Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конструкції та їх частини
Structures and their parts
Очікувана вартість
6 986 339,45 UAH
UA-2020-07-10-007682-c 203e8df70d7041ecab4a3bf38ccc6900
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Огребчук Галина Іванівна

03636-64-6-20 SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська область обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Огребчук Галина Іванівна
03636-64-6-20
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Додаткові контактні особи: Шершень Юлія
0363664033
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Separated division "Rivne NPP" of the state enterprise “National nuclear energy generating company "Energoatom"
National ID: 05425046
Contact point: Ogrebchuk Galina
03636-64-6-20
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Additional contacts: Shershen’ Julia
0363664033
SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 липня 2020 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 14:00
Початок аукціону: 14 вересня 2020 15:01
Очікувана вартість: 6 986 339,45 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH
Publication date: 10 липня 2020 16:37
Enquiries until: 21 серпня 2020 14:00
Complaints submission until: до 27 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 31 серпня 2020 14:00

Information

Estimated total value: 6 986 339 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 35 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Scope of the procurement
Конструкції та їх частини
Structures and their parts
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Конструкції та їх частини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Structures and their parts
CPV: 44210000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за поставлену якісну продукцію здійснюється Замовником за умови реєстрації Постачальником податкової накладної у ЄРПН, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 45 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС». Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення ярлика на придатну продукцію. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2020 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 15:00
Додаток_3.1_додаток до договору.pdf
19 серпня 2020 15:00
6041-20-ВТ_ПО_зм.pdf
19 серпня 2020 15:00
Додаток_5_зм.docx
19 серпня 2020 15:00
Додаток_4_зм.doc
19 серпня 2020 15:00
Додаток_3_нер_зм.doc
19 серпня 2020 15:00
Додаток_3_рез_зм.doc
19 серпня 2020 15:00
Додаток_2. 1 ТС_зм.pdf
19 серпня 2020 15:00
Додаток_2_зм.doc
19 серпня 2020 15:00
Додаток_1_зм.doc
19 серпня 2020 15:00
6041-20-ВТ_зм.doc
19 серпня 2020 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 15:00
Додаток_3.1_додаток до договору.pdf
10 липня 2020 16:34
Додаток_3.1_додаток до договору.pdf
19 серпня 2020 15:00
6041-20-ВТ_ПО_зм.pdf
19 серпня 2020 15:00
Додаток_5_зм.docx
10 липня 2020 16:34
Додаток_5.pdf
19 серпня 2020 15:00
Додаток_4_зм.doc
10 липня 2020 16:34
Додаток_4.pdf
19 серпня 2020 15:00
Додаток_3_нер_зм.doc
10 липня 2020 16:34
Додаток_3 не резедент.pdf
19 серпня 2020 15:00
Додаток_3_рез_зм.doc
10 липня 2020 16:34
Додаток_3 резедент.pdf
19 серпня 2020 15:00
Додаток_2. 1 ТС_зм.pdf
10 липня 2020 16:34
Додаток_2.1.pdf
19 серпня 2020 15:00
Додаток_2_зм.doc
10 липня 2020 16:34
Додаток_2.doc
19 серпня 2020 15:00
Додаток_1_зм.doc
10 липня 2020 16:34
Додаток_1.doc
19 серпня 2020 15:00
6041-20-ВТ_зм.doc
10 липня 2020 16:34
Тендерна документац_я.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Каталог фірми LAYHER
Дата подання: 29 липня 2020 07:50
Дата відповіді: 31 липня 2020 11:23
Доброго дня ! В технічній специфікації 161-04.03-1-ТС-ЕРП на закуп риштування німецької фірми Layher ви робите посилання на "АРТИКУЛ" і вказуєте його номер в кожній позиції ТС. Питання - при визначенні "АРТИКУЛУ" ви використовували каталог якого року випуску ?
Відповідь: В технічній специфікації 161-04.03-1-ТС-ЕРП на закупівлю риштування були використанні артитукти катологу 2019р Layher.
щодо тендерного забеспечення
Дата подання: 08 серпня 2020 20:13
Дата відповіді: 12 серпня 2020 16:09
Згідно п.10 ст 1 - ЗУ "Про публічні закупівлі" забезпечення тендерної пропозицїї/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія; Згідно ТД до майже всіх процедур від ВП "РАЕС" учасник може надати забезпечення у вигляді : 1) електронної банківської гарантії 2) гарантії, виданої страховою компанією, яка пройшла відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом» у встановленому порядку. Більш того - Перелік страхових компаній, які пройшли відбір у ДП НАЕК «Енергоатом», зазначений на офіційному сайті ДП НАЕК «Енергоатом»: www.energoatom.kiev.ua. Проте у ТД до закупівлі ID 203e8df70d7041ecab4a3bf38ccc6900 зазначена можливість учаснику надати забезпечення лише у вигляді електронної банківської гарантії. Така ж ситуація повторюється лише в деяких тендерах від Замовника. Виключення можливості вибору виду гарантії в штучних закупівлях - приводить до додаткових бар'єрів і складнощів для її отримання Учасниками. Вимагаємо повернути в ТД можливість надання забезпечення у вигляді гарантії, виданої страховою компанією, яка пройшла відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом» у встановленому порядку (як це вимагається у більшості тендерах) або пояснити з яких причин Замовник вирішив вимагати лише один вид забезпечення врозріз політики ДП «НАЕК «Енергоатом» щодо прийняття забезпечення тендерної пропозиції - як гарантія від виданої страховою компанією, яка пройшла відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом» у встановленому порядку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо,що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
нерезидент
Дата подання: 09 серпня 2020 16:39
Дата відповіді: 12 серпня 2020 16:16
Доброго дня. Вимоги ТД до закупівлі роблять неможливим участь компанії нерезидента з наступних причин. 1) згідно пункту "Місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)" - Місце поставки товарів: РВ ВП «Складське господарство» ДП «НАЕК «Енергоатом», м. Вараш Рівненської області, на умовах DDP згідно з «Інкотермс 2010». Учасник нерезидент не може виконати постачання на умовах DDP. Для виключення дискримінації в попередньої редакції ТД для закупівель від Замовника (до 19.04.2020) - використовувалась можливість постачання для учасника нерезидента на умовах DAP. Але в редакції ТД, яка використовується в закупівлях замовника (в цієї теж), з невідомих причин, створена дискримінаційна вимога. Просимо виправити дискримінаційну вимогу та внести зміни у ТД для можливості постачання продукції учасником нерезидентом. 2) Також при внесенні змін у ТД для можливості постачання продукції учасником нерезидентом - просимо додати умови для розрахунку ціни (враховуючи ставку мита, курс НБУ валюти до гривні, нарахування ПДВ тощо), які учасник повинен виконувати як при подачі тендерної пропозиції так і після аукціону (формули розрахунку цін). Для виключення дискримінації в попередньої редакції ТД для закупівель від Замовника (до 19.04.2020) - були наявні умови для розрахунку ціни тендерної пропозиції. Але в редакції ТД, яка використовується в закупівлях замовника (в цієї теж), з невідомих причин, створена дискримінаційна вимога. 3) згідно ТД "Інформація про валюту, у якій повинно бути розраховано та зазначено ціну тендерної пропозиції" - Валютою тендерної пропозиції є гривня. У разі якщо учасником процедури закупівлі є нерезидент, такий учасник може зазначити ціну тендерної пропозиції у Доларах США, Рублях (РФ) або ЄВРО. При цьому при розкритті тендерних пропозицій ціна такої тендерної пропозиції перераховується у гривні за офіційним курсом гривні до Доларів США, Рублів (РФ) або ЄВРО, встановленим Національним банком України на дату аукціону. Учасник НЕ може перерахувати ціну тендерної пропозиції з валюти у гривні за курсом НБУ на ДАТУ АУКЦІОНУ! Тому що останній день подачі тендерної пропозицію (коли учасник може подати перераховану ціну) іде ПЕРЕД днем аукціону і учаснику не може бути відомо який курс НБУ буде в майбутньому (День аукціону назначається іноді на наступний день, а іноді через місяць після