Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Магнітна стрічка літер, Магнітна стрічка цифр, Віяло з англійськими літерами, Комплект для навчання грамоті/письма (на магнітах): - український алфавіт, Комплект таблиць " Я досліджую світ", Друковані таблиці для формування та розвитку мовлення, Математичний планшет з резиночками, Дошка магнітно-крейдова, Фліпчарти, Терези з набором важків (дерево), Модель демонстраційного механічного годинника, Демонстраційний набір моделей геометричних тіл (дерево))
Очікувана вартість
260 082,00 UAH
UA-2020-07-10-007795-c 1ab1304677184e17aa0eb65b58692ef4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Миколаївна Біла

+380523420092 dolin_vo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ДОЛИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 38500907
Місцезнаходження: 28500, Україна , Кіровоградська обл., Долинський р-н, м. Долинська , вул. Центральна, буд. 139
Контактна особа: Юлія Миколаївна Біла
+380523420092
dolin_vo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 15:55
Очікувана вартість: 260 082,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 600,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів

1. Найменування замовника: Відділ освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області.
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 38500907.
4. Місцезнаходження замовника: вул. Центральна, буд. 139, м. Долинська, Кіровоградська обл., 28500.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Біла Юлія Миколаївна, голова тендерного комітету Відділу освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області, e-mail: dolin_vo@ukr.net, тел. +380523420092.
6. Вид предмета закупівлі: товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Магнітна стрічка літер, Магнітна стрічка цифр, Віяло з англійськими літерами, Комплект для навчання грамоті/письма (на магнітах): - український алфавіт, Комплект таблиць " Я досліджую світ", Друковані таблиці для формування та розвитку мовлення, Математичний планшет з резиночками, Дошка магнітно-крейдова, Фліпчарти, Терези з набором важків (дерево), Модель демонстраційного механічного годинника, Демонстраційний набір моделей геометричних тіл (дерево).
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Магнітна стрічка літер – 25 шт., Магнітна стрічка цифр – 25 шт., Віяло з англійськими літерами – 375 шт., Комплект для навчання грамоті/письма (на магнітах): - український алфавіт – 25 шт., Комплект таблиць " Я досліджую світ" – 25 шт., Друковані таблиці для формування та розвитку мовлення – 25 шт., Математичний планшет з резиночками – 355 шт., Дошка магнітно-крейдова – 25 шт., Фліпчарти – 25 шт., Терези з набором важків (дерево) – 25 шт., Модель демонстраційного механічного годинника – 25 шт., Демонстраційний набір моделей геометричних тіл (дерево) – 25 шт.
10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: заклади загальної середньої освіти Долинського району Кіровоградської області (відповідно до тендерної документації).
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 01.09.2020 року.
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 260 082,00 грн. (двісті шістдесят тисяч вісімдесят дві грн. 00 коп.) з ПДВ.
14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
15. Джерело фінансування закупівлі: Кошти обласного бюджету – 234 082,00 грн. (двісті тридцять чотири тисячі вісімдесят дві грн. 00 коп.), кошти районного бюджету – 26 000,00 грн. (двадцять шість тисяч грн. 00 коп.).
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 600,82 грн. (дві тисячі шістсот грн. 82 коп.) – 1% від очікуваної вартості.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «27» липня 2020 року час 00:00 год.
20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штуки
Магнітна стрічка літер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
25 штуки
Магнітна стрічка цифр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
375 штуки
Віяло з англійськими літерами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
25 штуки
Комплект для навчання грамоті/письма (на магнітах): - український алфавіт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
25 штуки
Комплект таблиць " Я досліджую світ"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
25 штуки
Друковані таблиці для формування та розвитку мовлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
355 штуки
Математичний планшет з резиночками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
25 штуки
Дошка магнітно-крейдова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
25 штуки
Фліпчарти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
25 штуки
Терези з набором важків (дерево)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
25 штуки
Модель демонстраційного механічного годинника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
25 штуки
Демонстраційний набір моделей геометричних тіл (дерево)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 16:49
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(дидактичнi_матерiали).doc
10 липня 2020 16:49
ТД_ДОДАТОК_5.doc
10 липня 2020 16:49
ТД_ДОДАТОК_4.docx
10 липня 2020 16:49
ТД_ДОДАТОК_3.docx
10 липня 2020 16:49
ТД_ДОДАТОК_2.doc
10 липня 2020 16:49
ТД_ДОДАТОК_1.doc
10 липня 2020 16:49
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 16:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ШАФАРЕНКО МАРИНА ДМИТРІВНА 229 950,00
UAH з ПДВ
207 399,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІЛЕЦЬКА ТЕТЯНА ІГОРІВНА 218 190,00
UAH з ПДВ
209 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МОКРЯК КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 234 000,00
UAH з ПДВ
234 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК" 258 275,00
UAH з ПДВ
258 275,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 липня 2020 23:53
Електронний підпис
26 липня 2020 23:53
Додаток №2.pdf
26 липня 2020 23:53
Довідки №5.pdf
26 липня 2020 23:53
Довідки №1.pdf
26 липня 2020 23:53
Довідки №3.pdf
26 липня 2020 23:53
Порівняльна таблиця.pdf
26 липня 2020 23:53
Довідки №2.pdf
26 липня 2020 23:53
Авторизаційний лист.pdf
26 липня 2020 23:53
Довідки №4.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 19:04
Електронний підпис
23 липня 2020 19:03
СЕС.pdf
23 липня 2020 19:03
Договір_проект.pdf
23 липня 2020 19:03
Відомості Додаток 1.4..pdf
23 липня 2020 19:03
23 Лист про підпис.pdf
23 липня 2020 19:03
19 Про ліцензування.pdf
23 липня 2020 19:03
4 Техвимоги_про ціну.pdf
23 липня 2020 19:03
1 Пропозиція 218190.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 11:10
Електронний підпис
07 серпня 2020 11:08
public_doc.p7s
03 серпня 2020 16:51
Електронний підпис
03 серпня 2020 16:49
4. Довідка МВС (Мокряк).pdf
24 липня 2020 17:26
Електронний підпис
24 липня 2020 17:22
Технічна частина.pdf

Публічні документи

26 липня 2020 15:14
Електронний підпис
26 липня 2020 15:13
Установчі один файл.pdf
26 липня 2020 15:13
Проект договора.pdf
26 липня 2020 15:13
Договір оренди.pdf
26 липня 2020 15:13
Техпаспорт.pdf
26 липня 2020 15:13
Тендерна пропозиція.pdf
26 липня 2020 15:13
СЕС2.pdf
26 липня 2020 15:13
Сертифікати.pdf
26 липня 2020 15:13
Штатний розпис.pdf
26 липня 2020 15:13
СЕС1.pdf
26 липня 2020 15:13
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ШАФАРЕНКО МАРИНА ДМИТРІВНА

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІЛЕЦЬКА ТЕТЯНА ІГОРІВНА

ФОП "МОКРЯК КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ШАФАРЕНКО МАРИНА ДМИТРІВНА
#2578503369
Відхилено 207 399,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 14:01
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІЛЕЦЬКА ТЕТЯНА ІГОРІВНА
#3217904701
Відхилено 209 900,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 15:47
ФОП "МОКРЯК КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3352117113
Переможець 234 000,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 14:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 14:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МОКРЯК КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3352117113
234 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 14:14
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2020 16:55
ДУ 57-20.pdf зміни до договору
31 серпня 2020 16:53
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2020 20:08
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю для розміщення.doc зміни до договору
14 серпня 2020 20:07
Додаткова Угода Зміна реквізитів Дидактика scanlite1.pdf зміни до договору
14 серпня 2020 20:07
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 13:45
Договір № про закупівлю за державні кошти.pdf укладений
10 серпня 2020 13:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною реквізитів Сторони дійшли згоди внести відповідні зміни до Договору (відповідно до змісту додаткової угоди, долученої до повідомлення у сканованому вигляді)
Номер договору про закупівлю: 57/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з запровадженням карантинних заходів в Україні, що спричинило закриття кордонів та призупинило поставку імпорту, Сторони дійшли згоди внести відповідні зміни до Договору (відповідно до змісту додаткової угоди, долученої до повідомлення у сканованому вигляді).
Номер договору про закупівлю: 57/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 234 000,00
UAH