Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт з капітального ремонту та утеплення фасадів житлового будинку ОСББ «Дім» за адресою: бульвар Перова, 13/2 Дніпровський район, м. Київ ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
3 718 360,00 UAH
UA-2020-07-10-008317-c f615379c295a460781772cab404e7d66
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Скляренко

+380442345410
+380442345427
sklyar-min@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 25772436
Вебсайт: http://www.kyivesko.com.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а
Контактна особа: Валентина Скляренко
+380442345410,+380442345427
sklyar-min@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 19:09
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2020 16:00
Початок аукціону: 04 вересня 2020 14:07
Очікувана вартість: 3 718 360,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 592,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРУПА ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТУ З ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ В АДМІНІСТРАТИВНИХ І ГРОМАДСЬКИХ БУДІВЛЯХ М.КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ); Місцезнаходження: 01601, м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 3-А; Категорія: Замовник, визначений у пункті 3 частини 4 статті 2 Закону; Код ЄДРПОУ: 25772436 Обсяг та місце виконання робіт відповідно до відомості обсягів робіт, матеріалів і устаткування з схемами (технічні вимоги Додаток 4) місце: бульвар Перова, 13/2
Усі документи, що готуються учасником, складаються українською мовою та відповідно до умов пункту 7 розділу І Тендерної документації.
Строк виконання робіт 60 календарних днів з дати укладання угоди
Строк виконання робіт може бути змінений в залежності від терміну проведення процедури закупівлі
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт з капітального ремонту та утеплення фасадів житлового будинку ОСББ «Дім» за адресою: бульвар Перова, 13/2 Дніпровський район, м. Київ ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02218, Україна, м. Київ, м.Київ, бульвар Перова, 13/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 вересня 2020  —  20 листопада 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) в розмірі до 30% від суми договору. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2020 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 15:46
5 Перелік змін Дім 3.pdf
21 серпня 2020 15:46
2 ТД- фасад Дім із змінами 2.pdf
24 липня 2020 20:05
5 Перелік змін 2.pdf
24 липня 2020 20:05
2 ТД- фасад Дім із змінами.pdf
10 липня 2020 19:10
2 ТД- фасад Дім.pdf
10 липня 2020 19:09
Проект договору БМР 70_30.pdf
21 серпня 2020 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 20:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 19:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 15:46
5 Перелік змін Дім 3.pdf
21 серпня 2020 15:46
2 ТД- фасад Дім із змінами 2.pdf
24 липня 2020 20:05
5 Перелік змін 2.pdf
24 липня 2020 20:05
2 ТД- фасад Дім із змінами.pdf
10 липня 2020 19:10
2 ТД- фасад Дім.pdf
10 липня 2020 19:09
Проект договору БМР 70_30.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

