Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Магнітна стрічка літер, Магнітна стрічка цифр, Віяло з англійськими літерами, Комплект для навчання грамоті/письма (на магнітах): - український алфавіт, Комплект таблиць " Я досліджую світ", Друковані таблиці для формування та розвитку мовлення, Математичний планшет з резиночками, Дошка магнітно-крейдова, Фліпчарти, Терези з набором важків (дерево), Модель демонстраційного механічного годинника, Демонстраційний набір моделей геометричних тіл (дерево))
Очікувана вартість
260 082,00 UAH
UA-2020-07-10-007795-c ● 1ab1304677184e17aa0eb65b58692ef4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ДОЛИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 38500907 |
Місцезнаходження: | 28500, Україна , Кіровоградська обл., Долинський р-н, м. Долинська , вул. Центральна, буд. 139 |
Контактна особа: |
Юлія Миколаївна Біла +380523420092 dolin_vo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 липня 2020 16:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 27 липня 2020 15:55 |
Очікувана вартість: | 260 082,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 600,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника: Відділ освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області.
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 38500907.
4. Місцезнаходження замовника: вул. Центральна, буд. 139, м. Долинська, Кіровоградська обл., 28500.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Біла Юлія Миколаївна, голова тендерного комітету Відділу освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області, e-mail: dolin_vo@ukr.net, тел. +380523420092.
6. Вид предмета закупівлі: товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Магнітна стрічка літер, Магнітна стрічка цифр, Віяло з англійськими літерами, Комплект для навчання грамоті/письма (на магнітах): - український алфавіт, Комплект таблиць " Я досліджую світ", Друковані таблиці для формування та розвитку мовлення, Математичний планшет з резиночками, Дошка магнітно-крейдова, Фліпчарти, Терези з набором важків (дерево), Модель демонстраційного механічного годинника, Демонстраційний набір моделей геометричних тіл (дерево).
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Магнітна стрічка літер – 25 шт., Магнітна стрічка цифр – 25 шт., Віяло з англійськими літерами – 375 шт., Комплект для навчання грамоті/письма (на магнітах): - український алфавіт – 25 шт., Комплект таблиць " Я досліджую світ" – 25 шт., Друковані таблиці для формування та розвитку мовлення – 25 шт., Математичний планшет з резиночками – 355 шт., Дошка магнітно-крейдова – 25 шт., Фліпчарти – 25 шт., Терези з набором важків (дерево) – 25 шт., Модель демонстраційного механічного годинника – 25 шт., Демонстраційний набір моделей геометричних тіл (дерево) – 25 шт.
10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: заклади загальної середньої освіти Долинського району Кіровоградської області (відповідно до тендерної документації).
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 01.09.2020 року.
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 260 082,00 грн. (двісті шістдесят тисяч вісімдесят дві грн. 00 коп.) з ПДВ.
14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
15. Джерело фінансування закупівлі: Кошти обласного бюджету – 234 082,00 грн. (двісті тридцять чотири тисячі вісімдесят дві грн. 00 коп.), кошти районного бюджету – 26 000,00 грн. (двадцять шість тисяч грн. 00 коп.).
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 600,82 грн. (дві тисячі шістсот грн. 82 коп.) – 1% від очікуваної вартості.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «27» липня 2020 року час 00:00 год.
20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника: Відділ освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області.
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 38500907.
4. Місцезнаходження замовника: вул. Центральна, буд. 139, м. Долинська, Кіровоградська обл., 28500.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Біла Юлія Миколаївна, голова тендерного комітету Відділу освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області, e-mail: dolin_vo@ukr.net, тел. +380523420092.
6. Вид предмета закупівлі: товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Магнітна стрічка літер, Магнітна стрічка цифр, Віяло з англійськими літерами, Комплект для навчання грамоті/письма (на магнітах): - український алфавіт, Комплект таблиць " Я досліджую світ", Друковані таблиці для формування та розвитку мовлення, Математичний планшет з резиночками, Дошка магнітно-крейдова, Фліпчарти, Терези з набором важків (дерево), Модель демонстраційного механічного годинника, Демонстраційний набір моделей геометричних тіл (дерево).
