Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт Відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги КНП "Стрийська ЦРЛ" по вул. О. Басараб, 15 у м.Стрий Львівської області
Очікувана вартість
8 955 158,24 UAH
UA-2020-07-11-000092-b c9fb9d8b31594cfea7e1c90f251c85e7
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скабяк Стефанія Микитівна

+380324571332 buhgstrucrl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП Стрийської районної ради "Стрийська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 13802089
Місцезнаходження: 82400, Україна , Львівська обл., Стрий, Вул. О.Басараб, 15
Контактна особа: Скабяк Стефанія Микитівна
+380324571332
buhgstrucrl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2020 17:49
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 15:51
Очікувана вартість: 8 955 158,24 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 89 551,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 44750 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тип замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі. Мова, якою подаються пропозиції - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт Відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги КНП "Стрийська ЦРЛ" по вул. О. Басараб, 15 у м.Стрий Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82400, Україна, Львівська область, м. Стрий, вул. О. Басараб, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 5 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2020 13:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 13:38
Зміни.docx
23 липня 2020 13:38
ТД-КапРем(2).doc
23 липня 2020 13:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 13:38
Зміни.docx
23 липня 2020 13:38
ТД-КапРем(2).doc
11 липня 2020 17:49
ТД-КапРем.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Неправомірна вимога
Дата подання: 16 липня 2020 13:06
Дата відповіді: 21 липня 2020 09:04
Шановний замовник! В тенедерній документації передбачено надання підтвердженням відповідності учасника закупівлі критерію щодо наявності відповідних працівників: - існування в учасника закупівлі постійних трудових відносин (не менше 5 років) з інженерно-технічними працівниками у кількості не менше 5 (п’яти) осіб; - існування в учасника закупівлі постійних трудових відносин (не менше 5 років) з працівниками - робітниками будь-яких будівельних спеціальностей у кількості не менше 10 (десяти) осіб; - існування в учасника закупівлі трудових відносин з фахівцем з охорони праці. Просимо повідомити, на яку саме з норм чинного законодавства ви посилались, включивши даний критерій в перелік вимог тендерної докуметації. Цю вимогу вважаємо неправомірною, оскільки вона є дискримінаційною.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня,
Зазначені вимоги встановлені, відповідно до ст. 16 Закону, щодо наявності кваліфікаційного критерію наявності працівників відповідної кваліфікації.
Зазначені вимоги жодним чином не дискримінують учасників, так як будь-яка структура, яка може виконати дані роботи протягом півроку, буде мати таких працівників в нявності.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 16:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МПП "ФІРМА ЗАХІДБУД" 8 330 265,17
UAH з ПДВ
7 699 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Львів" 8 703 805,74
UAH з ПДВ
7 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТРИЙБУДМОНТАЖ" 8 364 589,19
UAH з ПДВ
8 364 589,19
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Карпатмонтаж" 8 629 856,44
UAH з ПДВ
8 629 856,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2020 11:04
Електронний підпис
30 липня 2020 11:01
Штатний розпис.pdf
29 липня 2020 15:23
Електронний підпис
29 липня 2020 15:13
ЦРЛ.imd
29 липня 2020 15:13
Локальні кошториси.pdf
29 липня 2020 15:13
Договірна ціна.pdf
29 липня 2020 15:13
Статут МПП.pdf
29 липня 2020 15:13
Лист-відгук.pdf
29 липня 2020 15:13
Ліцензія.pdf

