Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради "Тролейбусне управління"" |
Код ЄДРПОУ: | 13705191 |
Вебсайт: | http://38-51-51.com.ua |
Місцезнаходження: | 09108, Україна , Київська обл., м. Біла Церква, вул. Леваневського, 135-А |
Контактна особа: |
Ірина Бойко +380671800160 0671800160@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 липня 2020 17:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 27 липня 2020 11:33 |
Очікувана вартість: | 5 589 282,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 946,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 липня 2020 17:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 липня 2020 17:32 |
тендерна документація.pdf | |
10 липня 2020 17:32 |
протокол 119.pdf | |
10 липня 2020 17:32 |
Додаток 1.pdf | |
10 липня 2020 17:32 |
додаток 4.pdf | |
10 липня 2020 17:32 |
Додаток 3.pdf | |
10 липня 2020 17:32 |
додаток 2.pdf |
Скарги до процедури
Дата подання: 06 серпня 2020 13:03
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-16-000020 ● 234be6e99f2d48dd88229936b6a4c30f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2021 11:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
16.09.2021
№577
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 14.09.2021 №003100-18/11647-2021
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 16.09.2021 №577
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2020-07-10-008024-c 10.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-16 13:50:23
Запит замовнику про надання пояснення
Дата: 16.09.2021 року
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Капітальний ремонт даху головного корпусу комунального підприємства Білоцерківської міської ради «Тролейбусне управління» в м. Біла Церква Київської області » (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-10-008024-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання:
1. Чому Замовник в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей вимагає від учасника ТОВ «ІНБУД ПРОЕКТ» надати офіційну довідку податкових органів про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати податків і зборів станом на день прийняття рішення про намір укласти договір, тоді як в тендерній документації Замовника відсутня дана вимога?
2. Чому Замовник розмістив на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «ІНБУД ПРОЕКТ» в інформації та/або документах, що не передбачені пунктами 1 та 2 абзацу другого частини шістнадцять статті 29 Закону, а саме надати офіційну довідку податкових органів про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати податків і зборів станом на день прийняття рішення про намір укласти договір?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-20 16:29:28
пояснення згідно протоколу №301
тендерним комітетом у 2020 р. проведено відкриті торги з закупівлі «Капітальний ремонт даху головного корпусу комунального підприємства Білоцерківської міської ради «Тролейбусне управління». Вся процедура закупівлі, починаючи з оголошення і закінчуючи договором, опублікована на сайті уповноваженого органу і я не буду переповідати весь процес закупівлі і прийняті при цьому рішення. Тим більше, що орган Держаудитслужби вимагає від нас пояснення щодо одного конкретного питання, а саме: чому ми вимагали від одного з учасників – ТОВ «Інбуд Проект» - надання довідки про наявність чи відсутність його заборгованості зі сплати до бюджетів податків і зборів, при тому, що начебто у нашій тендерній документації не міститься такої вимоги. Ми не знаємо зараз, чим керувався орган Держаудитслужби, надсилаючи такий запит. Але в нашій тендерній документації, зокрема Розділ 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, та вимоги, встановлені ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко вказано, що випадку наявності в учасника заборгованості із сплати податків і зборів, згідно інформаційних систем ДФС України, учасник повинен надати інформацію, що підтверджує здійснення ним заходів щодо відстрочення/розстрочення заборгованості або довідку про відсутність заборгованості. При перевірці цього учасника 11.09.2020 р. і 14.09.2020 р. на вищевказаному сайті ДФС значилася інформація про те, що ТОВ «Інбуд Проект», як платник податків, має податковий борг і у органів державної податкової служби виникло право податкової застави на майно такого платника. Щоб убезпечити себе від неможливості в майбутньому виконання своїх договірних обов’язків таким учасником через можливий арешт і реалізацію заставленого майна ми і звернулися до цього учасника з вимогою надати офіційну довідку про відсутність чи наявність у нього податкового боргу. Така довідка ним була надана. Отже, право на запит такої довідки від учасника передбачене нашою тендерною документацією і тут ми порушень не допустили, а лише переконалися, що в даного учасника відсутні підстави для відхилення його тендерної пропозиції, які також могли подати скаргу до Антимонопольного комітету України маючи довідку про відсутність заборгованості.
