Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху, код 34630000-2 за ДК 021:2015 (накладка башмака, башмак, хомут, амортизатор п'ятника, щит)»
“Parts of Rail or Tram Locomotives, or Parts of Rail Rolling Stock and accessories thereof; Railway Traffic Control Equipment, under the Code 34630000-2 according to the State Classifier of Production and Services (ДК 021:2015) (onlay of the shoe (block), shoe (block), clamp, shock absorber of the body center plate, shield)”
Очікувана вартість
4 165 351,41 UAH
UA-2020-07-13-000756-a a85e3936707b4c2a98d28974a8faf2e5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сонько Валентина Григорівна

044 238-58-07 V.Sonko@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська область обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Сонько Валентина Григорівна
044 238-58-07
V.Sonko@metro.kiev.ua
Додаткові контактні особи: Стукало Марина Олексіївна
(044) 238-42-77
M.Stukalo@metro.kiev.ua
Кроль Сергій Миколайович
(044) 238-42-91
S.Krol@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Municipal Enterprise "Kyiv Metro"
National ID: 03328913
Contact point: Sonko Valentyna
044 238-58-07
V.Sonko@metro.kiev.ua
Additional contacts: Стукало Марина Олексіївна
(044) 238-42-77
M.Stukalo@metro.kiev.ua
Кроль Сергій Миколайович
(044) 238-42-91
S.Krol@metro.kiev.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 липня 2020 11:43
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 16:00
Початок аукціону: 30 вересня 2020 15:49
Очікувана вартість: 4 165 351,41 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 827,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 120000 UAH
Publication date: 13 липня 2020 11:43
Enquiries until: 03 серпня 2020 16:00
Complaints submission until: до 09 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 серпня 2020 16:00

Information

Estimated total value: 4 165 351 UAH including VAT
Minimal lowering step: 20 827 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Scope of the procurement
Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації.
Detailed writing of the subject of procurement is specified in the tender documents.
Language (languages) on which tender offers and conditions for providing tender security must being made in accordance with the tender documentation (in case, if the customer requires it to provide).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3471 шт.
Накладка башмака, башмак, хомут, амортизатор п'ятника, щит
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, Київська область, Київ, вул. Вифлеємська, 30, (матеріальний склад вагоноремонтного заводу)
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

onlay of the shoe (block), shoe (block), clamp, shock absorber of the body center plate, shield
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 30 липня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки замовленої партії товару на склад Покупця на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2020 11:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 11:40
ТД.doc
13 липня 2020 11:40
Додаток 7.doc
13 липня 2020 11:40
Додаток 6.doc
13 липня 2020 11:40
Додаток 5.doc
13 липня 2020 11:40
Додаток 4.doc
13 липня 2020 11:40
Додаток 3.doc
13 липня 2020 11:40
Додаток 2.doc
13 липня 2020 11:40
Додаток 1.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-13-000756-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "МТК-ГРУПА", Код ЄДРПОУ:39518669
Дата подання: 04 вересня 2020 15:19
Скарга на рішення Замовника
СКАРГА на порушення Замовником конкурсних торгів вимог чинного законодавства України з питань здійснення публічних закупівель щодо прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника, оформленого протоколом розгляду тендерних пропозицій UA-2020-07-13-000756-a від 01.09.2020р. засідання тендерного комітету Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 вересня 2020 22:14
рішення від 08.09.2020 № 16827 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 08 вересня 2020 22:14
рішення від 17.09.2020 № 17566.pdf
Дата публікації: 22 вересня 2020 21:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.09.2020 №17566-р/пк-пз допущено до подальшої оцінки тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «МТК-ГРУПА».
Дата виконання рішення замовником: 24 вересня 2020 14:19

Документи подані скаржником

04 вересня 2020 14:38
Скарга ТОВ МТК-ГРУПА_1.pdf
04 вересня 2020 14:58
сканирование.pdf

Документи подані замовником

11 вересня 2020 16:41
Лист від 11.09.2020 №259-ТК.pdf
11 вересня 2020 16:41
Відповідь на скаргу.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-11-000020 ● 7f5200db7cf042ea99eb3a5a3832409e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 грудня 2020 14:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

11.12.2020 № 41

Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами.

НАКАЗУЮ:

1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 16.09.2020 №003100-18/4941-2020 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Світлана МИГОЛИНЕЦЬ

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 11.12.2020 № 41

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу



№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-07-13-000756-a 13.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-12-30 16:39:52

Заперечення до висновку

Заперечення до висновку викладено в листі від 30.12.2020 №407-ТК

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Враховуючи неможливість розміщення в електронній системі закупівель в розділі «Опублікувати позов» номеру провадження та дати відкриття провадження в суді, на виконання частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», КП «Київський метрополітен» зазначає вказану інформацію щодо поданої позовної заяви від 06.01.2021 до Окружного адміністративного суду міста Києва про визнання протиправним та скасування висновку від 22.12.2020 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-07-13-000756-а Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, в розділі «Опублікувати звіт про усунення порушень»: 640/471/21.

2021-01-13 15:36:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: КП «Київський метрополітен» подано позовну заяву від 06.01.2021 до Окружного адміністративного суду міста Києва про визнання протиправним та скасування висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 22.12.2020 про результати моніторингу процедури закупівлі.
Дата публікації: 06 січня 2021

Документи:

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 вересня 2020
UA-2020-07-13-000756-aa85e3936707b4c2a98d28974a8faf2e5
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Місцезнаходження: 03056, Україна, Київська область обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Учасник Документи Рішення
ТОВ "РІГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "МТК-ГРУПА" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР КОМПЛЕКТАЦІЇ ТРАНСПОРТУ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ «БГС РЕЙЛ» Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "МТК-ГРУПА" Документи
Допущено до аукціону

Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 16:34
Електронний підпис
11 серпня 2020 16:34
Електронний підпис
11 серпня 2020 16:16
5.2.5 Креслення Щит.pdf
11 серпня 2020 16:16
5.2.3. Хомут.pdf
11 серпня 2020 16:15
Протокол №2..pdf
11 серпня 2020 16:15
НАКАЗ №8..pdf
11 серпня 2020 16:15
9.ЕБГ РІГ UA-2020-07-13-000756-a.zip
11 серпня 2020 16:15
2.2._Лист-вiдгук.pdf
11 серпня 2020 16:15
1._Умови_пропозицii.pdf

Документи

Публічні документи

06 жовтня 2020 17:45
Довідка МВС.pdf
02 жовтня 2020 16:07
Протокол 10_1.pdf
02 жовтня 2020 16:07
Протокол 1.pdf
02 жовтня 2020 16:07
Наказ про призначення.pdf
02 жовтня 2020 16:07
Витяг ПДВ МТК-ГРУПА.jpg
12 серпня 2020 14:43
Умови пропозиції.pdf
12 серпня 2020 14:43
Протокол 1.pdf
12 серпня 2020 14:43
Наказ про призначення.pdf
12 серпня 2020 14:43
Лист-відгук.pdf
12 серпня 2020 14:43
Лист НБУ по ліцензії.pdf
12 серпня 2020 14:43
Технічна специфікація.pdf
12 серпня 2020 14:43
5. Креслення щит.pdf
12 серпня 2020 14:43
3. Креслення хомут.pdf

Документи

Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 14:53
Електронний підпис
13 серпня 2020 14:52
Електронний підпис
13 серпня 2020 14:47
БГ 008 1202 ГР.rar
13 серпня 2020 14:47
Сертификат Тверь 1.pdf
13 серпня 2020 14:47
Технічна специфікація.pdf
13 серпня 2020 14:47
Опис Система.pdf
13 серпня 2020 14:47
Умови пропозиції.pdf
13 серпня 2020 14:47
Проєкт договору.pdf
13 серпня 2020 14:47
Решение стр. 2.pdf
13 серпня 2020 14:47
Решение стр. 1.pdf
13 серпня 2020 14:47
Паспорт Морозова О.В..PDF
13 серпня 2020 14:47
Паспорт директор.pdf

Публічні документи

06 жовтня 2020 17:45
Довідка МВС.pdf
02 жовтня 2020 16:07
Протокол 10_1.pdf
02 жовтня 2020 16:07
Протокол 1.pdf
02 жовтня 2020 16:07
Наказ про призначення.pdf
02 жовтня 2020 16:07
Витяг ПДВ МТК-ГРУПА.jpg
12 серпня 2020 14:43
Умови пропозиції.pdf
12 серпня 2020 14:43
Протокол 1.pdf
12 серпня 2020 14:43
Наказ про призначення.pdf
12 серпня 2020 14:43
Лист-відгук.pdf
12 серпня 2020 14:43
Лист НБУ по ліцензії.pdf
12 серпня 2020 14:43
Технічна специфікація.pdf
12 серпня 2020 14:43
5. Креслення щит.pdf
12 серпня 2020 14:43
3. Креслення хомут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РІГ"

ТОВ "МТК-ГРУПА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР КОМПЛЕКТАЦІЇ ТРАНСПОРТУ"