Публічні документи

13 серпня 2020 14:32
Електронний підпис
13 серпня 2020 14:31
Електронний підпис
13 серпня 2020 14:25
Пояснення.pdf
31 липня 2020 15:03
Електронний підпис
31 липня 2020 14:26
11-01 Статут.pdf
31 липня 2020 14:26
11-02 Витяг ПДВ.pdf
31 липня 2020 14:26
Dovirenist Davidchuk.zip
31 липня 2020 14:26
11-03 Витяг з ЄДР.pdf
31 липня 2020 14:26
07-20 Технічні вимоги.pdf
31 липня 2020 14:26
Vutyag z nakazu Davidchuk.pdf.p7s
31 липня 2020 14:26
Dovidka_7.pdf.p7s
31 липня 2020 14:26
Dovirenist Davidchuk.pdf.p7s
31 липня 2020 14:26
Dovidka_7.pdf (1).p7s
31 липня 2020 14:26
Dovidka_7.pdf
31 липня 2020 14:26
Dovidka pro nazvu.pdf (1).p7s
31 липня 2020 14:26
Bankivska Licenzia.pdf
31 липня 2020 14:26
Bankivska Licenzia.pdf.p7s
31 липня 2020 14:26
07-17 Проект договору.pdf
31 липня 2020 14:26
203676_90_7_44 750.pdf
31 липня 2020 14:26
203676_90_7_44 750.pdf (1).p7s
31 липня 2020 14:26
07-18 Ліцензія.pdf
31 липня 2020 14:26
11-05 Субпідрядник.pdf
31 липня 2020 14:26
Vutyag z nakazu Davidchuk.pdf
31 липня 2020 14:26
Dovidka pro nazvu.zip
31 липня 2020 14:26
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
31 липня 2020 14:26
203676_90_7_44 750.zip
31 липня 2020 14:26
203676_90_7_44 750.pdf.p7s
31 липня 2020 14:26
Vutyag z nakazu Davidchuk.pdf (1).p7s
31 липня 2020 14:26
Dovirenist Davidchuk.pdf (1).p7s
31 липня 2020 14:25
Dovidka pro nazvu.pdf.p7s
31 липня 2020 14:25
Bankivska Licenzia.zip
31 липня 2020 14:25
Dovidka pro nazvu.pdf
31 липня 2020 14:25
Dovirenist Davidchuk.pdf
31 липня 2020 14:25
07-15 r_28_ДЦ_ОС_2-1.xls
31 липня 2020 14:25
10-01 Повноваження.pdf
31 липня 2020 14:25
02-05 Досвід РЕМБУД.pdf
31 липня 2020 14:25
Dovidka_7.zip
31 липня 2020 14:25
Bankivska Licenzia.pdf (1).p7s
31 липня 2020 14:25
07-14 r_28_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.xls
31 липня 2020 14:25
07-12 r_28_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.xls
31 липня 2020 14:25
07-13 r_28_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.xls
31 липня 2020 14:25
07-04 r_28_ДЦ_ДЦ-1.xls
31 липня 2020 14:25
06-01 Ст.17.pdf
31 липня 2020 14:25
07-01 28.imd
31 липня 2020 14:25
07-10 r_28_ДЦ_ЛС2_2-1-5.xls
31 липня 2020 14:25
07-03 r_28_ДЦ_ДЦ.xls
31 липня 2020 14:25
07-09 r_28_ДЦ_ЛС1_2-1-4.xls
31 липня 2020 14:25
07-02 r_24_СД_ССР.xls
31 липня 2020 14:25
03-04 охор.праці.pdf
31 липня 2020 14:25
07-08 r_28_ДЦ_ЛС1_2-1-3.xls
31 липня 2020 14:25
07-07 r_28_ДЦ_ЛС1_2-1-2.xls
31 липня 2020 14:25
07-06 r_28_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls
31 липня 2020 14:25
03-05 Довідка_статист.pdf
31 липня 2020 14:25
01-02 Договори оренди.pdf
31 липня 2020 14:25
05-01 Пропозиція.pdf
31 липня 2020 14:25
07-05 r_28_ДЦ_ИВР.xls
31 липня 2020 14:25
03-02 Копії наказів.pdf
31 липня 2020 14:25
03-03 1 дф 1 кв 2020.pdf
31 липня 2020 14:25
07-11 r_28_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.xls
31 липня 2020 14:25
01-01 Обладнання.pdf

Публічні документи

29 липня 2020 13:37
Електронний підпис
29 липня 2020 08:36
Електронний підпис
29 липня 2020 08:35
Форма 1-ДФ 3.pdf
29 липня 2020 08:35
Форма 1-ДФ 2.pdf
29 липня 2020 08:35
Форма 1-ДФ 1.pdf
29 липня 2020 08:35
Технічні вимоги.rar
29 липня 2020 08:35
Копія трудової ІТП.pdf
29 липня 2020 08:35
Додаток №4 (2).pdf
29 липня 2020 08:35
Додаток №4 (1).pdf

Публічні документи

29 липня 2020 08:10
Електронний підпис
29 липня 2020 08:06
11. ІД для юридичних.rar
29 липня 2020 08:06
1 договірна ціна.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МПП "ФІРМА ЗАХІДБУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Львів"

ТОВ "СТРИЙБУДМОНТАЖ"

ПП "Карпатмонтаж"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
МПП "ФІРМА ЗАХІДБУД"
#31712197
Відхилено 7 699 000,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 16:06
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Львів"
#40417284
Відхилено 7 700 000,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 14:25
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 серпня 2020 15:12
ТОВ "СТРИЙБУДМОНТАЖ"
#33458704
Відхилено 8 364 589,19
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 14:40
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 серпня 2020 14:43
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП "Карпатмонтаж"
#37291378
Відхилено 8 629 856,44
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 14:13

Документи

10 серпня 2020 16:06
Електронний підпис
10 серпня 2020 15:52
Протокол відхилення

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ БК «Львів» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією.. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Тендерним комітетом встановлено, що відповідно до додатку №2 тендерної документації п. 2.1 передбачено надання довідки, складена у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням інформації, необхідних для виконання зазначених робіт: про загальну кількість працівників, ПІБ працівника, посада кожного з працівників, що буде залучатись до виконання зазначених робіт, відомості про освіту та досвід (чи стаж) кожного з таких працівників. В довідці обов’язково мусить бути вказаний весь необхідний перелік персоналу, що необхідний для виконання зазначених робіт! П. 2.2. передбачено подання копії наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників або скан- копії трудових книжок (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу працівника Учасником торгів); Підтвердженням відповідності учасника закупівлі критерію щодо наявності відповідних працівників є: - існування в учасника закупівлі постійних трудових відносин (не менше 5 років) з інженерно-технічними працівниками у кількості не менше 5 (п’яти) осіб; - існування в учасника закупівлі постійних трудових відносин (не менше 5 років) з працівниками - робітниками будь-яких будівельних спеціальностей у кількості не менше 10 (десяти) осіб; - існування в учасника закупівлі трудових відносин з фахівцем з охорони праці. Також передбачено подання копії звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист від органу статистики (виданий не раніше дати виходу оголошення) про те, що даний учасник не звітує за даною формою та копію штатного розпису. Під час вивчення тендерним комітетом пропозиції учасника, встановлено, що в учасника відсутні інженерно-технічні працівники в кількості 5 осіб, а з іншими працівниками в учасника відсутні постійні трудові відносини, терміном не менше 5 років. Також в учасника відсутні постійні трудові відносини, терміном не менше 5 років, із робітниками будь-яких інших будівельних професій. В складі пропозиції відсутній штатний розпис учасника. Так, як зазначена невідповідність відноситься, до документів, що підтверджують відповідність, кваліфікаційним критеріям, учасник має право усунути зазначене порушення, протягом 24 годин, з моменту розміщення повідомлення в електронній системі, про виявлені невідповідності. Таким чином, тендерний комітет просить учасника усунути невідповідності, виявлені в його тендерній пропозиції, шляхом публікації виправленої довідки у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням інформації, необхідних для виконання зазначених робіт: про загальну кількість працівників, ПІБ працівника, посада кожного з працівників, що буде залучатись до виконання зазначених робіт, відомості про освіту та досвід (чи стаж) кожного з таких працівників. В довідці обов’язково мусить бути вказаний весь необхідний перелік персоналу, що необхідний для виконання зазначених робіт! А також публікації копії наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників або скан- копії трудових книжок (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу працівника Учасником торгів). Також просимо додати до пропозиції копію штатного розпису.

