Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування та поточний ремонт оргтехніки, заправка та регенерація картриджів
Очікувана вартість
76 000,00 UAH
UA-2020-07-13-001305-a 09362954a450446eb48a25a2fa6de1ac
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анатолій Рубан, Тетяна Рибалка

+380503030209 email.tender20@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Північно-східний офіс Держаудитслужби
Код ЄДРПОУ: 40478572
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., місто Харків, майдан Свободи, 5, Держпром, 4 під'їзд, 10 поверх
Контактна особа: Анатолій Рубан, Тетяна Рибалка
+380503030209
email.tender20@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 14:00
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2020 16:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 13:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 15:37
Початок аукціону: 27 липня 2020 15:37
Очікувана вартість: 76 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 380,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту оргтехніки, заправки та регенерації картриджів згідно з умовами та характеристиками, визначеними у вимогах до предмету закупівлі.

Технічне обслуговування та поточний ремонт оргтехніки, заправка та регенерація картриджів. Категорія замовника - орган державної влади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
339 послуга
Технічне обслуговування та поточний ремонт оргтехніки, заправка та регенерація картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська область, місто Харків, майдан Свободи, 5, Держпром, 4 під'їзд, 10 поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата Замовником здійснюється за фактично надані Виконавцем Послуги на підставі підписаних Сторонами Актів здавання-приймання наданих Послуг відповідно до розрахунків, визначених Сторонами протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами зазначених Актів. Розрахунки між Сторонами здійснюються шляхом безготівкового перерахування коштів на рахунок Виконавця. Грошовою одиницею для розрахунків між Сторонами є гривня. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-13-001305-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Quanta System", Код ЄДРПОУ:31233092
Дата подання: 15 липня 2020 10:53
Виключення дискримінаційних вимог
Шановний замовник, згідно ДКТ, пункту 2.3 вимагаєтся "Копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на станцію очистки картриджів, яка використовується для очистки лазерних картриджів від залишків тонеру під час робіт пов’язаних із заправкою/відновленням картриджів, дійсного на момент розкриття пропозицій", але якщо станція була придбана раніше 2020 року, наприклад у 2018 році, та всі документи від виробника будуть від 2018 року, така довідка буде вважатись недійсною, що привиде до відхилиння пропозиції. Вимогаємо внести зміни, та видалили вимогу щодо "Копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на станцію очистки картриджів "
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2020 16:51
У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Згідно Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров'я України 09.10.2000 № 247 (зі змінами) (далі – Порядок), висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи.
Відповідно до пункту 7.16. розділу 7 вищевказаного Порядку, висновок експертизи є чинним протягом терміну дії нормативного документа, прийнятого в установленому порядку на цей об'єкт експертизи (продукцію). Для продукції імпортного виробництва, на яку відсутні нормативні документи, висновок видається на п'ять років.
Отже, підстави для внесення змін до оголошення про здійснення спрощеної закупівлі «Технічне обслуговування та поточний ремонт оргтехніки, заправка та регенерація картриджів» відсутні.
Номер вимоги: UA-2020-07-13-001305-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОЧАРОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:2549200840
Дата подання: 15 липня 2020 15:25
Вимога усунути дискримінаційні умови
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі згідно пункту 2.5. Завірена особою, уповноваженою на підписання пропозиції, копія сертифікату походження товару (із зазначенням реквізитів інвойсу в разі імпорту) на витратні матеріали (тонери), що будуть використані для виконання робіт, виданий уповноваженою установою виробника тонеру, відповідно до законодавства країни походження.2.2. Копії документів, що підтверджують наявність в учасника станції очистки картриджів (технічний паспорт виданий учаснику/ оборотно-сальдова відомість або витяг з неї/діючий договір оренди станції). Виробництво станції очистки картриджів або власність торгової марки повинно підтверджуватись копією атестата виробництва, або копією документу на власність торгової марки/знаку для відповідного обладнання.
