Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
214 105,00 UAH
UA-2020-07-13-000479-a 1c90cfe4e16a4028a2fdea6c37589f67
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Никитюк Олена Миколаївна

+380645244097 laenell@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
Код ЄДРПОУ: 02070714
Вебсайт: https://snu.edu.ua/
Місцезнаходження: 93406, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, проспект Центральний, будинок 59А
Контактна особа: Никитюк Олена Миколаївна
+380645244097
laenell@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 10:47
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2020 23:55
Оскарження умов закупівлі: до 24 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 липня 2020 23:55
Початок аукціону: 29 липня 2020 11:24
Очікувана вартість: 214 105,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 140,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Повторна у зв’язку із відміною процедури відкритих торгів UA-2020-06-25-000220-b згідно п.1 ч.2 ст.32 Закону «Про публічні закупівлі», у зв’язку із поданням до участі в них менше двох тендерних пропозицій
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 найменувань
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, пр. Центральний, 59-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно накладної. Кошти державного бюджету Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2020 10:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 10:47
проект ДОГОВОРУ ВТ24.doc
13 липня 2020 10:47
ВТ24.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-13-000479-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Т ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:43625071
Дата подання: 04 серпня 2020 16:54
Вимога про усунення порушення при визначенні переможця закупівлі
Суб’єкт оскарження (учасник закупівлі):
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Т ТРЕЙД"
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 43625071
Адреса: 01033, м. Київ, вул. Шота Руставелі, 44-Б.
Тел.: +38 093-320-87-01, е-mail: info.ttrade@ukr.net
Замовник закупівлі:
Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
Код ЄДРПОУ: 02070714
Адреса: 93406 Україна Луганська область
Сєвєродонецьк проспект Центральний, будинок 59А
Відомості про процедуру закупівлі:
UA-2020-07-13-000479-a
Офіційне джерело інформації: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-13-000479-a
Вид процедури закупівлі – Відкриті торги.
Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання



Вимога про усунення порушення при визначенні переможця закупівлі



Документом «ВИТЯГ ПРОТОКОЛ № ВТ 24 – 2» від 30 липня 2020 р., Уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля, Никитюк Олена Миколаївна, що діє на підставі Наказу від 19 лютого 2020 року №26/1 (далі – Замовник) визначила «пропозицію ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» відповідною умовам тендерної документації» та визначила переможцем даної закупівлі ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» (далі – Переможець).
Стверджуємо, що зазначене рішення є необ’єктивним та таким, що потребує перегляду.
Звертаємо увагу, що ч.4 ст.3 закону України Про публічні закупівлі (далі – Закон) визначено, що, цитуємо «Відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.».
Також, зазначаємо, що п. 25 ч.1 Закону встановлено, що «публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом».
Тож, дана закупівля регламентується тільки Законом та тендерною документацією Замовника і нічим іншим.
Звертаємо увагу, що ч.6 ст.11 Закону зобов’язує, що «Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.»; та, згідно ч.10 ст.11 Закону Уповноважена особа «4) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі».
Зауважуємо, що, зокрема ст.5 Закону визначає принципи здійснення публічних закупівель, а саме: «1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.».
Також, зауважуємо, що, згідно ч.1 ст. 31 Закону «1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: ...2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;…».
Звертаємо увагу, що документом Замовника «ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НА ЗАКУПІВЛЮ код за ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерне обладнання) Єдиний закупівельний словник» (далі – Документація), ч.6. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», визначено, що цитуємо: «…Якщо Учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками…».
Стверджуємо, що Переможець пропонує товари, що не є аналогом або еквівалентом, в розумінні Замовника.
Зокрема, пропонуючи в позиції 1 своєї пропозиції WEB-камера Defender C-090 USB BLACK (63090) та зазначаючи, що довжина кабелю є 1,45 м., як того вимагав Замовник, Переможець подає недостовірну інформацію; оскільки, як випливає з інформації офіційного сайту виробника чи продавців даного товару, то довжина кабелю є на 5 см. меншою, гарантійний термін експлуатації – на 6 місяців менший і немає жодної інформації, що запропонований Переможцем товар підтримує функцію «відслідковування обличчя».
https://ua.defender-global.com/catalog/143/1284
https://rozetka.com.ua/defender_c_090_63090/p6050007/characteristics/ тощо, це – по-перше.
По-друге, в позиції №2 Переможець пропонує товар, який очевидно (виходячи із порівняльної таблиці) не відповідає вимогам замовника, до цього ж, подає сумнівну інформацію з приводу наявності програмного забезпечення.
Зокрема, Замовник вимагав, щоб запропонований товар був з роз’ємом Lan, операційною системою Windows 10 Home 64bit та вагою 1,85 кг, натомість, Переможець пропонує без роз’єма Lan, вагою 1,7 кг та з операційною системою Windows 10 Pro. Щодо останнього, то встановлення операційної системи виробником не здійснювалося, тому, наявність у запропонованому товарі операційної системи, про що зазначає Переможець – є сумнівною.
https://ek.ua/ASUS-X512JA-BQ240.htm
https://allo.ua/ru/products/notebooks/noutbuk-asus-x512ja-bq240-90nb0qu2-m03260.html?tab=specs
https://zhuk.ua/noutbuk-asus-vivobook-x512ja-bq24090nb0qu2-m03260
https://rozetka.com.ua/asus_90nb0qu2_m03260/p228667147/characteristics/
https://fixer.com.ua/notebooks/asus-x512ja-bq240-90nb0qu2-m03260_1046430.html тощо.
Як висновок, вважаємо, що, при визначенні переможця даної закупівлі, є ознаки порушень закону України Про публічні закупівлі, зокрема ст. 5, а саме: необ’єктивне визначення переможця процедури закупівлі та ч. 1 ст.31 Закону – невідхилення пропозиції учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника; так і вимог самого Замовника, викладених в тендерній Документації, оскільки, цитуємо: «…Якщо Учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками…».
Інформуємо, що кодексом України про адміністративні правопорушення передбачена адміністративна відповідальність, а саме: якщо здійснюється оцінювання пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації.
Стаття 164-14 КУпАП. Порушення законодавства про закупівлі.
«…Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Дії, передбачені частиною третьою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від трьох тисяч до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом, -
тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом, -
тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян..».
Керуючись викладеним,
ПРОСИМО:
Переглянути рішення Замовника про визначення переможця даної закупівлі та відхилити пропозицію ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» як таку, яка не відповідає вимогам Замовника.