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. Порядок денний: розгляд зауважень управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області щодо проведеної підприємством закупівлі робіт з капітального ремонту даху головного виробничого корпусу у 2020 р. Доповідач: секретар тендерного комітету Бойко І.О., яка пояснила наступне: відповідно до висновку Держаудитслужби було встановлено порушення щодо вимог ч.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Замовник розмістив на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника ТОВ «ІНБУД ПРОЕКТ», що не передбачені пунктами 1 та 2 абзацу другого ч.16 ст.29 Закону. Пояснення на запитання було надано тендерним комітетом в протоколі №301 від 17.09.2021 року і я хочу ще раз зробити наголос на тому, що таке рішення було прийнято для того щоб переконатися, що в даного учасника відсутні підстави для відхилення його тендерної пропозиції та в подальшому неподачі скарги даного учасника до Антимонопольного комітету, так як в підприємства на той час була довідка про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів. А при подачі та розгляді скарги до Антимонопольного комітету учасником, підприємство витратить знову ж таки час, який на той час для нас був дорогоцінним, тому що такі роботи, як капітальний ремонт даху повинні проводитись не в зимовий період (на даному етапі договір був заключний 30.09.2021 року) та просимо врахувати ще й те що закупівля по даному виду робіт оголошувалась двічі згідно протоколів № 103 від 18.05.2020 року та №112 від 15.06.2020 року, всі учасники двох закупівель були дискваліфіковані. Також доводжу до відома членів тендерного комітету те, що назване порушення вже неможливо усунути, оскільки закупівля вже відбулася, вона ніким не оскаржена і не скасована, в тому числі уповноваженим органом – АМК України. Також цей недолік не призвів ні до ущемлення прав учасників, ні до заподіяння матеріальної шкоди будь-кому, в тому числі Замовнику, тобто, нашому підприємству, але при розгляді тендерних пропозицій учасників в майбутньому буде враховане дане зауваження Держаудитслужби та таких порушень не будемо допускати. Щодо порушення ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей не містить перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, зокрема відсутність відомостей про наявність в учасника у власності або ж на правах оренди спеціальних машин і механізмів з допомогою яких будуть навантажуватися та підійматися будівельні матеріали та даних про наявність автомобіля для перевезення сміття (відходів), то дані невідповідності були вказані у протоколі №126 від 14.09.2020 року і ці недоліки були виправлені учасником у встановлені терміни, який надав оновлені документи, а саме: Довідку про наявність матеріально- технічної бази від 14.09.2020 року; Договір №06.04-1 на оренду спецтехніки і/або обладнання. Також надаємо сканований протокол №126 від 14.09.2020 року. Голосування: «За» - 8 голосів, «проти» - немає, «утрималося» - немає. Рішення прийнято одноголосно. 4. ВИРІШИЛИ: 4.1. Визнати, що назване в висновку Держаудитслужби порушення неможливо усунути, оскільки закупівля відбулась, переможець визначений і виконує роботи; 4.2. Опублікувати засідання тендерного комітету згідно протоколу №126 від 14.09.2020 року, в якому вказані недоліки для виправлення учаснику ТОВ «ІНБУД ПРОЕКТ».
2021-10-13 12:33:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2020 12:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНБУД ПРОЕКТ" |
4 986 567,60
UAH з ПДВ
|
4 889 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РЕМТЕКС ЛТД" |
4 999 975,60
UAH з ПДВ
|
4 890 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП" |
5 200 067,27
UAH з ПДВ
|
4 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"ТРІАДА ПЛЮС" |
4 974 465,60
UAH з ПДВ
|
4 974 465,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Білоцерківська будівельна компанія Новобуд" |
5 280 463,21
UAH з ПДВ
|
5 280 463,21
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНБУД ПРОЕКТ" #41178709 |
Рішення скасоване |
4 889 999,99
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2020 15:57
|
|
ТОВ "РЕМТЕКС ЛТД" #42576207 |
Рішення скасоване |
4 890 000,00
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2020 15:57
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП" #42654473 |
Рішення скасоване |
4 900 000,00
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2020 15:57
|
|
ТОВ "ІНБУД ПРОЕКТ" #41178709 |
Переможець |
4 889 999,99
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2020 17:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 вересня 2020 11:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2022 18:59
|
дод.угода №3.pdf | укладений |
20 грудня 2022 18:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 жовтня 2022 17:08
|
дод.угода №2 до дог.№59.pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2022 16:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 лютого 2022 18:23
|
протокол 30.pdf | зміни до договору |
01 лютого 2022 18:20
|
дод.угода №1 кап. рем.pdf | зміни до договору |
01 лютого 2022 18:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2022 21:53
|
протокол 30.pdf | зміни до договору |
31 січня 2022 21:37
|
дод.угода №1 кап. рем.pdf | зміни до договору |
31 січня 2022 21:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2021 13:46
|
дод.угода №1.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2021 13:44
|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2020 17:07
|
договір капітальний ремонт.pdf | укладений |
30 вересня 2020 17:03
|
додаток до договору розрахунки.pdf | укладений |
30 вересня 2020 17:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно п.4 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 59 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 до договору №59 від 30.09.2020 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно протоколу №30 від 31.01.2022 року |
Номер договору про закупівлю: | 59 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | протокол №30 від 31.01.2022 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно протоколу №30 від 31.01.2022 року |
Номер договору про закупівлю: | 59 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №30 від 31.01.2022 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно п.4 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 59 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 до договору №59 від 30.09.2020 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |