Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Подушка L-50 для штампу
Очікувана вартість
120,00 UAH
UA-2020-07-13-001257-b c565627324b84e49835ea26ffb991f2a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бордуляк Галина Ігорівна

+380324932106 cher.lik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЧЕРВОНОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01996869
Місцезнаходження: 80100, Україна , Львівська обл., місто Червоноград, вулиця Івасюка, 2
Контактна особа: Бордуляк Галина Ігорівна
+380324932106
cher.lik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Категорія замовника: підприємство, уставнови, організації відповідно до п.3 ч.4 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Ціна за одиницю: 120UAH без ПДВ
Подушка L-50 для штампу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80100, Україна, Львівська область, м. Червоноград, вул. Івасюка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 липня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар здійснюється замовником протягом 30 календарних днів після поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлені товари здійснюються при отриманні замовником бюджетного призначення на фінансування цих товарів. При виникненні бюджетних зобов'язань проплата за поставлені товари проводиться при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. джерело фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

13 липня 2020 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Ничай Ігор Васильович
#2282709674
Переможець 120,00
UAH
13 липня 2020 11:51

Документи

13 липня 2020 11:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 липня 2020 11:57

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Подушка L-50 для штампу 1 шт 120,00
UAH