Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт із впровадженням комплексних заходів з теплореновації закладу загальної середньої освіти №2 по вул.Троїцька,2а в м. Городня, Городнянського району, Чернігівської області з виділенням черговості (друга та третя черги)»
Очікувана вартість
10 664 000,00 UAH
UA-2020-07-10-008265-c efca23c9d6f84d6fa7f4b48a54d76969
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Григорій Смоляр

+380685757111 gosbita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Городнянської міської ради
Код ЄДРПОУ: 42050022
Місцезнаходження: 15100, Україна , Чернігівська обл., м. Городня, вул. Троїцька, буд. 13
Контактна особа: Григорій Смоляр
+380685757111
gosbita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 18:43
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 13:56
Очікувана вартість: 10 664 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 106 640,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 52000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерні пропозиції готуються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт із впровадженням комплексних заходів з теплореновації закладу загальної середньої освіти №2 по вул.Троїцька,2а в м. Городня, Городнянського району, Чернігівської області з виділенням черговості (друга та третя черги)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15100, Україна, Чернігівська область, м.Городня, Троїцька, 2А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Фінансування робіт залежить від реального надходження коштів до міського бюджету та коштів з Державного фонду регіонального розвитку та Замовник не несе відповідальності за затримку у проведенні розрахунків, пов’язану із станом обмеженого здійснення виплат органами Держказначейства. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 18:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 18:44
Додаток 5 до ТД.docx
10 липня 2020 18:44
Додаток 3 до ТД.docx
10 липня 2020 18:44
Додаток 2 до ТД.docx
10 липня 2020 18:44
Додаток 1 до ТД.docx
10 липня 2020 18:44
Додаток 6 до ТД.docx
10 липня 2020 18:44
Додаток 4 до ТД.docx
10 липня 2020 18:43
ТД шокла 2 - 3 черга 29 04 20 готово (3).docx
10 липня 2020 18:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 18:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 18:44
Додаток 5 до ТД.docx
10 липня 2020 18:44
Додаток 3 до ТД.docx
10 липня 2020 18:44
Додаток 2 до ТД.docx
10 липня 2020 18:44
Додаток 1 до ТД.docx
10 липня 2020 18:44
Додаток 6 до ТД.docx
10 липня 2020 18:44
Додаток 4 до ТД.docx
10 липня 2020 18:43
ТД шокла 2 - 3 черга 29 04 20 готово (3).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-10-008265-c.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "БК КБР", Код ЄДРПОУ:40990651
Дата подання: 10 серпня 2020 16:17
Неправомірне визначення переможця конкурсних торгів
Тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1) Відповідно до Додатку № 2 Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Учасник у складі пропозиції надає календарний графік виконання робіт, передбачених предметом закупівлі, із зазначенням видів та обсягів робіт, наданих замовником у специфікації, та трудовитратами (л/год) (Додаток 5 до тендерної документації). Однак графік виконання робіт наданий у складі пропозиції переможця не містить інформації про трудовитрати, що є суттєвим порушенням ввимог тендерної документації.
2) Відповідно до п. 5.1 Договору, Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Довідка про обладнная, надана переможцем у складі тендерної пропозиції не містить інформації про наявність на підприємстві технологій.
Замовник відхилив пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС", та прийняв пропозицію Переможця, яка не відповідає вимогам тендерної документації, що свідчить про упередженість Замовника та дискримінаційний підхід.
Просимо переглянути Рішення Замовника, оформлене у вигляді Протоколу № 32 засідання тендерного комітету від 31.07.2020 р. та дискваліфікувати "ПАРУС БІЛДІНГ".
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-08-000013 ● 1c21efdda71a443a92e846aad90e8b44
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 вересня 2020 14:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.09.2020 № 252

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.09.2020 № 252

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2020-07-10-008265-c 10.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання п. 8 ст.8 протягом п’яти днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Вивчивши висновок ДАСУ відділом освіти Городнянської міської ради щодо порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів, яке не містило інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, але в системі Прозорро не було реалізовано таку можливість в той час коли йшла публікація оголошення. В оголошенні про проведення відкритих торгів, яке формується на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель автоматично, дані поля були відсутні. В частині другій ІІІ розділу тендерної документації були вказані всі умови щодо забезпечення тендерних пропозицій. По відділу освіти Городнянської міської ради також було проведено аналогічну процедуру відкритих торгів UA-2020-04-29-002504-b, на яку було проведено моніторинг Північним Офісом Державної Аудиторської Служби. Згідно опублікованого висновку ДАСУ відділом освіти було внесено корективи до тендерної документації, оголошення щодо нової закупівлі. Моніторингом не було виявлено порушень щодо вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. В подальшому Замовник буде зазначати дану інформацію, коли виникне така технічна можливість у нових закупівлях. Також за результатами моніторингу установлено, що на вимогу про усунення порушення, яка оприлюднена в інформаційній системі закупівель 10.08.2020, Замовник станом на момент завершення моніторингу процедури закупівлі не оприлюднив роз'яснення, чим порушив вимоги частини першої статті 24 Закону. Відділом освіти Городнянської міської ради було прийнято вимогу UA-2020-07-10-008265-c.a1 до розгляду через систему Прозорро яка була опублікована в системі 10.08.2020 року об 16 годині 17 хвилин. Так як це був кінець робочого дня та останній (10-й) день оcкарження, а відповідь на вимогу згідно закону подається в термін 3 робочих днів. Відділом освіти Городнянської міської ради було надано відповідь на вимогу 13.08.2020 року № 01-29/226, але термін оскарження вже був завершений та системою Прозорро вже було заблоковано можливість подачі відповіді на вимогу на платформу. Таким чином відділ освіти Городнянської міської ради подав відповідь на вимогу ТОВ «БК КБР» на електронну пошту, яка зазначена на майданчику у профілі даної фірми. Копії відповіді на вимогу та скріншоти відправки листа додаються. У відповідності до ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено Порядок здійснення моніторингу процедур публічних закупівель. У відповідності до ч.2 ст.8 Закону Строк здійснення моніторингу процедури закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з наступного робочого дня від дати оприлюднення повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Наказом Державної Аудиторської Служби України від 07.09.2020р. №252 розпочато моніторинг процедури закупівлі. Рішенням тендерного комітету відділу освіти Городнянської міської ради Чернігівської області від 31.07.2020р. № 32 визнано переможцем процедури відкритих торгів ТОВ «ПАРУС БІЛДІНГ» та направлено йому повідомлення про намір укласти договір про закупівлю до початку моніторингу. У відповідності до ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Кінцевий строк укладення договору спливав 20.08.2020 р. У відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. З початку моніторингу до моменту опублікування висновку від позивача не було запитано жодної інформації по процедурі закупівлі, і лише 01.10.2020р. позивач публікує висновок, вже після укладення договору, вказавши, що з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Але, у відповідності до норм чинного законодавства укладений договір від 19.08.2020р. № 15-К між Відділом освіти Городянської міської ради та переможцем закупівлі ТОВ «ПАРУС БІЛДІНГ» не може бути розірваний в односторонньому порядку. Самі по собі висновки позивача про нібито невідповідність пропозиції ТОВ «ПАРУС БІЛДІНГ» вимогам тендерної документації замовника не являються підставою для розірвання договору в односторонньому порядку. Крім того, у висновку не зазначено вимоги про зобов’язання замовника скасувати власне рішення, як і не зазначені вагомі підстави для його визнання недійсним в позовній заяві. Прийняття тієї чи іншої пропозиції не впливає на права чи обов’язки позивача, а стосуються лише замовника та учасників процедури закупівлі. Жодних заперечень та зверненнь до антимонопольного комітету не надходило. У відповідності п.29 ч.1 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. У відповідності ч.1 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. У відповідності ч.6 ст.28 ЗУ Про публічні закупівлі За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. З аналізу вище зазначених норм можна дійти висновку, що саме замовником розробляється та затверджується тендерна документація, оцінка тендерних пропозицій проводиться на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, лише замовник визначає переможця. Отже перевірка відповідності пропозиції учасника вимогам тендерної документації віднесено виключно до повноважень замовника, а до контролюючого органу, який проводить моніторинг, віднесено повноваження на перевірку дотримання замовником вимог законодавства про публічні закупівлі, а не перевірки тендерної пропозиції учасника. Окрему увагу хочемо звернути увагу на ч.6 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно якої За результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Натомість доказів затвердження такого висновку надано не було. Як уже зазначено вище, у відповідності п.29 ч.1 ст.1 ЗУ Про публічні закупівлі тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником, що очевидно свідчить про те, що лише замовник встановлює вимоги до тендерної документації, її умов. Отже лише сам Замовник може визначити, яка пропозиція йому найбільше підходить (враховуючи порядок визначений ЗУ «Про публічні закупівлі» та звичайну конкуренцію між учасниками). Ще раз звертаємо увагу, що Замовник визначає відповідність пропозиції вимогам тендерної документації, а під час моніторингу перевіряється відповідність дій та рішень Замовника чинному законодавству, а не тендерній документації. Також зазначимо що згідно частини 2 ст. 16 Закону України Про Публічні закупівлі в тендерній документації замовник використав загальний пункт із Закону, тобто: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій і зазначив що довідка подається у довільній формі. Самим висновком Держаудитслужби підтверджено, що вказані вимоги законодавства в процесі здійснення процесу закупівлі були повністю дотримані пунктом 1 додатка 1 до тендерної документації про витребування відповідної інформації. ТОВ «ПАРУС БІЛДІНГ» у своїй тендерній пропозиції у довільній формі надано довідку від 23.07.2020 № 9. Однак, законодавчо не визначено форму відповідної довідки, зокрема щодо порядку описання технологій. Всі ці факти були враховані при прийнятті рішення тендерним комітетом. Тендерним комітетом було вирішено, що інформації поданої учасником ТОВ «ПАРУС БІЛДІНГ» у своїй довідці № 9 від 23.07.2020 року достатньо, вказано наявне обладнання, приміщення на балансі установи, а значить учасник може виконувати всі технологічні процеси, які пов’язані із капітальним ремонтом. ТОВ «ПАРУС БІЛДІНГ» має всі необхідні ліцензії та дозволи, кваліфікованих робітників. За таких обставин тендерним комітетом повністю дотримані вимоги ст. 16 вказаного Закону, що виключає наявність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ПАРУС БІЛДІНГ», як такого, що не відповідав кваліфікаційним критеріям. Також зазначимо що в аналогічній процедурі відкритих торгів UA-2020-04-29-002504-b, на яку було проведено моніторинг Північним Офісом Державної Аудиторської Служби у висновку не було вказано про невідповідності пункту 1 додатка 1 до тендерної документації та жоден із учасників торгів не вказав у своїх довільних довідках технологій. Звертаємо увагу, що у висновку міститься зобов`язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до ст. 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні». Однак, ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ні Порядком №86 не визначено повноважень органів Держаудитслужби самостійно визначати замість замовника закупівлі, яким чином останній буде усувати виявлені під час моніторингу порушення. Тобто, чинним законодавством не визначено права суб`єкта владних повноважень самостійно визначати спосіб виконання висновку, шляхом обрання серед, визначених в ч.8 ст.7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», правомірних варіантів поведінки замовника закупівлі. Таким чином, вимога органів Держаудитслужби щодо розірвання договору виходить за межи компетенції суб`єкта владних повноважень, суперечить вимогам ст. 651 ЦК України та положенням договору підряду № 15-к від 19.08.2020 року, яким не передбачено його розірвання в односторонньому порядку. Наголошуємо що цей капітальний ремонт входить до Президентської програми «ВЕЛИКЕ БУДІВНИЦТВО» і незаконний розрив договору призведе до невиконання програми і втрати бюджетних коштів, збитків Державі. При розриві договору провести нову процедуру і добудувати заклад вже не вистачить часу. Враховуючи викладене вважаємо, що в ході проведення процедури закупівлі тендерним комітетом Відділу освіти Городянської міської ради повністю дотримані вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», порушень допущено не було, тому категорично заперечуємо порушення викладені у висновку Держаудитслужби.