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Магнітна стрічка літер – 25 шт., Магнітна стрічка цифр – 25 шт., Віяло з англійськими літерами – 375 шт., Комплект для навчання грамоті/письма (на магнітах): - український алфавіт – 25 шт., Комплект таблиць " Я досліджую світ" – 25 шт., Друковані таблиці для формування та розвитку мовлення – 25 шт., Математичний планшет з резиночками – 355 шт., Дошка магнітно-крейдова – 25 шт., Фліпчарти – 25 шт., Терези з набором важків (дерево) – 25 шт., Модель демонстраційного механічного годинника – 25 шт., Демонстраційний набір моделей геометричних тіл (дерево) – 25 шт.
10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: заклади загальної середньої освіти Долинського району Кіровоградської області (відповідно до тендерної документації).
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 01.09.2020 року.
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 260 082,00 грн. (двісті шістдесят тисяч вісімдесят дві грн. 00 коп.) з ПДВ.
14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
15. Джерело фінансування закупівлі: Кошти обласного бюджету – 234 082,00 грн. (двісті тридцять чотири тисячі вісімдесят дві грн. 00 коп.), кошти районного бюджету – 26 000,00 грн. (двадцять шість тисяч грн. 00 коп.).
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 600,82 грн. (дві тисячі шістсот грн. 82 коп.) – 1% від очікуваної вартості.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «27» липня 2020 року час 00:00 год.
20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штуки
Магнітна стрічка літер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
25 штуки
Магнітна стрічка цифр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
375 штуки
Віяло з англійськими літерами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
25 штуки
Комплект для навчання грамоті/письма (на магнітах): - український алфавіт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
25 штуки
Комплект таблиць " Я досліджую світ"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
25 штуки
Друковані таблиці для формування та розвитку мовлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
355 штуки
Математичний планшет з резиночками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
25 штуки
Дошка магнітно-крейдова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
25 штуки
Фліпчарти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
25 штуки
Терези з набором важків (дерево)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
25 штуки
Модель демонстраційного механічного годинника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
25 штуки
Демонстраційний набір моделей геометричних тіл (дерево)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 липня 2020 16:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 липня 2020 16:49 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(дидактичнi_матерiали).doc | |
10 липня 2020 16:49 |
ТД_ДОДАТОК_5.doc | |
10 липня 2020 16:49 |
ТД_ДОДАТОК_4.docx | |
10 липня 2020 16:49 |
ТД_ДОДАТОК_3.docx | |
10 липня 2020 16:49 |
ТД_ДОДАТОК_2.doc | |
10 липня 2020 16:49 |
ТД_ДОДАТОК_1.doc | |
10 липня 2020 16:49 |
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2020 16:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ШАФАРЕНКО МАРИНА ДМИТРІВНА |
229 950,00
UAH з ПДВ
|
207 399,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІЛЕЦЬКА ТЕТЯНА ІГОРІВНА |
218 190,00
UAH з ПДВ
|
209 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МОКРЯК КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
234 000,00
UAH з ПДВ
|
234 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК" |
258 275,00
UAH з ПДВ
|
258 275,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ШАФАРЕНКО МАРИНА ДМИТРІВНА #2578503369 |
Відхилено |
207 399,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2020 14:01
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІЛЕЦЬКА ТЕТЯНА ІГОРІВНА #3217904701 |
Відхилено |
209 900,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2020 15:47
|
ФОП "МОКРЯК КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #3352117113 |
Переможець |
234 000,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2020 14:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2020 14:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 серпня 2020 16:55
|
ДУ 57-20.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2020 16:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 серпня 2020 20:08
|
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю для розміщення.doc | зміни до договору |
14 серпня 2020 20:07
|
Додаткова Угода Зміна реквізитів Дидактика scanlite1.pdf | зміни до договору |
14 серпня 2020 20:07
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2020 13:45
|
Договір № про закупівлю за державні кошти.pdf | укладений |
10 серпня 2020 13:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною реквізитів Сторони дійшли згоди внести відповідні зміни до Договору (відповідно до змісту додаткової угоди, долученої до повідомлення у сканованому вигляді) |
Номер договору про закупівлю: | 57/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з запровадженням карантинних заходів в Україні, що спричинило закриття кордонів та призупинило поставку імпорту, Сторони дійшли згоди внести відповідні зміни до Договору (відповідно до змісту додаткової угоди, долученої до повідомлення у сканованому вигляді). |
Номер договору про закупівлю: | 57/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |