Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комплект обладнання для облаштування ефірного комплексу
Очікувана вартість
3 650 000,00 UAH
UA-2020-07-11-000074-a 9e26e76f309b43b1b1207e602dae2d2f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савенко Ольга Ігорівна

+380674471691 savenko.o@kievtv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Київської міської ради «Телекомпанія «Київ»
Код ЄДРПОУ: 25195855
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Хрещатик, будинок 36
Контактна особа: Савенко Ольга Ігорівна
+380674471691
savenko.o@kievtv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2020 22:29
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 30 липня 2020 14:09
Очікувана вартість: 3 650 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32210000-8: Обладнання для телерадіомовлення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
комплект обладнання для облаштування ефірного комплексу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Глибочицька, 17-М
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 жовтня 2020
ДК 021:2015: 32210000-8 — Обладнання для телерадіомовлення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-11-000074-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВІЖН ХАУС", Код ЄДРПОУ:38886471
Дата подання: 18 липня 2020 10:57
Строк поставки товарів
Шановний замовнику, в п. 4.4. Тендерної документації на закупівлю комплекту обладнання для облаштування ефірного комплексу, код за ДК 021:2015 - 32210000-8 Обладнання для телерадіомовлення (далі – ТД) та п. 1.4. Додатку 3 до ТД, зазначено, що строк поставки товарів – до 16 жовтня 2020 р. Аукціон в цьому тендері призначено на 30.07.2020 р. Згідно ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Отже, у відповідності до ч. 10 ст. 29 Закону, замовник має право розглядати тендерні пропозиції 5 – 20 робочих днів. Таким чином, у цьому тендері замовник може розглянути тендерні пропозиції, визначити учасника переможцем та прийняти рішення про намір укласти договір у період з 30.07.2020 р. по 28.08.2020 р. Згідно ч. 5 ст. 33 Закону, з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Згідно ч. 6 ст. 33 Закону, замовник укладає договір з учасником, який визнаний переможцем не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Отже, у відповідності до ч. 10 ст. 29, ч.ч. 5, 6 ст. 33 Закону, у цьому тендері договір з переможцем фактично може бути підписаний сторонами у період з 10.08.2020 р. по 27.10.2020 р. Строк, у який учасник може поставити товар та надати послуги, що є предметом закупівлі, враховуючи строки відвантаження виробниками, транспортування та митного оформлення Товару, надання послуг, становить 55 календарних днів з дня укладення договору. Отже, якщо строк поставки – до 16.10.2020 р. (згідно п. 4.4. ТД, п. 1.4. Додатку 3 до ТД), то учасник встигне поставити товар, що є предметом закупівлі в цьому тендері, у вказаний строк тільки якщо договір буде укладено у період с 10.08.2020 р. по 22.08.2020 р. Якщо договір буде укладено у період з 23.08.2020 р. по 16.10.2020 р., то поставити товар в такі строки може тільки учасник, у якого товар на час проведення тендеру вже знаходиться на складі. А якщо договір буде укладено у період з 17.10.2020 р. по 27.10.2020 р., то поставити товар в строк, встановлений в ТД, не представляється можливим. Отже, умови ТД та вимоги до предмету закупівлі щодо строку поставки товару (до 16.10.2020), за певних обставин можуть виявитися для учасника критично ризикованими або взагалі невиконуваними, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасника, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону. З огляду на наведене, учасник вимагає усунути вказане порушення під час проведення процедури закупівлі та викласти строк поставки товарів в п. 4.4. ТД та п. 1.4. Додатку 3 до ТД в редакції: «протягом 55 календарних днів з дня укладення договору». Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 липня 2020 14:26
Розглянувши вимогу, змушені відмовити в її задоволенні з огляду на таке.
Істотною інформацією при формуванні тендерної документації, а також при заповненні інформації на сайті уповноваженого органу є конкретна (кінцева) дата поставки товару. Прописати кількість днів без привʼязки до кінцевої дати є неможливим. Відповідно, Ваша Вимога є такою, що неможливо виконати.
При цьому, інформуємо про наступне. При плануванні закупівлі Замовник розраховує не лише строки для можливої поставки товару, а й можливість здійснення оплати.
За умови успішного проведення закупівлі та своєчасного укладення договору, потенційний переможець буде мати орієнтовно 60 (+/-) днів для здійснення поставки товару, що є достатнім строком для поставки товару, навіть з оглядом на карантин та існуючі заходи по його запобіганню. Умови для «штучного» непідписання договору та умови для затягування цього процесу, Замовник при плануванні закупівлі не розглядав.
Строки поставки розраховуються також з урахуванням необхідності проведення оплати до 31 грудня 2020 року.
Номер вимоги: UA-2020-07-11-000074-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВІЖН ХАУС", Код ЄДРПОУ:38886471
Дата подання: 18 липня 2020 10:58
Положення щодо порядку зміни ціни товару залежно від зміни валютного курсу
Шановний замовнику, керуючись п. 7 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", в зв'язку з суттєвими коливаннями курсу гривні до іноземної валюти вимагаємо внести до проекту договору про закупівлю, викладеного в Додатку 3 до Тендерної документації, положення щодо порядку зміни ціни товару залежно від зміни валютного курсу (додається). Відсутність такої умови в договорі обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасника, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 липня 2020 13:40
Відповідно до ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків прямо передбачених даною статею. Ці ж випадки передбачені п. 11.2. проекту Договору, який є додатком 3 до Тендерної документації.
Положення щодо порядку зміни ціни в запропонованій Вами редакції не може бути внесено до умов договору.
Номер вимоги: UA-2020-07-11-000074-a.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВІЖН ХАУС", Код ЄДРПОУ:38886471
Дата подання: 18 липня 2020 11:00
Збільшити строк усунення недоліків
Шановний замовнику, в п. 5.9. Додатку 3 до Тендерної документації на закупівлю комплекту обладнання для облаштування ефірного комплексу, код за ДК 021:2015 - 32210000-8 Обладнання для телерадіомовлення (далі – ТД) зазначено, що «5.9. У разі виявлення Товару неналежної якості Постачальник зобов'язаний: - у разі необхідності визначення причин втрати якості Товару (наявності дефектів) у 3-денний строк з моменту одержання від Покупця відповідної письмової згоди організувати проведення експертизи Товару компетентним органом (установою); - прийняти Товар і задовольнити вимогу Покупця по заміні Товару неналежної якості на Товар належної якості протягом п‘яти днів з моменту виставлення Покупцем такої вимоги». Для заміни Товару новим строк усунення недоліків впродовж 5 днів є замалим, оскільки для заміни Товару потрібен такий самий строк, як і для поставки нового Товару. Таким чином, умова ТД щодо строку усунення недоліків впродовж 5 днів обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасника, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на наведене, учасник вимагає усунути вказане порушення під час проведення процедури закупівлі та збільшити строк усунення недоліків з 5 днів до 55 днів з моменту отримання від Покупця відповідного повідомлення. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 липня 2020 13:39
Проект договору, передбачений додатком 3 до тендерної документації, є проектом, умови якого можуть бути доповнені і скориговані під час безпосереднього укладення договору, про що прямо прописано в додатку. У випадку надання належної аргументації, Замовник готовий дещо здвинути встановлені в проекті договору терміни, однак беручи до уваги специфіку діяльності Замовника, говорити про погодження строків, передбачених у вимозі, є недоречним.
Номер вимоги: UA-2020-07-11-000074-a.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВІЖН ХАУС", Код ЄДРПОУ:38886471
Дата подання: 18 липня 2020 11:01
Виключити з п. 7.1. Додатку 3 слова «Видаткова накладна на Товар підписується Сторонами після здійснення Продавцем обов’язку з монтажу та налаштуванню Товару»
Шановний замовнику, в останньому реченні п. 7.1. Додатку 3 до Тендерної документації на закупівлю комплекту обладнання для облаштування ефірного комплексу, код за ДК 021:2015 - 32210000-8 Обладнання для телерадіомовлення (далі – ТД) зазначено, що «Видаткова накладна на Товар підписується Сторонами після здійснення Продавцем обов’язку з монтажу та налаштуванню Товару». Вказана умова договору є незаконною. Так, Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (далі – Закон про бухоблік), який поширюється на всіх юридичних осіб України, покладає на них обов’язок складати первинні документи, які містять відомості про господарську операцію. Вищевказана умова договору призведе до порушення вказаного закону та до недостовірності даних в бухгалтерському обліку сторін договору у відповідному звітному періоді. Згідно ст. 527 ЦК України, боржник зобов'язаний виконати свій обов'язок, а кредитор - прийняти виконання. Кожна із сторін у зобов'язанні має право вимагати доказів того, що обов'язок виконується належним боржником або виконання приймається належним кредитором чи уповноваженою на це особою. Згідно ч. 1 ст. 689 ЦК України, покупець зобов’язаний прийняти товар. Згідно ч.