Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автоматизовані робочі місця
Очікувана вартість
1 400 000,00 UAH
UA-2020-07-11-000231-c 4b90a790d82840eeacc8fe9199ef926c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савенко Ольга Ігорівна

+380674471691 savenko.o@kievtv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Київської міської ради «Телекомпанія «Київ»
Код ЄДРПОУ: 25195855
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Хрещатик, будинок 36
Контактна особа: Савенко Ольга Ігорівна
+380674471691
savenko.o@kievtv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2020 23:32
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 28 липня 2020 12:58
Очікувана вартість: 1 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 од
Автоматизовані робочі місця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Глибочицька, 17М
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 липня 2020 23:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 липня 2020 23:33
ТД_компьютери_729_09 липня.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 13 липня 2020 09:49
Дата відповіді: 14 липня 2020 19:22
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за приділену увагу до закупівлі.
Розглянувши Ваші питання та пропозиції, інформуємо про наступне.
1. Щодо допуску на торги аналогів і еквівалентів товару. Звертаємо Вашу увагу, що тендерною документацією передбачені мінімальні технічні вимоги до системних блоків та моніторів, без жодних назв Торгових марок чи виробників. Замовник готовий розглядати запропоновані товари будь-яких виробників, за умови, що запропонована комплектація відповідатиме технічному завданню.
2. Щодо питання чи розглядатиме Замовник «Системні блоки на базі процесора AMD». Системні блоки на базі процесора AMD розглядатися не будуть. Усі АРМ будуть підключені до одного сервера, тому для злагодженої та коректної роботи Профільного ПЗ, потрібно щоб усі АРМ були побудовані на одній платформі. Додатково повідомляємо, що Замовник є телекомпанією та АРМ, які планується придбати, необхідні для роботи відеомонтажу з використанням технології Intel Quick Sync.
Тендер
Дата подання: 13 липня 2020 09:49
Дата відповіді: 14 липня 2020 19:20
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня. Нас задовільнить лише поставка Товару.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-11-000231-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 12 липня 2020 11:21
Внесення змін до тендерної документації

З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)
• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).
2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..".
Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має.
Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано.
Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..

Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією



Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 липня 2020 19:19
Шановний учаснику, дякуємо за приділену увагу до закупівлі. У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що вона буде врахована під час приймання товару, кожний примірник програмного забезпечення по серійному номеру буде перевірено через дистриб'юторів компанії Microsoft.
Номер вимоги: UA-2020-07-11-000231-c.a3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Т ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:43625071
Дата подання: 04 серпня 2020 13:04
Вимога про перегляд рішення замовника про відхилення пропозиції ТОВ Т Трейд
Коротко (повний тектс викладений в окремому документі): ВИМАГАЄМО переглянути рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «Т ТРЕЙД» та визнати переможцем даної закупівлі ТОВ «Т ТРЕЙД» як пропозицію з найменшою ціною та, яку, електронною системою закупівель було визначено переможною.
04 серпня 2020 року
директор ТОВ Т Трейд - Лагода О.С.
Скасована
Дата: 04 серпня 2020 17:05
Причина: рішення директора ТОВ Т Трейд
Номер вимоги: UA-2020-07-11-000231-c.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Т ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:43625071
Дата подання: 04 серпня 2020 12:46
Вимога про усунення порушення при визначенні переможця закупівлі
Коротко (повний текст надається окремим документом): ВИМАГАЄМО переглянути рішення Замовника про визначення переможця даної закупівлі та відхилити пропозицію ФОП Телінкевич В.О. як таку, яка не відповідає вимогам замовника з частині визначення ціни пропозиції та, по аналогії з причиною відхилення нашої пропозиції – з неможливістю ФОП Телінкевич В.О. «виконання ними гарантійного супроводження Товару»

04 серпня 2020 року
директор ТОВ Т Трейд - Лагода О.С.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 04 серпня 2020 17:05
Причина: рішення директора ТОВ Т Трейд
Номер вимоги: UA-2020-07-11-000231-c.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ", Код ЄДРПОУ:41554748
Дата подання: 13 серпня 2020 12:50
ВИМОГА
ТОВ «ТКК «ФРАЙ» повідомляє про порушення Замовником процедури закупівлі, а саме:
Замовник обрав переможцем ФОП Телінкевич В.О., однак згідно вимог Закону, Замовник зобов’язаний був відхилити його пропозицію, оскільки його пропозиція містить наступні невідповідності технічній специфікації:

1) відеокарта ASUS Radeon RX 5700 XT 8192Mb TUF3 GAMING OC (TUF3-RX5700XT-O8G-GAMING) не підтримує «можливість зупинки вентиляторів", а таку вимогу встановлював Замовник. Це можна перевірити:
https://www.asus.com/ua/Graphics-Cards/TUF-3-RX5700XT-O8G-GAMING/
https://itc.ua/articles/obzor-videokarty-asus-tuf-gaming-x3-radeon-rx-5700-oc-ne-referensom-edinym/
https://overclockers.ru/lab/show/99361/obzor-i-testirovanie-videokarty-asus-tuf-gaming-x3-radeon-rx-5700-oc
2)корпус Vinga BlackGold. В ньому відсутні вбудовані вентилятори, як вимагалося. Це можна перевірити:
https://vinga.ua/ru/korpusa/blackgold.html#
3)Монітор HP Z24i G2 (1JS08A4).
Відсутній WLED, як вимагав цього Замовник. Це можна перевірити:
https://support.hp.com/ua-ru/product/hp-z24i-g2-24-inch-display/17210339/document/c05714276.