04 серпня 2020 року
директор ТОВ Т Трейд - Лагода О.С.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 серпня 2020 15:09
ВІДПОВІДЬ НА ВИМОГУ
«06» серпня 2020 р. м. Сєвєродонецьк


Керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), я, Никитюк Олена Миколаївна, уповноважена особа з питань публічних закупівель Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля (далі – Замовник), РОЗГЛЯНУЛА вимогу від учасника ТОВ «Т ТРЕЙД» (далі – Скаржник) щодо оскарження результату кваліфікації.
Вимога Скаржника розглядається Замовником відповідно до норм ст.26, ст. 29, ст.31 Закону.

По суті вимоги Замовник визначає:

На кожному етапі процедури відкритих торгів для закупівлі UA-2020-07-13-000479-а код за ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерне обладнання) Замовник керується вимогами визначеними ст.5 Закону Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.

Скаржником не було наведено жодного факту щодо порушення Замовником принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, що встановлено ст.5 Закону.
Скаржником не було наведено жодного факту порушення Замовником норм ст.3 Закону.
Скаржником не було наведено жодного факту порушення Замовником норм ст.11 Закону.

Ст.29 Закону регламентує Розгляд та оцінку тендерних пропозицій/пропозицій.
Відповідно до ч.1 ст.29 оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
В межах проведення закупівлі UA-2020-07-13-000479-а код за ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерне обладнання) 29.07.2020р відбувся аукціон.
Відповідно до ч. 9 ст. 29 Закону «після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною». Пропозиція ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» визначена найбільш економічно вигідною.
Керуючись ст.29 Закону Замовник розглянув тендерну пропозицію ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» на відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленими ст. 16 та ст.17 Закону.
Невідповідностей в інформації не виявлено.
Документи, що вимагались тендерною документацією додані учасником до пропозиції в повному обсязі. Зауважень немає.
Замовником перевірено інформацію, що міститься у відкритих реєстрах:
http://corrupt.informjust.ua/
www.amc.gov.ua
http://kap.minjust.gov.ua/services/registry на офіційному сайті Мінюсту.
http://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch на офіційному сайті Мін’юсту.
http://sfs.gov.ua/businesspartner
http://www.reyestr.court.gov.ua/
https://youcontrol.com.ua/catalog/fop_details/14816495/
станом на 30.07.2020 року
Відповідно до висновку начальника відділу МТЗ пропозиція, що надана ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» «технічним вимогам відповідає». Таким чином, пропозиція ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» відповідає вимогам Замовника щодо якісних, кільнісних та інших вимог до предмету закупівлі.
На підставі вищенаведеного, керуючись ст.29, ст.32, ст.33 Закону, після розгляду пропозиції ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» на відповідність вимогам тендерної документації, Замовником прийняте рішення:
- визначити пропозицію ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» відповідною кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленими ст. 16 та ст.17 Закону;
- визначити пропозицію ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» відповідною умовам тендерної документації;
- Визначити ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» – Переможцем;
- В ЕСЗ опублікувати інформацію про намір укласти договір з ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ».
