Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт парку «Марін-Вілас» з облаштуванням пішохідних доріжок, освітлення, спортивного майданчику та інш.»
Очікувана вартість
14 130 885,20 UAH
UA-2020-07-13-001068-a 5551e41826674bf091af50a0f480c743
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гальчук Лідія Кирилівна

+380487669079 direkcia-ukc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство «Одеська об’єднана дирекція будівництва водогосподарських об’єктів»
Код ЄДРПОУ: 36849291
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, Вул. Гайдара, 13
Контактна особа: Гальчук Лідія Кирилівна
+380487669079
direkcia-ukc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 13:06
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 30 липня 2020 14:44
Очікувана вартість: 14 130 885,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 141 308,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 70000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що надаються учасником у тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, складаються українською мовою. В разі надання розрахунків, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, допускається наявність даних документів на українській мові або частково на російській мові. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в тендерній пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт парку «Марін-Вілас» з облаштуванням пішохідних доріжок, освітлення, спортивного майданчику та інш.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Одеська область, Овідіопольський район, селище Совіньон
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2020 13:08
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 13:06
Оголошення про проведення вiдкритих торгiв.pdf
13 липня 2020 13:06
Тендерна документація.pdf
13 липня 2020 13:06
Додаток 1.pdf
13 липня 2020 13:06
Додаток 2.pdf
13 липня 2020 13:06
Додаток 3.pdf
13 липня 2020 13:06
Додаток 4.pdf
13 липня 2020 13:06
Додаток 5.pdf
13 липня 2020 13:06
Додаток 6.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2020 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЕНЕРГОБУД" 13 210 000,00
UAH з ПДВ
8 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСМІСЬКБУД" 14 121 480,20
UAH з ПДВ
12 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АКСОЛІТСТРОЙ 14 130 000,00
UAH з ПДВ
14 130 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2020 19:15
Електронний підпис
29 липня 2020 19:09
Додаток №5.pdf
29 липня 2020 19:09
витяг.PDF
29 липня 2020 19:09
НДС (1).jpg
29 липня 2020 19:09
Наказа.pdf
29 липня 2020 19:09
Додоток №4.pdf

Публічні документи

29 липня 2020 18:01
Електронний підпис
29 липня 2020 18:00
Довіреність.zip
29 липня 2020 18:00
Гарантия 19364.zip
29 липня 2020 18:00
Ліцензія.zip
29 липня 2020 18:00
70.imd
29 липня 2020 18:00
ІІ. Технічна частина.pdf

Публічні документи

22 серпня 2020 12:42
Електронний підпис
21 серпня 2020 21:30
ЕЦП податкова
20 серпня 2020 11:25
Електронний підпис
20 серпня 2020 11:23
дц.pdf
19 серпня 2020 16:39
Електронний підпис
19 серпня 2020 16:36
Довідка з податкової.rar
19 серпня 2020 16:36
ст.17.pdf
19 серпня 2020 16:36
ст17 ч2.pdf
19 серпня 2020 16:36
Довідка МВД.pdf
12 серпня 2020 15:24
Електронний підпис
12 серпня 2020 15:19
Інд.код Макаров О.В.
29 липня 2020 19:25
Електронний підпис
29 липня 2020 19:20
технічна частина 1-11.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНОЕНЕРГОБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСМІСЬКБУД"

ТОВ АКСОЛІТСТРОЙ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТЕХНОЕНЕРГОБУД"
#41147293
Відхилено
8 000 000,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 13:31
Обґрунтування аномально низької ціни
до 01 серпня 2020 00:00
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСМІСЬКБУД"
#40381625
Відхилено 12 990 000,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 16:25
ТОВ АКСОЛІТСТРОЙ
#42004259
Переможець 14 130 000,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 15:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 серпня 2020 14:53
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ТЕХНОЕНЕРГОБУД" #41147293

№ рішення у справі

65/98-р/к

Дата рішення у справі

16.10.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південного МТВ

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ АКСОЛІТСТРОЙ (код ЄДРПОУ 42004259) в процедурі відкритих торгів UA-2020-07-13-001068-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерний комітет державного підприємства «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських об’єктів» повідомляє про встановлені невідповідності в інформації та документах, що подані ТОВ АКСОЛІТСТРОЙ (код ЄДРПОУ 42004259) (далі – Учасник) у тендерній пропозиції та які вимагалися тендерною документацією на закупівлю робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт парку «Марін-Вілас» з облаштуванням пішохідних доріжок, освітлення, спортивного майданчику та інш.» (ДК 021-2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) у відповідності до оголошення UA-2020-07-13-001068-a, а саме: Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації кваліфікаційна частина складається, зокрема, з: документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується повною копією паспорту та ідентифікаційного коду разом з копією або оригіналом: протоколом (виписка/витяг з протоколу) засновників (рішення засновника) та наказом про призначення уповноваженої посадової особи учасника, або довіреністю (дорученням) на представництво інтересів учасника і право підпису документів та документів, які підтверджують повноваження посадової особи учасника, що підписує довіреність/ доручення (протокол/виписка/витяг з протоколу засновників, рішення засновника та наказ про призначення посадової особи учасника; іншими документами, передбаченими вимогами цієї тендерної документації. У складі тендерної пропозиції учасника міститься, зокрема, наказ про призначення директора Макарова Олександра Володимировича (файл 39. Наказ про призначення директора.pdf); протокол №4загальних зборів Учасників щодо призначення директора Макарова Олександра Володимировича (файл 39. Протокол засновників.pdf) , протокол №14/07 загальних зборів Учасників щодо надання дозволу на вчинення правочину (файл 40.ПРОТОКОЛ правочину.pdf) та копію паспорту директора Макарова Олександра Володимировича (файл 38. копія паспорту і коду директора.pdf). Разом з тим, у складі тендерної пропозиції учасника відсутній ідентифікаційний код уповноваженої особи учасника – директора Макарова Олександра Володимировича, який уповноважений підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах тендерної пропозиції Учасника підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Згідно з частиною 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Враховуючи викладене тендерний комітет державного підприємства «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських об’єктів» на підставі статті 16 Закону, вимагає надати інформацію та/або документи, що підтверджують усунення виявлених невідповідностей, а саме: 1. Ідентифікаційний код уповноваженої особи учасника – директора Макарова Олександра Володимировича.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ АКСОЛІТСТРОЙ #42004259

№ рішення у справі

65/98-р/к

Дата рішення у справі

16.10.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АКСОЛІТСТРОЙ
#42004259
14 130 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 14:09
Звіт про виконання договору укладений
31 січня 2022 14:06
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 12:15
Додаткова угода 10.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 12:11
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 10.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 12:10
Електронний підпис укладений
03 грудня 2021 10:28
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 9.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 10:24
Додаткова угода 9.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 10:24
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2021 11:56
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 8 1.pdf зміни до договору
27 жовтня 2021 11:37
Додаткова угода 8 1.pdf зміни до договору
27 жовтня 2021 11:37
Електронний підпис укладений
23 вересня 2021 10:01
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 8.pdf зміни до договору
23 вересня 2021 09:59
Додаткова угода 8.pdf зміни до договору
23 вересня 2021 09:59
Електронний підпис укладений
20 вересня 2021 14:33
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
20 вересня 2021 14:20
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 7.pdf зміни до договору
20 вересня 2021 14:19
Електронний підпис укладений
10 вересня 2021 11:50
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 6.pdf зміни до договору
10 вересня 2021 11:46
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
10 вересня 2021 11:46
Електронний підпис укладений
08 вересня 2021 10:17
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 5.pdf зміни до договору
08 вересня 2021 10:14
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
08 вересня 2021 10:14
Електронний підпис укладений
26 березня 2021 12:13
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
26 березня 2021 12:11
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 4.pdf зміни до договору
26 березня 2021 12:11
Електронний підпис укладений
22 березня 2021 12:40
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 3.pdf зміни до договору
22 березня 2021 12:37
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 10:34
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 2.pdf зміни до договору
04 вересня 2020 10:30
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
04 вересня 2020 10:30
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 14:55
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.pdf зміни до договору
25 серпня 2020 14:47
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
25 серпня 2020 14:47
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 14:26
Договір укладений
25 серпня 2020 14:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 21.2. Додаток 2 - Календарний графік виконання робіт та у пункті 21.3. Додаток 3 - План фінансування робіт, яка уточнюється по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни в Договорі № 5 від 25 серпня 2020 року у Розділі 18. Строк дії Договору в пункті 18.3. та викласти його в наступній редакції: 18.3. Строки виконання робіт з будівництва Об’єкта встановлюється до 31.12.2022 року.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 3.1. Договірна ціна . Фінансування на 2020 рік складає – 2 898, 999 49 тис.грн., на 2021 рік – 2 910, 00 тис.грн., на 2022 рік –8321,00051тис. грн. Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 21.2.Додаток 2 - Календарний графік виконання робіт та у пункті 21.3.Додаток 3 – Календарний графік фінансування робіт, яка уточнюється по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали цю Додаткову угоду про наступне: Сторони дійшли згоди внести зміни до реквізитів Замовника в частині банківських рахунків та викласти їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 3.1. Договірна ціна . Фінансування на 2020 рік складає – 2 898, 999 49 тис.грн., на 2021 рік – 3 884, 00 тис.грн., на 2022 рік –7 347, 00051тис. грн. Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 21.2.Додаток 2 - Календарний графік виконання робіт та у пункті 21.3.Додаток 3 – Календарний графік фінансування робіт, яка уточнюється по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до реквізитів Генпідрядника в частині банківських рахунків та викласти їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 3.1. Договірна ціна . Фінансування на 2020 рік складає – 2 898, 999 49 тис.грн., на 2021 рік – 5 769, 00 тис.грн., на 2022 рік –5 462, 00051тис. грн. Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 21.2.Додаток 2 - Календарний графік виконання робіт та у пункті 21.3.Додаток 3 – Календарний графік фінансування робіт, яка уточнюється по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 3.1. Договірна ціна . Фінансування на 2020 рік складає – 2 898, 999 49 тис.грн., на 2021 рік – 5 769, 00 тис.грн., на 2022 рік –5 462, 00051тис. грн. Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 21.2.Додаток 2 - Календарний графік виконання робіт та у пункті 21.3.Додаток 3 – Календарний графік фінансування робіт, яка уточнюється по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоді провести заміну у пункті 3.1. Договірна ціна . Фінансування на 2020 рік складає – 2 898, 999 49 тис.грн., на 2021 рік – 7 724, 00 тис.грн., на 2022 рік –3 507, 00051тис. грн. Сторони дійшли згоді провести заміну у пункті 21.2.Додаток 2 - Календарний графік виконання робіт та у пункті 21.3.Додаток 3 – Календарний графік фінансування робіт, яка уточнюється по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 8/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 3.1. Договірна ціна. Фінансування на 2020 рік складає – 2 898,99949 тис. грн., на 2021 рік – 10 683,00 тис. грн., на 2022 рік – 548,00051 тис. грн.. Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 21.2. Додаток 2 - Календарний графік виконання робіт та у пункті 21.3. Додаток 3 – Календарний графік фінансування робіт, які уточнюються по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали цю Додаткову угоду про наступне: Виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня, Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 3.1. Договірна ціна. Фінансування на 2020 рік складає – 2 898,99949 тис. грн., на 2021 рік – 11 231,00051 тис. грн. Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 21.2. Додаток 2 - Календарний графік виконання робіт та у пункті 21.3. Додаток 3 – Календарний графік фінансування робіт, які уточнюються по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 14 130 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 355 000,00 UAH)