Окрім того, зазначаємо що Замовник необ’єктивно оцінює пропозиції Учасників, до ТОВ «ТКК «ФРАЙ» застосовано принцип необ’єктивної оцінки, оскільки його пропозицію було відхилено на підставі невідповідності вимогам Замовника, через перевірку відповідності товару через сайти виробників, а пропозицію учасника-переможця ФОП Телінкевич В.О. Замовник не перевірив, або «заплющив очі» на невідповідність, хоча його пропозиція не відповідає вимогам технічної специфікації.
Пропозиція наступного учасника ТОВ «ПРОТЕХ ІТ» теж не відповідає вимогам Замовника, і не може в подальшому бути визнана переможцем, оскільки:
Відсутня порівняльна таблиця. Замовник вимагав боксову комплектацію, учасник пропонує Процессор Intel® Core™ i7-9700KF, це не боксова версія. Це не відповідає вимогам технічної специфікації. Учасник не вказує моделі кулера, ССД, модуля памяті, відеокарти, корпусу, мультипортового адаптера, блока живлення. В технічній специфікації не зазначені чіткі параметри, є лише вказівки "або не менше", таким чином не зрозуміло що буде поставлено.
На підставі вищевикладеного вимагаємо відмінити рішення про визнання переможцем ФОП Телінкевич В.О., оскільки запропонований товар не відповідає вимогам технічної специфікації. У випадку якщо це неможливо зробити- відмінити закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 серпня 2020 19:01
Тендерний комітет КП КМР «Телекомпанія «Київ», розглянувши Вимогу Учасника ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" (надалі – Скаржник), подану 13 серпня 2020 року за результатами процедури відкритих торгів на закупівлю товарів за кодом ДК 021:2015: 30210000 – 4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (автоматизовані робочі місця) про відміну рішення про визнання переможцем ФОП Телінкевич В.О. з огляду на те, що запропонований товар не відповідає вимогам технічної специфікації, змушений відмовити в її задоволенні з огляду на наступне.

Щодо вимоги Скаржника про те, що «відеокарта ASUS Radeon RX 5700 XT 8192Mb TUF3 GAMING OC (TUF3-RX5700XT-O8G-GAMING) не підтримує «можливість зупинки вентиляторів", а таку вимогу встановлював Замовник. Це можна перевірити:https://www.asus.com/ua/Graphics-Cards/TUF-3-RX5700XT-O8G-GAMING/ https://itc.ua/articles/obzor-videokarty-asus-tuf-gaming-x3-radeon-rx-5700-oc-ne-referensom-edinym/ https://overclockers.ru/lab/show/99361/obzor-i-testirovanie-videokarty-asus-tuf-gaming-x3-radeon-rx-5700-oc».
Дане твердження Скаржника не відповідає дійсності, оскільки:
У зазначених посиланнях на офіційний сайт виробника не зазначено жодної інформації про відсутність даної функції. Можливість зупинки вентиляторів є програмною, тобто здійснюються за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення, наприклад від офіційного виробника запропонованої відеокарти: «https://www.asus.com/ua/support/FAQ/1035020», а також дана функція передбачена у відеодрайвері від АМД та йде на дисковому носію у комплекті. На даний момент існує програмне забезпечення на основі вільного поширення (безкоштовна ліцензія) що дозволяє керувати системою охолодження.
Так за посиланням на сайті виробника https://www.asus.com/ua/Graphics-Cards/TUF-3-RX5700XT-O8G-GAMING:


розміщена інформація, що «Приложение GPU Tweak II позволяет осуществлять мониторинг и управление всеми параметрами видеокарты».
За посиланням на сайті виробника https://www.asus.com/ua/support/FAQ/1035020, бачимо наступне:



Враховуючи викладене, твердження Скаржника викладені в Скарзі є безпідставними.

