Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей
Очікувана вартість
1 075 041,20 UAH
UA-2020-07-13-000894-b 02e5fd7756f34171993534f85f295bce
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шуліков Ігор Анатолійович

380681831241 mvmpu99@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське вище металургійне професійне училище
Код ЄДРПОУ: 05536188
Вебсайт: http://mvmpu99.com.ua
Місцезнаходження: 87552, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пров. Єрмака, 31
Контактна особа: Шуліков Ігор Анатолійович
380681831241
mvmpu99@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 10:56
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 00:00
Очікувана вартість: 1 075 041,20 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерна документація

13 липня 2020 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 10:58
ТД_Монтаж протипожежної сигналізації.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

аналогічний договір
Дата подання: 15 липня 2020 15:53
Дата відповіді: 17 липня 2020 09:08
Шановний замовнику! Який договір слід вважати аналогічним: за предметом закупівлі ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи? Або капітальний ремонт (або поточний, або реконструкція або монтаж) системи пожежної сигналізації та/або системи оповіщення про пожежу та/або управління евакуацією?
Відповідь: Шановний учаснику аналогічним слід вважати договір щодо монтажу (створення, відновлення) системи пожежної сигналізації та/або системи оповіщення про пожежу та/або управління евакуацією.
лицензия
Дата подання: 15 липня 2020 15:59
Дата відповіді: 17 липня 2020 09:08
Почему не требуется лицензия для 1 лота?
Відповідь: Ліцензія до 1 лоту не вимагається тому що: клас наслідків лоту №1 – СС-1 ( вказано в Робочому проекті), який відповідає І та ІІ категорії складності та згідно ПОСТАНОВИ від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», не підлягає ліцензуванню, також в Робочому проекті немає вимоги щодо ліцензії на ці роботи.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей. Гуртожиток Маріупольського вищого металургійного професійного училища за адресою: Донецька обл., м.Маріуполь, пров.Єрмака, 31
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 548 545,60 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 500,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 30 липня 2020 13:47
Закінчення: 30 липня 2020 14:21
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 роб
Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей. Гуртожиток Маріупольського вищого металургійного професійного училища за адресою: Донецька обл., м.Маріуполь, пров.Єрмака, 31
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87552, Україна, Донецька область, Маріуполь, пров. Єрмака, 31
Дата доставки: 10 листопада 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 15 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Банківські 70

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2020 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «МАРС» (МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО) У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 354 492,62
UAH з ПДВ
348 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕЦСЕРВІС КИЇВ" 384 525,68
UAH з ПДВ
354 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Маріупольський міжрайонний відділ Управління поліції охорони в Донецькій області 502 562,34
UAH з ПДВ
440 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 443 135,74
UAH з ПДВ
443 135,74
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 17:12
Електронний підпис
10 серпня 2020 17:07
Довідка ч 2.ст 17 Закону.pdf
10 серпня 2020 17:07
довідка мвс.pdf
10 серпня 2020 17:07
довідка з податкової.rar
29 липня 2020 22:44
Електронний підпис
29 липня 2020 21:53
Електронний підпис
29 липня 2020 21:52
статут.pdf
29 липня 2020 21:52
Проект договору.pdf
29 липня 2020 21:52
Паспорт Директора.pdf
29 липня 2020 21:52
Довідка ст.17.pdf
29 липня 2020 21:52
Рішення засновників.pdf
29 липня 2020 21:52
Витяг з ЄДР.pdf
29 липня 2020 21:52
лицензия.pdf
29 липня 2020 21:52
Виписка з ЭДР.pdf
29 липня 2020 21:51
Довідка МВС.zip
29 липня 2020 21:51
Кошториси.pdf
29 липня 2020 21:51
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

29 липня 2020 14:31
Електронний підпис
28 липня 2020 17:32
Проект договору.pdf
28 липня 2020 17:32
Положення.pdf
28 липня 2020 17:32
Договір монтаж ГУНП.pdf
28 липня 2020 17:32
СПД3 Sert_2019_2022_1.pdf
28 липня 2020 17:32
ПСВВНг ua.11.006.00142-20.pdf
28 липня 2020 17:32
Кабель серт dcs0000398-19.pdf
28 липня 2020 17:32
Кабель ua.11.006.00137-20.pdf
28 липня 2020 17:32
ИПР1 cert001.jpg
28 липня 2020 17:32
sert_tiras_p.pdf
28 липня 2020 17:32
sert_2019_2022_3.pdf
28 липня 2020 17:32
gnom-germet-serzhant-tortila-12_1.jpg
28 липня 2020 17:32
FTL sert_2019_2022_9.pdf
28 липня 2020 17:32
Довідка обладнання.pdf
28 липня 2020 17:32
Довідка підрядники.pdf
28 липня 2020 17:32
Локальний кошторис.pdf
28 липня 2020 17:32
договірна ціна.pdf
28 липня 2020 17:32
Відомості ст.17.pdf
28 липня 2020 17:32
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 13:06
Електронний підпис
29 липня 2020 18:37
Електронний підпис
29 липня 2020 18:36
Статут.pdf
29 липня 2020 18:36
Пропозиція лот2.pdf
29 липня 2020 18:36
про субпідрядника.pdf
29 липня 2020 18:36
Ліцезія ПС.pdf
29 липня 2020 18:36
Кошторис лот2.pdf
29 липня 2020 18:36
довідки ст 17.pdf
29 липня 2020 18:36
Акумулятори.pdf
29 липня 2020 18:36
акт оплати+відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «МАРС» (МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО) У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

ТОВ "СПЕЦСЕРВІС КИЇВ"

Маріупольський міжрайонний відділ Управління поліції охорони в Донецькій області

ПП "ОХОРОНА-004"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «МАРС» (МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО) У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#13880445
Переможець 348 000,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 10:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2020 10:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «МАРС» (МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО) У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#13880445
348 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 12:18
дод уг марс.pdf укладений
28 грудня 2020 12:13
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2020 09:53
Доп угода МАРС 4.pdf зміни до договору
11 листопада 2020 09:52
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 14:12
дог11м0820.pdf укладений
25 серпня 2020 14:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт згідно договору № 11М/08-20 від 21.08.2020 р., через затримку фінансування витрат замовника.
Номер договору про закупівлю: 11M/08-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Підрядник у Листі від 04.12.2020р. за № 51/12-20, а також у Листі від 24.12.2020р за №55/12-20 повідомив, що зараз існують обставини, що не залежать від Сторін Договору № 11М/08 – 20 від 21.12.2020 та перешкоджають його виконанню належним чином та у закріплений Сторонами строк в зв’язку з тим що епідемічна ситуація в країні зачепила команду кваліфікованих спціалістів Підрядника, а в умовах пандемії у найкоротші строки підібрати бригаду кваліфікованих працівників при всьому прагненні Підрядника сталося неможливим. Приймаючи до уваги вищевикладені обставини Сторони дійшли згоди розірвати Договір № 11 М/08- 20 від 21.08.2020 р за взаємним погодженням з врахуванням та виконанням Сторонами нижчевикладених умов: 1. Замовник зобов’язаний повернути Підряднику поставлене на об’єкт Замовника обладнання та матеріали згідно ТТН № 59000589912642, № 59000590975456 від 18.11.2020р. в повному обсязі до «31» грудня 2020 року на адресу: м. Одеса, Нова пошта, відділення №3. 2. Підрядник зобов’язаний протягом 5(п’яти) робочих днів, після повернення Замовником обладнання та матеріалів, повернути на поточний рахунок Замовника сплачений Замовником аванс в розмірі 104400,00 (сто чотири тисячі чотириста гривень, 00копійок). 3 . Підтвердженням факту повернення в повному обсязі обладнання та матеріалів згідно згідно ТТН № 59000589912642, № 59000590975456 від 18.11.2020р є підписання Сторонами (включаючи представників Сторін, уповноважених за Довіреністю) Акту Повернення технічного обладнання об’єкт: Виробничо-Комерційна фірма «Марс».