Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Система передачі відео, звуку та даних через публічні мережі інтернет
Очікувана вартість
1 675 000,00 UAH
UA-2020-07-11-000076-a a7ee4661747b46a191e7f5d46fa138db
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савенко Ольга Ігорівна

+380674471691 savenko.o@kievtv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Київської міської ради «Телекомпанія «Київ»
Код ЄДРПОУ: 25195855
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Хрещатик, будинок 36
Контактна особа: Савенко Ольга Ігорівна
+380674471691
savenko.o@kievtv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2020 23:23
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 29 липня 2020 12:33
Очікувана вартість: 1 675 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 375,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32270000-6: Цифрова передавальна апаратура


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 од
Система передачі відео, звуку та даних через публічні мережі інтернет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Глибочицька, 17М
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 32270000-6 — Цифрова передавальна апаратура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 липня 2020 18:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 18:49
перелік змін.doc
20 липня 2020 18:46
ТД_система передачі відео_НР.doc
20 липня 2020 18:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2020 23:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 18:49
перелік змін.doc
20 липня 2020 18:46
ТД_система передачі відео_НР.doc
11 липня 2020 23:24
ТД_система передачі відео_728_09 липня.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-11-000076-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ВІЖН ХАУС", Код ЄДРПОУ:38886471
Дата подання: 17 липня 2020 18:54
Строк поставки товарів
Шановний замовнику, в п. 4.4. Тендерної документації на закупівлю Система передачі відео, звуку та даних через публічні мережі інтернет, код за ДК 021:2015 - 3227 0000-6 Цифрова передавальна аппаратура (далі – ТД), зазначено, що строк поставки товарів – до 30 вересня 2020 р. А в п. 1.4. Проекту договору, наведеному в Додатку 3 до ТД, вказано, що строк поставки Товару – до 15 серпня 2020 р. Аукціон в цьому тендері призначено на 29.07.2020 р. Згідно ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Отже, у відповідності до ч. 10 ст. 29 Закону, замовник має право розглядати тендерні пропозиції 5 – 20 робочих днів. Таким чином, у цьому тендері замовник може розглянути тендерні пропозиції, визначити учасника переможцем та прийняти рішення про намір укласти договір у період з 29.07.2020 р. по 27.08.2020 р. Згідно ч. 5 ст. 33 Закону, з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Згідно ч. 6 ст. 33 Закону, замовник укладає договір з учасником, який визнаний переможцем не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Отже, у відповідності до ч. 10 ст. 29, ч.ч. 5, 6 ст. 33 Закону, у цьому тендері договір з переможцем фактично може бути підписаний сторонами у період з 09.08.2020 р. по 16.09.2020 р. Строк, у який учасник може поставити товар, що є предметом закупівлі, враховуючи строки його відвантаження виробником, транспортування та митного оформлення, становить 45 календарних днів з дня укладення договору. Отже, якщо строк поставки – до 30.09.2020 р. (згідно п. 4.4. ТД), то, за умови укладення договору у період с 09.08.2020 р. по 16.08.2020 р., учасник встигне поставити товар в строк, що вимагається в ТД. А якщо строк поставки – до 15.08.2020 р. (згідно п. 1.4. Додатку 3 до ТД), то поставити товар в цей строк не представляється можливим. Поставити товар в такі строки може тільки учасник, у якого товар на час проведення тендеру вже знаходиться на складі. Отже, умови ТД та вимоги до предмету закупівлі щодо строку поставки товару (строк поставки до 15.08.2020 та до 30.09.2020) є для учасника невиконуваними, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасника, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону. З огляду на наведене, учасник вимагає усунути вказане порушення під час проведення процедури закупівлі та викласти строк поставки товарів в п. 4.4. ТД та п. 1.4. Додатку 3 до ТД в редакції: «протягом 45 календарних днів з дня укладення договору». Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 17 липня 2020 21:32
Причина: Помилка
Номер вимоги: UA-2020-07-11-000076-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВІЖН ХАУС", Код ЄДРПОУ:38886471
Дата подання: 17 липня 2020 18:56
Виробник обладнання
