Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту системи електропостачання залу гімнастики Комунального позашкільного навчального закладу «Дитячо-юнацька спортивна школа №1» Криворізької міської ради по пр. Металургів, 5б»
Очікувана вартість
196 000,00 UAH
UA-2020-07-10-008283-c 77d9e708806948a38e9a5d17f97e3036
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дирда Тетяна Олегiвна

+380973680431 T0973680431@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142313
Місцезнаходження: 50006, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Соборності, 20
Контактна особа: Дирда Тетяна Олегiвна
+380973680431
T0973680431@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 18:51
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 18:56
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 18:56
Початок аукціону: 23 липня 2020 12:48
Очікувана вартість: 196 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 980,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування зазначені у п.1 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Надання забезпечення тендерної пропозиції та надання забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається. Критерієм оцінки є ціна.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту системи електропостачання залу гімнастики Комунального позашкільного навчального закладу «Дитячо-юнацька спортивна школа №1» Криворізької міської ради по пр. Металургів, 5б»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, пр. Металургів, 5 б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 150 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-10-008283-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ГОЛОВКО ЮРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3087715779
Дата подання: 31 липня 2020 16:50
Вимога щодо неправомірних дій Замовника

Замовником торгів було розпочато спрощену процедуру закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-10-008283-c , фізична особа-підприємець Головко Юрій Анатолійович (надалі - Учасник) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подав тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було: Послуги з поточного ремонту системи електропостачання залу гімнастики Комунального позашкільного навчального закладу «Дитячо-юнацька спортивна школа №1» Криворізької міської ради по пр. Металургів, 5б», що зазначено у оголошенні та ТД. За результатом проведення електронного аукціону економічно вигідною ціною була визначена пропозиція фізичної особи-підприємця Головко Юрій Анатолійович. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Учасника Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника, як таку, що не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а також потребам Замовника, а саме: При складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання послуг учасник повинен керуватись нормами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а також іншими нормативними документами у сфері будівництва.
Поданий учасником ФОП «Головко Юрій Анатолійович» у складі пропозиції Локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-1 з розрахунками одиничної вартості складено з урахуванням коефіцієнту для урахування впливу умов виконання будівельних та монтажних робіт, який становить 1,2. Станом на сьогодні даний коефіцієнт не може бути застосовано при складанні локального кошторису у зв’язку з тим, що будівля закладу не експлуатується за своїм функціональним призначенням, що необхідно було встановити при огляді зазначеного об*єку.
Окрім того, будівельні матеріали, що не входять до відповідних ресурсних кошторисних норм, які застосовані у локальному кошторисі № 2-1-1, не зазначені окремо.
Так, оголошенням про проведення спрощеної процедури, п.4.6. передбачено подання учасником довідки, що містить інформацію про обладнання, інструменти та техніку у формі згідно з додатком №2, які необхідні для виконання послуг, що зазначені в оголошені, в тому числі зазначається інформація про наявність транспорту, офісу та складських або виробничих приміщень (у разі наявності орендованого майна, надати завірену належним чином копію договору оренди, терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2020 року).
Довідка про наявність обладнання, інструментів та техніки, подана учасником у складі пропозиції, не містить інформації про наявність офісу та складських або виробничих приміщень.
При складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання послуг учасник процедури закупівлі Фізична особа- підприємець Головко Юрій Анатолійович керувався нормами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил а визначення вартості будівництва», а також іншими нормативними документами у сфері будівництва і поданий Локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-1 з розрахунками одиничної вартості склав з урахуванням коефіцієнту 1,2 для урахування впливу умов виконання будівельних та монтажних робіт. Станом на сьогодні даний коефіцієнт може бути застосовано при складанні локального кошторису тому, що дане приміщення хоч і не експлуатується за своїм функціональним призначенням, але не є законсервованим, про що свідчить те, що огляд залу гімнастики КПНЗ «Дитяча юнацька спортивна школа№1» Криворізької міської ради по проспекту Металургів 5б та відписаний Акта огляду було проведено в середині вищезазначеного приміщення учасником ФОП Головко Ю.А. та представником Замовника, Також коефіцієнт 1,2 обов’язково застосовується для робіт з підвищеною небезпекою.
Окрім того, будівельні матеріали, що не входять до відповідних ресурсних кошторисних норм, які застосовані у локальному кошторисі № 2-1-1, не зазначені окремо, тому що Локальний кошторис робиться на підставі Технічного завдання, а в ньому не було зазначено окремо виділених матеріалів та згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил а визначення вартості будівництва» матеріальні ресурси можуть бути замінені при необхідності.
Фізична особа- підприємець Головко Юрій Анатолійович при подані Довідки №2 не вказав інформацію про наявність офісу та складських або виробничих приміщень, тому що ця вимога тендерної документації не була зазначена як обов’язкова. Тому Фізична особа- підприємець Головко Юрій Анатолійович надав довідку №14/07-10 від 14 липня 2020 року де вказав, що веде свою діяльність за місцем реєстрації, тобто офіс і складські або виробничі приміщення знаходяться за місцем реєстрації.
З огляду на вищевикладене враховуючи, що рішення прийнято з порушенням норм ст. 5 п.4 та ст. 14 п.п.5,11 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаю переглянути рішення від 29.07.2020 р. висвітленому у протоколі №22 уповноваженої особи відділу освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради та визнати пропозицію Учасника як таку, що відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а також потребам Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 серпня 2020 18:04
Шановний учаснику!
Відповідно до частини 14 статті 14 Закону - Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Уважно розглянувши звернення Учасника уповноважена особа надає додаткову аргументації щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі.
«Послуги з поточного ремонту системи електропостачання залу гімнастики Комунального позашкільного навчального закладу «Дитячо-юнацька спортивна школа №1» Криворізької міської ради по пр. Металургів, 5б» не відносяться до робіт з підвищеною небезпекою - вказівки щодо застосування ДСТУ-Н БД.2.4-21:2012 (Додаток Б). Цей стандарт містить вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи для визначення вартості ремонтно-будівельних робіт при здійсненні ремонту житла, об'єктів соціальної сфери і комунального призначення та благоустрою. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи є обов'язковими при визначенні вартості ремонту, що здійснюється за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів під державні гарантії.
Крім того, термін «консервація» не використовується в державних будівельних нормах. Наголошую, що будівля залу акробатики КПНЗ «ДЮСШ №1» КМР не експлуатується по своєму функціональному призначенню, навчальний процес в будівлі не проводиться, а отже застосування коефіцієнту 1,2 для урахування впливу умов виконання будівельних робіт призведе до перевитрачання бюджетних коштів на вищевказаному об’єкті.
В технічному завданні будівельні матеріали не вказуються.
Окрім того, замовником в оголошенні до процедури закупівлі, п.4.6. чітко передбачено подання учасником довідки, що містить інформацію про обладнання, інструменти та техніку у формі згідно з додатком №2, які необхідні для виконання послуг, що зазначені в оголошені, в тому числі зазначається інформація про наявність транспорту, офісу та складських або виробничих приміщень (у разі наявності орендованого майна, надати завірену належним чином копію договору оренди, терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2020 року). Зазначена інформація відсутня у складі пропозиції учасника ФОП «Головко Юрій Анатолійович».
З вищезазначеного вбачається, що звернення не підлягає задоволенню.