останнього дня подачі пропозицій). Для виключення дискримінації в попередньої редакції ТД для закупівель від Замовника (до 19.04.2020) - учасник перераховував ціну пропозиції за курсом НБУ у гривні на дату розрахунку (подачі пропозиції), а після аукціону перераховував ціну пропозиції в валюті за курсом НБУ на дату аукціону. Але в редакції ТД, яка використовується в закупівлях замовника (в цієї теж), з невідомих причин, створена дискримінаційна вимога. Просимо виправити дискримінаційну вимогу та внести зміни у ТД для можливості розрахунку ціни учасником нерезидентом у гривні (до аукціону) та розрахунку остаточної ціни тендерної пропозиції учасника за результатами проведеного аукціону в валюті тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: будуть внесені зміни в ТД.
пдв
Дата подання: 09 серпня 2020 16:43
Дата відповіді: 12 серпня 2020 16:16
Згідно "Переліку критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію" Учасник заповнює форму документу «Тендерна пропозиція (цінова)» згідно додатку 1 до ТД, зазначаючи, зокрема, розмір ПДВ, якщо учасник є платником ПДВ. Просимо пояснити чи повинен учасник нерезидент зазначати розмір ПДВ в формі документа «Тендерна пропозиція (цінова)» адже учасник є платником ПДВ але не на території України і цей ПДВ відрізняється від ПДВ в Україні. «Тендерна пропозиція (цінова)» та інформація в цьому документу (ціна) стане ціною договору і якщо учасник зазначить розмір свого ПДВ - це призведе юридичної колізії. просимо внести відповідні уточнення до ТД
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що тендерна пропозиція учасника складається з ціни без ПДВ. Сума ПДВ вказується у випвдку якщо учасник є його платником.
щодо характеристик
Дата подання: 10 серпня 2020 07:38
Дата відповіді: 12 серпня 2020 16:17
Р. 2 Примітка 2 Додатку 2.1 (Технічна специфікація до предмета закупівлі) повідомляє, що: «у випадку, якщо учасник закупівлі запропонує еквівалент товару, він додатково повинен надати у складі пропозиції опис товару, відомості про виробника, документальне підтвердження повної відповідності технічних характеристик та габаритних розмірів запропонованого товару, з технічними характеристиками та габаритними розмірами замовленого товару, а також підтвердження роботи комплектуючих у складі системи, з обов’язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. Всі технічні характеристики та габаритні розміри запропонованого товару повинні відповідати замовленому товару. Документ надається за підписом керівника та скріплюється печаткою у разі її використання.» В той же час п 3.4 (особливі умови) того ж додатку 2.1 наголошує, що: «Конструкція устаткування може відрізнятись від наведених у цій ТС, за умови збереження основних характеристик.» Таким чином два розділи одного додатку суперечать один одному: Примітка 2 розділу 2 вимагає підтвердження ПОВНОЇ відповідності технічних х-к та габаритних розмір запропонованого товару, в той час як п. 3.4 розділу 3 допускає відмінність конструкції устаткування від наведених у цій ТС. Звертаємо Вашу увагу, що відмінність конструкції, навіть при збереженні основних х-к, в будь-якому випадку, призведе до відмінності в деяких показниках технічних х-к та габаритних розмірах. Тому, вважаємо, що вимагати підтвердження ПОВНОЇ ВІДПОВІДНОСТІ технічним характеристикам та габаритним розмірам, вказаним в ТС, унеможливлює залучення жодного виробника даної продукції, крім тієї, що прописана в ТС ( ТМ Layher). Отже, для збереження принципу відкритості та чесності, недопущенню дискримінаційних вимог у Тендерній документації, для залучення більшого кола учасників, та збереженню конкурентного середовища, Вимагаємо дати уточнення, які ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ має на увазі Замовник у п 3.4 розділу 3, від яких не можна відступати при формуванні пропозиції(та обґрунтувати чому саме від таких характеристик не можна відступати).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: повідомляємо, що конструкція, властивості та габаритні розміри еквіваленту можуть відрізнятись від замовленого товару при умові збереження таких основних характеристик:
