Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт майстерні з технічного обслуговування та діагностики автомобіля
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2020-07-13-000384-b da0c956fc79947e99674b13940400bff
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ХИЛЬЧЕНКО ІННА ГРИГОРІВНА

380976419901 Kpbl@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський професійний будівельний ліцей
Код ЄДРПОУ: 02544394
Вебсайт: http://kpbl.org.ua
Місцезнаходження: 02121, Україна , Київська обл., Київ, вул.Горлівська,220
Контактна особа: ХИЛЬЧЕНКО ІННА ГРИГОРІВНА
380976419901
Kpbl@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 09:49
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 30 липня 2020 13:54
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


- Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. При цьому установчі документи учасника, документи про призначення/обрання керівника, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також документи, що підтверджують відповідність робіт технічним вимогам, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Додатково власні назви, торгові марки, марки, моделі, назва виробника, дилера, дистрибютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.
- Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у п.3 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Банківська гарантія повинна відповідати вимогам Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15 грудня 2004 року № 639
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт майстерні з технічного обслуговування та діагностики автомобіля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02121, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Горлівська, 220
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом оплати проміжними платежами за фактично виконані роботи. “Замовник” здійснює оплату проміжними платежами за виконані роботи на підставі Акту приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) і Довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками сторін, протягом 10-ти днів з дати їх підписання за умови надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника в межах доведених лімітів органами Державної казначейської служби України. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата за виконанні роботи здійснюється протягом 5-ти банківських днів з дати отримання “Замовником” бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2020 11:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 09:50
ТД_поточний ремонт.docx
13 липня 2020 09:50
Додаток 1.docx
13 липня 2020 09:50
Додаток 2.docx
13 липня 2020 09:50
Додаток 3.docx
13 липня 2020 09:50
Додаток 4.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2020 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВО БІЛДІНГ" 799 487,65
UAH з ПДВ
795 487,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРО РОСТ БУД" 800 000,00
UAH з ПДВ
800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 17:52
Електронний підпис
14 серпня 2020 11:45
Електронний підпис
14 серпня 2020 11:44
Тендерна пропозиція
13 серпня 2020 16:41
Електронний підпис
13 серпня 2020 16:37
Довідка_ч2_ст17
13 серпня 2020 16:37
Довідка_судимість
13 серпня 2020 16:37
Довідка_НАЗК_АВО БІЛДІНГ
13 серпня 2020 16:37
Довідка НАЗ Білоус
04 серпня 2020 16:48
Електронний підпис
29 липня 2020 17:02
Електронний підпис
29 липня 2020 16:59
Довідка_банкрутство.pdf
29 липня 2020 16:59
Довідка_судимість.rar
29 липня 2020 16:59
Довідка_НАЗК_13072020.zip
29 липня 2020 16:59
Гарантія 2332-20.zip
29 липня 2020 16:59
Тендерна_пропозиція.pdf

Публічні документи

29 липня 2020 14:12
Гарантія.pdf
29 липня 2020 14:12
статут.pdf
29 липня 2020 14:12
витяг.pdf
29 липня 2020 14:12
виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВО БІЛДІНГ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРО РОСТ БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АВО БІЛДІНГ"
#42867470
Переможець 795 487,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 12:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2020 15:34

Вимога про усунення невідповідностей

ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1) В довідці, яка вимагається положеннями пункту 5.1.1.1. підпункту 5.1.1. пункту 5 розділу 3 тендерної документації, не зазначено інформації про строк користування офісом. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ 1) Пункт 5.1.1.1. підпункту 5.1.1. пункту 5 розділу 3 тендерної документації ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1) Надати виправлену довідку з інформацією про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази, яка вимагається положеннями пункту 5.1.1.1. підпункту 5.1.1. пункту 5 розділу 3 тендерної документації, В ЯКІЙ ПОТРІБНО ВКАЗАТИ ІНФОРМАЦІЮ ПРО СТРОК КОРИСТУВАННЯ ОФІСОМ.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2020 12:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВО БІЛДІНГ"
#42867470
795 487,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2020 10:27
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
18 вересня 2020 10:19
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 16:11
№ 56 Додатки.pdf укладений
18 серпня 2020 16:06
Договір 56 пот. рем. майст. з тех обсл.pdf укладений
18 серпня 2020 16:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи висновки експертної оцінки, щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: «Поточний ремонт майстерні з технічного обслуговування та діагностики автомобіля на вулиці Горлівська, 220 Дарницького району м. Києва» №30690 від «03» вересня 2020 року, сторони прийшли до взаємної згоди внести зміни до п. 3.1. Договору №56 від 18 серпня 2020 року та викласти його в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 770 977 (сімсот сімдесят тисяч дев’ятсот сімдесят сім) гривень 12 копійок, у тому числі ПДВ* 128 496 (сто двадцять вісім тисяч чотириста дев’яносто шість) гривень 19 копійок. Договірна ціна є невід’ємною частиною даного Договору та наводиться в Додатку № 1 до Договору.»
Номер договору про закупівлю: №56
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 770 977,12
UAH (в тому числі ПДВ 128 496,19 UAH)