ч. 1, 4 ст. 545 ЦК України, прийнявши виконання зобов'язання, кредитор повинен видати боржнику розписку про одержання виконання частково або в повному обсязі. У разі відмови кредитора видати розписку боржник має право затримати виконання зобов'язання. У цьому разі настає прострочення кредитора. Отже, вищевказана умова договору, згідно якої покупець має право не підписувати видаткову накладну в момент виконання постачальником обов’язку з поставки товару, і підписати її після надання постачальником послуг за договором, є незаконною, ставить учасника у не рівне та край невигідне становище порівняно з замовником, призводить до дискримінації учасника та обмежує конкуренцію, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на наведене, учасник вимагає усунути вказане порушення під час проведення процедури закупівлі та виключити з п. 7.1. Додатку 3 слова «Видаткова накладна на Товар підписується Сторонами після здійснення Продавцем обов’язку з монтажу та налаштуванню Товару». Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 липня 2020 13:32
Інструкція щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затверджена наказом Міністерства фінансів України від 12.03.20132 року №333 окрім видатків на придбання обладнання передбачає здійснення видатків на монтаж та пусконалагодження обладнання на місцях його безпосередньої експлуатації, якщо це обумовлено договором на придбання зазначеного обладнання.
Умовами закупівлі передбачається закупівлі товару з монтажем. Умовами закупівлі не передбачається розділяти поставку товару і його монтаж у часі. Відповідно, потенційний учасник-переможець вправі одночасно здійснити поставку з монтажем. Порушень бухгалтерського обліку в таких діях не вбачається.
Номер вимоги: UA-2020-07-11-000074-a.b5
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВІЖН ХАУС", Код ЄДРПОУ:38886471
Дата подання: 18 липня 2020 11:02
Виключити з Додатку 3 п. 8.2.
Шановний замовнику, в п. 8.2. Додатку 3 до Тендерної документації на закупівлю комплекту обладнання для облаштування ефірного комплексу, код за ДК 021:2015 - 32210000-8 Обладнання для телерадіомовлення (далі – ТД) зазначено, що «у випадку порушення зобов’язань, передбачених даним Договором Постачальником, щодо не поставки Товару у строки передбачені даним Договором, ненадання демоверсії на Товар згідно з п. 2.2. Договору, в інших випадках, Постачальник на вимогу Покупця зобовʼязаний сплатити штраф у розмірі 2% відсотків загальної суми Договору. Також Покупець має право в односторонньому порядку розірвати цей Договір, направивши про це відповідне повідомлення Замовникові, після отримання такого повідомлення Договір вважається розірваним». З огляду на очікувану вартість товару, що закуповується за цим тендером, 2 % загальної суми договору становить 73 000 грн. Такий розмір штрафу за порушення постачальником строку поставки Товару на один день, порушення будь-якого іншого неістотного зобов’язання за договором, особливо з огляду на карантин COVID-19 та заходи по запобіганню його поширення, є несправедливим, неспіврозмірним та надто ризикованим для постачальника. Згідно ЦК України одностороннє розірвання договору з ініціативи покупця може бути наслідком тільки істотного порушення постачальником договору (ч. 2 ст. 678 ЦК України та ін.). З огляду на наведене, вказаний пункт договору є несправедливим та надто ризикованим для постачальника; крім того, враховуючи відсутність в договорі будь-якої відповідальності покупця за порушення своїх зобов’язань, цей пункт ставить учасника у не рівне та край невигідне становище порівняно з замовником, призводить до дискримінації учасника та обмежує конкуренцію, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на наведене, учасник вимагає усунути вказане порушення під час проведення процедури закупівлі та виключити з Додатку 3 п. 8.2. У такому випадку відповідальність постачальника за порушення зобов’язань за договором буде врегульована ст. 231 Господарського кодексу України. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 липня 2020 13:18
Шановний учаснику дякуємо за приділену увагу до закупівлю.
Розглянувши вимогу, змушені відмовити в її задоволенні з огляду на таке.
При плануванні закупівлі Замовник розраховує не лише строки для можливої поставки товару, а й можливість здійснення оплати.
За умови успішного проведення закупівлі та своєчасного укладення договору, потенційний переможець буде мати орієнтовно 60 (+/-) днів для здійснення поставки товару, що є достатнім строком для поставки товару, навіть з оглядом на карантин та існуючі заходи по його запобіганню.