З повагою, уповноважена особа

Документи подані скаржником

Документи

03 серпня 2020 18:03
протокольне рішення УО 25

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2020 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГОЛОВКО ЮРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" 172 480,00
UAH з ПДВ
165 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Береза Денис Віталійович 192 607,00
UAH з ПДВ
166 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА СЛУЖБА" 184 820,00
UAH з ПДВ
168 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2020 16:45
Електронний підпис
22 липня 2020 16:17
Транспортний засіб.PDF
22 липня 2020 16:17
Погодження.PDF
22 липня 2020 16:17
Паспорт Береза.pdf
22 липня 2020 16:17
Захист довкілля.PDF
22 липня 2020 16:17
Пропозиція.PDF
21 липня 2020 16:08
Тендерна пропозиція.pdf
21 липня 2020 16:08
Довідка працівники.pdf
21 липня 2020 16:08
Виписка.pdf
21 липня 2020 16:08
Довідка обладнання.pdf
21 липня 2020 16:08
Згода Борис.pdf
21 липня 2020 16:08
Згода Василиненко.pdf
21 липня 2020 16:08
Довідка ст. 17 Закону.pdf
21 липня 2020 16:08
Сертифікати.pdf
21 липня 2020 16:08
Проект договору.pdf
21 липня 2020 16:08
Відгук.pdf

Публічні документи

22 липня 2020 11:32
Електронний підпис
22 липня 2020 11:25
Статут-11-21.pdf
22 липня 2020 11:25
Статут-1-10.pdf
22 липня 2020 11:25
тендерна пропозиція.pdf
22 липня 2020 11:25
проект договору.pdf
22 липня 2020 11:25
лист про санкції.pdf
22 липня 2020 11:25
лист гарантія сміття.pdf
22 липня 2020 11:25
Лист відгук.pdf
22 липня 2020 11:25
кошторис.pdf
22 липня 2020 11:25
досвід вик.робіт.pdf
22 липня 2020 11:25
Договір СОМ-26-3.pdf
22 липня 2020 11:25
договір СОМ-26 -2.pdf
22 липня 2020 11:25
Витяг про податки-2.pdf
22 липня 2020 11:25
Витяг про податки-1.pdf
22 липня 2020 11:25
Витяг про податки -3.pdf
22 липня 2020 11:25
Виписка з ЄДР-2.pdf
22 липня 2020 11:25
Виписка з ЄДР-1.pdf
22 липня 2020 11:25
Акт-7 КБ3.pdf
22 липня 2020 11:25
Акт огляду.pdf
22 липня 2020 11:25
сертікат.jpg
22 липня 2020 11:25
КБ-3 Сом-26.pdf
22 липня 2020 11:25
Акт-2 Сом-26.pdf
22 липня 2020 11:25
Акт сом-26.pdf
22 липня 2020 11:25
КБ-3 Туб сан..pdf
22 липня 2020 11:25
Акт-9-2 Туб сан..pdf
22 липня 2020 11:25
Акт-9 Туб сан.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГОЛОВКО ЮРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"

ФОП Береза Денис Віталійович

ТОВ "ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА СЛУЖБА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГОЛОВКО ЮРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"
#3087715779
Відхилено 165 999,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 18:37
ФОП Береза Денис Віталійович
#3554403796
Переможець 166 000,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 18:19

Документи

29 липня 2020 18:37
Електронний підпис

Документи

03 серпня 2020 18:19
Електронний підпис
03 серпня 2020 18:18
протокольне рішення 26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2020 18:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Береза Денис Віталійович
#3554403796
166 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 серпня 2020 18:19
Електронний підпис
03 серпня 2020 18:18
протокольне рішення 26

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 лютого 2021 15:43
Електронний підпис укладений
11 лютого 2021 15:35
ду 3 дог 163.PDF зміни до договору
11 лютого 2021 15:33
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:44
ду 2 дог 163.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 15:43
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 15:36
ду 1 дог 163.PDF зміни до договору
31 серпня 2020 15:34
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 17:29
договір 163 від 13.08.2020 року укладений
13 серпня 2020 17:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну надання послуг
Номер договору про закупівлю: 163
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік згідно п.п.4 п.5 ст 41 ЗУ
Номер договору про закупівлю: 163
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 163
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 166 000,00
UAH