2.3. Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на станцію очистки картриджів, яка використовується для очистки лазерних картриджів від залишків тонеру під час робіт пов’язаних із заправкою/відновленням картриджів, дійсного на момент розкриття пропозицій.
Ці вимоги призводять до дискримінації учасників, тому просимо внести зміни та виключити пункти з 2.2,2.3.,2.5.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 липня 2020 10:34
Внесено зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Номер вимоги: UA-2020-07-13-001305-a.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ СІНТ, Код ЄДРПОУ:16285789
Дата подання: 30 липня 2020 12:32
Порушення вимог встановлених в ТД
Учасником Фізична особа-підприємець Єресько Інна Валеріївна не виконав вимоги встановлені Замовником в ТД, у зв’язки з чим підлягає відхиленню! (файл з переліком порушень додатково завантажено до вимоги)
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 серпня 2020 13:29
Шановний пане Володимире !
Розглянувши Вашу Вимогу від 30.07.2020 №1 щодо не виконання Фізичною особою-підприємцем Єресько Інною Валеріївною (далі – ФОП Єресько І.В.) вимог, встановлених Замовником в тендерній документації, та повідомляю наступне:
Щодо першого питання:
Відповідно до частини першої статті 5 Закону, Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Одночасно, Законом України «Про публічні закупівлі» визначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, які пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
При цьому, тендерна пропозиція ФОП Єресько І.В. становить 38 255,00 грн, в той час як тендерна пропозиція ТОВ «СІНТ» – 63 414,42 грн, що в 1,7 раз більше тендерної пропозиції, запропонованої ФОП Єресько І.В.
Крім того, варто зазначити, що пунктом 1.8 розділу «Інша інформація» оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником встановлена вимога надання Учасником цінової пропозиції шляхом завантаження в електронну систему за результатами аукціону. Тобто вищезазначене вимога відноситься до всіх учасників, а не лише до того, цінова пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною.
Однак, у складі тендерної пропозиції ТОВ «СІНТ» відсутня цінова пропозиція за результатами аукціону.
Керуючись принципами «максимальної економії, ефективності та пропорційності», а також «недискримінації учасників та рівного ставлення до них», враховуючи, що цінова пропозиція ФОП Єресько І.В. за результатами аукціону не змінювалася, Замовник прийняв рішення віднести відсутність цінової пропозиції за результатами аукціону ФОП Єресько І.В. до формальних помилок, які не вплинули на зміст тендерної пропозиції.
Щодо другого питання:
У складі тендерної пропозиції ФОП Єресько І.В. надано копію сертифікату № UA C.399-20 про наявність у виробника/імпортера запропонованого тонеру системи контроля якості ISO 9001:2015 та копію сертифікату №UA.Д.048-20 наявність у виробника/імпортера запропонованого тонеру системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015 на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2015 (ISO/IEC 17021- 1:2015), виданих органом з сертифікації систем управління ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ» (ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ») (далі – ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ») .
Офіційну акредитацію ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» Замовник самостійно перевірив на офіційному веб-ресурсі (https://naau.org.ua), та встановив наступне:
ОРГАН З СЕРТИФІКАЦІЇ СИСТЕМ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ» (ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ») має атестат про акредитацію, зареєстрований в реєстрі за номером 8О020 дійсний до 10.05.2024 року.
Керуючись принципами «максимальної економії, ефективності та пропорційності», Замовник прийняв рішення віднести відсутність атестату про акредитацію ,у складі тендерної пропозиції ФОП Єресько І.В. до формальних помилок, які не вплинули на зміст тендерної пропозиції.
Щодо третього питання:
Приоритетом для Замовника є не заявлена учасником кількість (обсяг) тонера, так як паспорт це власна розробка учасника торгів, а фактична відповідність надрукованої кількості сторінок з тим ресурсом, який вказують виробники картриджів.
Варто також зазначии, що на заправку картриджі передаються у кількості 1 шт, незалежно від їх кількості в упаковці при покупці.
Таким чином, документи, подані учасником ФОП Єресько І.В. у складі тендерної пропозиції в повному обсязі відповідають вимогам Замовника та підтверджують можливість надання послуг, що є предметом закупівлі.
Щодо четвертого питання:

Копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на станцію очистки картриджів, яка використовується для очистки лазерних картриджів від залишків тонеру під час робіт пов’язаних із заправкою/відновленням картриджів, дійсний на момент розкриття пропозицій, який діє на термін дії ТУ У 29.5-25283275-005-2003, наданий у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Єресько І.В. відповідає вимогам Замовника та підтверджує можливість учасника ФОП Єресько І.В. надати послуги відповідно до вимог Додаток №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі в повному обсязі.
Замовник не вимагав від Учасника надання у складі тендерної пропозиції копії технічних умов до станцій очищення картриджів.
Отже, документи, подані учасником ФОП Єресько І.В. у складі тендерної пропозиції в повному обсязі відповідають вимогам Замовника та підтверджують можливість надання послуг, що є предметом закупівлі.

Щодо пятого питання:
Вимогами Замовника надання конкретного переліку витратних матеріалів, необхідних для надання послуг з заправки/відновлення тонерних картриджів, та надання учасником висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи окремо на фотобарабани не передбачено. Отже відсутність фотобарабанів в переліку витратних матеріалів, визначених у висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 14.03.2016 №05.03.02-03/7931 не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Єресько І.В.
Таким чином, документи, подані учасником ФОП Єресько І.В. у складі тендерної пропозиції в повному обсязі відповідають вимогам Замовника та підтверджують можливість надання послуг, що є предметом закупівлі.


Уповноважена особа Анатолій РУБАН

Документи

16 липня 2020 10:34
ЗМІНИ.doc

Документи подані скаржником

30 липня 2020 12:32
Вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Єресько Інна Валеріївна 38 255,00
UAH з ПДВ
38 255,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СІНТ 63 414,42
UAH з ПДВ
63 414,42
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2020 12:58
Сертифікати.pdf
22 липня 2020 12:58
Паспорт на тонер.pdf
22 липня 2020 12:58
Паспорт код.pdf
22 липня 2020 12:58
Контактні дані.pdf
22 липня 2020 12:58
Дод 4 проект договору.pdf
22 липня 2020 12:58
Довідка Статут.pdf
22 липня 2020 12:58
Довідка санкції.pdf
22 липня 2020 12:58
Довідка підпис.pdf
22 липня 2020 12:58
Довідка ПДВ.pdf
22 липня 2020 12:58
Довідка матеріали.pdf
22 липня 2020 12:58
Витяг єдиний податок.pdf
22 липня 2020 12:58
Висновок тонер.pdf
22 липня 2020 12:58
Висновок станція.pdf
22 липня 2020 12:58
Висновок запчастини.pdf
22 липня 2020 12:58
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 12:38
Електронний підпис
23 липня 2020 12:23
Копія Статут.pdf
23 липня 2020 12:23
Копія Витяг ПДВ.pdf
23 липня 2020 12:23
Копія Виписка з ЄДР.pdf
23 липня 2020 12:23
Витяг з ЄДР 08.07.2020.pdf
23 липня 2020 12:22
12. Гарантійний лист.pdf
23 липня 2020 12:22
09. Оригінал паспорта.pdf
23 липня 2020 12:22
08. Проект договору.pdf
23 липня 2020 12:22
04. Цінова пропозиція.pdf
23 липня 2020 12:22
03. Санкції.pdf
23 липня 2020 12:22
02. Дозвіл_ ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Єресько Інна Валеріївна

ТОВ СІНТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Єресько Інна Валеріївна
#2656008806
Переможець 38 255,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 16:21

Документи

29 липня 2020 16:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2020 16:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Єресько Інна Валеріївна
#2656008806
38 255,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 липня 2020 16:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 09:42
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 14:04
Договір 129.pdf укладений
13 серпня 2020 13:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 38 255,00
UAH