Щодо вимоги Скаржника про те, що “корпус Vinga BlackGold. В ньому відсутні вбудовані вентилятори, як вимагалося. Це можна перевірити:
https://vinga.ua/ru/korpusa/blackgold.html#».
Дане твердження Скаржника не відповідає дійсності, оскільки:

Відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті виробника за посиланням https://vinga.ua/ru/korpusa/blackgold.html#, в характеристиках зазначено наступне: «Места для дополнительных вентиляторов Back 1x12 см, Front 3x12 см/2х14 см». У зазначеному корпусі є можливість встановлення одного вентилятору на задній панелі та трьох вентиляторів на передній панелі, що відповідає вимогам тендерної документації. Також зазначено про відсутність та опціональну можливість встановлення вентиляторів. У тендерній пропозиції ФОП Телінкевич В.О. зазначено: «вбудовані вентилятори/розташування - передня панель 2x120 мм, задня панель 1x120 мм (додатково встановлено)» різниця між встановленням вентиляторів виробником системних блоків та виробником ПК відсутня, що повністю відповідає встановленим вимогам, передбаченим тендерною документацією.
Враховуючи викладене, твердження Скаржника викладені в Скарзі є безпідставними.

Щодо вимоги Скаржника про те, що «монітор HP Z24i G2 (1JS08A4). Відсутній WLED, як вимагав цього Замовник. Це можна перевірити: https://support.hp.com/ua-ru/product/hp-z24i-g2-24-inch-display/17210339/document/c05714276.»
Дане твердження Скаржника не відповідає дійсності, оскільки:
Відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті виробника за посиланням https://support.hp.com/ua-ru/product/hp-z24i-g2-24-inch-display/17210339/document/c05714276, зазначена інформація про те, що дані монітори підтримують функцію WLED:

Враховуючи викладене, твердження Скаржника викладені в Скарзі є безпідставними.

Враховуючи викладене, вважаємо, що твердження Скаржника, викладені в Вимозі, не знайшли свого підтвердження. Відповідно, вимоги Скаржника, викладені в Вимозі, не підлягають задоволенню.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

04 серпня 2020 13:04
ТРК Київ 2_1.jpg
04 серпня 2020 13:04
ТРК Київ 2_2.jpg
04 серпня 2020 13:04
ТРК Київ 2_3.jpg
04 серпня 2020 13:04
ТРК Київ 2_4.jpg
04 серпня 2020 13:04
ТРК Київ 2_5.jpg

Документи подані скаржником

04 серпня 2020 12:46
ТРК Київ_1.jpg
04 серпня 2020 12:46
ТРК Київ_2.jpg
04 серпня 2020 12:46
ТРК Київ_3.jpg
04 серпня 2020 12:46
ТРК Київ_4.jpg
04 серпня 2020 12:46
ТРК Київ_5.jpg

Документи

13 серпня 2020 19:01
Відповідь на Вимогу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2020 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Т ТРЕЙД" 1 207 146,00
UAH з ПДВ
1 207 146,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 1 297 999,80
UAH з ПДВ
1 297 999,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 1 371 180,00
UAH з ПДВ
1 357 180,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТЕЛІНКЕВИЧ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ 1 380 000,00
UAH з ПДВ
1 363 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 1 393 916,40
UAH з ПДВ
1 364 176,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 14:34
Електронний підпис
24 липня 2020 14:33
ТТ196_ЛИСТ-ЗГОДА.pdf
24 липня 2020 14:33
Згода з договором.pdf
24 липня 2020 14:33
Довідка стаття 17.pdf
24 липня 2020 14:33
Expert PC_СЭС.pdf
24 липня 2020 14:33
Expert PC_ISO14001-2015.pdf
24 липня 2020 14:33
Expert PC_ISO9001-2015.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 13:25
Електронний підпис
11 серпня 2020 17:48
Електронний підпис
11 серпня 2020 13:37
Електронний підпис
11 серпня 2020 13:37
Довідка з ДФС від 11.08.20.pdf
10 серпня 2020 17:06
Електронний підпис
10 серпня 2020 17:04
Довідка про корупцію.rar
10 серпня 2020 17:04
Витяг з ЄДР від 06.08.20.pdf
26 липня 2020 21:51
Електронний підпис
26 липня 2020 21:50
Dovidka_20196479630070274540.pdf.p7s
26 липня 2020 21:50
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

26 липня 2020 20:29
Електронний підпис
26 липня 2020 20:28
Описи реєстратора.pdf
26 липня 2020 20:28
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
26 липня 2020 20:28
Виписка з ЄДР.pdf
26 липня 2020 20:28
Витяг ЄДР.pdf
26 липня 2020 20:28
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Т ТРЕЙД"

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТЕЛІНКЕВИЧ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Т ТРЕЙД"
#43625071
Відхилено 1 207 146,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 19:07
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
Відхилено 1 297 999,80
UAH з ПДВ
31 липня 2020 19:10
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 1 357 180,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 19:13
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТЕЛІНКЕВИЧ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2760512017
Переможець 1 363 000,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 13:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2020 13:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТЕЛІНКЕВИЧ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2760512017
1 363 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 15:29
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 17:24
скан ду телінкевич_24 листопада.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 17:23
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 12:38
ДУ1_02 жовтня_2020.pdf зміни до договору
05 жовтня 2020 12:37
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 17:34
договір укладений
18 серпня 2020 17:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 250(2)
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна строків поставки товарів
Номер договору про закупівлю: 250(2)
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 363 000,00
UAH