Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі встановлення протипожежного устаткування ("Облаштування системи оповіщення про пожежу та система оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій в приміщеннях Комунального закладу освіти "Криворізька санаторна школа №8" Дніпропетровської обласної ради" за адресою: м. Кривий Ріг, вул.Сергія Колачевського, 86А" Технічне переоснащення)
Очікувана вартість
763 687,00 UAH
UA-2020-07-10-007998-c a9bff4c30c984091aadc0182c6a7fdd4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рита Володимирівна Остапенко

+380968743100 ostap8i@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКА САНАТОРНА ШКОЛА № 8 " ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 20204696
Місцезнаходження: 50047, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг , ВУЛИЦЯ СЕРГІЯ КОЛАЧЕВСЬКОГО, будинок 86 А
Контактна особа: Рита Володимирівна Остапенко
+380968743100
ostap8i@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 17:25
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2020 09:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 12:41
Очікувана вартість: 763 687,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 818,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Категорія замовника:юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак:
юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів.
Місцезнаходження: вул.С.Колачевського,86а,м.Кривий Ріг,50047
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі встановлення протипожежного устаткування ("Облаштування системи оповіщення про пожежу та система оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій в приміщеннях Комунального закладу освіти "Криворізька санаторна школа №8" Дніпропетровської обласної ради" за адресою: м. Кривий Ріг, вул.Сергія Колачевського, 86А" Технічне переоснащення)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50047, Україна, Дніпропетровська область, м.Крвий Ріг, вул.С.Колачевського,86а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за виконані послуги здійснюються Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів (з урахуванням строків фактичного фінансування закладу за кошторисом витрат на поточний фінансовий рік) шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Виконавця згідно Актів приймання виконаних послуг . Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2020 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 13:38
Зміни до ТД.docx
16 липня 2020 13:38
ТД — нова редакція.docx
10 липня 2020 17:25
Проект договору.docx
10 липня 2020 17:25
Оголошення.docx
16 липня 2020 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 13:38
Зміни до ТД.docx
16 липня 2020 13:38
ТД — нова редакція.docx
10 липня 2020 17:25
ТД.docx
10 липня 2020 17:25
Проект договору.docx
10 липня 2020 17:25
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Дата подання: 14 липня 2020 13:30
Дата відповіді: 16 липня 2020 13:36
Чи є експертиза проектів, та якого она року, бо в квітні 2019 року були зміни до проектної документації. Додаток № 3.4 до тендерної документації, с. Світлогірське, вул. І. Богатиря, 11, Світлогірська СЗШ - не повний перелік обладнання. Прохання або доповнити його, або викласти проектну документацію.
Відповідь: Шановний Учасник! Замовником буть внесені зміни до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-10-007998-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство", Код ЄДРПОУ:35269494
Дата подання: 03 серпня 2020 14:05
Оскарження рішення про визначення переможця
Вимга щодо скачування рішення про визначення переможця, оскільки пропозиція ПП "Яровіт С" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 серпня 2020 13:06
Тендерний комітет розглянув та опрацював вимогу та дійшов висновку задовільнити вимогу ТОВ "ДСПП"
Номер вимоги: UA-2020-07-10-007998-c.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С», Код ЄДРПОУ:41922960
Вимога на протокольне рішення
Вимога
на протокольне рішення №42 від 05.08.2020р. КЗО «Криворізька санаторна школа №8» ДОР» щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «Яровіт С» по закупівлі:
UA-2020-07-10-007998-c

Здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон).
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Однак, комунальним закладом освіти «Криворізька Санаторна школа №8» Дніпропетровської обласної ради під час проведення електронних закупівель ProZorro Послуги зі встановлення протипожежного устаткування ("Облаштування системи оповіщення про пожежу та система оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій в приміщеннях Комунального закладу освіти "Криворізька санаторна школа №8" Дніпропетровської обласної ради" за адресою: м. Кривий Ріг, вул.Сергія Колачевського, 86А" Технічне переоснащення) не дотримано вимоги цього Закону в частині порушення принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5, а саме Замовник порушив принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Протоколом засідання тендерного комітету по КЗО Криворізька санаторна школа №8" ДОР» № 42 від 05.08.2020 відповідно до п. 1. ч. 1 ст. 31 Закону відхиллено тендерну пропозицію ПП «ЯРОВІТ С» з підстав відсутності дозволу на виконання відповідних видів робіт, інші документи (якщо це передбачено чинним законодавством України), учасником не надно пояснювальної записки з посиланням на законодавчі акти відповідно до абзацу а) Примітки Тендерної документації.

Пункт 1 частини 1 ст. 31 Закону регламентує, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону.
З урахуванням викладеного, Замовником під час відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП «ЯРОВІТ С» хибно застосовано норами в п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону, оскільки як вбачається зі змісту підстав відхилення, останнім не надано дозволу на виконання відповідних видів робіт або пояснювальної записки з посиланням на законодавчі акти щодо неможливості такого надання.
Натомість абз. 4 п. 3 ч. 1 ст. 31 Закону передбачає, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
3) переможець процедури закупівлі:
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону.

При цьому акцентуємо увагу, що рішенням тендерного комітету від 29.07.202 № 40 затверджено повідомлення про намір укласти договір з ПП «ЯРОВІТ С», оскільки його тендерна пропозиція є найбільш економічно вигідною.

