Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з відведення стічних вод (централізоване водовідведення)
Очікувана вартість
210 369,96 UAH
UA-2020-07-11-000075-a 4c6a12e1e4164d2d8149f179dd82c433
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуцол Світлана Михайлівна

+380432566635 obltub1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "ВОСТМО "Фтизіатрія" ВОР"
Код ЄДРПОУ: 05484008
Місцезнаходження: 23233, Україна , Вінницька обл., село Бохоники, Комплекс будівель і споруд, буд. б/н
Контактна особа: Гуцол Світлана Михайлівна
+380432566635
obltub1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно п. 2 ч. 2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин).Враховуючи наявність розподільчих мереж КП «Вінницяоблводоканал» забезпечує повний цикл з централізованого водовідведення стічних вод. Не укладання договору з КП «Вінницяоблводоканал» призведе до припинення, або обмеження водовідведення стічних вод КНП "ВОСТМО "Фтизіатрія" ВОР". Відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, в наслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи КП "Вінницяоблводоканал" , єдине підприємство - виконавець, яке надає послуги з централізованого водовідведення стічних вод населенню та іншим споживачам

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2020 15:39
Оскарження наміру укласти договір: 23 липня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28230 м.куб
Послуги з відведення стічних вод (централізоване водовідведення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23233, Україна, Вінницька область, Вінницький район, с. Бохоники, комплекс будівель і споруд, буд. б/н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

11 липня 2020 23:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Вінницяоблводокана"
#03339012
Переможець 210 369,96
UAH з ПДВ
17 липня 2020 15:39

Документи

17 липня 2020 15:38
Електронний підпис
17 липня 2020 15:37
img778.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 15:39

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Вінницяоблводокана"
#03339012
210 369,96
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 липня 2020 15:38
Електронний підпис
17 липня 2020 15:37
img778.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 10:10
Електронний підпис укладений
01 липня 2021 10:15
img182.jpg зміни до договору
01 липня 2021 10:06
img181.jpg зміни до договору
01 липня 2021 10:06
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 21:08
Сканировать10001.PDF зміни до договору
21 січня 2021 21:07
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 21:47
Сканировать10004.PDF зміни до договору
05 січня 2021 21:45
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 15:48
img794.pdf укладений
23 липня 2020 15:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 337 В
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення суми договору на 20%
Номер договору про закупівлю: 337 В
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення фінансування
Номер договору про закупівлю: 337 В
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 250 107,25
UAH (в тому числі ПДВ 41 684,54 UAH)