- тип риштувань: клинові модульні;
- фізико-хімічні властивості матеріалу виготовлення елементів риштувань повинні забезпечувати справний та працездатний стан протягом усього періоду експлуатації, монтажу/демонтажу, зберігання та транспортування;
- сумісності та взаємозаміністю елементів риштувань еквіваленту до замовленого зі збереженням їх функціональності;
- діаметр труб 48,3 мм;
- клас навантаження (максимальне навантаження 600кг/м2).
Стосовно технічних характеристик
Дата подання: 20 серпня 2020 16:24
Дата відповіді: 25 серпня 2020 12:49
Доброго дня! Наша компанія має намір взяти участь в цій закупівлі. Але, уважно вивчивши технічні вимоги, а також Ваші відповіді, просимо Вас надати роз`яснення стосовно такого запитання. В запропонованому технічному завданні, присутні деякі позиції, а саме: 1. Артикул 4000.500, підкладка гумова під п'яту: вага не більше 0,5кг; розмір площадки не менше 0,2х0,2м в кількості 100 шт.; 2. Артикул 6344.010 або зазначити еквівалент, елемент інформаційний 0,3х0,17м: вага не більше 0,05кг; прозора упаковка для паспорта, зі стяжкою в кількості 7 шт !!!!! 3. Артикул 1020.000, заглушка гумова: вага не більше 0,2кг; кругла, для встановлення в металоконструкцію драбини в кількость 200 шт. 4. Артикул 4740.019, деталь для хомутів №19: вага не більше 0,8кг; довжина не більше 0,35м; ключ-молоток гайковий 19мм, з посиленою головкою в кількості 9 шт.!!!!!! 5. Артикул 4421.051, ручка молотка з комплектуючими: вага не більше 1 кг; оцинкований стальний молоток в кількості 9 шт. !!!!!! 6. Артикул 2678.207, діагональ горизонтальна 2,93м : вага не більше 10,1кг; для квадрата 2,07х2,07м; сталь оцинкована; зовнішній діаметр труби 48,3мм в кількості 20 шт 7. Артикул 2602.019, фланець накидний: вага не більше 1,2кг; для роботи з артикулом 4740.019 або зазаначити еквівалент; сталь оцинкована; на трубу зовнішнього діаметру 48,3мм. В кількості 20 шт. 8. Артикул 2629.000, хомут двоклиновий: вага не більше 1,3кг; сталь оцинкована; для паралельного з'днання 2х фланців в одній площині в кількості 20 шт Але, це елементи риштувань, які розроблені та виготовляються за технологією компаніїї Layher. Таким чином вбачається, що тендерна документація (в тому числі і технічне завдання) розроблена з метою закупвілі ВИКЛЮЧНО продукціїї виготовленної компанією Layher, та унеможливлює надання пропозиції на постачання елементів риштувань інших виробників, які при розробці своїх конструкції не використовують вищезазначені елементи, що є грубим порушенням Закону Також, вимогами пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документаціїї, вимагається надання «технічної специфікації, яка повинна відповідати технічній специфікації (Додаток № 2)», але Додаток 2 містить вимоги стосовно підтвердження технічних характеристик які відповідають конструкціїї виробництва компаніїї Layher. Просимо Вас, надати вичерпне роз`яснення стосовно того, яким чином необхідно підтвердити відповідність технічної документаціїї, в разі якщо виробником еквівалентного обладання не передбачено використання тих, або інших елементів конструкції. Або, визначити стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, за якими повинна бути виготовлена продкуція, не посилаючись на конкретного виробника та торгівельну марку (як це вимагається Законом України Про публічні закупівлі від 25 грудня 2015 року № 922-VIII.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник може запропонувати еквівалент інших виробників, як це передбачено умовами тендерної документації та зокрема примітками 1 і 2 пункту 2, та пункту 3.4 технічної Специфікації до предмета закупівлі. Вказаний в тендерній документації предмет закупівлі містить фразу "або зазначити еквівалент" тому умови тендерної документації не порушують ЗУ "Про публічні закупівлі".
учасник нерезидент
Дата подання: 20 серпня 2020 19:02
Дата відповіді: 25 серпня 2020 12:49
Шановний замовник! Згідно п 4.3 розділу 1 Місце поставки товарів: РВ ВП «Складське господарство» ДП «НАЕК «Енергоатом», м. Вараш Рівненської області, на умовах DDP згідно з «Інкотермс-2010». Кількість товару: 1 шт. Ця вимога постачання на умовах DDP робить неможливим постачання продукції учасником-нерезидентом на умовах DAP. Просимо усунути дискримінаціїну вимогу щодо участі учасника-нерезидента. Також згідно п. 6.2 ТД Остаточна тендерна пропозиція (цінова) учасника-переможця за результатами проведеного аукціону в валюті тендерної пропозиції визначається за наведеною формулою №2 шляхом проведення наступного розрахунку: де: Ia – ціна тендерної пропозиції на умовах DAP за результатами аукціону під час проведення електронних торгів у доларах США (код валюти 840) або євро (код валюти 978). C - офіційний курс НБУ до долара США (код валюти 840) або євро (код валюти 978) на дату кінцевого строку подання тендерних пропозиці. В той же час згідно п. 5.3.6. переможець нерезидент подає остаточну тендерну пропозицію (цінову) за результатами аукціону, відповідно до встановленої форми (Додаток № 1) з врахуванням перерахунку у гривні за офіційним курсом гривні до Доларів США, Рублів (РФ) або ЄВРО, встановленим Національним банком України на дату аукціону. Просимо виправити умови за яким саме курсом НБУ надається остаточна тендерна пропозиція (цінова) за результатами аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: якщо учасник нерезидент- поставка товару здійснюється на умовах DAP "Інкотермс 2010", остаточну тендерну пропозицію (цінову) за результатами проведеного аукціону-переможець нерезедент подає розраховану за формулою 2 у валюті згідно курсу НБУ на дату проведеня аукціону.
Забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 21 серпня 2020 10:16
Дата відповіді: 25 серпня 2020 12:50
в п.2 розділу Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції вказано що Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Але в той же час нижче вказано що, Учасник надає Замовнику забезпечення тендерної пропозиції у формі: · банківської гарантії... · або страхової гарантії... Просимо змінити фразу: "Забезпечення тендерної пропозиції – БАНКІВСЬКА гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. " на "Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді: електронного документу. " щоб уникнути протиріччя щодо вимог забезпечення тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді: електронного документу.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-10-007682-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: MW Brothers Worldwide s.r.o., Код ЄДРПОУ:51037785
Дата подання: 11 вересня 2020 11:21
Відхилення
п. 3.4 (особливі умови) додатку 2.1 наголошує, що: «Конструкція устаткування може відрізнятись від наведених у цій ТС, за умови збереження основних характеристик.» Таким чином п. 3.4 розділу 3 допускає відмінність конструкції устаткування від наведених у цій ТС. Саме тому замовнику було звернено увагу (через запитання в системі ПРОЗОРРО), що відмінність конструкції, навіть при збереженні основних х-к, в будь-якому випадку, призводить до відмінності в деяких показниках технічних х-к та габаритних розмірах. Також було акцентовано у запитанні що вимога підтвердження ПОВНОЇ ВІДПОВІДНОСТІ технічним характеристикам та габаритним розмірам, вказаним в ТС, унеможливлює залучення жодного виробника даної продукції, крім тієї, що прописана в ТС ( ТМ Layher). Тієї ж думки був інший учасник, який в іншому запитанні також вказав що вимога підтвердження ПОВНОЇ ВІДПОВІДНОСТІ технічним характеристикам та габаритним розмірам, вказаним в ТС, унеможливлює залучення жодного виробника даної продукції, крім тієї, що прописана в ТС ( ТМ Layher).
Для збереження принципу відкритості та чесності, недопущенню дискримінаційних вимог у Тендерній документації, для залучення більшого кола учасників, та збереженню конкурентного середовища, учасник вимагав дати уточнення, які ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ має на увазі Замовник у п 3.4 розділу 3, від яких не можна відступати при формуванні пропозиції(та обґрунтувати чому саме від таких характеристик не можна відступати).
На що замовник дав відповідь : "що конструкція, властивості та габаритні розміри еквіваленту можуть відрізнятись від замовленого товару при умові збереження таких основних характеристик: - тип риштувань: клинові модульні; - фізико-хімічні властивості матеріалу виготовлення елементів риштувань повинні забезпечувати справний та працездатний стан протягом усього періоду експлуатації, монтажу/демонтажу, зберігання та транспортування; - сумісності та взаємозаміністю елементів риштувань еквіваленту до замовленого зі збереженням їх функціональності; - діаметр труб 48,3 мм; - клас навантаження (максимальне навантаження 600кг/м2)."
Запропонована нами продукція відповідає та зберігає усі основні характеристики вказані у відповіді, тому наша продукція і була запропонована. Вага не була вказана в уточнені - тому відхилення за цим параметром порушує ті вимоги - які вказані у відповіді-уточнені. Вимагаємо скасувати рішення про відхилення нашої пропозиції та допустити до аукціону адже запропонована продукція відповідає умовам у відповіді-уточненні Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2020 15:16
За результатом розгляду повідомляємо про наступне:
1. По-перше, пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації визначений Перелік документів та даних, що вимагаються від учасника у складі його пропозиції. В переліку, серед іншого, зазначена технічна специфікація, яка повинна відповідати технічній специфікації (Додаток № 2). Звертаємо увагу, що наданий MW Brothers Worldwide s.r.o. документ «Технічна пропозиція» (файл Технічна додаток 2.pdf) не відповідає вимогам Додатку 2 «Технічна специфікація». Про зазначені невідповідності було описано в протоколі розгляду тендерних пропозицій від 08 вересня 2020 року.
2. По-друге, щодо відповіді на ваше запитання від 10 серпня 2020 року:
Звертаємо увагу, що відповідь не містить інформацію про те, що вага елементів, які є предметом закупівлі може відрізнятись. Також ми не зазначали, що саме вага елементів може змінюватись при збереженні таких основних характеристик як: тип риштувань: клинові модульні; - фізико-хімічні властивості матеріалу виготовлення елементів риштувань повинні забезпечувати справний та працездатний стан протягом усього періоду експлуатації, монтажу/демонтажу, зберігання та транспортування; - сумісності та взаємозаміністю елементів риштувань еквіваленту до замовленого зі збереженням їх функціональності; - діаметр труб 48,3 мм; - клас навантаження (максимальне навантаження 600кг/м2).». Окрім того, тендерна документація також не містить такої примітки.
3. По-третє, щодо пункту 3.4 Особливі умови Додатку 2.1. передбачено, що конструкція устаткування може відрізнятись від наведених у цій ТС, за умови збереження основних характеристик. Наголошуємо, що зазначений пункт містить посилання лише на конструкцію. Характеристика «вага елемента» не має жодного відношення до конструкції.
4. По-четверте, звертаємо увагу, що тендерна документація не містить посилання на те, що пропозиція Учасника має відповідати вимогам Додатку 2.1. тендерної документації.
5. По-п’яте, щодо неможливості залучення іншого виробника, окрім виробника Layher повідомляємо: зазначене питання є предметом розгляду Постійно діючої колегієї з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Так, згідно частини 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» «скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій».
Варто зазначити, що строк для оскарження дискримінаційних вимог до АМКУ минув 27 серпня 2020 (о 00 год 00 хв.). Однак, вами не було подано скаргу. Враховуючи відсутність оскарження дискримінаційних вимог тендерної документації, ваша тендерна пропозиція повинна відповідати вимогам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-07-10-007682-c.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "БУДПРОКАТ-УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41668417
Дата подання: 11 вересня 2020 17:32
Пояснення щодо помилки, яка призвела до дискваліфікації
Допущена механічна друкарська помилка, додаємо Лист- пояснення від завода виробника
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

