Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво системи відеоспостереження в Центральному парку ім.Лесі Українки» згідно з Робочим проектом
Очікувана вартість
1 396 350,20 UAH
UA-2020-07-11-000064-a fa653e02282c4bc3a0c0998226834b1f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чіпак Дмитро Олександрович

+380952127731 CHIPAK.DMYTRO@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ МУНІЦИПАЛЬНОЇ ВАРТИ ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 39985748
Місцезнаходження: 43000, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 17
Контактна особа: Чіпак Дмитро Олександрович
+380952127731
CHIPAK.DMYTRO@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 00:00
Очікувана вартість: 1 396 350,20 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 963,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Необхідність якісного виконання робіт згідно з Робочим проектом.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
«Будівництво системи відеоспостереження в Центральному парку ім.Лесі Українки» згідно з Робочим проектом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Богдана Хмельницького, 17, Луцьк, Волинська область, 43025, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки з Підрядником за виконані роботи провадяться у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника, за закінчені роботи згідно актів виконаних робіт при наявності бюджетних коштів на реєстраційному рахунку Замовника. Оплата здійснюється після підписання Замовником довідки форми КБ-3 та акта форми КБ-2в з розрахунками та виконавчою документацією згідно з графіком виконання етапів робіт. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Будівництво
Дата подання: 13 липня 2020 12:17
Дата відповіді: 14 липня 2020 09:50
Добрий день. Потрібна ліцензія на виконання будівельних робіт?
Відповідь: Доброго дня.
У Додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі серед документів та інформації, необхідної для оцінки відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам передбачено подання копії:
-ліцензії на право провадження господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, яка передбачає такі види робіт: будівельні та монтажні роботи; монтаж інженерних мереж;
-або ліцензії на право провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV та V категорії складності, яка передбачає такі види робіт: будівельні та монтажні роботи; монтаж інженерних мереж.
Уточнення
Дата подання: 14 липня 2020 10:23
Дата відповіді: 15 липня 2020 18:53
Зараз замість дозволу на проведення верхолазних та скелелазних робіт отримують декларацію відповідності матеріально-технічної бази з питань охорони праці. Чи можуть учасники надати її замість дозволу?
Відповідь: У відповідь на Ваше питання, отримане на платформі smarttender.biz 14.07.2020 о 10:23 повідомляємо наступне:
Ви можете надати як Учасник декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці згідно змін, що мали місце в законодавстві.
Будівництво
Дата подання: 14 липня 2020 11:38
Дата відповіді: 15 липня 2020 18:54
У проектні документації клас наслідків інженером-проектантом вказаний СС1(незначні наслідки) і відповідають І та ІІ категорія складності , виконання даних робіт не потребують обов'язкового ліцензування. Виконання даних робіт можна виконати і без використання підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників. Всі ці обмеження здійснено з ціллю просунути конкретного виконавця робіт. Діскримінаця інших учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше питання, отримане на платформі smarttender.biz 14.07.2020 о 11:38 повідомляємо наступне:
Згідно Робочого проекту «Будівництво системи відеоспостереження в Центральному парку ім. Лесі Українки» (далі – Проект) передбачено прокладання волоконно-оптичного та СІП кабелю з перетином вулиці Глушець над лініями електропередачі міського електротранспорту. Відповідно дані роботи потрібно буде виконати із використанням спеціалізованих підіймальних пристроїв, таких як: підйомні колиски, механічні підіймачі або будівельні підйомники.
Окрім того дана ділянка дороги є вузькою і проходить як об’їзний (під’їзний) шлях до ринку «Центральний», здійснити перекриття руху транспорту у даній ділянці буде неможливо. Також у Проекті передбачено ряд робіт, що повинні бути виконані на висоті 5 і вище метрів.
Жодної дискримінації щодо участі департаментом муніципальної варти Луцької міської ради як Замовником не здійснюється.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» 1 396 350,19
UAH
1 396 350,19
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»
#41522192
Переможець 1 396 350,19
UAH
24 липня 2020 15:08

Документи

24 липня 2020 15:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»
#41522192
1 396 350,19
UAH
Документи

Документи

24 липня 2020 15:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір підряду № 180 від 28.07.2020.pdf укладений
28 липня 2020 18:45
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 17:49
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2020 16:09
Додаткова угода № 2 про внесення змін до Договору підряду № 180 від 28 липня 202 (1).pdf зміни до договору
03 вересня 2020 16:02
Протокольне рішення УО № 7 (1).pdf зміни до договору
06 серпня 2020 17:04
Додаток № 3 до Договору № 180 (1).PDF зміни до договору
06 серпня 2020 17:04
Додаток № 1 до Договору № 180 (1).PDF зміни до договору
06 серпня 2020 17:04
Додаток № 2 до Договору № 180 (1).PDF зміни до договору
06 серпня 2020 17:04
Додаткова угода № 1 до Договору № 180 від 28 липня 2020 року (1).pdf зміни до договору
06 серпня 2020 17:04
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 16:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічних помилок у Додатках до основного договору.
Номер договору про закупівлю: 180
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За результатами прийняття виконаних робіт.
Номер договору про закупівлю: 180
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 366 383,64
UAH (в тому числі ПДВ 227 730,61 UAH)