КВАЛІФІКАЦІЙНІІ КРИТЕРІЇ
Дата подання: 13 липня 2020 17:27
Дата відповіді: 16 липня 2020 13:45
Просимо Замовника надати роз’яснення, щодо підтвердження наявності фінансової спроможності, а саме: Чи буде дискваліфікований Учасник, з причини ненадання копій фінансових звітів та податкової декларації за 2018 р. та за 2019 р. за умови, що Учасник був створений у грудні 2019 року та розпочав свою господарську діяльність у 2020 році, тобто складання та подання вказаних документів було неможливе.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При визначенні кваліфікаційних критеріїв у тендерній документації замовник керувався переліком кваліфікаційних критеріїв, зазначених у статті 16 Закону. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність визначені замовником виходячи із специфіки предмета закупівлі. Замовником встановлений чіткий перелік документів для підтвердження учасником своєї кваліфікаційної відповідності.
Приймати участь у торгах або ні учасник вирішує самостійно враховуючи специфіку закупівлі, умови до предмету закупівлі та зважаючи на свій потенціал, кваліфікацію, досвід, фінансову спроможність, тобто відповідність умовам тендерної документації.
Відповідно до умов ст. 29, ст. 31 Закону, розгляд, оцінка тендерних пропозицій учасників, дискваліфікація учасника (відхилення) або визначення переможця буде відбуватись після подання, розкриття тендерних пропозицій учасників та проведення аукціону.
Таким чином, тендерна пропозиція розглядається замовником у цілому, а не частково та у відведений для цього період згідно Закону.
Якщо тендерна пропозиція учасника відповідає умовам тендерної документації та вона визначена найбільш економічно вигідною, така пропозиція буде - переможною.
Щодо "основних фізико-технічних показників" в додатку №4
Дата подання: 15 липня 2020 18:40
Дата відповіді: 16 липня 2020 15:10
Додаток №4 Тендерної документації на закупівлю «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА містить помилку, а саме: згідно з пунктом 6 Загальних положень Тендерної документації Замовника Учасники повинні надати письмове підтвердження про те, що якісні, кількісні та технічні характеристики еквівалентних матеріальних ресурсів або мають покращені характеристики або повністю відповідають якісним, кількісним та іншим характеристикам матеріальних ресурсів, зазначених у Технічному завданні (Додаток 4 до цієї тендерної документації). Проте Додаток № 4 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА» не містить жодних якісних, кількісних та інших характеристик матеріальних ресурсів, при цьому містить посилання на Додаток №1 «Відомості обсягів робіт, матеріалів і устаткування», в якому також такі дані відсутні; З метою забезпечення можливості реалізації права Учасника на участь у процедурі закупівлі просимо виправити вищевказану помилку, вказавши: - які саме показники відносяться до «основних фізико-технічних показників» (вимога встановлена Додатком 4 до тендерної документації) конструкцій із фасадною теплоізоляцією з використанням еквівалентних матеріалів та потребують підтвердження; - вказати необхідне значення таких «основних фізико-технічних показників» або джерело, що містить інформація про такі показники в публічному доступі; - згідно з п. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»--Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності—зазначити, які протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі «основним фізико-технічним показникам», передбаченим Додатком 4 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічні вимоги замовника (додаток 4 до тендерної документації) містять читки умови для учасника щодо надання інформації для підтвердження використання матеріалів, обладнання, конструкцій із фасадною теплоізоляцією згідно вимог замовника або надання еквівалентних. Необхідні для виконання робіт матеріали, обладнання, конструкції із фасадною теплоізоляцією вказані у Відомості обсягів робіт, матеріалів і устаткування та проєктній документації.
З метою забезпечення можливості реалізації права Учасника на участь у процедурі закупівлі замовник у складі тендерної документації виклав технічні вимоги замовника, які містять інструктивні вказівки та умови щодо виконання учасником, вказаний вид та характер робіт, об’єкт (знаходиться у м. Києві), відомість обсягів робіт, матеріалів і устаткування, яка містить в свою чергу склад робіт, назву та марку матеріалів, обладнання тощо згідно проекту, вказана можливість подати пропозицію, що містить матеріали та обладнання відмінні від зазначених у відомості робіт, матеріалів та обладнання, в разі якщо ці матеріали та обладнання є їх еквівалентом, крім того замовником надана можливість ознайомитися та отримати в електронному вигляді проектну документацію. Також учасник має можливість звернутись до виробників матеріалів, обладнання, конструкцій із фасадною теплоізоляцією щодо вивчення та порівняння характеристик матеріалів, фізико-технічних показників конструкцій між вказаними у проекті, тендерній документації та тими, які хоче застосовувати у своїй пропозиції
Разом з цим, повідомляємо: до тендерної документації будуть внесені зміни. Слідкуйте за змінами.
Процедура погодження проектної організації на заміну матеріалів
Дата подання: 15 липня 2020 18:43
Дата відповіді: 16 липня 2020 15:12
На якому етапі має бути надане погодження проектної організації на заміну матеріалів, як обов’язкову умову можливості використання еквівалентних матеріалів, та яка процедура такого погодження?
Відповідь: Технічні вимоги замовника (додаток 4 до тендерної документації) містять дані умови, які повинен виконати учасник, який приймає участь у даній процедурі закупівлі. Згідно закону учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Таким чином етап – період подання пропозиції. Стосовно процедури погодження: Учасник самостійно обирає час, можливості, мову, спосіб зв'язку тощо з проектною організацією. Необхідна інформація (назва, контакти) наведена у технічних вимогах замовника (додаток 4 до тендерної документації).
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-10-008317-c.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "ФОМАЛЬГАУТ-ПОЛІМІН", Код ЄДРПОУ:31481925
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
10 липня 2020 року Комунальне підприємство "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва" Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), далі—Замовник, оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю UA-2020-07-10-008317-c «Виконання робіт з капітального ремонту та утеплення фасадів житлового будинку ОСББ «Дім» за адресою: бульвар Перова, 13/2 Дніпровський район, м. Київ ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт». Товариство з обмеженою відповідальністю «Фомальгаут-Полімін» (далі—Скаржник) має намір прийняти участь у процедурі публічної закупівлі. Проте ознайомившись з Тендерною документацією (далі—Документація), нами було виявлено грубі порушення чинного законодавства з боку Замовника у сфері публічних закупівель, що полягають у недотриманні принципів здійснення закупівель, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі—Закон), встановленні дискримінаційних вимог у тендерній документації, обмеженні конкуренції, які позбавляють Скаржника права на прийняття участі в процедурі закупівлі на рівних умовах, отримання відкритої та прозорої інформації щодо закупівлі, що стало підставами подання Скаржником 15 липня 2020 року звернення за роз’ясненнями, а після отримання незадовільної відповіді від Замовника - даної Скарги. Так, відповідно до ч.4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Однак Документація Замовника, а саме: Додаток № 4 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА» не відповідає наведеним принципам та містить вагомі порушення: згідно з пунктом 6 Загальних положень Тендерної документації Замовника Учасники повинні надати письмове підтвердження про те, що якісні, кількісні та технічні характеристики еквівалентних матеріальних ресурсів або мають покращені характеристики або повністю відповідають якісним, кількісним та іншим характеристикам матеріальних ресурсів, зазначених у Технічному завданні (Додаток 4 до цієї тендерної документації). Проте даний додаток не містить жодних якісних, кількісних та інших характеристик матеріальних ресурсів, при цьому містить посилання на Додаток №1 «Відомості обсягів робіт, матеріалів і устаткування», в якому також необхідні характеристики відсутні, проте міститься опис матеріалів виключно одного виробника «CEREZIT». При цьому, скаржник звертався за роз’ясненням до Замовника, в якому просив пояснити, яким саме чином визначити які саме показники відносяться до «основних фізико-технічних показників» (вимога встановлена Додатком 4 до тендерної документації) конструкцій із фасадною теплоізоляцією з використанням еквівалентних матеріалів та потребують підтвердження; вказати необхідне значення таких «основних фізико-технічних показників» або джерело, що містить інформація про такі показники в публічному доступі. Проте, відповідь була надана не по суті поставлених питань, зокрема не зазначено ні показники, ні джерело, що містить публічну інформацію про них. Таким чином, Замовник встановив дискримінаційні умови шляхом визначення в тендерній документації технічних вимог, які не встановлені чинними ДСТУ та ГОСТ, а встановлені власним СОУ одного виробника «CEREZIT», які неможливо знайти у відкритому доступі. Аналогічна позиція викладена в Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №3305 р/пк пз від 26.05.2017 р. Фактично, Замовник «прописав» індивідуалізовані вимоги до предмета закупівлі--матеріали конкретного виробника «CEREZIT» або з технічними характеристиками, яким відповідає лише один виробник, що перешкоджає брати участь у закупівлях виконавцям робіт з використанням матеріалів іншого виробника, які будуть еквівалентними (аналогічними) за своїми якостями та показниками. Враховуючи викладене, Замовником не надано інформації та документів на підтвердження наявності щонайменше двох виробників, які відповідають всім у сукупності технічним характеристикам, встановленим Документацією. Отже, взяти участь у Процедурі публічної закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які можуть запропонувати продукцію конкретного виробника «CEREZIT», що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників, зокрема, Скаржника. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої та четвертої ст.5 та частини четвертої ст.22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Дана позиція викладена у рішенні АМКУ з даного питання: документ під назвою «рішення від 12.03.2020 № 4765 .pdf» - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-07-003854-a. Таким чином, по-перше, за таких умов Замовник значно звужує коло учасників, обмежуючи його лише тими підприємствами, які зможуть запропонувати продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним щодо інших суб'єктів господарювання; по-друге, неможливо знайти у відкритому доступі ні технічні вимоги, ні основні фізико-технічні показники конструкцій із фасадною теплоізоляцією з використанням еквівалентних матеріалів, які потребують підтвердження. Більш того згідно з п. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»—Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності—Замовник повинен зазначити, які протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі «основним фізико-технічним показникам», передбаченим Додатком 4 до тендерної документації, проте Документація Замовника не містить інформації якими саме протоколами повинні бути підтверджені «основні фізико-технічні показники». Також у Додатку №4 Тендерної документації Замовника зазначено, що обов’язковою умовою можливості використання еквівалентних матеріалів конструкцій із фасадною теплоізоляцією є погодження на таку заміну матеріалів проектної організації, яка розробляла проектно-кошторисну документацію, але з приводу форми погодження, процедури його отримання Документація інформації не містить. При цьому згідно з відповіддю Замовника на звернення Скаржника за роз’ясненнями щодо процедури Учасник самостійно обирає час, можливості, мову, спосіб зв’язку тощо з проектною організацією Вважаємо таку вимогу дискримінаційною, оскільки учасники, що запропонують матеріали іншого виробника, ніж вказано Замовником у тендерній документації, потрапляють в залежність від надання погодження на участь у процедурі публічної закупівлі від третьої особи - проектної організації, яка розробляла проектно-кошторисну документацію, що збільшує необхідний пакет документів та значно ускладнює підготовку тендерної пропозиції порівняно з тими учасниками, що запропонують матеріали виробника «CEREZIT», передбачені тендерною документацією. Крім того, для того, щоб отримати письмове погодження проектної організації необхідно звернутися до останньої з таким запитом значно раніше – на стадії роз’яснень, що призведе до розкриття особи учасника на стадії торгів, що в свою чергу повністю нівелює всю систему публічних закупівель. Такі всі дискримінаційні дії Замовника унеможливлюють доступ до закупівлі всіх охочих потенційних учасників, адже подавши тендерну пропозицію, такий учасник буде відхилений Замовником через невідповідність тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації (ст. 31 Закону), так як еквівалентні матеріали, що будуть пропонуватися в тендерній пропозиції, не відповідатимуть технічним стандартам, встановленим «таємними» умовами Замовника. Відповідно до Документації, кінцевий строк оскарження умов закупівля до 22 липня 2020 року 00:00. Враховуючи зазначене, з метою забезпечення нашого права на участь у процедурі на рівних умовах, недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-07-10-008317-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ФОМАЛЬГАУТ-ПОЛІМІН", Код ЄДРПОУ:31481925
Дата подання: 21 липня 2020 15:04
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
10 липня 2020 року Комунальне підприємство "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва" Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), далі—Замовник, оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю UA-2020-07-10-008317-c «Виконання робіт з капітального ремонту та утеплення фасадів житлового будинку ОСББ «Дім» за адресою: бульвар Перова, 13/2 Дніпровський район, м. Київ ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт». Товариство з обмеженою відповідальністю «Фомальгаут-Полімін» (далі—Скаржник) має намір прийняти участь у процедурі публічної закупівлі. Проте ознайомившись з Тендерною документацією (далі—Документація), нами було виявлено грубі порушення чинного законодавства з боку Замовника у сфері публічних закупівель, що полягають у недотриманні принципів здійснення закупівель, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі—Закон), встановленні дискримінаційних вимог у тендерній документації, обмеженні конкуренції, які позбавляють Скаржника права на прийняття участі в процедурі закупівлі на рівних умовах, отримання відкритої та прозорої інформації щодо закупівлі, що стало підставами подання Скаржником 15 липня 2020 року звернення за роз’ясненнями, а після отримання незадовільної відповіді від Замовника - даної Скарги. Так, відповідно до ч.4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Однак Документація Замовника, а саме: Додаток № 4 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА» не відповідає наведеним принципам та містить вагомі порушення: згідно з пунктом 6 Загальних положень Тендерної документації Замовника Учасники повинні надати письмове підтвердження про те, що якісні, кількісні та технічні характеристики еквівалентних матеріальних ресурсів або мають покращені характеристики або повністю відповідають якісним, кількісним та іншим характеристикам матеріальних ресурсів, зазначених у Технічному завданні (Додаток 4 до цієї тендерної документації). Проте даний додаток не містить жодних якісних, кількісних та інших характеристик матеріальних ресурсів, при цьому містить посилання на Додаток №1 «Відомості обсягів робіт, матеріалів і устаткування», в якому також необхідні характеристики відсутні, проте міститься опис матеріалів виключно одного виробника «CEREZIT». При цьому, скаржник звертався за роз’ясненням до Замовника, в якому просив пояснити, яким саме чином визначити які саме показники відносяться до «основних фізико-технічних показників» (вимога встановлена Додатком 4 до тендерної документації) конструкцій із фасадною теплоізоляцією з використанням еквівалентних матеріалів та потребують підтвердження; вказати необхідне значення таких «основних фізико-технічних показників» або джерело, що містить інформація про такі показники в публічному доступі. Проте, відповідь була надана не по суті поставлених питань, зокрема не зазначено ні показники, ні джерело, що містить публічну інформацію про них. Таким чином, Замовник встановив дискримінаційні умови шляхом визначення в тендерній документації технічних вимог, які не встановлені чинними ДСТУ та ГОСТ, а встановлені власним СОУ одного виробника «CEREZIT», які неможливо знайти у відкритому доступі. Аналогічна позиція викладена в Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №3305 р/пк пз від 26.05.2017 р. Фактично, Замовник «прописав» індивідуалізовані вимоги до предмета закупівлі--матеріали конкретного виробника «CEREZIT» або з технічними характеристиками, яким відповідає лише один виробник, що перешкоджає брати участь у закупівлях виконавцям робіт з використанням матеріалів іншого виробника, які будуть еквівалентними (аналогічними) за своїми якостями та показниками. Враховуючи викладене, Замовником не надано інформації та документів на підтвердження наявності щонайменше двох виробників, які відповідають всім у сукупності технічним характеристикам, встановленим Документацією. Отже, взяти участь у Процедурі публічної закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які можуть запропонувати продукцію конкретного виробника «CEREZIT», що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників, зокрема, Скаржника. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої та четвертої ст.5 та частини четвертої ст.22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Дана позиція викладена у рішенні АМКУ з даного питання: документ під назвою «рішення від 12.03.2020 № 4765 .pdf» - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-07-003854-a. Таким чином, по-перше, за таких умов Замовник значно звужує коло учасників, обмежуючи його лише тими підприємствами, які зможуть запропонувати продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним щодо інших суб'єктів господарювання; по-друге, неможливо знайти у відкритому доступі ні технічні вимоги, ні основні фізико-технічні показники конструкцій із фасадною теплоізоляцією з використанням еквівалентних матеріалів, які потребують підтвердження. Більш того згідно з п. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»—Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності—Замовник повинен зазначити, які протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі «основним фізико-технічним показникам», передбаченим Додатком 4 до тендерної документації, проте Документація Замовника не містить інформації якими саме протоколами повинні бути підтверджені «основні фізико-технічні показники». Також у Додатку №4 Тендерної документації Замовника зазначено, що обов’язковою умовою можливості використання еквівалентних матеріалів конструкцій із фасадною теплоізоляцією є погодження на таку заміну матеріалів проектної організації, яка розробляла проектно-кошторисну документацію, але з приводу форми погодження, процедури його отримання Документація інформації не містить. При цьому згідно з відповіддю Замовника на звернення Скаржника за роз’ясненнями щодо процедури Учасник самостійно обирає час, можливості, мову, спосіб зв’язку тощо з проектною організацією Вважаємо таку вимогу дискримінаційною, оскільки учасники, що запропонують матеріали іншого виробника, ніж вказано Замовником у тендерній документації, потрапляють в залежність від надання погодження на участь у процедурі публічної закупівлі від третьої особи - проектної організації, яка розробляла проектно-кошторисну документацію, що збільшує необхідний пакет документів та значно ускладнює підготовку тендерної пропозиції порівняно з тими учасниками, що запропонують матеріали виробника «CEREZIT», передбачені тендерною документацією. Крім того, для того, щоб отримати письмове погодження проектної організації необхідно звернутися до останньої з таким запитом значно раніше – на стадії роз’яснень, що призведе до розкриття особи учасника на стадії торгів, що в свою чергу повністю нівелює всю систему публічних закупівель. Такі всі дискримінаційні дії Замовника унеможливлюють доступ до закупівлі всіх охочих потенційних учасників, адже подавши тендерну пропозицію, такий учасник буде відхилений Замовником через невідповідність тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації (ст. 31 Закону), так як еквівалентні матеріали, що будуть пропонуватися в тендерній пропозиції, не відповідатимуть технічним стандартам, встановленим «таємними» умовами Замовника. Відповідно до Документації, кінцевий строк оскарження умов закупівля до 22 липня 2020 року 00:00. Враховуючи зазначене, з метою забезпечення нашого права на участь у процедурі на рівних умовах, недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 липня 2020 22:27
рішення від 24.07.2020 № 14322+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 липня 2020 22:26
рішення від 03.08.2020 №14891.pdf
Дата публікації: 06 серпня 2020 20:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.08.2020 № №14891, замовником внесено зміни до тендерної документації на закупівлю Виконання робіт з капітального ремонту та утеплення фасадів житлового будинку ОСББ «Дім» за адресою: бульвар Перова, 13/2 Дніпровський район, м. Київ ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт), Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-10-008317-c, а саме в частині внесення змін до редакції Технічних вимог (Додаток 4) Строк подання тендерної пропозиції продовжено до 03.09.2020 16:00
Дата виконання рішення замовником: 21 серпня 2020 16:10

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

31 липня 2020 15:55
Пояснення 109 ДИМ .pdf
03 серпня 2020 15:26
Пояснення 2-111 Дім.pdf

Документи подані замовником

29 липня 2020 17:38
СОУ 2.pdf
29 липня 2020 17:38
Експертний звіт.pdf
29 липня 2020 17:38
КМДА_№_775.pdf
29 липня 2020 17:38
СОУ 1.pdf
21 серпня 2020 16:10
5 Перелік змін Дім 3.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2020 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД" 3 190 000,00
UAH з ПДВ
2 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БФ ІНТЕРЛЮКСБУД" 3 322 657,46
UAH з ПДВ
2 849 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК БУДСТАР ПЛЮС" 3 149 021,57
UAH з ПДВ
2 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВНИЦТВО ТЕХНОЛОГІЇ СИСТЕМИ" 3 559 408,66
UAH з ПДВ
2 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАСТРЕЙЛ" 3 658 476,04
UAH з ПДВ
3 510 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 3 515 132,06
UAH з ПДВ
3 515 132,06
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2020 00:59
Електронний підпис
26 вересня 2020 00:54
9. Довідка ч 2 ст 17.pdf
26 вересня 2020 00:54
8. Довідка п12 ч 1 ст 17.pdf
26 вересня 2020 00:54
7. Довідка банкрутства.pdf
26 вересня 2020 00:54
4. Довідка МВС.pdf
26 вересня 2020 00:54
3. Довідка ДПІ.rar
21 вересня 2020 23:07
Електронний підпис
21 вересня 2020 23:06
95.imd
16 вересня 2020 16:34
Електронний підпис
03 вересня 2020 14:35
Електронний підпис
03 вересня 2020 14:34
8.1. Копія Дозволу.pdf
03 вересня 2020 14:34
5.1. Довідки ст. 17.pdf.p7s
03 вересня 2020 14:34
5.1. Довідки ст. 17.pdf
03 вересня 2020 14:34
3.4.4. Відгуки - копії.pdf

Публічні документи

03 вересня 2020 15:22
Електронний підпис
03 вересня 2020 15:19
Polimin.rar
03 вересня 2020 15:19
Копія Статуту та опис.pdf
03 вересня 2020 15:19
ДІМ_тех_карта.pdf
03 вересня 2020 15:19
ТП_ДІМ.pdf
03 вересня 2020 15:19
лист_підтвердження.pdf
03 вересня 2020 15:18
ДІМ_кошторис.pdf
03 вересня 2020 15:18
Перова.rar
03 серпня 2020 15:38
Електронний підпис
03 серпня 2020 15:36
Проект договору_Дім.pdf
03 серпня 2020 15:36
Підтвердження підпису.pdf
03 серпня 2020 15:36
Письмова гарантія.pdf
03 серпня 2020 15:35
Лист-підтвердження.pdf
03 серпня 2020 15:35
Лист-згода договір.pdf
03 серпня 2020 15:35
Лист-гарантія санкції.pdf
03 серпня 2020 15:35
Лист довкілля.pdf
03 серпня 2020 15:35
Довідка ч.2.pdf
03 серпня 2020 15:35
Довідка ч.1 статті 17.pdf
03 серпня 2020 15:35
Довідка з банку.pdf
03 серпня 2020 15:35
Довідка досвід.pdf
03 серпня 2020 15:35
Дім_кошторис.pdf
03 серпня 2020 15:35
Дім_imd.rar
03 серпня 2020 15:35
505.rar
03 серпня 2020 15:34
424.rar
03 серпня 2020 15:34
110.rar

Публічні документи

02 вересня 2020 22:32
Електронний підпис
02 вересня 2020 21:42
Тендерна пропозиція.pdf
02 вересня 2020 21:42
12. Договірна ціна.pdf
02 вересня 2020 21:42
2 БУДСТАР ПЛЮС.imd
02 вересня 2020 21:42
16. Довідка аванс.pdf
02 вересня 2020 21:42
13. Проект договору.pdf
02 вересня 2020 21:42
11.3. Гарантийний строк.pdf
02 вересня 2020 21:42
11.2. Захист довкілля.pdf
02 вересня 2020 21:42
10. Дотримання ОП.pdf
02 вересня 2020 21:42
9. Копія ліцензії.pdf
02 вересня 2020 21:42
8. Копія дозволу.pdf
02 вересня 2020 21:42
7. Повноваження.pdf
02 вересня 2020 21:42
6. Статут.pdf
02 вересня 2020 21:42
5. Довідки.pdf
02 вересня 2020 21:42
4.5. Довідка з банка.pdf
02 вересня 2020 21:42
4.4. Податкова декларація.pdf
02 вересня 2020 21:42
4.3. Рух горошових коштів.pdf
02 вересня 2020 21:42
4.2. Надання звітності.pdf
02 вересня 2020 21:42
4.1. Фінансова звітність.pdf
02 вересня 2020 21:42
3.1. Листи-відгуки.pdf
02 вересня 2020 21:42
2.3. Працевлаштування.pdf
02 вересня 2020 21:42
1. Обладнання.pdf

Публічні документи

03 вересня 2020 14:09
Електронний підпис
03 вересня 2020 14:06
67 ТОВ БТС Дім тендер.imd
03 вересня 2020 14:06
10. Тех.карта ОСББ_Дім.pdf
03 вересня 2020 14:06
4. Договірна ціна.pdf
03 вересня 2020 14:06
3.1. Підтвердження вимог.pdf
03 вересня 2020 14:06
0. Тендерна пропозиція.pdf
03 вересня 2020 14:06
8. Лист щодо санкцій.pdf
03 вересня 2020 14:06
6. Довідка субпідрядник.pdf
03 вересня 2020 14:06
5. Проект договору.pdf
03 вересня 2020 14:06
3.3. Захист довкілля.pdf
03 вересня 2020 14:06
2.5.2. Дотримання норм ОТ.pdf
03 вересня 2020 14:06
2.5.1. Дозвіл.pdf
03 вересня 2020 14:06
2.4.2 Лист обробка данних.pdf
03 вересня 2020 14:06
2.3.3. Довідка антик. дії.pdf
03 вересня 2020 14:06
2.3.2. Статут.pdf
03 вересня 2020 14:06
2.1.9 Довідка не банкрут.pdf
03 вересня 2020 14:06
2.1.2. Довідка несудимість.pdf
03 вересня 2020 14:06
1.4.4 Довідка з банку.pdf
03 вересня 2020 14:06
1.4.1. Фінансова звітність.pdf
03 вересня 2020 14:06
1.3.3. Відгуки.pdf
03 вересня 2020 14:06
1.3.1 Довідка досвід.pdf
03 вересня 2020 14:06
1.2.3. Освіта ІТР.pdf
03 вересня 2020 14:06
1.2.1. Довідка ІТР.pdf
03 вересня 2020 14:06
1.1.1 Довідка обладнання.pdf

Публічні документи

02 вересня 2020 17:07
Електронний підпис
02 вересня 2020 15:53
2_2.3_13 Собко В.Ю.pdf
02 вересня 2020 15:53
2_2.3_12 Габорець В.Д..pdf
02 вересня 2020 15:52
2_2.3_11 Міньков С.В..pdf
02 вересня 2020 15:52
2_2.3_10_Крилач В.В.pdf
02 вересня 2020 15:52
2_2.3_9 Щекал О.Л.pdf
02 вересня 2020 15:52
2_2.3_8 Терещук Ю.М..pdf
02 вересня 2020 15:52
2_2.3_7 Харлашкін О.Л..pdf
02 вересня 2020 15:52
2_2.3_6 Демидецький В.С..pdf
02 вересня 2020 15:52
2_2.3_5 Нестерович О.В..pdf
02 вересня 2020 15:52
2_2.3_4 Цівак В.В..pdf
02 вересня 2020 15:52
2_2.3_3 Турчак О.О..pdf
02 вересня 2020 15:52
2_2.3_2 Купчишен О.М..pdf
02 вересня 2020 15:52
2_2.3_1 Шевченко Л.Л..pdf
03 серпня 2020 13:37
Електронний підпис
03 серпня 2020 13:01
Лист гарантія 10 років.pdf
23 липня 2020 17:02
Електронний підпис
23 липня 2020 16:04
5201.imd
23 липня 2020 16:04
3_6_1_Дозвіл Держпраці.pdf
23 липня 2020 16:04
3_4_9 Довiдка_з_банку.pdf
23 липня 2020 16:04
3_4_2.2 Опис.pdf
23 липня 2020 16:04
3_4_2 Статут.pdf
23 липня 2020 16:04
2_3_3 Договір №121-Г-БМ.pdf
23 липня 2020 16:04
2_3_2 Договір №138-Г-БМ.pdf
23 липня 2020 16:04
2_2.3_13 Собко В.Ю.pdf
23 липня 2020 16:04
2_2.3_12 Габорець В.Д..pdf
23 липня 2020 16:04
2_2.3_11 Міньков С.В..pdf
23 липня 2020 16:04
2_2.3_10_Крилач В.В.pdf
23 липня 2020 16:04
2_2.3_9 Щекал О.Л.pdf
23 липня 2020 16:04
2_2.3_8 Терещук Ю.М..pdf
23 липня 2020 16:04
2_2.3_7 Харлашкін О.Л..pdf
23 липня 2020 16:04
2_2.3_6 Демидецький В.С..pdf
23 липня 2020 16:04
2_2.3_5 Нестерович О.В..pdf
23 липня 2020 16:04
2_2.3_4 Цівак В.В..pdf
23 липня 2020 16:04
2_2.3_3 Турчак О.О..pdf
23 липня 2020 16:04
2_2.3_2 Купчишен О.М..pdf
23 липня 2020 16:04
2_2.3_1 Шевченко Л.Л..pdf
23 липня 2020 16:04
2_2.1_5 Дряпіка В.М..pdf
23 липня 2020 16:04
2_2.1_4 Корольчук А.Ю..pdf
23 липня 2020 16:04
2_2.1_3 Архипов С.М..pdf
23 липня 2020 16:04
2_2.1_2 Минта О.П..pdf
23 липня 2020 16:04
2_2.1_1 Баранник М.О..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД"

ТОВ "БФ ІНТЕРЛЮКСБУД"

ТОВ "БК БУДСТАР ПЛЮС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВНИЦТВО ТЕХНОЛОГІЇ СИСТЕМИ"

ТОВ "ФАСТРЕЙЛ"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД"
#38907627
Переможець 2 600 000,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 16:39
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 вересня 2020 17:36

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: - до договорів оренди майна (люльки будівельні): №1010/02 від 10.10.2018, № 1110/03 від 11.10.2018, №1209/03 від 12.09.2018, №1308/04, не надані акти приймання-передачі такого майна. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - вимога п.п. 1.2. п.1 Додатку 2 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати акти приймання-передачі майна до договорів №1010/02 від 10.10.2018, № 1110/03 від 11.10.2018, №1209/03 від 12.09.2018, №1308/04.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2020 16:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД"
#38907627
2 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 14:57
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 16:23
ДУ 3 від 17.12.2020 до дог 107 Веліант календ план.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 16:22
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 11:39
7. Договір №107-Г-БМ-70-30 від 06.10.2020.pdf укладений
06 жовтня 2020 11:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із виникненням об’єктивної причини, а саме: у зв’язку з встановленими карантинними обмеженнями з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 прийнятих постановою Кабінету Міністрів України Від 20.05.2020 р. № 392, захворюваністю штатних працівників товариства та погіршенням погодних умов, виникли затримки у виконанні робіт, що унеможливлює виконання зобов’язань в строки передбачені Договором. Додаток №2 "Календарний план виконання робіт" та п.6.3. Договору викладений у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 107-Г-БМ-70/30
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 600 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 433 333,33 UAH)