11 вересня 2020 17:29
Лист.pdf
11 вересня 2020 17:29
фото домкрат.jpg
11 вересня 2020 17:30
чертеж 1.jpg
11 вересня 2020 17:32
чертеж 2.jpg

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-21-000076 ● 5dabac7b8b6c46989ba16b598937d5fc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2020 20:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.09.2020 № 191
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 18.09.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 191

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4
17. UA-2020-07-10-007682-c 10.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-11-11 15:57:55

Номер судового провадження: П/520/18420/2020

УХВАЛА про відкриття спрощеного провадження у справі від 09 листопада 2020 р. Справа № 520/15114/2020

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку ДАСУ Розміщення інформації в електронній системі закупівель (ЕСЗ) здійснюється Замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в ЕСЗ, та завантаження відповідних документів через авторизоване робоче місце замовника. На момент оприлюднення замовником оголошення та на сьогоднішній день в ЕСЗ не реалізована можливість та відсутнє для заповнення замовником поле «мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції». Більше того, Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (чинний на дату оголошення процедури закупівлі) не передбачає заповнення замовником вищезазначено інформації. При цьому в пункті 7 Розділу І тендерної документації, яка є невід’ємною частиною оголошення, наявна «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції». Згідно частини 5 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник «може» вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, встановленим у тендерній документації. У тендерній документації Замовника відсутня вимога до учасників щодо надання в складі пропозиції документів (маркування, протоколів випробувань, сертифікатів), що підтверджють вищезазначену відповідність. Згідно частини 4 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".» Додаток 2 до ТД «Технічна специфікація до предмета закупівлі» містить посилання на виробника Layher. Разом із цим, у Додатку 2 найменування товару містить вираз «або еквівалент». Так Замовником у Додатку 2 тендерної документації визначено, що предметом закупівлі є «Комплект риштувань Layher 60х20х2,07м або зазначити еквівалент». Окрім того, при посиланні на артикули Замовником також було зазначено вираз «або еквівалент». Враховуючи зазначене, Замовником було дотримано вимогу частини 4 статті 23 Закону. Крім того, ні стаття 23 ні стаття 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» не зобов’язує замовників оприлюднювати обгрунтування посилання на конктерного виробника. При цьому повідомляємо, що вибір вказаного виробника є обгрунтованим.

2020-10-22 15:56:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява про визначення протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі, вих. від 30.10.2020 №16240/001
Дата публікації: 02 листопада 2020

Документи:

02 листопада 2020 08:19
Електронний підпис
02 листопада 2020 08:08
Позовна заява (інв. 346962).pdf
02 листопада 2020 08:08
6041 Квитанція (інв. 346962).pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 08 вересня 2020
UA-2020-07-10-007682-c203e8df70d7041ecab4a3bf38ccc6900
Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна, Рівненська область обл., Вараш, Промзона
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "Торговий Дім Технолліон" Документи
Допущено до аукціону
Документи
MW Brothers Worldwide s.r.o. Документи
Відхилено
ТОВ "БУДПРОКАТ-УКРАЇНА" Документи
Відхилено
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА" #39380838

№ рішення у справі

№ 54/60-р/к

Дата рішення у справі

10.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

Публічні документи

16 вересня 2020 16:44
Електронний підпис
16 вересня 2020 16:44
Електронний підпис
16 вересня 2020 16:44
Електронний підпис
16 вересня 2020 16:44
Електронний підпис
16 вересня 2020 16:43
1. Довідка МВС.rar
16 вересня 2020 16:43
3. Довідка ДПС.pdf
28 серпня 2020 14:39
Електронний підпис
28 серпня 2020 14:39
Електронний підпис
28 серпня 2020 14:39
Електронний підпис
28 серпня 2020 14:26
7.Технічна пропозиція.pdf
28 серпня 2020 14:26
5.1.1. Досвід поставок.pdf
28 серпня 2020 14:26
8. Лист гарантія.pdf
28 серпня 2020 14:26
4. Витяг ПДВ.PDF
28 серпня 2020 14:26
1. лист заявка.pdf
28 серпня 2020 14:26
4.1. Витяг ПДВ Завірений.pdf
28 серпня 2020 14:26
Витяг із Статуту.7z
28 серпня 2020 14:26
Лист для клієнті1.7z
28 серпня 2020 14:26
Банківська ліцензі1.7z
28 серпня 2020 14:26
Протокол НР.7Z
28 серпня 2020 14:26
Наказ Фролова Ю.М.7Z
28 серпня 2020 14:26
Гарантія 6456-20.7z

Документи

Публічні документи

29 серпня 2020 15:13
Електронний підпис
29 серпня 2020 15:13
Електронний підпис
29 серпня 2020 15:12
Цінова пропозиція.pdf
29 серпня 2020 15:12
Лист Layher.pdf
29 серпня 2020 15:12
Лист-заявка учасника.pdf
29 серпня 2020 15:12
Витяг із Статуту.7z
29 серпня 2020 15:12
Банківська ліцензі1.7z
29 серпня 2020 15:12
Протокол НР.7Z
29 серпня 2020 15:12
Лист для клієнті1в.7z
29 серпня 2020 15:12
Гарантія 6675-20.7z
29 серпня 2020 15:12
Наказ Фролова Ю.М.7Z

Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 12:52
Електронний підпис
31 серпня 2020 12:44
Статут БПУ 2018.pdf
31 серпня 2020 12:44
Руководство ЛСПМ.pdf
31 серпня 2020 12:44
Паспорт Кладов И.И..PDF
31 серпня 2020 12:44
ПАСПОРТ ЛСПМ.pdf
31 серпня 2020 12:44
лист-заявка.PDF
31 серпня 2020 12:44
Підписаний_G0820-2021-GL_tender.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА"

ТОВ "Торговий Дім Технолліон"

MW Brothers Worldwide s.r.o.

ТОВ "БУДПРОКАТ-УКРАЇНА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА" 6 975 820,00
UAH
6 975 820,00
UAH
Документи
ТОВ "Торговий Дім Технолліон" 6 983 350,45
UAH
6 983 350,45
UAH
Документи

Публічні документи

16 вересня 2020 16:44
Електронний підпис
16 вересня 2020 16:44
Електронний підпис
16 вересня 2020 16:44
Електронний підпис
16 вересня 2020 16:44
Електронний підпис
16 вересня 2020 16:43
1. Довідка МВС.rar
16 вересня 2020 16:43
3. Довідка ДПС.pdf
28 серпня 2020 14:39
Електронний підпис
28 серпня 2020 14:39
Електронний підпис
28 серпня 2020 14:39
Електронний підпис
28 серпня 2020 14:26
7.Технічна пропозиція.pdf
28 серпня 2020 14:26
5.1.1. Досвід поставок.pdf
28 серпня 2020 14:26
8. Лист гарантія.pdf
28 серпня 2020 14:26
4. Витяг ПДВ.PDF
28 серпня 2020 14:26
1. лист заявка.pdf
28 серпня 2020 14:26
4.1. Витяг ПДВ Завірений.pdf
28 серпня 2020 14:26
Витяг із Статуту.7z
28 серпня 2020 14:26
Лист для клієнті1.7z
28 серпня 2020 14:26
Банківська ліцензі1.7z
28 серпня 2020 14:26
Протокол НР.7Z
28 серпня 2020 14:26
Наказ Фролова Ю.М.7Z
28 серпня 2020 14:26
Гарантія 6456-20.7z

Публічні документи

29 серпня 2020 15:13
Електронний підпис
29 серпня 2020 15:13
Електронний підпис
29 серпня 2020 15:12
Цінова пропозиція.pdf
29 серпня 2020 15:12
Лист Layher.pdf
29 серпня 2020 15:12
Лист-заявка учасника.pdf
29 серпня 2020 15:12
Витяг із Статуту.7z
29 серпня 2020 15:12
Банківська ліцензі1.7z
29 серпня 2020 15:12
Протокол НР.7Z
29 серпня 2020 15:12
Лист для клієнті1в.7z
29 серпня 2020 15:12
Гарантія 6675-20.7z
29 серпня 2020 15:12
Наказ Фролова Ю.М.7Z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА"

ТОВ "Торговий Дім Технолліон"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА"
#39380838
Переможець 6 975 820,00
UAH
15 вересня 2020 16:13
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА" #39380838

№ рішення у справі

№ 54/60-р/к

Дата рішення у справі

10.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 вересня 2020 16:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА"
#39380838
6 975 820,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2023 10:50
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 16:20
договір.pdf укладений
02 жовтня 2020 16:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 жовтня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 8 370 984,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 395 164,00 UAH)