ТОВ «БГС РЕЙЛ»

ТОВ "МТК-ГРУПА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МТК-ГРУПА" 4 150 000,00
UAH з ПДВ
2 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РІГ" 3 773 000,00
UAH з ПДВ
2 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР КОМПЛЕКТАЦІЇ ТРАНСПОРТУ" 3 444 000,00
UAH з ПДВ
3 444 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2020 17:45
Довідка МВС.pdf
02 жовтня 2020 16:07
Протокол 10_1.pdf
02 жовтня 2020 16:07
Протокол 1.pdf
02 жовтня 2020 16:07
Наказ про призначення.pdf
02 жовтня 2020 16:07
Витяг ПДВ МТК-ГРУПА.jpg
12 серпня 2020 14:43
Умови пропозиції.pdf
12 серпня 2020 14:43
Протокол 1.pdf
12 серпня 2020 14:43
Наказ про призначення.pdf
12 серпня 2020 14:43
Лист-відгук.pdf
12 серпня 2020 14:43
Лист НБУ по ліцензії.pdf
12 серпня 2020 14:43
Технічна специфікація.pdf
12 серпня 2020 14:43
5. Креслення щит.pdf
12 серпня 2020 14:43
3. Креслення хомут.pdf

Публічні документи

11 серпня 2020 16:34
Електронний підпис
11 серпня 2020 16:34
Електронний підпис
11 серпня 2020 16:16
5.2.5 Креслення Щит.pdf
11 серпня 2020 16:16
5.2.3. Хомут.pdf
11 серпня 2020 16:15
Протокол №2..pdf
11 серпня 2020 16:15
НАКАЗ №8..pdf
11 серпня 2020 16:15
9.ЕБГ РІГ UA-2020-07-13-000756-a.zip
11 серпня 2020 16:15
2.2._Лист-вiдгук.pdf
11 серпня 2020 16:15
1._Умови_пропозицii.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МТК-ГРУПА"

ТОВ "РІГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР КОМПЛЕКТАЦІЇ ТРАНСПОРТУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МТК-ГРУПА"
#39518669
Переможець 2 750 000,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 13:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2020 13:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МТК-ГРУПА"
#39518669
2 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 березня 2022 12:43
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2022 09:26
529-ВРЗ-20 від 20.10.2020 - ТОВ МТК-ГРУПА - ДУ3 від 28.01.2022.pdf зміни до договору
31 січня 2022 09:26
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2021 15:17
ДУ 2 від 15.11.2021 до договору 529-ВРЗ-20 від 20.10.2020 - ТОВ МТК-ГРУПА.pdf зміни до договору
15 листопада 2021 15:16
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2021 16:53
ДУ 1 від 28.07.2021 до договору 529-ВРЗ-20 від 20.10.2020 - ТОВ МТК-ГРУПА (1).pdf зміни до договору
28 липня 2021 16:53
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 10:27
529-ВРЗ-20 від 20.10.2020 -ТОВ МТК-ГРУПА.pdf укладений
20 жовтня 2020 10:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з виробничою необхідністю та з метою виконання передбачених Договором зобов’язань Сторін в повному обсязі, керуючись пунктами 11.2, 11.3 розділу 11 «Прикінцеві положення» Договору та відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», дійшли згоди, без збільшення суми, визначеної в Договорі, визначити кінцевий строк поставки товару - до 31 жовтня 2021 року та продовжити строк дії Договору до 30 листопада 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 529-ВРЗ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з виробничою необхідністю та з метою виконання передбачених Договором зобов’язань Сторін в повному обсязі, керуючись пунктами 11.2, 11.3 розділу 11 «Прикінцеві положення» Договору та відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», дійшли згоди, без збільшення суми, визначеної в Договорі, продовжити кінцевий строк поставки товару до 31 грудня 2021 року та строк дії Договору до 31 січня 2022 року.
Номер договору про закупівлю: 529-ВРЗ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктами 11.2, 11.3 розділу 11 "Прикінцеві положення" Договору та відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", Сторони дійшли згоди, без збільшення суми, визначеної в Договорі, продовжити кінцевий строк поставки товару до 28 лютого 2022 року та строк дії Договору до 31 березня 2022 року.
Номер договору про закупівлю: 529-ВРЗ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2020 — 28 березня 2022
Сума оплати за договором: 2 457 736,80
UAH (в тому числі ПДВ 409 622,80 UAH)
Причини розірвання договору: Керуючись п. 11.2 та 11.3 розділу 11 "Прикінцеві положення" Договору сторони дійшли згоди розірвати договір