Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельно-монтажні роботи по об'єкту "Капітальний ремонт санаторного ДНЗ (ясла-садок) № 65 "Лукомор’я", вул. Курганна, 2а м. Кропивницький"
Очікувана вартість
1 700 000,00 UAH
UA-2020-07-10-007675-c 33e9d1418de44b9daa28d502b2e5e41d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоменко Сергій Анатолійович

0522246658 ukb@krmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Міської ради міста Кропивницького
Код ЄДРПОУ: 23227605
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., КРОПИВНИЦЬКА ОБЛАСТЬ/М.КРОПИВНИЦЬКИЙ, вул. Велика Перспективна, 41, каб. 410
Контактна особа: Хоменко Сергій Анатолійович
0522246658
ukb@krmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2020 20:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 15:39
Початок аукціону: 27 липня 2020 15:39
Очікувана вартість: 1 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівельно-монтажні роботи по об'єкту "Капітальний ремонт санаторного ДНЗ (ясла-садок) № 65 "Лукомор’я", вул. Курганна, 2а м. Кропивницький"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020  —  30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник надає підряднику попередню оплату відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти". Розмір попередньої становить 30% вартості від бюджетного призначення на відповідний рік. Генпідрядник протягом двох місяців з дня надходження коштів попередньої оплати підтверджує їх використання за призначенням згідно з формами КБ-2В, КБ-3 за звітний період. По закінченні двомісячного терміну Генпідрядник надає підтверджуючі документи щодо використання авансу. У разі не надання таких документів Генпідрядник повертає Замовнику не використану суму авансу. Попередня оплата по Об’єкту може надаватися тільки у разі відкриття Підрядником в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на придбання матеріально-товарних цінностей, будівельних матеріалів та послуг" Аванс 60 Календарні 30
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником в межах фактичних надходжень зі спеціального фонду міського бюджету у відповідному місяці, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника протягом 10 банківських днів після пред’явлення актів виконаних робіт форми № КБ-2В та підписання їх уповноваженим представником Замовника. Аванс 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 16:33
Електронний підпис
10 липня 2020 16:33
2.1 Додаток _ 6.xls
10 липня 2020 16:33
2. Тендерна документація ДНЗ _ 65.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЕРВІС-КАНОН" 1 663 770,00
UAH з ПДВ
1 629 770,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬФА БУДМАРКЕТ" 1 670 000,00
UAH з ПДВ
1 635 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП " АНОД" 1 680 000,00
UAH з ПДВ
1 646 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне Підприємство "Енерго" 1 700 000,00
UAH з ПДВ
1 655 650,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗБУЦЬКИЙ КОСТЯНТИН МИХАЙЛОВИЧ" 1 700 000,00
UAH з ПДВ
1 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 липня 2020 18:12
Електронний підпис
25 липня 2020 17:44
Електронний підпис
25 липня 2020 17:18
Аналогічні договори.pdf
25 липня 2020 17:18
Про якість матер.PDF
25 липня 2020 17:18
Про санкції.PDF
25 липня 2020 17:18
Довідка ст.17 Закону.PDF
25 липня 2020 17:18
Док.згідно додатку 3.pdf
25 липня 2020 17:18
Достовірність.PDF
25 липня 2020 17:18
Ліцензія, пояснення.pdf
25 липня 2020 17:18
Декларація,дозволи.pdf
25 липня 2020 17:18
62803592771268_Validation_Report.pdf
25 липня 2020 17:18
62803592771268.pdf

Публічні документи

22 серпня 2020 12:26
Електронний підпис
22 серпня 2020 12:22
Dovidka_20225372990090690303.pdf.p7s
22 серпня 2020 12:22
Dovidka_20225372990090690303.pdf
20 серпня 2020 07:54
Електронний підпис
20 серпня 2020 07:53
Довідка 2.pdf.p7s
20 серпня 2020 07:53
Довідка 2.pdf
20 серпня 2020 07:53
Довідка 1.pdf.p7s
20 серпня 2020 07:53
Довідка 1.pdf
13 серпня 2020 09:53
Електронний підпис
23 липня 2020 16:04
Електронний підпис
23 липня 2020 16:03
Опис 24-01-2020.pdf.p7s.p7s
23 липня 2020 16:03
Опис 24-01-2020.pdf
23 липня 2020 16:03
Наказ_Чечіль.pdf.p7s.p7s
23 липня 2020 16:03
Наказ_Чечіль.pdf
23 липня 2020 16:03
Лицензия.pdf.p7s.p7s
23 липня 2020 16:03
Лицензия.pdf
23 липня 2020 16:03
Довідка 8 500.00.pdf.p7s.p7s
23 липня 2020 16:03
Довідка 8 500.00.pdf
23 липня 2020 16:03
Гарантія 8 500.00 грн.pdf
23 липня 2020 16:03
Виписка ЄДР 24-01-2020.pdf
23 липня 2020 16:03
19. Довідка санкції.FR12.pdf
23 липня 2020 16:03
18.Дозволи.FR12.pdf
23 липня 2020 16:03
17. Ліцензія.FR12.pdf
23 липня 2020 16:03
15. Довідка ст 358.FR12.pdf
23 липня 2020 16:03
11. Статут.FR12.pdf

Публічні документи

26 липня 2020 18:53
Електронний підпис
26 липня 2020 18:49
КБ-2, КБ-3 Худ.школа.pdf
26 липня 2020 18:47
Реєстр документів.pdf
26 липня 2020 14:30
Електронний підпис
26 липня 2020 14:27
договір КЗ КМЛШМД.pdf
26 липня 2020 14:27
листи-відгуки.pdf
26 липня 2020 14:27
Реєстр документів.pdf
26 липня 2020 14:27
ДОДАТКИ ДО ТЕНДЕРУ 1.pdf
26 липня 2020 14:27
ДОДАТКИ ДО ТЕНДЕРУ.pdf
26 липня 2020 14:27
Статут.pdf
26 липня 2020 14:27
проект договора.pdf
26 липня 2020 14:27
Додаток №2 .pdf
26 липня 2020 14:26
Додаток №3 .pdf
26 липня 2020 14:26
Додаток №1 Таблиця В.pdf
26 липня 2020 14:26
паспорт 1 (2).pdf
26 липня 2020 14:26
паспорт 1 (1).pdf
26 липня 2020 14:26
Документи.pdf
26 липня 2020 14:26
Додаток1,таблиця Б.pdf
26 липня 2020 14:26
Додаток1 таблицяА.pdf
26 липня 2020 14:26
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 12:32
Електронний підпис
24 липня 2020 12:31
Банківська гарантія.rar
24 липня 2020 12:31
Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕРВІС-КАНОН"

ТОВ "АЛЬФА БУДМАРКЕТ"

ПП " АНОД"

Приватне Підприємство "Енерго"

ФОП "ЗБУЦЬКИЙ КОСТЯНТИН МИХАЙЛОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СЕРВІС-КАНОН"
#24145217
Відхилено 1 629 770,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 15:52
ТОВ "АЛЬФА БУДМАРКЕТ"
#38436051
Відхилено 1 635 000,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 16:53
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 серпня 2020 11:19
ПП " АНОД"
#31833575
Переможець 1 646 000,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 10:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 серпня 2020 16:20

Вимога про усунення невідповідностей

В складі тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬФА БУДМАРКЕТ" надано підтверджуючі документи та інформацію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що не відповідають вимогам тендерної документації, а саме надано завірені копії наказів та цивільно-правових угод. Пунктом 2 додатку № 1 до тендерної документації зазначено та передбачено наступне, зокрема: Учасник повинен надати копії наказів про призначення або копії цивільно-правових угод (зняті з оригіналів). У зв’язку з цим та керуючись пунктом 16 статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" пропонуємо вам протягом 24 годин з моменту розміщення замовником даного повідомлення усунути невідповідність, а саме: надати копії наказів та цивільно-правових договорів знятих з оригіналів на тих працівників (робітників) які зазначені у Вашій тендерній пропозиції на підтвердження вимоги щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.

Вимога про усунення невідповідностей

В складі тендерної пропозиції ПП "АНОД" надано підтверджуючі документи та інформацію на вимогу Додатку 1 до тендерної документації, щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в яких наявна невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: - Довідка про вартість виконаних робіт форма КБ-3 та КБ-2В надані в завірених копіях, а не зняті з оригіналів; - Накази та цивільно-правові угоди на працівників, що зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід надані як завірені копії, а не зняті з оригіналів; - Працівник Бойко Тетяна Микитівна в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначена як Штукатур, а відповідно до наданого наказу від 03 лютого 2020 року № 03/02-2020-к посада даного працівника зазначена муляр. Посилання на вимогу тендерної документації пункт 1 та 2 додатку № 1 до тендерної документації. У зв’язку з цим та керуючись пунктом 16 статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" пропонуємо вам протягом 24 годин з моменту розміщення замовником даного повідомлення усунути невідповідність, а саме: - Надати довідки про вартість виконаних робіт форма КБ-3 та КБ-2В зняті з оригіналів; - Надати накази та цивільно-правові угоди на працівників, що зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід зняті з оригіналів; - Надати або довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в новій редакції з виправленням посади працівника Бойко Тетяни Микитівни або надати наказ знятий з оригіналу , що підтверджує посаду штукатура.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 10:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП " АНОД"
#31833575
1 646 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 14:20
10.1 Договір генпідряду від 03.09.2020 року № 13-20.pdf укладений
03 вересня 2020 14:19
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 13:15
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 09:26
22.1 Додаткова угода від 22.12.2021 року № 11-13-20 (зменшення суми договору).pdf зміни до договору
28 грудня 2021 09:26
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2021 10:01
19.1 Додаткова угода від ___.11.2021 року № 8-13-20 (строки).pdf зміни до договору
19 листопада 2021 10:00
Електронний підпис укладений
03 червня 2021 15:04
16.1 Додаткова угода від 25.03.2021 року № 5-13-20 .pdf зміни до договору
03 червня 2021 15:04
Електронний підпис укладений
25 березня 2021 15:08
16.1 Додаткова угода від 25.03.2021 року № 5-13-20 .pdf зміни до договору
25 березня 2021 15:07
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 09:24
14.1 Додаткова угода від 04.09.2020 року № 4-13-20.PDF зміни до договору
09 грудня 2020 09:23
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 16:13
11.1 Додаткова угода від 03.09.2020 року № 1-13-20.pdf зміни до договору
03 вересня 2020 16:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з механічною помилкою було завантажено підписаний договір без зазначення початку строку виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 13-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/13-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк дії договору та строк виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 13-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/13-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 13-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/13-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 13-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7/13-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 13-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8/13-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 13-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 11/13-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Будівельно-монтажні роботи по об'єкту "Капітальний ремонт санаторного ДНЗ (ясла-садок) № 65 "Лукомор’я", вул. Курганна, 2а м. Кропивницький" 1 роботи 1 400 848,81
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 400 848,81
UAH