Враховуючи викладене, Замовник не об’єктивно оцінив ситуацію та неправомірно застосував норми діючого законодавства для відхилення тендерної пропозиції ПП «ЯРОВІТ С».
Крім того, ПП «ЯРОВІТ С» у складі тендерної пропозиції надано всі дозвільні документи необхідні на виконання відповідних видів робіт та довідку від 24.07.2020 про наявність чинної ліцензії з посилання на діюче законодавство щодо неможливості її надання в копії, оскільки чинні нормативно-правові акти, які регулюють питання ліцензування певних видів господарської діяльності передбачають, що ліцензія оформлюється органом ліцензування в електронному вигляді та відображається у виписці з ЄДР, яка видається ліцензіату безоплатно та оприлюднюється на порталі електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України. Інформацію про перебування ПП «ЯРОВІТ С» в реєстрі ліцензіатів можливо перевірити на веб-сайті органу ліцензування www.dsns.gov.ua, про що зазначено у вказаній вище довідці.
Також, до даної довідки завантажено накази Державної служби України з надзвичайних ситуацій України від 24.04.2018 № 260 та від 19.10.2018 № 610 про видачу ліцензій на провадження/з розширення господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення відповідно.

Замовник, відхиляючи тендерну пропозицію ПП «ЯРОВІТ С» посилався на недотримання ним умов тендерної документації, а саме до абзацу а) Примітки Тендерної документації.

Дослівно зміст цих приміток відображає наступне
«Примітки:
а) у разі якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, такий учасник надає пояснювальну записку з цього приводу з посиланням на законодавчі підстави…..»
Таким чином, застосування вказаної примітки до даних правовідносин не можливе, оскільки учасник не має повноважень на складання таких документів як ліцензія та інші дозвільні документи. Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» органом ліцензування є державний орган, уповноважений законом або Кабінетом Міністрів України на здійснення ліцензування господарської діяльності, який відповідно до ст. 6 цього закону видає такі ліцензії.

Враховуючи вищевикладене, Замовник безпідставно та неправомірно відхилено тендерну пропозицію ПП «ЯРОВІТ С» і як наслідок направлено повідомлення про наміри укладення договору з товариством з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство", як наступного учасника з економічно вигідною ціною.
З огляду на викладене, прошу розглянути дану вимогу та вжити відповідних заходів спрямованих на усунення безпідставного відхилення нашої тендерної пропозиції протягом доби з моменту оприлюднення даної вимоги в системі Прозорро. В іншому випадку будемо змушені звернутись до органу оскарження - Антимонопольного комітету України з метою відновлення порушених прав та інтересів ПП «Яровіт С».



Директор ПП «Яровіт С» С.А. Штрек
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 12 серпня 2020 22:07
Причина: Допущені орфографічні помилки
Номер вимоги: UA-2020-07-10-007998-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С», Код ЄДРПОУ:41922960
Дата подання: 12 серпня 2020 22:10
Вимога на протокольне рішення
Вимога
на протокольне рішення №42 від 05.08.2020р. КЗО «Криворізька санаторна школа №8» ДОР» щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «Яровіт С» по закупівлі:
UA-2020-07-10-007998-c
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2020 16:36
Тендерний комітет розглянув та опрацював вимогу та дійшов висновків, про те що згідно з пунктом 1 частини 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) регламентовано відхилення тендерних пропозицій в таких випадках:
«Стаття 31. Відхилення тендерних пропозицій
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.»
Пунктом 7 розділу «Інші документи, які мають бути надані учасником (! Звертаємо увагу, Учасником, не переможцем) у складі тендерної пропозиції» вимагалось надання Дозволу на виконання відповідних видів робіт, інших документів (якщо це передбачено чинним законодавством України).
Чинним законодавством України встановлені вимоги щодо отримання документів дозвільного характеру на виконання робіт підвищеної небезпеки. Зокрема, статтею 21 Закону України «Про охорону праці» регламентовано:
«Роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - дозвіл).
Набуття права на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки може здійснюватися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.»
Тобто, законодавством з питань охорони праці встановлено, що у разі виконання робіт підвищеної небезпеки необхідно отримати дозвіл на право виконання таких робіт або оформити декларацію.
Наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 №15 затверджено «Перелік робіт з підвищеною небезпекою» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15.02.2005 за №232/10512 (НПАОП 0.00-4.12-2005). Даним нормативним документом роботи верхолазні та на висоті віднесені до робіт з підвищеною небезпекою (пункт 94 Переліку).
Постановою Кабінету Міністрів України від 26.11.2007 №1107 затверджено «Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки». Додатками до зазначеного Порядку встановлені переліки видів робіт, які виконуються на підставі Дозволу або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Технологічним процесом надання послуг з предмету закупівлі «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування («Облаштування системи оповіщення про пожежу та система оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій в приміщеннях Комунального закладу освіти «Криворізька санаторна школа №8» Дніпропетровської обласної ради» за адресою: м. Кривий Ріг, вул.Сергія Колачевського, 86А «Технічне переоснащення)» передбачається виконання робіт пов’язаних з підйомом на висоту та роботи на висоті понад 1,3 метра.
Отже, враховуючи вищевикладене, на виконання пункту 7 розділу тендерної документації «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції», Учасник ПП «ЯРОВІТ С» повинен був надати в складі тендерної пропозиції Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
В складі тендерної пропозиції ПП «ЯРОВІТ С» відсутній Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
Абзацем а) Примітки зазначено наступне: «у разі якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, такий учасник надає пояснювальну записку з цього приводу з посиланням на законодавчі підстави.» Учасник ПП «ЯРОВІТ С» в тендерній пропозиції не надав пояснювальну записку з посиланням на законодавчі підстави.
В своїй Вимозі (вих №1208/01від 12.08.2020) Учасник ПП «ЯРОВІТ С» стверджує, що не має повноважень на складання таких документів як ліцензія та інших дозвільних документів. Таке твердження є хибним, оскільки, відповідно до «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці складається керівником юридичної особи (тобто, в даному випадку, керівником ПП «ЯРОВІТ С») та подається роботодавцем до територіального органу Держпраці для реєстрації (зазначене викладено в п. 21 та додатку 8 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» )
Підсумовуючи вищевикладене, зазначаємо наступне. Вимога щодо надання учасниками Дозволу на виконання відповідних видів робіт, інших документів (якщо це передбачено чинним законодавством України) була включена Замовником в тендерну пропозицію на підставі абзацу першого частини 3 статті 22 Закону: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Пунктом 1 частини 1 ст. 31 Закону передбачено відхилення тендерної пропозиції, якщо учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
ПП «ЯРОВІТ С» в складі тендерної пропозиції не надав Дозвіл на виконання відповідних видів робіт, інші документи (якщо це передбачено законодавством), не надав пояснювальної записки з посиланням на законодавчі підстави відповідно до абзацу а) Примітки тендерної документації.
Отже, тендерна пропозиція ПП «ЯРОВІТ С» була правомірно відхилена відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
Тендерний комітет КЗО «Криворізька санаторна школа №8» не бачить підстав у задоволенні вимоги «ПП ЯРОВІТ С».