2020-10-08 17:00:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу установлено, що в порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. За результатами моніторингу установлено, що на вимогу про усунення порушення, яка оприлюднена в інформаційній системі закупівель 10.08.2020, Замовник станом на момент завершення моніторингу процедури закупівлі не оприлюднив роз'яснення, чим порушив вимоги частини першої статті 24 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС" 8 478 429,38
UAH з ПДВ
7 695 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРУС БІЛДІНГ" 8 499 990,04
UAH з ПДВ
7 699 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК КБР" 8 717 739,80
UAH з ПДВ
7 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Рембуд-2603" 8 967 610,69
UAH з ПДВ
7 999 325,63
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІРМА "ЮНІКОМ" 8 741 877,74
UAH з ПДВ
8 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП СЕМИДАР 9 920 822,44
UAH з ПДВ
8 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Нормаль-Україна 9 227 012,90
UAH з ПДВ
8 568 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" 9 382 222,34
UAH з ПДВ
8 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЕМ" 9 149 000,00
UAH з ПДВ
9 042 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Чернігів Буд" 10 600 410,00
UAH з ПДВ
9 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 липня 2020 16:05
Електронний підпис
25 липня 2020 16:04
12. Заява-пропозиція.pdf
25 липня 2020 16:03
33.2. Дозвіл - оригінал.pdf
25 липня 2020 16:02
30.1. Розрахунки в ПДФ.pdf
25 липня 2020 16:02
30.2. Городня АВК.imd

Публічні документи

10 серпня 2020 11:50
Електронний підпис
10 серпня 2020 11:50
ТОВ БУД-РМ.rar
10 серпня 2020 11:49
public_doc.pdf
10 серпня 2020 11:49
public_doc.p7s
10 серпня 2020 11:49
Dovidka_20206525230380106367.pdf.p7s
10 серпня 2020 11:49
Dovidka_20206525230380106367.pdf
10 серпня 2020 11:49
Заява-пропозиція.pdf
10 серпня 2020 11:47
Електронний підпис
03 серпня 2020 12:52
Електронний підпис
25 липня 2020 15:48
Електронний підпис
25 липня 2020 15:47
Тендерна пропозиція.pdf
25 липня 2020 15:47
Рейтинг (2020).zip
25 липня 2020 15:47
Ліцензія.zip
25 липня 2020 15:47
Гарантия 4919.zip

Публічні документи

25 липня 2020 20:19
Електронний підпис
25 липня 2020 20:18
Заява-пропозиція.pdf
25 липня 2020 20:09
Заява-пропозиція.pdf
25 липня 2020 20:09
Календарний графік.pdf
25 липня 2020 20:09
Довідка обладнання.pdf
25 липня 2020 20:09
Проект-договору.pdf
25 липня 2020 20:09
Технічне завдання001.pdf
25 липня 2020 20:09
Фінзвітність 2019-2020.pdf
25 липня 2020 20:09
СТАТУТ оригінал.pdf
25 липня 2020 20:09
Статут з описом.pdf
25 липня 2020 20:09
Сертифікат ISO.pdf
25 липня 2020 20:09
Оригінал витягу ПДВ.pdf
25 липня 2020 20:09
Опис оригінал.pdf
25 липня 2020 20:09
Ліцензія ДАБІ.pdf
25 липня 2020 20:09
Дозвіл Держпраці.pdf
25 липня 2020 20:09
довідка-ст-17.pdf
25 липня 2020 20:09
ВТ-20 ч.5 .pdf
25 липня 2020 20:09
ВТ-20 ч.4 .pdf
25 липня 2020 20:09
ВТ-20 ч.3 .pdf
25 липня 2020 20:09
ВТ-20 ч.2.pdf
25 липня 2020 20:09
ВТ-20 ч.1 .pdf
25 липня 2020 20:09
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
25 липня 2020 20:09
Відгук НАН ВТ 67.pdf
25 липня 2020 20:09
Відгук НАН ВТ 20.pdf
25 липня 2020 20:09
Виписка з ЄДР.pdf
25 липня 2020 20:09
Акти ВТ 20.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 20:07
Електронний підпис
24 липня 2020 20:06
44.imd
24 липня 2020 20:06
20. Проект договору.pdf
24 липня 2020 20:06
15. Витяг ПДВ.PDF
24 липня 2020 20:06
11. Заява пропозиція.pdf
24 липня 2020 20:06
8.1 ДОЗВІЛ держпраці.pdf
24 липня 2020 20:06
8. Ліцензія.PDF
24 липня 2020 20:06
5.7 розрахунок з.п.pdf
24 липня 2020 20:06
5.2 Зведений кошторис.pdf
24 липня 2020 20:06
5. Договірна ціна.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 17:19
Електронний підпис
24 липня 2020 17:17
Штатний розклад.pdf
24 липня 2020 17:17
ЦПХ на робітників.pdf
24 липня 2020 17:17
Ф1, Ф2.pdf
24 липня 2020 17:17
Установчі документи.pdf
24 липня 2020 17:17
Проект договору.pdf
24 липня 2020 17:17
Повноваження.pdf
24 липня 2020 17:17
Паспорт, ІПН.pdf
24 липня 2020 17:17
Модель АВК.imd
24 липня 2020 17:17
Магро-лайн.pdf
24 липня 2020 17:17
Ліцензія АВК.pdf
24 липня 2020 17:17
Кошторис.pdf
24 липня 2020 17:17
Документи з ЕЦП.rar
24 липня 2020 17:17
Данко.pdf
24 липня 2020 17:17
Відомості з ЄДР.pdf
24 липня 2020 17:17
Витяг ПДВ.pdf
24 липня 2020 17:17
Витяг з ЄДР.pdf
24 липня 2020 17:17
Виписка.pdf
24 липня 2020 17:17
Верхолаз.pdf
24 липня 2020 17:17
Адмінка.pdf
24 липня 2020 17:17
572 Лист-роз'яснення.pdf
24 липня 2020 17:17
566 Лист-згода.pdf
24 липня 2020 17:17
563 ЗАЯВА-ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
24 липня 2020 17:17
556 Гарантійний лист.pdf
24 липня 2020 17:17
555 Характеристики.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 13:00
Електронний підпис
24 липня 2020 12:32
Повідомлення.PDF
24 липня 2020 12:32
ПД 23.07.2020.pdf
24 липня 2020 12:32
ПВР.PDF
24 липня 2020 12:32
Локальний кошторис.PDF
24 липня 2020 12:32
Заява-пропозиція.PDF
24 липня 2020 12:32
Дозволи та ліцензії.PDF
24 липня 2020 12:32
Договірна ціна.PDF
24 липня 2020 12:32
Довідка про ціну.PDF
24 липня 2020 12:32
Довідка працівники.PDF
24 липня 2020 12:32
Довідка МТБ.PDF
24 липня 2020 12:32
ГЛ якість.PDF
24 липня 2020 12:32
ГЛ у разі переможця.PDF
24 липня 2020 12:32
Витяг з ЄДР.pdf
24 липня 2020 12:31
016-001-26934-2020.zip
24 липня 2020 12:31
Формальні помилки.PDF
24 липня 2020 12:31
Технічне завдання.PDF
24 липня 2020 12:31
Статут.PDF
24 липня 2020 12:31
ст.17 ЗУ.PDF
24 липня 2020 12:31
Свідоцтво ПДВ.pdf
24 липня 2020 12:31
Проект договору.PDF

Публічні документи

25 липня 2020 21:37
Електронний підпис
25 липня 2020 21:28
Статут Нормаль 2019 (1).pdf
25 липня 2020 21:28
приказ директор.doc
25 липня 2020 21:28
Ліцензія пожежна.pdf
25 липня 2020 21:28
Лiцензiя будiвельна.pdf
25 липня 2020 21:27
Гарантія.zip
25 липня 2020 21:27
Выписка.pdf
25 липня 2020 21:27
Витяг ПДВ.pdf
25 липня 2020 21:27
Аналогічний договір.pdf
25 липня 2020 21:27
_118 Заява-пропозиція..pdf

Публічні документи

25 липня 2020 22:07
Електронний підпис
25 липня 2020 18:20
Електронний підпис
25 липня 2020 18:17
Електронний підпис
25 липня 2020 18:15
витяг ПДВ.pdf
25 липня 2020 18:15
статут Інекс Реал.pdf
25 липня 2020 18:15
Дозвол ШБУ -14 кран.pdf
25 липня 2020 18:15
Лицензия АВК.pdf
25 липня 2020 18:15
Ліцензія ЗАТ Реланж.PDF
25 липня 2020 18:15
дозвола Інекс Реал.pdf
25 липня 2020 16:49
Сертифікат ISO 9001 укр.pdf
25 липня 2020 16:49
Сертифікат ISO 9001 англ.pdf
25 липня 2020 16:41
Проект договору.pdf
25 липня 2020 16:41
Гарантія Янекс Реал.zip
25 липня 2020 16:37
Документ_ЄДР_1006820639(1).zip
25 липня 2020 16:37
Копія витягу з ЄДР.pdf
25 липня 2020 16:35
Заява пропозиція.pdf
25 липня 2020 16:22
60.imd
25 липня 2020 16:22
60.rar
25 липня 2020 16:22
Обєктні кошториси.pdf
25 липня 2020 16:21
Локальні кошториси.pdf
25 липня 2020 16:21
Договірна ціна.pdf
25 липня 2020 16:16
Довідка Банкрутство.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 11:23
Електронний підпис
24 липня 2020 11:22
Установчі документи.pdf
24 липня 2020 11:22
Локальні кошториси.pdf
24 липня 2020 11:22
Календарний графік.pdf
24 липня 2020 11:22
Заява пропозиція.pdf
24 липня 2020 11:22
Договірна ціна.pdf
24 липня 2020 11:22
2.imd

Публічні документи

24 липня 2020 16:20
Електронний підпис
24 липня 2020 16:19
наявість обладнання.pdf
24 липня 2020 16:19
статут+опис.pdf
24 липня 2020 16:19
кошторис.pdf
24 липня 2020 16:19
Працівники.pdf
24 липня 2020 16:19
аналогічні договори.pdf
24 липня 2020 16:19
пож.ліцензія УСБ.pdf
24 липня 2020 16:19
паспорт керівника.pdf
24 липня 2020 16:19
заява-пропозиція.pdf
24 липня 2020 16:19
Ліцензія НБУ_21.07.2020_new.pdf
24 липня 2020 16:19
календарний графік.pdf
24 липня 2020 16:19
наказ директор.pdf
24 липня 2020 16:19
довідки ст.17.pdf
24 липня 2020 16:19
Городня.imd
24 липня 2020 16:19
гарантійний лист.pdf
24 липня 2020 16:19
Виписка з ЄДР.pdf
24 липня 2020 16:19
Витяг з протоколу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРУС БІЛДІНГ"

ТОВ "БК КБР"

ПП "Рембуд-2603"

ТОВ "ФІРМА "ЮНІКОМ"

ПП СЕМИДАР

ТОВ Нормаль-Україна

ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ"

ТОВ "БЕМ"

ТОВ "Чернігів Буд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС"
#24838096
Відхилено 7 695 000,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 11:03
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРУС БІЛДІНГ"
#42854319
Переможець 7 699 999,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 20:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 20:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРУС БІЛДІНГ"
#42854319
7 699 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 09:43
Графік виконання.PDF укладений
20 серпня 2020 09:42
План фінансування.PDF укладений
20 серпня 2020 09:42
Протокол погодження договірної ціни.PDF укладений
20 серпня 2020 09:42
Договірна ціна.PDF укладений
20 серпня 2020 09:42
Договір.PDF укладений
20 серпня 2020 09:42