З іншої сторони, всі розрахунки за поставлений товар замовник має провести до кінця бюджетного року, тобто до 31 грудня 2020 року. З урахуванням умов постоплати, строки поставки та можливі порушення строків поставки є істотним порушенням для Замовника.
Відповідно, Замовник не готовий видаляти пункт 8.2. з проекту Договору. При цьому звертаємо Вашу увагу на те, що положення, закріплені в п. 8.2. проекту Договору, є правом, а не обовʼязком Замовника. І будуть бути застосовані у виключних випадках.
Номер вимоги: UA-2020-07-11-000074-a.b6
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВІЖН ХАУС", Код ЄДРПОУ:38886471
Дата подання: 18 липня 2020 11:03
Пеня
Шановний замовнику, в Додатку 3 до Тендерної документації на закупівлю комплекту обладнання для облаштування ефірного комплексу, код за ДК 021:2015 - 32210000-8 Обладнання для телерадіомовлення (далі – ТД) замовник виклав проект договору, що буде підписуватися за результатами цієї процедури закупівлі. В проекті договору відсутня пеня за прострочку замовником оплати вартості поставленого товару та наданих послуг. Відсутність в проекті договору відповідальності замовника за порушення його зобов’язань за договором ставить учасника у не рівне та край невигідне становище порівняно з замовником, оскільки штрафні санкції за прострочку поставки товару існує, а штрафних санкцій за прострочку оплати немає. Відсутність в проекті договору умови про пеню за прострочку замовником оплати вартості поставленого товару обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасника, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на наведене, учасник вимагає усунути вказане порушення під час проведення процедури закупівлі та доповнити проект договору пунктом 8.3. в редакції: «8.3. У випадку порушення строків виконання зобов’язання з оплати вартості Послуг, передбачених Договором, Замовник сплачує Виконавцю пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми заборгованості за кожен день прострочення, за весь період прострочення, починаючи з першого дня прострочення по день надходження суми заборгованості на банківський рахунок Виконавця». Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 липня 2020 12:37
В додатку 3 до тендерної документації, в якому викладений проект договору на закупівлі, зазначено, що умови договору не є остаточними і вичерпними та можуть бути доповнені і скориговані Замовником під час безпосереднього укладення договору. При укладенні договору Замовником будуть розглянуті побажання, викладені у Вимозі.
Номер вимоги: UA-2020-07-11-000074-a.b7
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВІЖН ХАУС", Код ЄДРПОУ:38886471
Дата подання: 18 липня 2020 11:05
Пеня (2)
Шановний замовнику, в Додатку 3 до Тендерної документації на закупівлю комплекту обладнання для облаштування ефірного комплексу, код за ДК 021:2015 - 32210000-8 Обладнання для телерадіомовлення (далі – ТД) замовник виклав проект договору, що буде підписуватися за результатами цієї процедури закупівлі. В проекті договору відсутня пеня за прострочку замовником оплати вартості поставленого товару та наданих послуг. Відсутність в проекті договору відповідальності замовника за порушення його зобов’язань за договором ставить учасника у не рівне та край невигідне становище порівняно з замовником, оскільки штрафні санкції за прострочку поставки товару існує, а штрафних санкцій за прострочку оплати немає. Відсутність в проекті договору умови про пеню за прострочку замовником оплати вартості поставленого товару обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасника, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на наведене, учасник вимагає усунути вказане порушення під час проведення процедури закупівлі та доповнити проект договору пунктом 8.3. в редакції: «8.3. У випадку порушення строків виконання зобов’язання з оплати вартості Послуг, передбачених Договором, Замовник сплачує Виконавцю пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми заборгованості за кожен день прострочення, за весь період прострочення, починаючи з першого дня прострочення по день надходження суми заборгованості на банківський рахунок Виконавця». Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 липня 2020 12:35
В додатку 3 до тендерної документації, в якому викладений проект договору на закупівлі, зазначено, що умови договору не є остаточними і вичерпними та можуть бути доповнені і скориговані Замовником під час безпосереднього укладення договору. При укладенні договору Замовником будуть розглянуті побажання, викладені у Вимозі.

Документи подані скаржником

18 липня 2020 10:58
До вимоги 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2020 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Комтел" 3 372 426,72
UAH з ПДВ
2 749 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СЕРЕДЮК НАТАЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА" 3 590 000,00
UAH з ПДВ
2 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ ТЕЛЕВІЗІЙНОГО МОВЛЕННЯ" 3 650 000,00
UAH з ПДВ
2 754 843,24
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СИСТЕМНИЙ ІНТЕГРАТОР "ОПТА" 3 649 500,00
UAH з ПДВ
2 911 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕР-СЕРВІС" 3 101 306,69
UAH з ПДВ
2 999 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 16:38
Електронний підпис
17 серпня 2020 16:35
Довідки.pdf
17 серпня 2020 16:35
Витяг.pdf
12 серпня 2020 16:51
Електронний підпис
12 серпня 2020 16:50
Електронний підпис
12 серпня 2020 16:46
хоменко.jpg
12 серпня 2020 16:46
ДПІ.rar
12 серпня 2020 16:46
Довідка1.zip
12 серпня 2020 16:46
Довідка.zip
04 серпня 2020 10:59
Електронний підпис
04 серпня 2020 10:58
Довідка про договір.pdf
03 серпня 2020 17:16
Електронний підпис
03 серпня 2020 17:15
Договір поставки.pdf
03 серпня 2020 17:15
Довідка про договір .pdf
28 липня 2020 16:36
Електронний підпис
28 липня 2020 16:35
Технічна частина .pdf
28 липня 2020 16:35
Тендерна пропозиція.pdf
28 липня 2020 16:35
Документи.pdf

Публічні документи

28 липня 2020 19:58
Електронний підпис

Публічні документи

28 липня 2020 23:32
Електронний підпис
28 липня 2020 23:31
Електронний підпис
28 липня 2020 23:29
Договір ДТУ - _16-999.pdf

Публічні документи

28 липня 2020 17:26
Електронний підпис
28 липня 2020 17:10
EMS Certificate of Origin.pdf
28 липня 2020 17:10
EMS OPTA переклад.pdf
28 липня 2020 17:10
EMS OPTA.pdf
28 липня 2020 17:10
Цінова Пропозиція.pdf

Публічні документи

28 липня 2020 17:49
Електронний підпис
28 липня 2020 17:46
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Комтел"

ФОП "СЕРЕДЮК НАТАЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ ТЕЛЕВІЗІЙНОГО МОВЛЕННЯ"

ТОВ "СИСТЕМНИЙ ІНТЕГРАТОР "ОПТА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕР-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Комтел"
#30856848
Переможець 2 749 999,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 18:31
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 серпня 2020 12:38

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону; … (інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям наведена у Додатку 2 до тендерної документації)» Відповідно до вимог п. 1 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації (Перелік документів, які надаються усіма учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (стаття 16 Закону)) в якості підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів Учасник мав надати довідку, у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки учасника, з підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічного договору. Довідка повинна містити назви та адреси замовника (замовників), П.І.Б. і телефони контактних осіб замовника. В якості аналогічних договорів Замовник розглядатиме договори предметом яких є реалізовані проекти ефірної автоматизації на загальнонаціональних телекомпаніях України, Європи, Турції, США. До довідки додати не менше однієї засвідченої учасником копії договору з доказами належного виконання такого договору. Додатково Учасники можуть надати копії листів-відгуків* вказаних у довідці підприємств, установ, організацій. Однак Учасник не підтвердив належним чином відповідність його кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів». З метою усунення виявлених невідповідностей Учасник має надати: 1) довідку, у довільній формі, завірену підписом уповноваженої особи та відбитком печатки учасника, з підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічного договору. Довідка повинна містити назви та адреси замовника (замовників), П.І.Б. і телефони контактних осіб замовника; 2) копію не менше однієї засвідченої учасником копії договору з доказами належного виконання такого договору.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2020 18:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Комтел"
#30856848
2 749 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 14:17
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 16:01
договір укладений
28 серпня 2020 15:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 749 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 458 333,17 UAH)