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-10-007998-c.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С», Код ЄДРПОУ:41922960
Дата подання: 13 серпня 2020 23:04
СКАРГА на дії Замовника
Скарга на протокольне рішення №42 від 05.08.2020 щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «Яровіт С» по закупівлі: UA-2020-07-10-007998-c
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 серпня 2020 17:37
Рішення від 17.08.2020 №15615.pdf
Дата публікації: 17 серпня 2020 17:37
Рішення від 27.08.2020 №16219.pdf
Дата публікації: 01 вересня 2020 19:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерний комітет виконав рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 16219-р/пк-пз від 27.08.2020 шляхом повернення учасників - приватного підприємства «ЯРОВІТС» та товариства з обмеженою відповідальністю «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство» на кваліфікацію та вирішив повторно розглянути тендерну пропозицію ПП «ЯРОВІТ-С» на наступному засіданні тендерного комітету.
Дата виконання рішення замовником: 04 вересня 2020 13:17

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

18 серпня 2020 15:42
2. Протол відхилення.pdf
18 серпня 2020 15:42
3. Протокол ТОВ ДСПП.pdf
18 серпня 2020 15:42
Вимога ТОВ ЯРОВІТС.pdf
18 серпня 2020 15:43
Повідомлення ТОВ ДСПП.pdf
04 вересня 2020 13:17
Протокол 49.pdf

Документи Органу Оскарження

17 серпня 2020 17:37
Рішення від 17.08.2020 №15615.pdf
01 вересня 2020 19:29
Рішення від 27.08.2020 №16219.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-18-000012 ● 91876f3f33204794bf3c6cbddb6189cc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 листопада 2020 15:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

17.11.2020 № 227

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 17.11.2020 № 227

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

5
UA-2020-07-10-007998-c
10.07.2020 КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКА САНАТОРНА ШКОЛА № 8 " ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (код за ЄДРПОУ 20204696) Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-24 08:58:34

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг за кодом «ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA UA-2020-07-10-007998-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. Пояснити, чому предмет закупівлі визначено з порушенням п.3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, а саме: код за ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування визначено за третьою цифрою, а не за четвертою, тобто визначено не клас, а групу.
2. В пункті 5 розділу ІІІ ТД зазначено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі ЄДР) відсутня інформація, передбачена п.9 ч.2 ст.9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів).
В ЄДР відсутня інформація інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи (контролера) - прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу).
Пояснити, чому не відхилено тендерну пропозицію ПП «ЯРОВІТ С» в зв’язку з відсутністю в ЄДР інформації, передбаченої п.9 ч.2 ст.9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів).
3. В пункті 1 розділу ІІІ ТД Замовником встановлено, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасник повинен накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти ЕЦП/КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Тендерна пропозиція ПП «ЯРОВІТ С» не містить ЕЦП/КЕП учасника, а замість неї накладено електронну печатку підприємства.
Пояснити, чому не відхилено тендерну пропозицію ПП «ЯРОВІТ С» як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника.
4. Аналізом тендерної пропозиції переможця встановлено, що в пункті 2 Додатку 1 до ТД Замовник вимагає, що учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям повинен подати Довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 2, проте учасником, який визнаний переможцем, Приватним підприємством «ЯРОВІТ С» надано таблицю, яка не відповідає вимогам ТД.
Також, на порушення пункту 3 Додатку 1 до ТД для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Приватним підприємством «ЯРОВІТ С» надано скановані копії аналогічних за предметом закупівлі договорів, але без невід’ємних додатків до них (договори надано не в повному обсязі).
Пояснити, чому не відхилено тендерну пропозицію ПП «ЯРОВІТ С» як таку, що не відповідає вимогам кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, та умовам ТД, встановленим до учасника відповідно до абзаца першого частини третьої статті 22 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-27 16:11:32

Відповідь на звернення

Здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон).
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із основних принципів закупівель є максимальна економія та ефективність.
Принцип максимальної економії полягає в обов’язку замовника утриматися від протиправного та надмірного витрачання коштів. Цей принцип допускає, що, крім використання мінімально необхідного обсягу ресурсів для укладення договору щодо закупівлі та контролю за його виконанням, під час проведення закупівель основну увагу також приділяють економічним критеріям, серед яких найважливішим є ціна.
Згідно ст. 29 цього Закону, критеріями оцінки є ціна.
До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін тендерних пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників.
Таким чином, створюються умови, за яких кожен учасник, враховуючи власні можливості, пропонує саме ту найнижчу ціну, яку він вважає допустимою для укладання в майбутньому договору.
Так, ПП «Яровіт С» було запропоновано найнижчу ціну (грн. 439 793,66 грн. без ПДВ), що відповідає принципам максимальної економії коштів.
При цьому, перевірив його тендерну пропозицію на відповідність тендерній документації з урахуванням всіх наданих документів в їх системному зв’язку, тендерний комітет прийняв рішення визнати ПП «ЯРОВІТ С» переможцем процедури закупівлі та 03.09.2020 р. власним рішенням № 50 затвердив повідомлення про намір укласти договір.

З метою, обґрунтування правомірності прийнятого рішення надаємо відповідні на наступні питання.

1. Пояснити, чому предмет закупівлі визначено з порушенням п.3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, а саме: код за ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування визначено за третьою цифрою, а не за четвертою, тобто визначено не клас, а групу.

Відповідь.
Для проведення закупівлі на «Облаштування системи оповіщення про пожежу та система оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій в приміщеннях Комунального закладу освіти "Криворізька санаторна школа №8" Дніпропетровської обласної ради" за адресою: м. Кривий Ріг, вул.Сергія Колачевського, 86А" Технічне переоснащення» були виділені кошти на протипожежні заходи по КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)»
Тендерний комітет при визначенні предмету закупівлі керувався Наказом Міністерства розвитку економіки,торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року №708 та пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України « Про публічні закупівлі», де предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Код CPV 51700000-9 –Послуги зі встановлення протипожежного устаткування визначено за показником четвертої цифри. Вданому випадку четвертою цифрою є цифра «0».
Єдиний закупівельний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр. Код складається з 8 цифр.
Предмет закупівлі товарів і послуг згідно з Порядком має визначатися за показником четвертої цифри, тобто за класом. Клас вказують перші чотири цифри (XXXX0000-Y). Натомість перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y).
У разі якщо цифра "0" стоїть четвертою цифрою у коді, то значущими є перші три цифри, які означають показник третьої цифри - групу, а не клас.
В зв’язку з тим що даний код CPV 51700000-9 –Послуги зі встановлення протипожежного устаткування не має ієрархічної структури, а четверта цифра «0», значущим є група –показник третьої цифри.
Аналогічний висновок зазначено у відповіді Мінекономіки на запит №1657/2020.

2. Пояснити, чому не відхилено тендерну пропозицію ПП «ЯРОВІТ С» в зв’язку з відсутністю в ЄДР інформації, передбаченої п.9 ч.2 ст.9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів).
Відповідь.
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до ч. 5 ст. 17 Закону замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Норма п.9 ч.2 ст.9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" передбачає, що в Єдиному державному реєстрі, в тому числі міститься інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа.
Відповідно до ст. 11 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, є відкритими і загальнодоступними (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних) та у випадках, передбачених цим Законом, за їх надання стягується плата.
Інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи (учасника закупівлі) ПП «ЯРОВІТ С» (код ЄДРПОУ 41922960) міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Інформація, зазначена у реєстрі, яка відображена у безкоштовному вільному доступі додається.
При цьому необхідно зазначити, що безкоштовний пошук у ЄДР відрізняється від надання відомостей з реєстру на платній основі (відсутні відомості щодо реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних), про що зазначено Мінюстом на офіційному сайті ЄДР (https: //usr.minjust.gov.ua/content/free-search).
Так, в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань стосовно ПП «ЯРОВІТ С» міститься інформація про перелік засновників та кінцевих бенефіціарних власників, а саме, що такою особою є АСІН СЕРГІЙ ПЕТРОВИЧ, Країна громадянства: Україна, Місцезнаходження: Україна, 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ КОМБРИГА ПЕТРОВА, будинок 2, квартира 15, Розмір внеску до статутного фонду (грн.): 100,00, який є засновником і кінцевим бенефіціарним власником ПП «ЯРОВІТ С».
Крім того, видатки на отримання платних витягів в бюджетній установі (до яких належить Замовник) не передбачені законодавчо.
Згідно розділу ІІІ ТД, Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до п. 9 розділу ІІІ ТД Замовника, останній приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів).
Оскільки, пропозиція учасника ПП «ЯРОВІТ С» відповідає вимогам тендерної документації, у Замовника були відсутні правові підстави відхилити його тендерну пропозицію.

3. Пояснити, чому не відхилено тендерну пропозицію ПП «ЯРОВІТ С» як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника.

Відповідь.
Згідно розділу ІІІ ТД Замовника, документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без ЕЦП/КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями).
Так, документи тендерної пропозиції ПП «ЯРОВІТ С» містять підпис уповноваженої посадової особи. Що стосується печатки, то обмежень в ТД стосовно її застосування не вказано, а саме якою вона повинна бути, чи електронною печаткою, чи удосконаленою електронною печаткою чи іншою.
Відповідно до п. 9 ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги», електронна печатка - це електронні дані, які додаються створювачем електронної печатки до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються для визначення походження та перевірки цілісності пов’язаних електронних даних (будь-яка інформація в електронній формі, п. 13 цієї статті).
Пунктом 43 ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги», регламентовано, що удосконаленою електронною печаткою є електронна печатка, створена за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язана ця електронна печатка, з використанням засобу удосконаленої електронної печатки та особистого ключа, однозначно пов’язаного із створювачем електронної печатки, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію створювача електронної печатки та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язана ця електронна печатка;
Пунктом 17 ст. 1 цього Закону встановлено, що засобом кваліфікованого електронного підпису чи печатки є апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису чи печатки, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису чи печатки, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису чи печатки, який відповідає вимогам цього Закону.
Статтею 11 Закону України «Про електронні довірчі послуги» визначено коло суб’єктів відносин у сфері електронних довірчих послуг, а саме:
- користувачі електронних довірчих послуг;
- надавачі електронних довірчих послуг;
- органи з оцінки відповідності;
- засвідчувальний центр;
- центральний засвідчувальний орган;
- контролюючий орган.

Так, ПП «ЯРОВІТ С» є користувачем послуг в розумінні цього Закону.
Відповідно до ст. 16 цього Закону, електронні довірчі послуги надаються, як правило, на договірних засадах надавачами електронних довірчих послуг.
До складу електронних довірчих послуг входять:
створення, перевірка та підтвердження удосконаленого електронного підпису чи печатки;
формування, перевірка та підтвердження чинності сертифіката електронного підпису чи печатки;
формування, перевірка та підтвердження чинності сертифіката автентифікації веб-сайту;
формування, перевірка та підтвердження електронної позначки часу;
реєстрована електронна доставка;
зберігання удосконалених електронних підписів, печаток, електронних позначок часу та сертифікатів, пов’язаних з цими послугами.

Кожна послуга, що входить до складу електронних довірчих послуг, може надаватися як окремо, так і в сукупності.
Отже, законодавець надає можливість користуватись будь-якою послугою на вибір користувача, і застосовує у Законі альтернативні варіанти користування довірчою послугою. Наприклад, засобом кваліфікованого електронного підпису чи печатки є апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису чи печатки (ст. 17).
Отже, ПП «ЯРОВІТ С» є користувачем довірчих послуг відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги».
З огляду на викладене, ПП «ЯРОВІТ С» надано тендерну пропозицію згідно вимог ТД Замовника та порушень діючого законодавства у сфері публічних закупівель з приводу застосування даним учасником електронної печатки, тендерним комітетом не виявлено.

4. Пояснити, чому не відхилено тендерну пропозицію ПП «ЯРОВІТ С» як таку, що не відповідає вимогам кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, та умовам ТД, встановленим до учасника відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.

Відповідь.
ПП «ЯРОВІТ С» надано довідку в довільній формі про наявність в учасника, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
В таблиці 2 Додатку 1 до ТД Замовника наведені відповідні критерії, за якими Замовник може визначити наявність в учасника кваліфікованих працівників з досвідом та знаннями, а саме:
- П. І. Б:
- посада;
- загальний стаж роботи;
- освіта;
- працівник учасника.

Так, ПП «ЯРОВІТ С», вказана інформація надана в повному обсязі, а саме, що у складі підприємства є його працівники у кількості 3 чоловіка з інформацією про їх прізвища, імена та по батькові, які займають відповідні посади, мають відповідну освіту, загальний стаж роботи та стаж на цій посаді.
При цьому, вказана інформація надана не в тій послідовності, як зазначено в таблиці.
Разом з тим, вимога тендерної документації про наявність в учасника, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, передбачає її надання у довільній формі.
На виконання вимог п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником передбачено в тендерній документації у розділі V «Оцінка тендерної пропозиції» опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Так, Згідно п. 2 розділу V Тендерної документації, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
До формальних (несуттєвих) помилок Замовника відносяться:
 недодержання встановлених форм згідно Додатків до цієї тендерної документації, але зміст та вся інформація, яка вимагалась Замовником, зазначені у наданому документі/документах.

Що стосується не надання ПП «ЯРОВІТ С» у складі тендерної пропозиції невід’ємних додатків до сканованих копій аналогічних за предметом закупівлі договорів них, пояснюємо наступне.
Оскільки, надані учасником аналогічні договори від 27.11.2018 та 05.12.2018, укладені без будь-яких додатків до них (це підтверджується змістом самих договорів) та додаткових угод, завантажити додатки, які не передбачаються умовами договору не можливо.
Враховуючи вищевикладене, ПП «ЯРОВІТ С» надано тендерну пропозицію згідно вимог ТД Замовника.

З огляду на викладене, Замовник просить уважно розглянути надані відповіді та врахувати їх для прийняття правомірного та виваженого рішення, оскільки на сторожі закупівель за бюджетні кошти, стоїть і принцип недискримінації, дотримання якого є запорукою забезпечення рівності.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерний комітет комунального закладу освіти "Криворізький ліцей «ДЖЕРЕЛО» " Дніпропетровської обласної ради” (далі – тендерний комітет) на висновок Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська область) про результати моніторингу закупівлі опубліковано 10.12.2020 року, відповідно до якого встановлені порушення законодавства надає інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Для проведення закупівлі на «Облаштування системи оповіщення про пожежу та система оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій в приміщеннях Комунального закладу освіти "Криворізька санаторна школа №8" Дніпропетровської обласної ради" за адресою: м. Кривий Ріг, вул.Сергія Колачевського, 86А" Технічне переоснащення» були виділені кошти на протипожежні заходи по КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» Тендерний комітет при визначенні предмету закупівлі керувався Наказом Міністерства розвитку економіки,торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року №708 та пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України « Про публічні закупівлі», де предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Код CPV 51700000-9 –Послуги зі встановлення протипожежного устаткування визначено за показником четвертої цифри. Вданому випадку четвертою цифрою є цифра «0». Єдиний закупівельний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр. Код складається з 8 цифр. Предмет закупівлі товарів і послуг згідно з Порядком має визначатися за показником четвертої цифри, тобто за класом. Клас вказують перші чотири цифри (XXXX0000-Y). Натомість перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y). У разі якщо цифра "0" стоїть четвертою цифрою у коді, то значущими є перші три цифри, які означають показник третьої цифри - групу, а не клас. В зв’язку з тим що даний код CPV 51700000-9 –Послуги зі встановлення протипожежного устаткування не має ієрархічної структури, а четверта цифра «0», значущим є група –показник третьої цифри. Аналогічний висновок зазначено у відповіді Мінекономіки на запит №1657/2020. Визначення Замовником для закупівлі коду CPV 51700000-9 –Послуги зі встановлення протипожежного устаткування за ДК 021:2015 не вплинуло на обрання процедури та проведення процедури торгів, на результат визначення переможця, укладання договору з ним, відсутнє поділення закупівлі з метою уникнення проведення торгів, і не має негативного впливу на бюджет (рішення приймалося за результатами електронного аукціону - від найнижчої ціни до найвищої).За результатами аукціону, тендерна пропозиція ПП «ЯРОВІТ-С», ціна якої в підсумку виявилася найнижчою зекономила Замовнику 323893,34 грн. бюджетних коштів. Враховуючи вищевикладене, замовником було вірно визначено код Єдиного закупівельного словника для обрання предмета закупівлі. Згідно вимог Додатку 1 тендерної документації Замовника Учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність в учасника, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 2. Учасником ПП «ЯРОВІТ С» надано довідку в довільній формі про наявність в учасника, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та надані підтверджувальні документи, що працівники дійсно працюють на даному підприємстві. На виконання вимог п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником передбачено в тендерній документації у розділі V «Оцінка тендерної пропозиції» опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Так, згідно п. 2 розділу V Тендерної документації, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. До формальних (несуттєвих) помилок Замовника відносяться:  недодержання встановлених форм згідно Додатків до цієї тендерної документації, але зміст та вся інформація, яка вимагалась Замовником, зазначені у наданому документі/документах; Рішенням тендерного комітету дана помила Учасника була віднесена до формальних (несуттєвих) помилок, про що було зазначено Замовником в поясненнях 27.11.2020 року. Що стосується не надання ПП «ЯРОВІТ С» у складі тендерної пропозиції невід’ємних додатків до сканованих копій аналогічних за предметом закупівлі договорів них, пояснюємо наступне. Оскільки, надані учасником аналогічні договори від 27.11.2018 та 05.12.2018, укладені без будь-яких додатків до них (це підтверджується змістом самих договорів) та додаткових угод, завантажити додатки, які не передбачаються умовами договору не можливо. При розгляді тендерної пропозиції учасника ПП «ЯРОВІТ-С» Замовником дотримано основних принципів здійснення публічних закупівель, закріплених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі – максимальна економія бюджетних коштів, недискримінація учасників, об’єктивне та неупереджена визначення переможця закупівлі. Згідно з ч. 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» укладено договір про закупівлю відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з ПП «ЯРОВІТ-С». Згідно з ч.І ст. 628 Цивільного кодексу зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Закони України є актами цивільного законодавства (ст. 4 Цивільного кодексу). У відповідності до ст. 651 Цивільного кодексу зміна умов Договору допускається лише за згодою Сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Необхідність унесення змін до Договору має бути обґрунтована та підтверджена Стороною, яка ініціює такі зміни. Відповідно до ч. 1 ст. 629 Цивільного кодексу договір є обов'язковим для виконання сторонами. Стаття 651 Цивільного кодексу закріплює вичерпний перелік підстав для зміни або розірвання договору. Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. Проте укладений за результатом закупівлі Договір № 007998-с від 18.09.2020 з ПП «ЯРОВІТ-С» не передбачає підстав та не закріплює порядку його одностороннього розірвання замовником. Крім того, ПП «ЯРОВІТ-С» виконав договірні зобов’язання у повному обсязі, про що свідчить, підписані сторонами та технічним наглядом, акти приймання виконаних будівельних робіт(надання послуг), а відтак відсутні будь-які порушення умов договору. Таким чином у замовника відсутні законні підстави для розірвання договору в односторонньому порядку. А також відсутні законодавчо встановлені підстави для звернення до суду з позовом про розірвання договору. Також звертаємо увагу, що не можна вважати укладений договір нікчемним, адже відсутні підстави, визначені ст. 43 Закону України «Про публічні закупівлі». Також, у випадку одностороннього розірвання договору, Замовник все одно повинен сплатити за отримані послуги, а Виконавець буде вимагати відшкодування збитків, якщо Замовником не буде сплачено акти приймання виконаних будівельних робіт(надання послуг), згідно з п. 2 ч. 2 ст. 22 Цивільного кодексу («доходи, які особа могла б реально одержати за звичайних обставин, якби її право не було порушене (упущена вигода).») та ч. 2 ст. 224 Відшкодування збитків Господарського кодексу («Під збитками розуміються витрати, зроблені управленою стороною, втрата або пошкодження її майна, а також не одержані нею доходи, які управлена сторона одержала б у разі належного виконання зобов'язання або додержання правил здійснення господарської діяльності другою стороною») З огляду на викладене, Замовником будуть враховані всі зауваження Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська область) в подальшому своїй роботі. Голова тендерного комітету Л.П.Ісматуллаєва

2020-12-16 15:08:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 25 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С» 439 793,66
UAH з ПДВ
439 793,66
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" 594 126,12
UAH з ПДВ
489 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАГЛЯД" 630 000,00
UAH з ПДВ
490 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ" 643 990,00
UAH з ПДВ
640 170,00
UAH з ПДВ
Документи
фізична особа-підприємець Колібабчук Світлана Володимирівна 642 000,00
UAH з ПДВ
642 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 14:24
Електронний підпис
09 вересня 2020 14:23
Довідка налогова.pdf
08 вересня 2020 09:51
Електронний підпис
07 вересня 2020 15:12
Електронний підпис
25 липня 2020 14:22
Електронний підпис
25 липня 2020 14:20
Цінова пропозиція.pdf
25 липня 2020 14:20
Довідка про санкції.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 17:34
Електронний підпис
12 серпня 2020 17:34
public_doc.pdf
12 серпня 2020 17:34
public_doc.p7s
10 серпня 2020 17:23
Електронний підпис
10 серпня 2020 17:23
Довідка до 16.08.20.pdf
10 серпня 2020 16:16
Електронний підпис
10 серпня 2020 16:16
Довідка ДФС.pdf
08 серпня 2020 10:32
Електронний підпис
08 серпня 2020 10:31
public_doc.pdf
08 серпня 2020 10:31
public_doc.p7s
08 серпня 2020 10:31
Dovidka_20218593580790568204.pdf.p7s
08 серпня 2020 10:31
Dovidka_20218593580790568204.pdf
08 серпня 2020 10:31
Довідка дитяча праця.pdf
05 серпня 2020 21:36
Електронний підпис
05 серпня 2020 21:35
Школа №8.pdf
05 серпня 2020 21:35
автентичний переклад.pdf
26 липня 2020 08:28
Електронний підпис
26 липня 2020 08:28
Цінова пропозиція .pdf
26 липня 2020 08:28
Трудові,+накази.pdf.p7s
26 липня 2020 08:28
Трудові,+накази.pdf
26 липня 2020 08:27
Проект договору.pdf
26 липня 2020 08:27
Наказ на ліцензію.pdf
26 липня 2020 08:27
Ліцензія ДСНС.pdf
26 липня 2020 08:27
Копія_Статуту.pdf
26 липня 2020 08:27
Ел.лабораторія.pdf
26 липня 2020 08:27
Дозвіл_2.pdf
26 липня 2020 08:27
Дозвіл_1.pdf
26 липня 2020 08:27
Договір_2.pdf
26 липня 2020 08:27
Договір_1.PDF
26 липня 2020 08:27
Довідка фахівці.pdf
26 липня 2020 08:27
Довідка про санкції.pdf
26 липня 2020 08:26
Довідка МТБ.pdf
26 липня 2020 08:26
Витяг ПДВ_.pdf
26 липня 2020 08:26
Акти_2.pdf.p7s
26 липня 2020 08:26
Акти_2.pdf
26 липня 2020 08:26
Акти_1.pdf.p7s
26 липня 2020 08:26
Акти_1.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 16:28
Електронний підпис
24 липня 2020 16:24
ЦПУ Пустовойченко.pdf
24 липня 2020 16:24
Статут Нагляд 2017р..pdf
24 липня 2020 16:24
Свідоцтво Шабунін.PDF
24 липня 2020 16:23
Рішення ТОВ НАГЛЯД.PDF
24 липня 2020 16:23
Наказ Шабунін.PDF
24 липня 2020 16:23
Наказ Михайленко.PDF
24 липня 2020 16:23
Ліцензія.pdf
24 липня 2020 16:23
Кошторис ДЮСШ №5.pdf
24 липня 2020 16:23
Договір ДЮСШ №5.pdf
24 липня 2020 16:23
Диплом Михайленко.PDF
24 липня 2020 16:23
7 Проект договору.pdf
24 липня 2020 16:23
6 Цінова пропозиція.pdf
24 липня 2020 15:54
Електронний підпис
24 липня 2020 15:37
Статут Нагляд 2017р..pdf.zip
24 липня 2020 15:37
Ліцензія.pdf.p7s
24 липня 2020 15:37
Рішення ТОВ НАГЛЯД.PDF.p7s
24 липня 2020 15:37
7 Проект договору.pdf.p7s
24 липня 2020 15:37
Кошторис ДЮСШ №5.pdf.p7s
24 липня 2020 15:36
Договір ДЮСШ №5.pdf.p7s
24 липня 2020 15:36
ЦПУ Пустовойченко.pdf.p7s
24 липня 2020 15:36
Свідоцтво Шабунін.PDF.p7s
24 липня 2020 15:36
Наказ Шабунін.PDF.p7s
24 липня 2020 15:36
Наказ Михайленко.PDF.p7s
24 липня 2020 15:36
Диплом Михайленко.PDF.p7s
24 липня 2020 13:53
Електронний підпис
24 липня 2020 11:39
Статут Нагляд 2017р..pdf
24 липня 2020 11:39
Ліцензія.pdf
24 липня 2020 11:39
Рішення ТОВ НАГЛЯД.PDF
24 липня 2020 11:39
7 Проект договору.pdf
24 липня 2020 11:39
6 Цінова пропозиція.pdf
24 липня 2020 11:39
Кошторис ДЮСШ №5.pdf
24 липня 2020 11:39
Договір ДЮСШ №5.pdf
24 липня 2020 11:39
ЦПУ Пустовойченко.pdf
24 липня 2020 11:39
Свідоцтво Шабунін.PDF
24 липня 2020 11:39
Наказ Шабунін.PDF
24 липня 2020 11:39
Наказ Михайленко.PDF
24 липня 2020 11:39
Диплом Михайленко.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С»

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство"

ТОВ "НАГЛЯД"

ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ"

фізична особа-підприємець Колібабчук Світлана Володимирівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С»
#41922960
Рішення скасоване 439 793,66
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 13:06
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С»
#41922960
Рішення скасоване 439 793,66
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 12:47
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство"
#35269494
Рішення скасоване 489 600,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 12:47
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 серпня 2020 13:25
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С»
#41922960
Переможець 439 793,66
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 14:36

Документи

05 серпня 2020 13:11
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

При розгляді тендерної пропозиції Учасника в документах, виявленні невідповідності вимогам п.2 Додатку 1 тендерної документації. На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону є необхідність у розміщенні повідмлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону , наступного змісту: п.2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід «…..До довідок додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником, субпідрядником/ співвиконавцем (якщо залучається) (наприклад штатний розпис/трудовий договір/цивільно-правовий договір/договір про надання послуг/інший документ).» Відповідно до п.7 розділу І Загальні положення «…. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову…..» На підтвердження п.2 Додатку 1 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ Учасник у складі тендерної пропозиції надав трудові книжки працівників викладені російською мовою, без автентичного перекладу на українську мову . Учасник для усунення виявлених Замовником порушень повинен надати автентичний переклад трудових книжок працівників на українську мову.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 14:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С»
#41922960
439 793,66
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 12:25
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 14:50
Додаткова угода №2 дог.007998-с.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 14:48
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 11:03
Додаткова угода №1 дог №007998-с.pdf зміни до договору
30 вересня 2020 11:00
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 11:12
Наказ та ліцензія.pdf укладений
21 вересня 2020 11:10
Договір № 007998-с.pdf укладений
21 вересня 2020 11:10

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
16 грудня 2020 11:00
394 632,32 UAH UA688201720344230002042052368
КЗО "КЛ "Джерело" ДОР"
UA493052990000026001050010354
ПП "ЯРОВIТ С"
Оплачений
21 грудня 2020 12:43
45 161,34 UAH UA688201720344230002042052368
КЗО "КЛ "Джерело" ДОР"
UA493052990000026001050010354
ПП "ЯРОВIТ С"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.4.2 розділу 4. ТЕРМІНИ ВИКОНАННЯ НАДАНИХ ПОСЛУГ ,в зв'язку з виникненням обставин, що не залежать від Виконавця і перешкоджають виконанню послуг у встановлені терміни, сторони прийшли до згоди внести зміни до п.4.1. даного розділу та викласти його в такій редакції : « 4.1. Термін виконання послуг : з дати укладання договору, але не пізніше 25.11.2020 року з правом дострокового виконання.»
Номер договору про закупівлю: 007998-с
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.В зв’язку зі зміною назви установи на підставі рішення Дніпропетровської обласної ради № 611-23/VII від 05.06.2020 “Питання діяльності окремих обласних комунальних підприємств та закладів, що належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпропетровської області”, в преамбулі та в тексті укладеного Договору назву «КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКА САНАТОРНА ШКОЛА № 8" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" в усіх відмінках замінити на «КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ «КРИВОРІЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ «ДЖЕРЕЛО» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ». 2. В преамбулі та в тексті укладеного Договору слова Комунальний заклад освіти «Криворізька санаторна школа № 8 » Дніпропетровської обласної ради в усіх відмінках замінити на слова Комунальний заклад освіти «Криворізький ліцей «Джерело» Дніпропетровської обласної ради» 3.Сторони дійшли згоди щодо необхідності приведення у відповідність діючих реквізитів та внести зміни до РОЗДІЛУ 11. АДРЕСИ І РЕКВІЗИТИ СТОРІН та підписи сторін та викласти у наступній редакції: 11. АДРЕСИ І РЕКВІЗИТИ СТОРІН ЗАМОВНИК КЗО «Криворізький ліцей «Джерело» ДОР» 50047. м. Кривий Ріг, вул. Сергія Колачевського, 86а IBAN UA348201720344230002000052368 ГУ ДКСУ у м. Київ ЄДРПОУ 20204696 тел./факс (0564)62-01 -99
Номер договору про закупівлю: 007998-с
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 439 793,66
UAH