Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з поточного ремонту системи електропостачання залу гімнастики Комунального позашкільного навчального закладу «Дитячо-юнацька спортивна школа №1» Криворізької міської ради по пр. Металургів, 5б»
Очікувана вартість
196 000,00 UAH
UA-2020-07-10-008283-c ● 77d9e708806948a38e9a5d17f97e3036
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142313 |
Місцезнаходження: | 50006, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Соборності, 20 |
Контактна особа: |
Дирда Тетяна Олегiвна +380973680431 T0973680431@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 липня 2020 18:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 липня 2020 18:56 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2020 18:56 |
Початок аукціону: | 23 липня 2020 12:48 |
Очікувана вартість: | 196 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 980,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування зазначені у п.1 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Надання забезпечення тендерної пропозиції та надання забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається. Критерієм оцінки є ціна.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту системи електропостачання залу гімнастики Комунального позашкільного навчального закладу «Дитячо-юнацька спортивна школа №1» Криворізької міської ради по пр. Металургів, 5б»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, пр. Металургів, 5 б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 серпня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 150 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 липня 2020 11:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 липня 2020 11:25 |
ОГОЛОШЕННЯ з оновленим технічним завданням.docx | |
10 липня 2020 18:52 |
Поточний ремонт ДОГОВІР ЗАЛ АКРОБАТИКИ.doc |
14 липня 2020 11:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 липня 2020 11:25 |
ОГОЛОШЕННЯ з оновленим технічним завданням.docx
|
|||
10 липня 2020 18:52 |
Поточний ремонт ДОГОВІР ЗАЛ АКРОБАТИКИ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-10-008283-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ГОЛОВКО ЮРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3087715779
Дата подання: 31 липня 2020 16:50
Вимога щодо неправомірних дій Замовника
Замовником торгів було розпочато спрощену процедуру закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-10-008283-c , фізична особа-підприємець Головко Юрій Анатолійович (надалі - Учасник) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подав тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було: Послуги з поточного ремонту системи електропостачання залу гімнастики Комунального позашкільного навчального закладу «Дитячо-юнацька спортивна школа №1» Криворізької міської ради по пр. Металургів, 5б», що зазначено у оголошенні та ТД. За результатом проведення електронного аукціону економічно вигідною ціною була визначена пропозиція фізичної особи-підприємця Головко Юрій Анатолійович. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Учасника Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника, як таку, що не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а також потребам Замовника, а саме: При складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання послуг учасник повинен керуватись нормами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а також іншими нормативними документами у сфері будівництва.
Поданий учасником ФОП «Головко Юрій Анатолійович» у складі пропозиції Локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-1 з розрахунками одиничної вартості складено з урахуванням коефіцієнту для урахування впливу умов виконання будівельних та монтажних робіт, який становить 1,2. Станом на сьогодні даний коефіцієнт не може бути застосовано при складанні локального кошторису у зв’язку з тим, що будівля закладу не експлуатується за своїм функціональним призначенням, що необхідно було встановити при огляді зазначеного об*єку.
Окрім того, будівельні матеріали, що не входять до відповідних ресурсних кошторисних норм, які застосовані у локальному кошторисі № 2-1-1, не зазначені окремо.
Так, оголошенням про проведення спрощеної процедури, п.4.6. передбачено подання учасником довідки, що містить інформацію про обладнання, інструменти та техніку у формі згідно з додатком №2, які необхідні для виконання послуг, що зазначені в оголошені, в тому числі зазначається інформація про наявність транспорту, офісу та складських або виробничих приміщень (у разі наявності орендованого майна, надати завірену належним чином копію договору оренди, терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2020 року).
Довідка про наявність обладнання, інструментів та техніки, подана учасником у складі пропозиції, не містить інформації про наявність офісу та складських або виробничих приміщень.
При складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання послуг учасник процедури закупівлі Фізична особа- підприємець Головко Юрій Анатолійович керувався нормами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил а визначення вартості будівництва», а також іншими нормативними документами у сфері будівництва і поданий Локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-1 з розрахунками одиничної вартості склав з урахуванням коефіцієнту 1,2 для урахування впливу умов виконання будівельних та монтажних робіт. Станом на сьогодні даний коефіцієнт може бути застосовано при складанні локального кошторису тому, що дане приміщення хоч і не експлуатується за своїм функціональним призначенням, але не є законсервованим, про що свідчить те, що огляд залу гімнастики КПНЗ «Дитяча юнацька спортивна школа№1» Криворізької міської ради по проспекту Металургів 5б та відписаний Акта огляду було проведено в середині вищезазначеного приміщення учасником ФОП Головко Ю.А. та представником Замовника, Також коефіцієнт 1,2 обов’язково застосовується для робіт з підвищеною небезпекою.
Окрім того, будівельні матеріали, що не входять до відповідних ресурсних кошторисних норм, які застосовані у локальному кошторисі № 2-1-1, не зазначені окремо, тому що Локальний кошторис робиться на підставі Технічного завдання, а в ньому не було зазначено окремо виділених матеріалів та згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил а визначення вартості будівництва» матеріальні ресурси можуть бути замінені при необхідності.
Фізична особа- підприємець Головко Юрій Анатолійович при подані Довідки №2 не вказав інформацію про наявність офісу та складських або виробничих приміщень, тому що ця вимога тендерної документації не була зазначена як обов’язкова. Тому Фізична особа- підприємець Головко Юрій Анатолійович надав довідку №14/07-10 від 14 липня 2020 року де вказав, що веде свою діяльність за місцем реєстрації, тобто офіс і складські або виробничі приміщення знаходяться за місцем реєстрації.
З огляду на вищевикладене враховуючи, що рішення прийнято з порушенням норм ст. 5 п.4 та ст. 14 п.п.5,11 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаю переглянути рішення від 29.07.2020 р. висвітленому у протоколі №22 уповноваженої особи відділу освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради та визнати пропозицію Учасника як таку, що відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а також потребам Замовника.
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 серпня 2020 18:04
Шановний учаснику!
Відповідно до частини 14 статті 14 Закону - Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Уважно розглянувши звернення Учасника уповноважена особа надає додаткову аргументації щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі.
«Послуги з поточного ремонту системи електропостачання залу гімнастики Комунального позашкільного навчального закладу «Дитячо-юнацька спортивна школа №1» Криворізької міської ради по пр. Металургів, 5б» не відносяться до робіт з підвищеною небезпекою - вказівки щодо застосування ДСТУ-Н БД.2.4-21:2012 (Додаток Б). Цей стандарт містить вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи для визначення вартості ремонтно-будівельних робіт при здійсненні ремонту житла, об'єктів соціальної сфери і комунального призначення та благоустрою. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи є обов'язковими при визначенні вартості ремонту, що здійснюється за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів під державні гарантії.
Крім того, термін «консервація» не використовується в державних будівельних нормах. Наголошую, що будівля залу акробатики КПНЗ «ДЮСШ №1» КМР не експлуатується по своєму функціональному призначенню, навчальний процес в будівлі не проводиться, а отже застосування коефіцієнту 1,2 для урахування впливу умов виконання будівельних робіт призведе до перевитрачання бюджетних коштів на вищевказаному об’єкті.
В технічному завданні будівельні матеріали не вказуються.
Окрім того, замовником в оголошенні до процедури закупівлі, п.4.6. чітко передбачено подання учасником довідки, що містить інформацію про обладнання, інструменти та техніку у формі згідно з додатком №2, які необхідні для виконання послуг, що зазначені в оголошені, в тому числі зазначається інформація про наявність транспорту, офісу та складських або виробничих приміщень (у разі наявності орендованого майна, надати завірену належним чином копію договору оренди, терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2020 року). Зазначена інформація відсутня у складі пропозиції учасника ФОП «Головко Юрій Анатолійович».
З вищезазначеного вбачається, що звернення не підлягає задоволенню.
З повагою, уповноважена особа
Відповідно до частини 14 статті 14 Закону - Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Уважно розглянувши звернення Учасника уповноважена особа надає додаткову аргументації щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі.
«Послуги з поточного ремонту системи електропостачання залу гімнастики Комунального позашкільного навчального закладу «Дитячо-юнацька спортивна школа №1» Криворізької міської ради по пр. Металургів, 5б» не відносяться до робіт з підвищеною небезпекою - вказівки щодо застосування ДСТУ-Н БД.2.4-21:2012 (Додаток Б). Цей стандарт містить вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи для визначення вартості ремонтно-будівельних робіт при здійсненні ремонту житла, об'єктів соціальної сфери і комунального призначення та благоустрою. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи є обов'язковими при визначенні вартості ремонту, що здійснюється за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів під державні гарантії.
Крім того, термін «консервація» не використовується в державних будівельних нормах. Наголошую, що будівля залу акробатики КПНЗ «ДЮСШ №1» КМР не експлуатується по своєму функціональному призначенню, навчальний процес в будівлі не проводиться, а отже застосування коефіцієнту 1,2 для урахування впливу умов виконання будівельних робіт призведе до перевитрачання бюджетних коштів на вищевказаному об’єкті.
В технічному завданні будівельні матеріали не вказуються.
Окрім того, замовником в оголошенні до процедури закупівлі, п.4.6. чітко передбачено подання учасником довідки, що містить інформацію про обладнання, інструменти та техніку у формі згідно з додатком №2, які необхідні для виконання послуг, що зазначені в оголошені, в тому числі зазначається інформація про наявність транспорту, офісу та складських або виробничих приміщень (у разі наявності орендованого майна, надати завірену належним чином копію договору оренди, терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2020 року). Зазначена інформація відсутня у складі пропозиції учасника ФОП «Головко Юрій Анатолійович».
З вищезазначеного вбачається, що звернення не підлягає задоволенню.
З повагою, уповноважена особа
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 липня 2020 13:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ГОЛОВКО ЮРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" |
172 480,00
UAH з ПДВ
|
165 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Береза Денис Віталійович |
192 607,00
UAH з ПДВ
|
166 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА СЛУЖБА" |
184 820,00
UAH з ПДВ
|
168 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ГОЛОВКО ЮРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" #3087715779 |
Відхилено |
165 999,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2020 18:37
|
ФОП Береза Денис Віталійович #3554403796 |
Переможець |
166 000,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2020 18:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2021 15:43
|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2021 15:35
|
ду 3 дог 163.PDF | зміни до договору |
11 лютого 2021 15:33
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 15:44
|
ду 2 дог 163.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2020 15:43
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2020 15:36
|
ду 1 дог 163.PDF | зміни до договору |
31 серпня 2020 15:34
|
Електронний підпис | укладений |
13 серпня 2020 17:29
|
договір 163 від 13.08.2020 року | укладений |
13 серпня 2020 17:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження терміну надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 163 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік згідно п.п.4 п.5 ст 41 ЗУ |
Номер договору про закупівлю: | 163 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 163 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |