Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хмарні послуги SAP Learning HUB
Очікувана вартість
397 893,60 UAH
UA-2020-07-10-008241-c 989adbd6c3504e13acd5f96dab49a9d7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Бабієнко

+380442540108 natalia.babiienko@bank.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Вебсайт: http://bank.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Контактна особа: Наталя Бабієнко
+380442540108
natalia.babiienko@bank.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 18:33
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2020 11:00
Початок аукціону: 30 липня 2020 12:45
Очікувана вартість: 397 893,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів


Місце надання послуг: дистанційно (м.Київ) або на об'єктах НБУ за адресами: м. Київ, вул. Інститутська, 9; пл. Контрактова, буд. 2-б; Київ, вул. Андріївська, буд. 1; м. Київ, пр. Науки, буд. 7.
Обсяг надання послуг: хмарні послуги SAP Learning HUB (доступи для 5 користувачів до навчальної платформи SAP Learning HUB строком на 1 рік з типом доступу Professional Edition).
Строк надання послуг: протягом 12 місяців з дати укладення договору / активація хмарних послуг протягом 15 календарних днів з дати підписання Сторонами договору.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою (більш детальна інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерну пропозицію учасника зазначається в пункті 7 розділу І. “Загальні положення” тендерної документації).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Хмарні послуги SAP Learning HUB
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за Договором у розмірі 100% від загальної вартості послуг, визначеної у пункті 3.1 Договору, здійснюється Замовником протягом 30 (тридцяти) робочих днів від дати підписання уповноваженими особами Сторін Акта про активацію хмарних послуг. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 21:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 21:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 18:33
Додаток 5_Проєкт договору_Sap_Learning_HUB.docx
10 липня 2020 18:33
Тендерна документація_Хмарні послуги SAP Learning HUB.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-10-008241-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БРІГ-РІТЕЙЛ", Код ЄДРПОУ:33935026
Дата подання: 16 липня 2020 09:39
Про внесення змін до тендерної документації
В тендерній документації щодо закупівлі “Хмарні послуги SAP Learning HUB” з кодом ДК 021:2015: 72410000-7 “Послуги провайдерів” розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 5 вказано: «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Якщо мова йде про Закон «Про публічні закупівлі», то припускаємо, що йдеться про статтю 16 «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі». Згідно даного пункту учасник торгів повинен надати документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (Аналогічним договором вважається договір надання хмарних послуг SAP Learning HUB або інших хмарних послуг SAP іншим замовникам в Україні, або надання прав використання програмного забезпечення SAP).
В розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 6 вказано, що для учасника обов’язковою умовою є наявність діючої партнерської угоди між компанією SAP (або її офіційного представництва або представника в Україні) та учасником процедури закупівлі, яка підтвердить повноваження учасника для надання хмарних послуг SAP Learning HUB.
Наявність такої партнерської угоди вже є підтвердженням наявності у компанії кваліфікованих фахівців, технічних і фінансових можливостей надавання хмарних послуг SAP Learning HUB або інших хмарних послуг SAP, прав використання програмного забезпечення SAP.
Звертаємо вашу увагу, що вимога наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору не дає можливості всім авторизованим українським партнерам SAP прийняти участь в торгах.
Вважаємо вимогу до кваліфікації учасника про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору такою, що обмежує конкуренцію та ніяким чином не підтверджує кваліфікацію Учасника. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та дозволити учасникам без підтвердження досвіду, але які мають діючий контракт з компанією SAP брати участь в закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 липня 2020 17:34
Доброго дня!
Під час підготовки Тендерної документації, Замовник керувався нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та враховував вимоги щодо необхідності підтвердження якості надання послуг.
Відповідно до вимог статті 16 «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» Закону: замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Зміст кваліфікаційних вимог не суперечить нормам чинного законодавства України та спрямований на отримання якісних послуг і успішну реалізацію планів з навчання з використанням хмарних послуг SAP Learning HUB. Наявність діючої партнерської угоди між компанією SAP та учасником є підтвердженням наявності у компанії кваліфікованих фахівців, технічних і фінансових можливостей надавання хмарних послуг SAP Learning HUB або інших хмарних послуг SAP, прав використання програмного забезпечення SAP, але не дає змогу оцінити якість наданих послуг компанією.
Надані Вами вимоги уважно розглянуті та проаналізовані профільними підрозділами Національного банку України, проте, враховуючи вищезазначене та ринковий досвід подібних закупівель, не можуть бути прийняті.
Номер вимоги: UA-2020-07-10-008241-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АГЕЛЕС", Код ЄДРПОУ:34426956
Дата подання: 13 серпня 2020 15:09
Вимога до Замовника тендеру (закупівля «Хмарні послуги SAP Learning HUB»)
Вимога до Замовника тендеру (закупівля «Хмарні послуги SAP Learning HUB» код ДК 021:2015: 72410000-7 “Послуги провайдерів”) від «13» серпня 2020 р. від Товариства з обмеженою відповідальністю «АГЕЛЕС», код ЄДРПОУ 34426956, 02090, Україна, Київська обл., Київ, вул. Сосюри, буд. 6, оф.208
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2020 18:00
Шановний учасник, у відповідь на Вашу вимогу повідомляю наступне:
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій № 65/1030-пк від 05.08.2020 року: тендерна пропозиція учасника ТОВ “АГЕЛЕС” відхилена на підставі абзаців 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону та пункту 3 Розділу “Оцінка тендерної пропозиції” тендерної документації як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: учасником не накладено електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) або електронну цифрову печатку на тендерну пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа), що не відповідає вимогам пункту 1“Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” Розділу “ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації.
Учасник процедури закупівлі ТОВ “АГЕЛЕС” завантажив всі документи тендерної пропозиції у вигляді сканованих документів, отже, відповідно до вимог пункту 1“Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” Розділу “ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації, учасник повинен був накласти ЕЦП/КЕП/електронну цифрову печатку на тендерну пропозицію.
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Відсутність ЕЦП/КЕП/електронної цифрової печатки на тендерній пропозиції учасника ТОВ “АГЕЛЕС” – це порушення форми подання тендерної пропозиції учасника та не відноситься до формальних помилок, перелік яких зазначено у пункті 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” Розділу “ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації.
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Учасник процедури закупівлі ТОВ “АГЕЛЕС”, на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, надав всі необхідні документи.
Ураховуючи вищезазначене, уважаємо що Національним банком України правомірно прийняте рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ “АГЕЛЕС”.
Національний банк під час проведення процедури закупівлі дотримується принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, та забезпечує добросовісну конкуренцію серед учасників; максимальну економію, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінацію учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобіганню корупційним діям і зловживанням.

Документи подані скаржником

13 серпня 2020 15:09
Vymoga_AGELESS_NBU_13082020_SAP LH.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2020 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕЛЕС" 353 333,08
UAH з ПДВ
341 333,07
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЕНОЙ" 397 884,00
UAH з ПДВ
345 316,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 14:07
Електронний підпис
12 серпня 2020 14:05
Довідка_ч2_ст17.pdf
12 серпня 2020 14:05
Довідка_п12_ч1_ст17.pdf
12 серпня 2020 09:55
Електронний підпис
12 серпня 2020 09:54
Лист гарантія.pdf
12 серпня 2020 09:54
Довідка_п8_ч1_ст17.pdf
12 серпня 2020 09:54
Довідка.zip
12 серпня 2020 09:54
Довідка МВС.pdf
28 липня 2020 17:40
Електронний підпис
28 липня 2020 17:38
6_Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АГЕЛЕС"

ТОВ "БЕНОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕЛЕС"
#34426956
Відхилено 341 333,07
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 12:51
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "БЕНОЙ"
#34927849
Переможець 345 316,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 12:53
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕЛЕС" #34426956

№ рішення у справі

661-р

Дата рішення у справі

15.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Комітет

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "БЕНОЙ" #34927849

№ рішення у справі

661-р

Дата рішення у справі

15.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Комітет

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2020 12:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БЕНОЙ"
#34927849
345 316,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 вересня 2021 15:12
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2020 16:50
Додатковий договір № 102446 від 07.10.2020_.pdf зміни до договору
07 жовтня 2020 16:46
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 13:58
Договір № 102355 від 18.08.2020.pdf укладений
19 серпня 2020 13:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2.5 Договору викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 102355
Договір:
Номер додаткової угоди: 102446
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 серпня 2021
Сума оплати за договором: 345 316,00
UAH (в тому числі ПДВ 57 552,67 UAH)