Документи

14 серпня 2020 14:25
Електронний підпис
14 серпня 2020 14:19
Протокол відхилення

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "СТРИЙБУДМОНТАЖ" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією.. В порядку п.16, ст 29 Закону, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Тендерним комітетом встановлено, що відповідно до додатку №1 тендерної документації п. 1.1 передбачено надання довідки, складеної в довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання зазначених робіт із обов’язковим зазначенням найменування зазначеної техніки, або матеріально-технічної бази, кількості зазначеного обладнання, його технічного стану, року випуску обладнання, та інформації щодо того, чи зазначена техніка є власною, або орендованою. В довідці обов’язково мусить бути вказаний весь необхідний перелік техніки, що необхідна для виконання зазначених робіт, та врахований в розділі 2 і 3 підсумкової відомості ресурсів учасника. Відповідно до поданих документів учасника, в довідці відсутня інформація про технічний стан обладнання та рік його випуску. Згідно пункту 2.1 - довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням інформації, необхідних для виконання зазначених робіт: про загальну кількість працівників, ПІБ працівника, посада кожного з працівників, що буде залучатись до виконання зазначених робіт, відомості про освіту та досвід (чи стаж) кожного з таких працівників. В довідці обов’язково мусить бути вказаний весь необхідний перелік персоналу, що необхідний для виконання зазначених робіт. В поданих довідках учасником не вказано інформації про освіту працівників. Згідно пункту 3.1 передбачено надання довідки, складеної у довільній формі про виконання аналогічного договору (або договорів) із зазначенням, повного найменування замовників згідно таких договорів, їх адреса та контактні телефони, ПІБ посадових осіб замовників, що були уповноважені за супровід та виконання таких договорів, дати виконання договорів та предметів закупівлі. Аналогічними договорами, відповідно до умов цієї тендерної документації, є завершені договори підряду щодо капітального ремонту, будівництва, добудови чи реконструкції об’єктів, виконані в період 2019-2020 років, та такі що по вартості є не менші 30% від очікуваної вартості закупівлі. Замовником не надано довідки про виконання договору, та договору вартість якого є не меншою 30% від очікуваної вартості даної закупівлі. Так, як зазначені невідповідність відносяться до документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, учасник має право усунути зазначене порушення, протягом 24 годин, з моменту розміщення повідомлення в електронній системі, про виявлені невідповідності. Таким чином, тендерний комітет просить учасника усунути невідповідності, виявлені в його тендерній пропозиції, шляхом публікації виправлених довідок у довільній формі, а точніше: - довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з зазначення найменування, кількості, технічного стану, року випуску, інформації про те, чи зазначена довідка є власною чи орендованою. В довідці обов’язково мусить бути вказаний весь необхідний перелік техніки, що необхідна для виконання зазначених робіт, та врахований в розділі 2 і 3 підсумкової відомості ресурсів учасника. - довідку, складену у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням інформації, необхідних для виконання зазначених робіт: про загальну кількість працівників, ПІБ працівника, посада кожного з працівників, що буде залучатись до виконання зазначених робіт, відомості про освіту та досвід (чи стаж) кожного з таких працівників. В довідці обов’язково мусить бути вказаний весь необхідний перелік персоналу, що необхідний для виконання зазначених робіт. - довідку у довільній формі про виконання договору, що по вартості є не меншим 30% від очікуваної вартості закупівлі, та завірена учасником копія договору (або договорів) на виконання аналогічних робіт без додатків, завірені учасником копії позитивних листів-відгуків по вищезазначеним угодам про виконання аналогічних договорів, з інформацією про номер і дату договорів, що виконувались та на підставі яких видається відповідний відгук, виданих не раніше дати виходу оголошення.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СТРИЙБУДМОНТАЖ" #33458704

№ рішення у справі

63/84-р/к

Дата рішення у справі

28.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Документи

21 серпня 2020 14:39
Електронний підпис
21 серпня 2020 14:36
Протокол відхилення

Документи

25 серпня 2020 14:13
Електронний підпис
25 серпня 2020 13:59
Протокол відхилення

Інформація про відміну

Дата відміни
25 серпня 2020 14:13
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі