є виробником Intboard Prostir та офіційним дистриб’ютором Corinth 3D, таким чином Corinth 3D продається під торговою маркою INTBOARD.
2) З приводу мови програмного забезпечення, тендерна документація не містить окремих вимог щодо необхідності підтвердження технічних характеристик запропонованого товару з мережі Інтернет, сайтів виробника тощо. В технічних характеристиках програмного забезпечення, наданих ТОВ "ТКК «Фрай» в тендерній пропозиції, зазначено, що буде українська мова. Відповідно ТОВ «ТКК «ФРАЙ» бере на себе зобов’язання надати запропоноване програмне забезпечення українською мовою. У випадку наявності будь яких сумнівів гарантуємо надання зразків програмного забезпечення для перевірки відповідності всім вимогам.
3) В протоколі про відхилення нашої пропозиції, як підставу для відхилення зазначено: п. 1 та п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», однак стаття 30 Закону не містить жодних підстав для відхилення. Окрім того, в протоколі йде мова про статтю 17 Закону, зміст протоколу не дає можливості визначити в чому саме не відповідність чи навпаки відповідність пропозиції вимогам по ст. 17 Закону. Просимо детально роз’яснити, що не так, чи так по статті 17 Закону, чи це просто згадка в тексті ст. 17.
Вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції в іншому випадку змушені будемо звертатися до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 серпня 2020 16:14
1. Доброго ДНЯ! Шановний Учаснику, стосовно вашого питання з приводу того на яке саме обладнання/програмне забезпечення ТОВ «КРЕО СІНЕРДЖИ» отримало, та відповідно надало гриф МОН України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ) на спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»).
В Грифі чітко вказано що схвалено - рекомендовано програмне забезпечення ТМ INTBOARD. І як Ви вірно помітили відноситься саме до Intboard Prostir, відповідно запропоноване ПЗ Corinth 3D – продається саме як Corinth 3D, тим паче що ТОВ «КРЕО СІНЕРДЖИ» не є виробником цього програмного забезпечення, що підтверджується сертифікатом дистрибюції який Ви прикріпили до пропозиції. З Вашої логіки, будь яке програмне забезпечення що буде продавати компанія ТОВ «КРЕО СІНЕРДЖИ» може бути трактовано як продаж під торговою маркою ТМ INTBOARD.
Також щоб Вам стало більш зрозуміло про що йде мова, долучаємо в розумінні законодавця, поняття «торгова марка» -це будь-яке позначення або будь-яка комбінація позначень, які придатні для того, щоб споживач міг відрізняти товари (послуги), які вироблені (надаються) однією особою, від товарів (послуг), вироблених (надаються) іншими особами.(ст. 492 Цивільного кодексу України).
Також наголошуємо, що в тендерній документації стоїть пряма вимога, а саме Додаток 1 п. 7.4. Із метою підтвердження відповідності Спеціалізоване програмне забезпечення технічним вимогам, учасник у складі тендерної пропозиції надає:
- лист про надання грифу МОН України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ) на спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»)
- Копію договорів з виробником або дистриб’ютором спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення з видавництвами електронних підручників, що підтверджують право на використання навчальних видань (підручників), які належать видавництву, з метою їх розміщення та надання вільного доступу користувачам спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення. Такий документ повинен містити повний перелік підручників які є предметом цього документу.
Ви як Учасник проігнорували надання таких договорів, чим також не виконали умов Тендерної документації (оскільки такі вимоги не були оскаржені в законному порядку, Учасник який подає тендерні пропозиції, повинен виконати всі без виключення вимоги встановлені тендерною документацією. )
2. Вдруге доводимо до Вашого відома, відповідно до тендерної документації , а саме додаток 1 п. 7.1.
«Постачальник повинен вказати в таблиці відповідності електронне посилання на сайт спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення, що містить підтвердження характеристик, що вимагаються в технічному завданні», тобто Учасник повинен надати посилання на сайт спец.прогр. забезпечення, щоб Замовник міг перевірити його на відповідність технічним характеристикам.
3. Щодо 3 питання ст..17 Закону Вами надано всі документи. У тексті протоколу ст..17 Закону йде як згадка.
Стосовно підстави для відхилення тендерним комітетом була зроблена технічна помилка. Підставою для відхилення є п.1 та п.2 ч.1 ст 31 Закону України.
В Грифі чітко вказано що схвалено - рекомендовано програмне забезпечення ТМ INTBOARD. І як Ви вірно помітили відноситься саме до Intboard Prostir, відповідно запропоноване ПЗ Corinth 3D – продається саме як Corinth 3D, тим паче що ТОВ «КРЕО СІНЕРДЖИ» не є виробником цього програмного забезпечення, що підтверджується сертифікатом дистрибюції який Ви прикріпили до пропозиції. З Вашої логіки, будь яке програмне забезпечення що буде продавати компанія ТОВ «КРЕО СІНЕРДЖИ» може бути трактовано як продаж під торговою маркою ТМ INTBOARD.
Також щоб Вам стало більш зрозуміло про що йде мова, долучаємо в розумінні законодавця, поняття «торгова марка» -це будь-яке позначення або будь-яка комбінація позначень, які придатні для того, щоб споживач міг відрізняти товари (послуги), які вироблені (надаються) однією особою, від товарів (послуг), вироблених (надаються) іншими особами.(ст. 492 Цивільного кодексу України).
Також наголошуємо, що в тендерній документації стоїть пряма вимога, а саме Додаток 1 п. 7.4. Із метою підтвердження відповідності Спеціалізоване програмне забезпечення технічним вимогам, учасник у складі тендерної пропозиції надає:
- лист про надання грифу МОН України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ) на спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»)
- Копію договорів з виробником або дистриб’ютором спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення з видавництвами електронних підручників, що підтверджують право на використання навчальних видань (підручників), які належать видавництву, з метою їх розміщення та надання вільного доступу користувачам спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення. Такий документ повинен містити повний перелік підручників які є предметом цього документу.
Ви як Учасник проігнорували надання таких договорів, чим також не виконали умов Тендерної документації (оскільки такі вимоги не були оскаржені в законному порядку, Учасник який подає тендерні пропозиції, повинен виконати всі без виключення вимоги встановлені тендерною документацією. )
2. Вдруге доводимо до Вашого відома, відповідно до тендерної документації , а саме додаток 1 п. 7.1.
«Постачальник повинен вказати в таблиці відповідності електронне посилання на сайт спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення, що містить підтвердження характеристик, що вимагаються в технічному завданні», тобто Учасник повинен надати посилання на сайт спец.прогр. забезпечення, щоб Замовник міг перевірити його на відповідність технічним характеристикам.
3. Щодо 3 питання ст..17 Закону Вами надано всі документи. У тексті протоколу ст..17 Закону йде як згадка.
Стосовно підстави для відхилення тендерним комітетом була зроблена технічна помилка. Підставою для відхилення є п.1 та п.2 ч.1 ст 31 Закону України.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 липня 2020 12:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" |
309 100,50
UAH з ПДВ
|
309 100,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Гнелицький К.С. |
381 400,00
UAH з ПДВ
|
381 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "САХАРУК ВЕРОНІКА ВОЛОДИМИРІВНА" |
381 850,00
UAH з ПДВ
|
381 850,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" |
382 000,00
UAH з ПДВ
|
382 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" #41554748 |
Відхилено |
309 100,50
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2020 15:14
|
ФОП Гнелицький К.С. #2786402839 |
Відхилено |
381 400,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2020 16:29
|
ФОП "САХАРУК ВЕРОНІКА ВОЛОДИМИРІВНА" #3513308742 |
Переможець |
381 850,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2020 15:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 17:37
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2020 09:36
|
договір | укладений |
01 вересня 2020 09:32
|