Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Хмарні послуги SAP Learning HUB
Очікувана вартість
397 893,60 UAH
UA-2020-07-10-008241-c ● 989adbd6c3504e13acd5f96dab49a9d7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний Банк України |
Код ЄДРПОУ: | 00032106 |
Вебсайт: | http://bank.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9 |
Контактна особа: |
Наталя Бабієнко +380442540108 natalia.babiienko@bank.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 липня 2020 18:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 липня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 липня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 30 липня 2020 12:45 |
Очікувана вартість: | 397 893,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,01% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів
Місце надання послуг: дистанційно (м.Київ) або на об'єктах НБУ за адресами: м. Київ, вул. Інститутська, 9; пл. Контрактова, буд. 2-б; Київ, вул. Андріївська, буд. 1; м. Київ, пр. Науки, буд. 7.
Обсяг надання послуг: хмарні послуги SAP Learning HUB (доступи для 5 користувачів до навчальної платформи SAP Learning HUB строком на 1 рік з типом доступу Professional Edition).
Строк надання послуг: протягом 12 місяців з дати укладення договору / активація хмарних послуг протягом 15 календарних днів з дати підписання Сторонами договору.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою (більш детальна інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерну пропозицію учасника зазначається в пункті 7 розділу І. “Загальні положення” тендерної документації).
Розгорнути
Згорнути
Обсяг надання послуг: хмарні послуги SAP Learning HUB (доступи для 5 користувачів до навчальної платформи SAP Learning HUB строком на 1 рік з типом доступу Professional Edition).
Строк надання послуг: протягом 12 місяців з дати укладення договору / активація хмарних послуг протягом 15 календарних днів з дати підписання Сторонами договору.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою (більш детальна інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерну пропозицію учасника зазначається в пункті 7 розділу І. “Загальні положення” тендерної документації).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Хмарні послуги SAP Learning HUB
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2021
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за Договором у розмірі 100% від загальної вартості послуг, визначеної у пункті 3.1 Договору, здійснюється Замовником протягом 30 (тридцяти) робочих днів від дати підписання уповноваженими особами Сторін Акта про активацію хмарних послуг. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 липня 2020 21:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 липня 2020 18:33 |
Додаток 5_Проєкт договору_Sap_Learning_HUB.docx | |
10 липня 2020 18:33 |
Тендерна документація_Хмарні послуги SAP Learning HUB.docx |
10 липня 2020 21:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 липня 2020 18:33 |
Додаток 5_Проєкт договору_Sap_Learning_HUB.docx
|
|||
10 липня 2020 18:33 |
Тендерна документація_Хмарні послуги SAP Learning HUB.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-10-008241-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БРІГ-РІТЕЙЛ", Код ЄДРПОУ:33935026
Дата подання: 16 липня 2020 09:39
Про внесення змін до тендерної документації
В тендерній документації щодо закупівлі “Хмарні послуги SAP Learning HUB” з кодом ДК 021:2015: 72410000-7 “Послуги провайдерів” розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 5 вказано: «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Якщо мова йде про Закон «Про публічні закупівлі», то припускаємо, що йдеться про статтю 16 «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі». Згідно даного пункту учасник торгів повинен надати документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (Аналогічним договором вважається договір надання хмарних послуг SAP Learning HUB або інших хмарних послуг SAP іншим замовникам в Україні, або надання прав використання програмного забезпечення SAP).
В розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 6 вказано, що для учасника обов’язковою умовою є наявність діючої партнерської угоди між компанією SAP (або її офіційного представництва або представника в Україні) та учасником процедури закупівлі, яка підтвердить повноваження учасника для надання хмарних послуг SAP Learning HUB.
Наявність такої партнерської угоди вже є підтвердженням наявності у компанії кваліфікованих фахівців, технічних і фінансових можливостей надавання хмарних послуг SAP Learning HUB або інших хмарних послуг SAP, прав використання програмного забезпечення SAP.
Звертаємо вашу увагу, що вимога наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору не дає можливості всім авторизованим українським партнерам SAP прийняти участь в торгах.
Вважаємо вимогу до кваліфікації учасника про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору такою, що обмежує конкуренцію та ніяким чином не підтверджує кваліфікацію Учасника. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та дозволити учасникам без підтвердження досвіду, але які мають діючий контракт з компанією SAP брати участь в закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
В розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 6 вказано, що для учасника обов’язковою умовою є наявність діючої партнерської угоди між компанією SAP (або її офіційного представництва або представника в Україні) та учасником процедури закупівлі, яка підтвердить повноваження учасника для надання хмарних послуг SAP Learning HUB.
Наявність такої партнерської угоди вже є підтвердженням наявності у компанії кваліфікованих фахівців, технічних і фінансових можливостей надавання хмарних послуг SAP Learning HUB або інших хмарних послуг SAP, прав використання програмного забезпечення SAP.
Звертаємо вашу увагу, що вимога наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору не дає можливості всім авторизованим українським партнерам SAP прийняти участь в торгах.
Вважаємо вимогу до кваліфікації учасника про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору такою, що обмежує конкуренцію та ніяким чином не підтверджує кваліфікацію Учасника. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та дозволити учасникам без підтвердження досвіду, але які мають діючий контракт з компанією SAP брати участь в закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 липня 2020 17:34
Доброго дня!
Під час підготовки Тендерної документації, Замовник керувався нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та враховував вимоги щодо необхідності підтвердження якості надання послуг.
Відповідно до вимог статті 16 «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» Закону: замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Зміст кваліфікаційних вимог не суперечить нормам чинного законодавства України та спрямований на отримання якісних послуг і успішну реалізацію планів з навчання з використанням хмарних послуг SAP Learning HUB. Наявність діючої партнерської угоди між компанією SAP та учасником є підтвердженням наявності у компанії кваліфікованих фахівців, технічних і фінансових можливостей надавання хмарних послуг SAP Learning HUB або інших хмарних послуг SAP, прав використання програмного забезпечення SAP, але не дає змогу оцінити якість наданих послуг компанією.
Надані Вами вимоги уважно розглянуті та проаналізовані профільними підрозділами Національного банку України, проте, враховуючи вищезазначене та ринковий досвід подібних закупівель, не можуть бути прийняті.
Під час підготовки Тендерної документації, Замовник керувався нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та враховував вимоги щодо необхідності підтвердження якості надання послуг.
Відповідно до вимог статті 16 «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» Закону: замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Зміст кваліфікаційних вимог не суперечить нормам чинного законодавства України та спрямований на отримання якісних послуг і успішну реалізацію планів з навчання з використанням хмарних послуг SAP Learning HUB. Наявність діючої партнерської угоди між компанією SAP та учасником є підтвердженням наявності у компанії кваліфікованих фахівців, технічних і фінансових можливостей надавання хмарних послуг SAP Learning HUB або інших хмарних послуг SAP, прав використання програмного забезпечення SAP, але не дає змогу оцінити якість наданих послуг компанією.
Надані Вами вимоги уважно розглянуті та проаналізовані профільними підрозділами Національного банку України, проте, враховуючи вищезазначене та ринковий досвід подібних закупівель, не можуть бути прийняті.
Номер вимоги: UA-2020-07-10-008241-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АГЕЛЕС", Код ЄДРПОУ:34426956
Дата подання: 13 серпня 2020 15:09
Вимога до Замовника тендеру (закупівля «Хмарні послуги SAP Learning HUB»)
Вимога до Замовника тендеру (закупівля «Хмарні послуги SAP Learning HUB» код ДК 021:2015: 72410000-7 “Послуги провайдерів”) від «13» серпня 2020 р. від Товариства з обмеженою відповідальністю «АГЕЛЕС», код ЄДРПОУ 34426956, 02090, Україна, Київська обл., Київ, вул. Сосюри, буд. 6, оф.208
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2020 18:00
Шановний учасник, у відповідь на Вашу вимогу повідомляю наступне:
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій № 65/1030-пк від 05.08.2020 року: тендерна пропозиція учасника ТОВ “АГЕЛЕС” відхилена на підставі абзаців 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону та пункту 3 Розділу “Оцінка тендерної пропозиції” тендерної документації як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: учасником не накладено електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) або електронну цифрову печатку на тендерну пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа), що не відповідає вимогам пункту 1“Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” Розділу “ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації.
Учасник процедури закупівлі ТОВ “АГЕЛЕС” завантажив всі документи тендерної пропозиції у вигляді сканованих документів, отже, відповідно до вимог пункту 1“Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” Розділу “ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації, учасник повинен був накласти ЕЦП/КЕП/електронну цифрову печатку на тендерну пропозицію.
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Відсутність ЕЦП/КЕП/електронної цифрової печатки на тендерній пропозиції учасника ТОВ “АГЕЛЕС” – це порушення форми подання тендерної пропозиції учасника та не відноситься до формальних помилок, перелік яких зазначено у пункті 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” Розділу “ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації.
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Учасник процедури закупівлі ТОВ “АГЕЛЕС”, на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, надав всі необхідні документи.
Ураховуючи вищезазначене, уважаємо що Національним банком України правомірно прийняте рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ “АГЕЛЕС”.
Національний банк під час проведення процедури закупівлі дотримується принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, та забезпечує добросовісну конкуренцію серед учасників; максимальну економію, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінацію учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобіганню корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій № 65/1030-пк від 05.08.2020 року: тендерна пропозиція учасника ТОВ “АГЕЛЕС” відхилена на підставі абзаців 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону та пункту 3 Розділу “Оцінка тендерної пропозиції” тендерної документації як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: учасником не накладено електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) або електронну цифрову печатку на тендерну пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа), що не відповідає вимогам пункту 1“Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” Розділу “ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації.
Учасник процедури закупівлі ТОВ “АГЕЛЕС” завантажив всі документи тендерної пропозиції у вигляді сканованих документів, отже, відповідно до вимог пункту 1“Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” Розділу “ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації, учасник повинен був накласти ЕЦП/КЕП/електронну цифрову печатку на тендерну пропозицію.
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Відсутність ЕЦП/КЕП/електронної цифрової печатки на тендерній пропозиції учасника ТОВ “АГЕЛЕС” – це порушення форми подання тендерної пропозиції учасника та не відноситься до формальних помилок, перелік яких зазначено у пункті 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” Розділу “ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації.
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Учасник процедури закупівлі ТОВ “АГЕЛЕС”, на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, надав всі необхідні документи.
Ураховуючи вищезазначене, уважаємо що Національним банком України правомірно прийняте рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ “АГЕЛЕС”.
Національний банк під час проведення процедури закупівлі дотримується принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, та забезпечує добросовісну конкуренцію серед учасників; максимальну економію, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінацію учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобіганню корупційним діям і зловживанням.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕЛЕС" #34426956 |
Відхилено |
341 333,07
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2020 12:51
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "БЕНОЙ" #34927849 |
Переможець |
345 316,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2020 12:53
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2021 15:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 жовтня 2020 16:50
|
Додатковий договір № 102446 від 07.10.2020_.pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2020 16:46
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2020 13:58
|
Договір № 102355 від 18.08.2020.pdf | укладений |
19 серпня 2020 13:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 2.5 Договору викладено в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 102355 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 102446 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |