Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Structures and their parts
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 05425046 |
Місцезнаходження: | 34400, Україна , Рівненська область обл., Вараш, Промзона |
Контактна особа: |
Огребчук Галина Іванівна 03636-64-6-20 SheYN@rnpp.atom.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Шершень Юлія 0363664033 SheYN@rnpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Separated division "Rivne NPP" of the state enterprise “National nuclear energy generating company "Energoatom" |
National ID: | 05425046 |
Contact point: |
Ogrebchuk Galina 03636-64-6-20 SheYN@rnpp.atom.gov.ua |
Additional contacts: |
Shershen’ Julia 0363664033 SheYN@rnpp.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 липня 2020 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 серпня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 серпня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 14 вересня 2020 15:01 |
Очікувана вартість: | 6 986 339,45 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 200000 UAH |
Publication date: | 10 липня 2020 16:37 |
Enquiries until: | 21 серпня 2020 14:00 |
Complaints submission until: | до 27 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 31 серпня 2020 14:00 |
Information
Estimated total value: | 6 986 339 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 35 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за поставлену якісну продукцію здійснюється Замовником за умови реєстрації Постачальником податкової накладної у ЄРПН, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 45 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС». Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення ярлика на придатну продукцію. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 серпня 2020 15:00 |
Електронний підпис |
19 серпня 2020 15:00 |
Додаток_3.1_додаток до договору.pdf |
19 серпня 2020 15:00 |
6041-20-ВТ_ПО_зм.pdf |
19 серпня 2020 15:00 |
Додаток_5_зм.docx |
19 серпня 2020 15:00 |
Додаток_4_зм.doc |
19 серпня 2020 15:00 |
Додаток_3_нер_зм.doc |
19 серпня 2020 15:00 |
Додаток_3_рез_зм.doc |
19 серпня 2020 15:00 |
Додаток_2. 1 ТС_зм.pdf |
19 серпня 2020 15:00 |
Додаток_2_зм.doc |
19 серпня 2020 15:00 |
Додаток_1_зм.doc |
19 серпня 2020 15:00 |
6041-20-ВТ_зм.doc |
19 серпня 2020 15:00 |
Електронний підпис
|
||||
19 серпня 2020 15:00 |
Додаток_3.1_додаток до договору.pdf
|
||||
19 серпня 2020 15:00 |
6041-20-ВТ_ПО_зм.pdf
|
||||
19 серпня 2020 15:00 |
Додаток_5_зм.docx
|
||||
19 серпня 2020 15:00 |
Додаток_4_зм.doc
|
||||
19 серпня 2020 15:00 |
Додаток_3_нер_зм.doc
|
||||
19 серпня 2020 15:00 |
Додаток_3_рез_зм.doc
|
||||
19 серпня 2020 15:00 |
Додаток_2. 1 ТС_зм.pdf
|
||||
19 серпня 2020 15:00 |
Додаток_2_зм.doc
|
||||
19 серпня 2020 15:00 |
Додаток_1_зм.doc
|
||||
19 серпня 2020 15:00 |
6041-20-ВТ_зм.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
- тип риштувань: клинові модульні;
- фізико-хімічні властивості матеріалу виготовлення елементів риштувань повинні забезпечувати справний та працездатний стан протягом усього періоду експлуатації, монтажу/демонтажу, зберігання та транспортування;
- сумісності та взаємозаміністю елементів риштувань еквіваленту до замовленого зі збереженням їх функціональності;
- діаметр труб 48,3 мм;
- клас навантаження (максимальне навантаження 600кг/м2).
Вимоги про усунення порушення
Для збереження принципу відкритості та чесності, недопущенню дискримінаційних вимог у Тендерній документації, для залучення більшого кола учасників, та збереженню конкурентного середовища, учасник вимагав дати уточнення, які ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ має на увазі Замовник у п 3.4 розділу 3, від яких не можна відступати при формуванні пропозиції(та обґрунтувати чому саме від таких характеристик не можна відступати).
На що замовник дав відповідь : "що конструкція, властивості та габаритні розміри еквіваленту можуть відрізнятись від замовленого товару при умові збереження таких основних характеристик: - тип риштувань: клинові модульні; - фізико-хімічні властивості матеріалу виготовлення елементів риштувань повинні забезпечувати справний та працездатний стан протягом усього періоду експлуатації, монтажу/демонтажу, зберігання та транспортування; - сумісності та взаємозаміністю елементів риштувань еквіваленту до замовленого зі збереженням їх функціональності; - діаметр труб 48,3 мм; - клас навантаження (максимальне навантаження 600кг/м2)."
Запропонована нами продукція відповідає та зберігає усі основні характеристики вказані у відповіді, тому наша продукція і була запропонована. Вага не була вказана в уточнені - тому відхилення за цим параметром порушує ті вимоги - які вказані у відповіді-уточнені. Вимагаємо скасувати рішення про відхилення нашої пропозиції та допустити до аукціону адже запропонована продукція відповідає умовам у відповіді-уточненні Замовника.
1. По-перше, пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації визначений Перелік документів та даних, що вимагаються від учасника у складі його пропозиції. В переліку, серед іншого, зазначена технічна специфікація, яка повинна відповідати технічній специфікації (Додаток № 2). Звертаємо увагу, що наданий MW Brothers Worldwide s.r.o. документ «Технічна пропозиція» (файл Технічна додаток 2.pdf) не відповідає вимогам Додатку 2 «Технічна специфікація». Про зазначені невідповідності було описано в протоколі розгляду тендерних пропозицій від 08 вересня 2020 року.
2. По-друге, щодо відповіді на ваше запитання від 10 серпня 2020 року:
Звертаємо увагу, що відповідь не містить інформацію про те, що вага елементів, які є предметом закупівлі може відрізнятись. Також ми не зазначали, що саме вага елементів може змінюватись при збереженні таких основних характеристик як: тип риштувань: клинові модульні; - фізико-хімічні властивості матеріалу виготовлення елементів риштувань повинні забезпечувати справний та працездатний стан протягом усього періоду експлуатації, монтажу/демонтажу, зберігання та транспортування; - сумісності та взаємозаміністю елементів риштувань еквіваленту до замовленого зі збереженням їх функціональності; - діаметр труб 48,3 мм; - клас навантаження (максимальне навантаження 600кг/м2).». Окрім того, тендерна документація також не містить такої примітки.
3. По-третє, щодо пункту 3.4 Особливі умови Додатку 2.1. передбачено, що конструкція устаткування може відрізнятись від наведених у цій ТС, за умови збереження основних характеристик. Наголошуємо, що зазначений пункт містить посилання лише на конструкцію. Характеристика «вага елемента» не має жодного відношення до конструкції.
4. По-четверте, звертаємо увагу, що тендерна документація не містить посилання на те, що пропозиція Учасника має відповідати вимогам Додатку 2.1. тендерної документації.
5. По-п’яте, щодо неможливості залучення іншого виробника, окрім виробника Layher повідомляємо: зазначене питання є предметом розгляду Постійно діючої колегієї з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Так, згідно частини 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» «скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій».
Варто зазначити, що строк для оскарження дискримінаційних вимог до АМКУ минув 27 серпня 2020 (о 00 год 00 хв.). Однак, вами не було подано скаргу. Враховуючи відсутність оскарження дискримінаційних вимог тендерної документації, ваша тендерна пропозиція повинна відповідати вимогам тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-21-000076 ● 5dabac7b8b6c46989ba16b598937d5fc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2020 20:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.09.2020 № 191
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 18.09.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 191
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4
17. UA-2020-07-10-007682-c 10.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-11-11 15:57:55
Номер судового провадження: П/520/18420/2020
УХВАЛА про відкриття спрощеного провадження у справі від 09 листопада 2020 р. Справа № 520/15114/2020
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку ДАСУ Розміщення інформації в електронній системі закупівель (ЕСЗ) здійснюється Замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в ЕСЗ, та завантаження відповідних документів через авторизоване робоче місце замовника. На момент оприлюднення замовником оголошення та на сьогоднішній день в ЕСЗ не реалізована можливість та відсутнє для заповнення замовником поле «мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції». Більше того, Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (чинний на дату оголошення процедури закупівлі) не передбачає заповнення замовником вищезазначено інформації. При цьому в пункті 7 Розділу І тендерної документації, яка є невід’ємною частиною оголошення, наявна «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції». Згідно частини 5 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник «може» вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, встановленим у тендерній документації. У тендерній документації Замовника відсутня вимога до учасників щодо надання в складі пропозиції документів (маркування, протоколів випробувань, сертифікатів), що підтверджють вищезазначену відповідність. Згідно частини 4 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".» Додаток 2 до ТД «Технічна специфікація до предмета закупівлі» містить посилання на виробника Layher. Разом із цим, у Додатку 2 найменування товару містить вираз «або еквівалент». Так Замовником у Додатку 2 тендерної документації визначено, що предметом закупівлі є «Комплект риштувань Layher 60х20х2,07м або зазначити еквівалент». Окрім того, при посиланні на артикули Замовником також було зазначено вираз «або еквівалент». Враховуючи зазначене, Замовником було дотримано вимогу частини 4 статті 23 Закону. Крім того, ні стаття 23 ні стаття 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» не зобов’язує замовників оприлюднювати обгрунтування посилання на конктерного виробника. При цьому повідомляємо, що вибір вказаного виробника є обгрунтованим.
2020-10-22 15:56:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява про визначення протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі, вих. від 30.10.2020 №16240/001 |
Дата публікації: | 02 листопада 2020 |
Документи:
02 листопада 2020 08:19
|
Електронний підпис |
02 листопада 2020 08:08
|
Позовна заява (інв. 346962).pdf |
02 листопада 2020 08:08
|
6041 Квитанція (інв. 346962).pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 05425046 |
Місцезнаходження: | 34400, Україна, Рівненська область обл., Вараш, Промзона |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Торговий Дім Технолліон" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
MW Brothers Worldwide s.r.o. | Документи |
Відхилено
|
ТОВ "БУДПРОКАТ-УКРАЇНА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА" #39380838 |
Переможець |
6 975 820,00
UAH
|
15 вересня 2020 16:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2020 16:20
|
договір.pdf | укладений |
02 жовтня 2020 16:20
|