Скаржник стверджує, що при визначенні переможця даної закупівлі є ознаки порушення Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема ст. 5, а саме: необ’єктивне визначення переможця процедури закупівлі та ч. 1 ст.31 Закону – невідхилення пропозиції учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника.
Скаржник стверджує, що Переможець пропонує товари, що не є аналогом або еквівалентом в розумінні Замовника.
Фахівцями Замовника розглянуто зауваження Скаржника щодо запропонованих аналогів/еквівалентів та визначено наступне:
1. WEB-камера Defender C-900USB Black (63090): Довжина кабеля 1,40м в даному випадку не погіршує роботу комп’ютера с монітором. Таким чином WEB-камера Defender C-900USB Black (63090) відповідає нашим технічним вимогам.
2. Ноутбук ASUS-X512JA-BQ240: відповідає всім сучасним вимогам, заявленим нами параметрам. Що стосується відсутності порту LAN в ноутбуці, даний ноутбук комплектується перехідником юсби-лан, який виконує дію порта лан. Таким чином ноутбук ASUS-X512JA-BQ240 відповідає нашим технічним вимогам.
3. Програма Windows 10 PRO: дана операційна система є поліпшеною версією Windows 10 Home. Таким чином учасник пропонує аналог/еквівалент кращій ніж вимагається.
На підставі вищенаведеного Замовник визначає, що пропозиція ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» відповідає вимогам Замовника щодо технічних, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі.

Документи подані скаржником

04 серпня 2020 16:54
університет Даля_1.jpg
04 серпня 2020 16:54
університет Даля_2.jpg
04 серпня 2020 16:54
університет Даля_3.jpg

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2020 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" 157 824,00
UAH з ПДВ
157 824,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Т ТРЕЙД" 185 983,62
UAH з ПДВ
168 596,52
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Апрєль" 186 516,00
UAH з ПДВ
168 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 16:19
Електронний підпис
03 серпня 2020 16:17
13.07.20-20200720T111136Z-001.zip
03 серпня 2020 16:17
Документи переможця.pdf
30 липня 2020 12:52
Електронний підпис
28 липня 2020 17:40
Електронний підпис
28 липня 2020 17:39
Технічні документи.pdf
28 липня 2020 17:39
Тендерна пропозиція.pdf
28 липня 2020 17:39
Проєкт договору.pdf

Публічні документи

28 липня 2020 18:15
Електронний підпис
28 липня 2020 18:14
ТТ205_Проект договору.pdf
28 липня 2020 18:14
Згода з договором.pdf

Публічні документи

28 липня 2020 14:59
Електронний підпис
28 липня 2020 14:59
Електронний підпис
28 липня 2020 14:58
Canon MF БФП1 MF3010_4410....pdf
28 липня 2020 14:58
Рахунок Укрсиббанк.jpg
28 липня 2020 14:58
ДФС.pdf
28 липня 2020 14:58
Довідка ЄДРПОУ.pdf
28 липня 2020 14:58
Гарантійна довідка.pdf
28 липня 2020 14:58
Довідка ч.3 ст .17.pdf
28 липня 2020 14:58
Довідка про санкції.pdf
28 липня 2020 14:58
Довідка п.12.ст.17.pdf
28 липня 2020 14:58
Довідка МВС.jpg
28 липня 2020 14:58
Довідка аб.1 ст 17..pdf
28 липня 2020 14:58
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"

ТОВ "Т ТРЕЙД"

Приватне підприємство "Апрєль"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"
#41783730
Переможець 157 824,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 10:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 10:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"
#41783730
157 824,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 13:57
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 09:31
ДУ 194-1 ТОВ Майвер Консалт.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 09:27
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 10:35
Підписаний контракт укладений
18 серпня 2020 10:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 194
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 157 824,00
UAH (в тому числі ПДВ 26 304,00 UAH)