Шановний замовнику, в останньому абзаці Додатку 1 Тендерної документації на закупівлю Система передачі відео, звуку та даних через публічні мережі інтернет, код за ДК 021:2015 - 3227 0000-6 Цифрова передавальна аппаратура (далі – ТД), зазначено, що всі запропоновані Товари мають бути одного виробника. Предметом закупівлі у цьому тендері є автономна мобільна передавальна частина комплекту, 4 шт. (далі – Мобільна частина), та Серверна приймальна частина комплекту, 1 шт. (далі – Серверна частина). Виробник Мобільної частини Товару, що пропонується учасником у цьому тендері, не виробляє Серверну частину. В документації виробника Мобільної частини вказані технічній вимоги, яким має відповідати Серверна частина. Отже, для гарантованого забезпечення сумісності Мобільної частини Товару із Серверною частиною необхідно забезпечити дотримання технічних вимог, визначених виробником Мобільної частини у документації. Отже, умова ТД та вимога до предмету закупівлі щодо того, що всі запропоновані Товари мають бути одного виробника, є непотрібною для гарантованого забезпечення сумісності Мобільної частини Товару із Серверною частиною, для учасника – невиконуваною, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасника, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону. З огляду на наведене, учасник вимагає усунути вказане порушення під час проведення процедури закупівлі та виключити з Додатку 1 до ТД вимогу щодо того, що всі запропоновані Товари мають бути одного виробника. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 липня 2020 11:38
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-07-11-000076-a.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВІЖН ХАУС", Код ЄДРПОУ:38886471
Дата подання: 17 липня 2020 18:58
Внести до проекту договору про закупівлю положення щодо порядку зміни ціни товару залежно від зміни валютного курсу
Шановний замовнику, керуючись п. 7 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", в зв'язку з суттєвими коливаннями курсу гривні до іноземної валюти вимагаємо внести до проекту договору про закупівлю положення щодо порядку зміни ціни товару залежно від зміни валютного курсу (додається). Відсутність такої умови в договорі обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасника, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 липня 2020 12:21
Відповідно до ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків прямо передбачених даною статею. Ці ж випадки передбачені п. 11.2. проекту Договору, який є додатком 3 до Тендерної документації.
Положення щодо порядку зміни ціни в запропонованій Вами редакції не може бути внесено до умов договору.
Номер вимоги: UA-2020-07-11-000076-a.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВІЖН ХАУС", Код ЄДРПОУ:38886471
Дата подання: 17 липня 2020 21:33
Строк поставки товарів
Шановний замовнику, в п. 4.4. Тендерної документації на закупівлю Система передачі відео, звуку та даних через публічні мережі інтернет, код за ДК 021:2015 - 3227 0000-6 Цифрова передавальна аппаратура (далі – ТД), зазначено, що строк поставки товарів – до 30 вересня 2020 р. А в п. 1.4. Проекту договору, наведеному в Додатку 3 до ТД, вказано, що строк поставки Товару – до 15 серпня 2020 р. Аукціон в цьому тендері призначено на 29.07.2020 р. Згідно ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Отже, у відповідності до ч. 10 ст. 29 Закону, замовник має право розглядати тендерні пропозиції 5 – 20 робочих днів. Таким чином, у цьому тендері замовник може розглянути тендерні пропозиції, визначити учасника переможцем та прийняти рішення про намір укласти договір у період з 29.07.2020 р. по 27.08.2020 р. Згідно ч. 5 ст. 33 Закону, з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Згідно ч. 6 ст. 33 Закону, замовник укладає договір з учасником, який визнаний переможцем не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Отже, у відповідності до ч. 10 ст. 29, ч.ч. 5, 6 ст. 33 Закону, у цьому тендері договір з переможцем фактично може бути підписаний сторонами у період з 09.08.2020 р. по 26.10.2020 р. Строк, у який учасник може поставити товар, що є предметом закупівлі, враховуючи строки його відвантаження виробником, транспортування та митного оформлення, становить 45 календарних днів з дня укладення договору. Отже, якщо строк поставки – до 30.09.2020 р. (згідно п. 4.4. ТД), то, за умови укладення договору у період с 09.08.2020 р. по 16.08.2020 р., учасник встигне поставити товар в строк, що вимагається в ТД. А якщо строк поставки – до 15.08.2020 р. (згідно п. 1.4. Додатку 3 до ТД), то поставити товар в цей строк не представляється можливим. Поставити товар в такі строки може тільки учасник, у якого товар на час проведення тендеру вже знаходиться на складі. Отже, умови ТД та вимоги до предмету закупівлі щодо строку поставки товару (строк поставки до 15.08.2020 та до 30.09.2020) є для учасника невиконуваними, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасника, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону. З огляду на наведене, учасник вимагає усунути вказане порушення під час проведення процедури закупівлі та викласти строк поставки товарів в п. 4.4. ТД та п. 1.4. Додатку 3 до ТД в редакції: «протягом 45 календарних днів з дня укладення договору». Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 липня 2020 12:29
П.4.4. розділу 1 тендерної документації передбачений термін поставки Товару до 30 вересня 2020 року. Проект договору, передбачений додатком 3 до тендерної документації, є проектом, умови якого можуть бути доповнені і скориговані під час безпосереднього укладення договору, про що прямо укладено в додатку.
За умови своєчасно підписання договору, у Учасника буде орієнтовно 40-45 днів для поставки товару.

Документи подані скаржником

17 липня 2020 18:58
До вимоги 3.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2020 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМНИЙ ІНТЕГРАТОР "ОПТА" 1 497 000,00
UAH з ПДВ
1 345 620,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІЖН ХАУС" 1 500 120,30
UAH з ПДВ
1 345 620,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 13:06
Електронний підпис
28 серпня 2020 13:02
Копія Витягу з ЄДР.pdf
28 серпня 2020 13:02
Довідка_20211495440830096738.pdf.p7s
28 серпня 2020 13:02
Довідка_20211495440830096738.pdf
28 серпня 2020 13:02
Довідка Ліцензування.pdf
28 серпня 2020 13:01
Довідка (3).zip
28 серпня 2020 13:01
Довідка (1).zip
30 липня 2020 13:00
Електронний підпис
27 липня 2020 18:22
Електронний підпис
27 липня 2020 18:19
Certificat CE PRO3 2019.pdf
27 липня 2020 18:19
PRO3_DoC_RED_EN Переклад.pdf
27 липня 2020 18:19
PRO3_DoC_RED_EN.pdf
27 липня 2020 18:19
Reseller certificate Переклад.pdf
27 липня 2020 18:19
Reseller certificate.pdf
27 липня 2020 18:19
Цінова Пропозиція.pdf

Публічні документи

27 липня 2020 19:50
Електронний підпис
27 липня 2020 19:50
VH_LU_OFFER.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СИСТЕМНИЙ ІНТЕГРАТОР "ОПТА"

ТОВ "ВІЖН ХАУС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СИСТЕМНИЙ ІНТЕГРАТОР "ОПТА"
#43322651
Переможець 1 345 620,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 17:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2020 16:52

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону; … (інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям наведена у Додатку 2 до тендерної документації)» Відповідно до вимог таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації (Перелік документів, які надаються усіма учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (стаття 16 Закону)) в якості підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів Учасник мав надати довідку, у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки учасника, з підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічного договору. Довідка повинна містити назви та адреси замовника (замовників), П.І.Б. і телефони контактних осіб замовника. До довідки додати не менше однієї засвідченої учасником копії договору з доказами належного виконання такого договору. Додатково Учасники можуть надати копії листів-відгуків* вказаних у довідці підприємств, установ, організацій. Однак Учасник не підтвердив належним чином відповідність його кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів». З метою усунення виявлених невідповідностей Учасник має надати: 1) довідку, у довільній формі, завірену підписом уповноваженої особи та відбитком печатки учасника, з підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічного договору. Довідка повинна містити назви та адреси замовника (замовників), П.І.Б. і телефони контактних осіб замовника; 2) копію не менше однієї засвідченої учасником копії договору з доказами належного виконання такого договору. 2. Відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом … завантаження файлів з: …- документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Відповідно до вимог п.п. 2.3. п.2 таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації серед документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів Тендерної пропозиції та договору про закупівлю, Учасник мав надати копію наказу про призначення (вступ) на посаду, завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника, яка не була розміщена. З метою усунення виявлених невідповідностей Учасник має надати: копію наказу про призначення (вступ) на посаду посадової особи Учасника, завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМНИЙ ІНТЕГРАТОР "ОПТА"
#43322651
1 345 620,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 15:31
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 14:31
договір укладений
10 вересня 2020 14:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 345 620,00
UAH (в тому числі ПДВ 224 270,00 UAH)